Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αξίζει το diesel?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αξίζει το diesel?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    79
    1199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taugro last edited by

      Καλησπέρα σας, 30+ αισίως και μετά από 2 μεταχειρισμένα, ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο.
      Βασικό ερώτημα που θα καθορίσει τις επιλογές μου: Για κάποιον που 'γράφει' περίπου 1000 χλμ το μήνα (εκ των οποίων τα μισά περίπου σε εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλεως), θεωρείται ότι αξίζει η αγορά ενός diesel;

      Για κατηγορία τιμής και αυτοκινήτου, εντελώς χοντρικά, να πω ότι παίζω μεταξύ 15000-18000 ευρώ και μικρό ή μικρομεσαίο σασσί - αλλά προφανώς οι επιλογές μου θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από το δίλημμα βενζίνη/πετρέλαιο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taugro last edited by

        Καλησπέρα σας, 30+ αισίως και μετά από 2 μεταχειρισμένα, ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο.
        Βασικό ερώτημα που θα καθορίσει τις επιλογές μου: Για κάποιον που 'γράφει' περίπου 1000 χλμ το μήνα (εκ των οποίων τα μισά περίπου σε εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλεως), θεωρείται ότι αξίζει η αγορά ενός diesel;

        Για κατηγορία τιμής και αυτοκινήτου, εντελώς χοντρικά, να πω ότι παίζω μεταξύ 15000-18000 ευρώ και μικρό ή μικρομεσαίο σασσί - αλλά προφανώς οι επιλογές μου θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από το δίλημμα βενζίνη/πετρέλαιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taugro last edited by

          Καλησπέρα σας, 30+ αισίως και μετά από 2 μεταχειρισμένα, ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο.
          Βασικό ερώτημα που θα καθορίσει τις επιλογές μου: Για κάποιον που 'γράφει' περίπου 1000 χλμ το μήνα (εκ των οποίων τα μισά περίπου σε εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλεως), θεωρείται ότι αξίζει η αγορά ενός diesel;

          Για κατηγορία τιμής και αυτοκινήτου, εντελώς χοντρικά, να πω ότι παίζω μεταξύ 15000-18000 ευρώ και μικρό ή μικρομεσαίο σασσί - αλλά προφανώς οι επιλογές μου θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από το δίλημμα βενζίνη/πετρέλαιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maroysiotis last edited by

            Με τα χιλιομετρα που κανεις και εκει που τα κανεις,δεν ειναι συμφερουσα η αγορα ενος diesel.Υπαρχουν ομως αντιπροσωπειες,π.χ.Citroen,που η διαφορα τιμης βενζινοκινητου-πετρελαιοκινητου ειναι τοσο μικρη που ισως θα πρεπει να το τσεκαρεις.Μη ξεχνας ακομα οτι τα diesel λογω των λιγοτερων ρυπων εχουν μειομενα εως μηδενικα τελη κυκλοφοριας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              apollon11 last edited by

              Καλέ μου φίλε σίγουρα η αγορά πετρελαιοκίνητου αξίζει από πολλές απόψεις. Η κατανάλωση είναι μόνο ένας από τους παράγοντές υπεροχής των αυτοκινήτων πετρελαίου. Μετά θα σου έλεγα για τα αραιότερα σέρβις και το χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Οπως γνωρίζεις οι περισσότερες μηχανες πετρελαίου είναι από χυτοσίδηρο ενώ αντίστοιχοι βενζίνης είναι σχεδόν φτιαγμένοι από αλουμίνιο και πλαστικό...Μιλάμε για μεγάλες πιέσεις στο πετρέλαιο που δίνουν όμως αξεπέραστη ροπή,οικονομία και μακροζωία. Τώρα στο θέμα της ανάφλεξης ξέχνα τα μπουζί που με λίγο νερό σταματούν το αμάξι εδώ δεν υπάρχει σπινθήρας ανάφλεξης όλα γίνονται με αυτανάφλεξη του πετρελαίου στους κυλίνδρους λόγω υψηλής συμπίεσης του μίγματος. Πολύ σημαντικό στους γεμάτους νερά δρόμους της Ελλάδας μας.
              Επίσης θα σου έλεγα για διαφορετικό στυλ οδήγησης που ευνοεί τις λιγότερο συχνές αλλαγές ταχυτήτων καθως η ροπή είναι διαθέσιμη απο πολύ χαμηλα.Εύκολες προσπεράσεις καλές αλλα όχι θεικές τελικές ταχύτητες. Ενα αμάξι φτιαγμένο για να σε μετακινεί με σπιρτάδα και ασφάλεια. Ψηφίζω πετρέλαιο λοιπόν ασυζητιτή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                αξίζει .. ΜΟΝΟ αν κάνεις πολλά χλμ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krotos last edited by

