-
Γεια σας φίλοι,
Ένα ακόμα θέμα για οικογενειακό diesel, ίσως λίγο πιο επικαιροποιημένο ως προς τα μοντέλα. Μετά λοιπόν από αρκετά χρόνια τσιγκουνιάς και μετά από 2 μικρά παιδάκια, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω το φτωχό πλην τίμιο Citroen Saxo του '99. Υπάρχουν +/- 20.000 ευρώ σε αναμονή για αυτοκίνητο, για χρήση εντός πόλης και ταξιδάκια τα ΣΚ, με τα εξής αποκλειστικά κριτήρια:
- Μικρομεσαίες διαστάσεις λόγω μετακινήσεων και εντός πόλης.
- Πετρέλαιο (1.4 ή 1.6)
- Μηδενικά τέλη ( μικροί χώροι μέσα, ταμπλο λες και είναι από παλιό κινητό Nokia).
Αυτά. Καμιά καλύτερη ιδέα; Βοηθείστε ρε παιδιά να βγω από το δίλημμα. Έχω μπει σε ένα τριπάκι να έχω σχεδόν αποφασίσει για το Golf, μετά ξενερώνω που είναι ακριβοί και δεν έχουν συμφέρουσα προωθητική προσφορά (320 ευρώ), δεν παίρνουν το Saxo, μου ζητούν προεξόφληση μόλις φτάσει το αμάξι στο τελωνείο και έχουν μικρή εγγύηση... Από την άλλη, όταν κοιτάω κάτι άλλο, αμέσως λέω: 'μα καλά, ζητάνε 18-19.000 για αυτό το αμάξι όταν παίρνεις GOlf με 20??
-
Γεια σας φίλοι,
Ένα ακόμα θέμα για οικογενειακό diesel, ίσως λίγο πιο επικαιροποιημένο ως προς τα μοντέλα. Μετά λοιπόν από αρκετά χρόνια τσιγκουνιάς και μετά από 2 μικρά παιδάκια, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω το φτωχό πλην τίμιο Citroen Saxo του '99. Υπάρχουν +/- 20.000 ευρώ σε αναμονή για αυτοκίνητο, για χρήση εντός πόλης και ταξιδάκια τα ΣΚ, με τα εξής αποκλειστικά κριτήρια:
- Μικρομεσαίες διαστάσεις λόγω μετακινήσεων και εντός πόλης.
- Πετρέλαιο (1.4 ή 1.6)
- Μηδενικά τέλη ( μικροί χώροι μέσα, ταμπλο λες και είναι από παλιό κινητό Nokia).
Αυτά. Καμιά καλύτερη ιδέα; Βοηθείστε ρε παιδιά να βγω από το δίλημμα. Έχω μπει σε ένα τριπάκι να έχω σχεδόν αποφασίσει για το Golf, μετά ξενερώνω που είναι ακριβοί και δεν έχουν συμφέρουσα προωθητική προσφορά (320 ευρώ), δεν παίρνουν το Saxo, μου ζητούν προεξόφληση μόλις φτάσει το αμάξι στο τελωνείο και έχουν μικρή εγγύηση... Από την άλλη, όταν κοιτάω κάτι άλλο, αμέσως λέω: 'μα καλά, ζητάνε 18-19.000 για αυτό το αμάξι όταν παίρνεις GOlf με 20??
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και να εξισωθούν , οι ντίζελ θα συνεχίζουν να είναι πιο οικονομικοί... με τις νέες τιμές των εταιριών η διαφορά πλέον είναι μικρή όσο αφορά την αγορά...προσωπική εμπειρία...
renault twingo 1,5ντιζελ 85hp σε διάστημα 3 ημερών μ.κ. 4.1
συνεργείο το ρενό και ιδιο αυτοκίνητο αντικατάστασης αλλά αυτή τη φορά με 1200αρη βενζίνης στα 75 άλογα... ανάλογη χρήση και μ.κ. στα 6.9περιττό να πω οτι όταν άφησα το πετρέλαιο για σέρβις και πήρα το 1200αρη ήταν σαν να οδηγώ πτώμα με ρόδες...
ξεκινησαν τα pitstop μακρας διαρκειας;;;;
-
kalispera ki apo emena....λοιπον μιας κ θελεις πραγματικες καταναλωσεις παρε κι απο εμενα μερικες ...(aveo 1.3 dsedan) εγω βασικα κινουμαι καθημερινως σε εθνικη(αθηνων λαμιας) γυρω στα 120 χιλιομετρα συνολικα αποσταση.για αυτο κ εχω κανει 16000 κμ σε 7 μηνες που εχω το αυτοκινητο...εβγαλα το συμπερασμα οτι στην εθνικη βαρια μεχρι 130 δεν περναει ποτε τα 5.1 λιτρα -μεση- καταναλωση μιας κ εμενα δεν εχει στιγμιαια ενδειξη καταναλωσης απλα μπορεις να μηδενιζεις την μεση οποτε θελεις,αν πας μεχρι 110- 120 δεν περνας τα 4.7-4.8 ολα αυτα τα νουμερα παντα με κρουζε κοντρολ σε εθνικη με μονο μια σταση στα διοδια αγιας τριαδας.αυτο δε π μ εκανε μεγαλη εντυπωση ειναι οτι σημερα επειδη ειχα αργησει στη δουλεια εφυγα απο λαμια και επειδη ειχα σκοπο να το σανιδωσω κ οταν μιλαμε σανιδωμα εννουμε σανιδωμα...(αν κ σπανια το κανω πια)χαχαχαχα λαμια -καμμενα βουρλα γκαζι κολλημενο στο πατωμα 185 ανηφορες 200 κατηφορες η καταναλωση (την οποια μηδενησα οταν ξεκινησα) στο τελος τησ διαδρομης μ εδειχνε 9 λιτρα.....απιστευτο νουμερο αν σκεφτει κανεις οτι με ενα βενζινοκινητο η καταναλωση θα ειχε φτασει τα 17 -18 λιτρα πιστεψτε με τοσο εκαιγε πατημενο το ignis sport 1.5 που ειχα....απειραχτο..ουτε εξατμιση ..αγορασμενο καινουριο(απλα τα αναφερω για να μην εχουν αμφιβολιες μερικοι οτι τα βενζινοκινητα δεν καινε τοσο πολυ περισσοτερο...)το πουλησα με 198000 χιλιομετρα κ πιστεψτε με ειμαι καμμενος απο τη βενζινη....diesel k παλι diesel φιλε μου.....δεν θα το μετανιωσεις....εκτος κι αν θες να κανεις κοντρες....χαχαχαχα εκει θα σ πω παρε βενζινη...
-
Σαφώς τα diesel είναι πιο οικονομικά από τα βενζινοκίνητα , αλλά καλό θα ήταν να μη γράφονται και υπερβολές τύπου >στο τελος τησ διαδρομης μ εδειχνε 9 λιτρα.....απιστευτο νουμερο αν σκεφτει κανεις οτι με ενα βενζινοκινητο η καταναλωση θα ειχε φτασει τα 17 -18 λιτρα
-
εχεις αυτοκινητο ντιζελ και ξερεις?εχεις αυτοκινητο βενζινη να μας πεις τη γνωμη σου για καταναλωσεις?πες μας τι απο τα δυο γνωριζεις εχοντας τα στην κατοχη σου και οχι τι μ ειπε ο κολλητος μου και πες τα κ σ εμας εδω .ειχες ποτε στην κατοχη σου ignis sport η αλλο παρομοιο πχ σαχο vts για να ξερεις τις καταναλωσεις τους?η νομιζεις οτι το 9 λιτρα π εγραψα για το αβεο ειναι λιγα ???αν οχι μην το πιστευεις φιλε μου ειναι απολυτο δικαιωμα σου .ολοι εδω μεσα της αποψεις μας λεμε
-
18 λίτρα πάντως καίει το Ε36 325 μου στην πίστα. Το δε 106 Rallye που είχα πριν, ζήτημα αν είχε περάσει ποτέ τα 11-12 επίσης πιστα. Η Giullietta 170 που είχα εταιρική, χωρίς αύριο, έκαιγε max 14. Έτσι για τα πρακτικά.
-
Εγώ πάντως με τέρμα γκάζι συνεχώς με μέγιστες στροφές ή κάπου εκεί κοντά το πιστεύω το 17+ λίτρα.
Γενικά τα πετρέλαιο καίνε λιγότερο και η διαφορά μεγαλώνει όσο αυξάνει το ζόρι.
Για τη συντήρηση κλπ θα έλεγα ότι είναι στα ίδια. Για την ποιότητα καυσίμου είναι να μην σου τύχει αλλά μην μεγεθύνουμε το γεγονός.
Για την αντοχή στο χρόνο μπορεί τα πράματα να έχουν αλλάξει. Πλέον είναι πολύ πιο πολύπλοκα και μάλλον και ευαίσθητα.Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Λοιπόν, για να συνοψίσω λίγο, κυρίως μπήκε ένα θέμα ότι θα πληρώσω το πετρέλαιο πιο ακριβά στην αγορά του αυτοκινήτου, σε σχέση με το αυξημένο κόστος χρήσης βενζίνης και τα σχετικά λίγα χιλιόμετρα που θα κάνω κατ' έτος (περίπου 10.000). Μάλιστα ειπώθηκαν κάτι τιμές τύπου 3.000 με 4.000 ευρώ ακριβότερα τα αυτοκίνητα πετρελαίου από τα βενζίνης, άρα, θα γίνει απόσβεση σε καμιά πενταετία.
Δείτε όμως εδώ ένα παράδειγμα που ανατρέπει αυτό το σκεπτικό:
Golf 7 1.6/105 TDI BΜΤ, έκδοση: Generation 5D, τέλη: 0€, κατανάλωση: 3.8, τελική: 192, 0-100: 10,7sec, 20.270€
Golf 7 1.4/122 TSI ΒΜΤ, έκδοση: Generation 5D, τέλη: 108€, κατανάλωση: 5.2, τελική: 203, 0-100: 9,3sec, 19.040€
Διαφορά 1.230 ευρώ... νομίζω η διαφορά θα αποσβεστεί συντομότατα.
Onyx, τι λες;;;Διαφορά στο 0-100 1,4'' είναι πολύ σημαντική.... Βέβαια στην καθημερινή πράξη μετράνε οι ρεπρίζ πολύ περισσότερο που δεν ξέρουμε αλλά περιμένω η διαφορά να είναι μικρότερη. Αν πάντως εσύ τα θεωρείς συγκρίσιμα συμφωνώ μαζί σου, η διαφορά σε τιμή αγοράς είναι αστεία και θα αποσβεστεί πολύ γρήγορα.Και αυτό θα ισχύει ακόμα κι αν ακριβύνει το πετρέλαιο. Και προς το παρόν έχεις και κέρδος από τα τέλη. Καλό το παράδειγμά σου, απόδειξη του περιορισμού των γενικεύσεων(!), ψάξε και για άλλα ίσως βρεις ακόμα καλύτερη ευκαιρία (που να σου αρέσει βέβαια).
Αλήθεια, έχεις κοιτάξει αν υπάρχει διαφορά στο κόστος ασφάλισης αυτών των δύο;; Σε άλλες χώρες το ντίζελ πρέπει να πληρώνει λιγότερο ως λιγότερο σπορτίφ άρα μειωμένου κινδύνου, στην Ελλάδα τι παίζει;Και κάτι που συνεχίζω να θυμίζω σε όσους δεν έχουν σχετική εμπειρία. Το ντίζελ οδηγείται αλλιώς, μερικοί θα ενθουσιαστούν (αυτοί που οδηγάνε μόνο με χαμηλές στροφές) άλλοι όμως θα δυσκολευτούν (ανήκω στους δεύτερους). Οπωσδήποτε οδηγείστε τα όσο μπορείτε περισσότερο πριν αγοράσετε.
-
Απ: 20k euro που θέλουν να πετάξουν (οικογενειακό diesel)
Νέα δημοσίευσηαπό soutzoukis » 05/02/13 18:06
18 λίτρα πάντως καίει το Ε36 325 μου στην πίστα. Το δε 106 Rallye που είχα πριν, ζήτημα αν είχε περάσει ποτέ τα 11-12 επίσης πιστα. Η Giullietta 170 που είχα εταιρική, χωρίς αύριο, έκαιγε max 14. Έτσι για τα πρακτικά.Εεχεις απολυτο δικιο σε αυτα π λες φιλε μου κι εγω πιστευω οτι αυτες ειναι οι τιμες σε πιστα....ομως εγω πριν μιλαγα στην εθνικη με κολλημενο το γκαζι που ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα ..καμια σχεση με την πιστα..λογω του οτι μενω επαρχια κανω χιλιομετρα μονο στην εθνικη και χρονια τωρα εχω ασχοληθει πολυ με τις καταναλωσεις επειδη κανω 120 χιλιομετρα τη μερα.δεν εχω οδηγησει σε πιστα αλλα εκει δεν εισαι σιγουρα επι 100 χιλιομετρα με το γκαζι στο πατωμα...εγω επειδη μενω καμμενα βουρλα μεχρι το olympus plaza προς αθηνα ειναι ακριβως 103 χιλιομετρα...παντα μα παντα εκανα μετρηση με βαση γεματο ρεζερβουαρ και γεμισμα ξανα στα 100 χιλιομετρα.πιστεψε το τo suzuki εκαιγε 17 λιτρα .ποιον ενοιαζε ομως το 2004 2005 που ειχα αγορασει εγω το ignis ειχε ι αμολυβδι 65 λεπτα αρα γυρω στο δεκαευρω ...τοτε για εκεινα τα καλα χρονια ελεγες δεν καιει κιολας!!!χαχαχαχα παλιες2 καλες εποχες....
-
Επί 100 χιλιόμετρα πήγαινες με το γκάζι στο πάτωμα στην Ε.Ο. και μάλιστα προ παράκαμψης Καμμένων Βούρλων και Αγίου Κωνσταντίνου. Μάλιστα. Με 3η προφανώς.
-
apo agio kostantino pros athina einai dyskolo na pas me 5h me 200?
-
Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
apo agio kostantino pros athina einai dyskolo na pas me 5h me 200?Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες [mod]
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
και να εξισωθούν , οι ντίζελ θα συνεχίζουν να είναι πιο οικονομικοί... με τις νέες τιμές των εταιριών η διαφορά πλέον είναι μικρή όσο αφορά την αγορά...
προσωπική εμπειρία...
renault twingo 1,5ντιζελ 85hp σε διάστημα 3 ημερών μ.κ. 4.1
συνεργείο το ρενό και ιδιο αυτοκίνητο αντικατάστασης αλλά αυτή τη φορά με 1200αρη βενζίνης στα 75 άλογα... ανάλογη χρήση και μ.κ. στα 6.9περιττό να πω οτι όταν άφησα το πετρέλαιο για σέρβις και πήρα το 1200αρη ήταν σαν να οδηγώ πτώμα με ρόδες...
ξεκινησαν τα pitstop μακρας διαρκειας;;;;
το είχα ξαναγράψει οτι είχαμε θέμα με λαμπάκι τσεκ στα πρώτα κμ του αυτοκινήτου ... έκτοτε έχει κάνει πάνω από 30.000 χωρίς κάποιο θέμα ... καθότι ήταν από τα πρώτα ντιζελ τουινγκο (αν όχι το πρώτο ) εν Ελλάδι, ήρθαν και τεχνικοί από τα κεντρικά , δεδομένα στην Γαλλία, χαμός
-
ακρη εβγαλες;;;;τι διαβαζε ο εγκεφαλος;;;παιζει να ηταν απο το καθαρο μας πετρελαιο;;;
-
Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
εχεις αυτοκινητο ντιζελ και ξερεις?εχεις αυτοκινητο βενζινη να μας πεις τη γνωμη σου για καταναλωσεις?πες μας τι απο τα δυο γνωριζεις εχοντας τα στην κατοχη σου και οχι τι μ ειπε ο κολλητος μου και πες τα κ σ εμας εδω .ειχες ποτε στην κατοχη σου ignis sport η αλλο παρομοιο πχ σαχο vts για να ξερεις τις καταναλωσεις τους?η νομιζεις οτι το 9 λιτρα π εγραψα για το αβεο ειναι λιγα ???αν οχι μην το πιστευεις φιλε μου ειναι απολυτο δικαιωμα σου .ολοι εδω μεσα της αποψεις μας λεμεαπό giorgos_krhth_91 » 30/01/13 21:18
Λοιπον,60 χιλιομετρα με το ποδι στο πατωμα(χανια ρεθυμνο ξημερωματα, 20 λεπτα)8,5 λιτρα βενζινης.14,2/100.
Φουλαρισμα ξανα και πηγα βενζιναδικο με τις αναθυμιασεις με 610 χλμ δηλαδη 6,8/100 με οικονομικη οδηγηση.από giorgos_krhth_91 » 30/01/13 22:25
Alexis 5 έγραψε:Και κλασσικη ερωτηση....
ΜΕ τι αμαξι????
Suzuki ignis sport,ελαφρως πειραγμενο.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=17337&start=7545
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάντως με τέρμα γκάζι συνεχώς με μέγιστες στροφές ή κάπου εκεί κοντά το πιστεύω το 17+ λίτρα.
Γενικά τα πετρέλαιο καίνε λιγότερο και η διαφορά μεγαλώνει όσο αυξάνει το ζόρι.
Για τη συντήρηση κλπ θα έλεγα ότι είναι στα ίδια. Για την ποιότητα καυσίμου είναι να μην σου τύχει αλλά μην μεγεθύνουμε το γεγονός.
Για την αντοχή στο χρόνο μπορεί τα πράματα να έχουν αλλάξει. Πλέον είναι πολύ πιο πολύπλοκα και μάλλον και ευαίσθητα.Λοιπόν, για να συνοψίσω λίγο, κυρίως μπήκε ένα θέμα ότι θα πληρώσω το πετρέλαιο πιο ακριβά στην αγορά του αυτοκινήτου, σε σχέση με το αυξημένο κόστος χρήσης βενζίνης και τα σχετικά λίγα χιλιόμετρα που θα κάνω κατ' έτος (περίπου 10.000). Μάλιστα ειπώθηκαν κάτι τιμές τύπου 3.000 με 4.000 ευρώ ακριβότερα τα αυτοκίνητα πετρελαίου από τα βενζίνης, άρα, θα γίνει απόσβεση σε καμιά πενταετία.
Δείτε όμως εδώ ένα παράδειγμα που ανατρέπει αυτό το σκεπτικό:
Golf 7 1.6/105 TDI BΜΤ, έκδοση: Generation 5D, τέλη: 0€, κατανάλωση: 3.8, τελική: 192, 0-100: 10,7sec, 20.270€
Golf 7 1.4/122 TSI ΒΜΤ, έκδοση: Generation 5D, τέλη: 108€, κατανάλωση: 5.2, τελική: 203, 0-100: 9,3sec, 19.040€
Διαφορά 1.230 ευρώ... νομίζω η διαφορά θα αποσβεστεί συντομότατα.
Onyx, τι λες;;;(...) Αν πάντως εσύ τα θεωρείς συγκρίσιμα (...)
Φίλε onyx,
Σχετικά με το θέμα της σύγκρισης των 2 golf που γράφω, θεώρησα ότι ο 1.4/122 TSI είναι ό,τι πιο κοντά στο 1.6/105 TDI, πράγμα που ίσως είναι και λάθος. Επόμενη επιλογή σύγκρισης, δεν ξέρω όμως αν αυτή είναι σωστότερη, είναι ο 1.2/105 TSI. Αν βάλουμε αυτόν, τότε έχουμε και λέμε:
Golf 7 1.6/105 TDI BΜΤ, έκδοση: Generation 5D, τέλη: 0€, κατανάλωση: 3.8, τελική: 192, 0-100: 10,7sec, 20.270€
Golf 7 1.2/105 TSI ΒΜΤ, έκδοση: Generation 5D, τέλη: 102€, κατανάλωση: 4,9, τελική: 192, 0-100: 10,2sec, 18.090€Επίσης, 1.2TSI, 6 ταχύτητες, 1.6TDI, 5 ταχύτητες...
Η σύγκριση αυτή 1.2 βενζίνη VS 1.6 diesel, ίδια άλογα, ίδιες επιδόσεις, είναι δικαιότερη; Αν ναι, τότε μιλάμε για διαφορά τιμής 2.180€ που ίσως αρχίζει να γίνεται υπολογίσιμη. Δεδομένης δε της ονομαστικής χαμηλής κατανάλωσης του 1.2 (4.9λτ/100), η σύντομη 'απόσβεση' απομακρύνεται...
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Η σύγκριση αυτή 1.2 βενζίνη VS 1.6 diesel, ίδια άλογα, ίδιες επιδόσεις, είναι δικαιότερη; Αν ναι, τότε μιλάμε για διαφορά τιμής 2.180€ που ίσως αρχίζει να γίνεται υπολογίσιμη. Δεδομένης δε της ονομαστικής χαμηλής κατανάλωσης του 1.2 (4.9λτ/100), η σύντομη 'απόσβεση' απομακρύνεται...Η ονομαστική κατανάλωση 4.9 λτ/100 σημαίνει πραγματική μέση κατανάλωση 7-7.5 κατ' ελάχιστον και οδηγώντας φυσιολογικά και χωρίς να προσπαθείς να σπάσεις το παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας. Αυτό σημαίνει διαφορά τουλάχιστον 2-2.5 λτ/100 μεγαλύτερη κατανάλωση από τον 1.6 diesel. Με αυτά τα δεδομένα και με 15.000 χιλ. κατ' έτος ο 1.2 tsi θα κάψει (ο υπολογισμός γίνεται με μέση κατανάλωση τα 7.5 λτ/100) 1125 λίτρα αμόλυβδης χ 1,70 λίτρο (και με ανοδικές τάσεις) = 1915,5 ευρώ και ο diesel (ο υπολογισμός γίνεται με μέση κατανάλωση 5.5 λτ/100) 825 λίτρα diesel χ 1,40 λίτρο (βρίσκεις και φθηνότερες τιμές) = 1155 ευρώ άρα κέρδος 760,5 ευρώ κατ' έτος με τον diesel. Άρα σε τρία χρόνια έχουμε 760,5 χ 3 = 2281.5 ευρώ όφελος μόνο από την διαφορά κατανάλωσης και κόστους μεταξύ των δύο καυσίμων και άλλα 300 ευρώ περίπου από τα τέλη κυκλοφορίας μας κάνουν σύνολο 2500+ όφελος με τον diesel. Φυσικά αν κάποιος κάνει από 20.000 χιλ και πάνω σε ετήσια βάση η απόσβεση θα γίνει ακόμα πιο γρήγορα. Και φυσικά με τον diesel μπορείς να πηγαίνεις σβέλτα καίγοντας πάλι λογικά όταν σε αντίστοιχους ρυθμούς (σβέλτους) ο tsi θα χτυπάει 8αρια και βάλε χαλαρά... Χώρια την ψυχολογική ανάταση που θα νιώθεις κάθε φορά που φουλάρεις και στο trip το range θα γράφει 900+ χλμ. Diesel for me
-
Επιτέλους, φτάσαμε στην σελίδα 8 για να συγκρίνουμε αυτά που πρότεινα να συγκριθούν από τη σελίδα 3 με πραγματικές τιμές από spritmonitor.
-
touchdown
Αυτή η σύγκριση μου φαίνεται πιο σωστή. Η διαφορά τιμής επίσης είναι πολύ μικρή για να σε ανησυχεί. Όπως υποδεικνύει και ο mrclouzo η απόσβεση δεν απομακρύνεται και είναι απόλυτα εφικτή και εξαρετικά πιθανή και σύντομη.
Και θέλω να τονίσω ότι η διαφορά υπέρ του ντίζελ αυξάνεται αν είσαι τύπος ζωηρός ή φορτωμένος ή βουνίσιος.
Αλλά επιμένω, οδήγησέ τα και τα δύο.
Και πείτε μου αν υπάρχει διαφορά σε κόστος ασφάλισης. -
+1000
Για 10 χιλιαδες το χρονο δεν συζητας για ντιζελ. Χτυπα κατι σε 122αρι που καιει 6,5/100 στο ταξιδι και εισαι οκ.
20k euro που θέλουν να πετάξουν (οικογενειακό diesel)