                  υποθετω θα το καρτησεις αρκετα χρονια το αυτοκινητο ετσι? οποτε και απο μενα πετρελαιο. μπορει η αποσβεση με τα χιλιομετρα που κανεις να μη γινει αμεσως αλλα σε βαθος 3ετιας μαλλον θα ερθεις στα ισα σου.Αναλογα βεβαια και την διαφορα τιμης οπως ειπε ο φιλοσ πιο πανω αναμεσα στην βενζινοκινητη και ντιζελ εκδοση του ιδιου αυτοκινητου. Εγω πχ που εχω το κορσα 1.3 ηταν μονο 1500 ευρω ακριβοτερο οταν το πηρα απο το 1.4 βενζινη που και χειροτερες επιδοσεις ειχε και εκαιγε παραπανω υπολογιζω οτι εχω κανει την μιση αποσβεση σε 10 μηνες και 15.500 χιλιομετρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Άνθρακες ο θησαυρός στην περίπτωσή σου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Apollon11 έγραψε:
                      .... Επίσης θα σου έλεγα για διαφορετικό στυλ οδήγησης που ευνοεί τις λιγότερο συχνές αλλαγές ταχυτήτων καθως η ροπή είναι διαθέσιμη απο πολύ χαμηλα.Εύκολες προσπεράσεις καλές αλλα όχι θεικές τελικές ταχύτητες. Ενα αμάξι φτιαγμένο για να σε μετακινεί με σπιρτάδα και ασφάλεια. Ψηφίζω πετρέλαιο λοιπόν ασυζητιτή.

                      Συμφωνώ με το διαφορετικό στυλ οδήγησης το οποίο κάποιους βολεύει και άλλους όχι. Εμένα μάλλον δεν μου πάει αλλά ίσως να θέλει κάποια περίοδο εξοικείωσης μεγαλύτερη από 2 μέρες...

                      Ο θόρυβος στο ρελαντί και όχι μόνο ενοχλεί, δεν έχουν όλα καλή ηχομόνωση ούτε μπορεί να είσαι συνέχεια με κλειστά παράθυρα....
                      Η ροπή χαμηλά και μπόλικη πλέον είναι διαθέσιμη και στους νέους τούρμπο βενζινοκινητήρες. Που πλεονεκτούν σε εύρος λειτουργίας από πχ 2-5500 ενώ οι ντίζελ είναι στο 1500-4000. Για αυτό και στους ντίζελ θέλεις περισσότερες σχέσεις και θα αλλάζεις περισσότερες σχέσεις (και βολεύει περισσότερο το αυτόματο).
                      Εφόσον οι σύγχρονοι ντίζελ βγάζουν πλέον επαρκή άλογα και επιταχύνσεις έχεις και τελικές έχεις. Το πλεονέκτημά τους όμως είναι περισσότερο στις ρεπρίζ αλλά πάλι εξαρτάται από τη μετάδοση. Βασικά είναι αρκετά διαφορετική η σύγκριση ντίζελ με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης από ότι με τούρμπο βενζίνης.

                      Άλλο θέμα το επιπλέον βάρος του κινητήρα που επηρεάζει το ζύγισμα του αυτοκινήτου και αυξάνει την τάση υποστροφής. Αυτό οι περισσότεροι δεν θα το πάρουν χαμπάρι αλλά πιο ψαγμένοι λάτρες της οδήγησης ίσως ναι.

                      Οι πραγματικές καταναλώσεις σε ντίζελ είναι πιο κοντά στις ονομαστικές και γενικά επηρεάζονται πολύ λιγότερο από το φορτίο (βαρύ όχημα, φορτωμένος, ανηφόρες, τρέιλερ κλπ). Οπότε το κέρδος σε κατανάλωση συνήθως είναι μεγαλύτερο από το θεωρητικά υπολογιζόμενο.
                      Ακόμα και το πετρέλαιο να πάει πιο ακριβά από τη βενζίνη όπως συμβαίνει σε κάποιες χώρες η μειωμένη του κατανάλωση συνεχίζει να ισχύει και συνολικά να υπάρχει κέρδος. Το κέρδος στην κατανάλωση το πετυχαίνουν με 3 τρόπους,

                      • μεγαλύτερη συμπίεση
                      • μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση (ενέργεια ανά λίτρο) του πετρελαίου (δεν ξέρω σαν απόδοση του κινητήρα τι κάνει)
                      • αργόστροφοι άρα ίδια ισχύς σε πιο χαμηλές στροφές.

                      Σοβαρό θέμα είναι ότι άμα σου κάτσει κακής ποιότητας πετρέλαιο μπορεί να καταστραφεί η αντλία πετρελαίου που δεν καλύπτεται από εγγύηση και κοστίζει ~3000 ευρώ...
                      Για τα χλμ που λες δε θα έλεγα ότι συμφέρει. Εκτός αν πετύχεις προσφορά που να μην είναι πιο ακριβό το όχημα.
                      Πάνω από όλα όμως πρέπει να το οδηγήσεις. Αν σου αρέσει το πως πάει και σου ταιριάζει θα το πάρεις κι ας είναι πιο ακριβό, αν δεν σου αρέσει θα το αποφύγεις κι ας είναι πιο οικονομικό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης Apollon11 έγραψε:
                        Καλέ μου φίλε σίγουρα η αγορά πετρελαιοκίνητου αξίζει από πολλές απόψεις. Η κατανάλωση είναι μόνο ένας από τους παράγοντές υπεροχής των αυτοκινήτων πετρελαίου. Μετά θα σου έλεγα για τα αραιότερα σέρβις και το χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Οπως γνωρίζεις οι περισσότερες μηχανες πετρελαίου είναι από χυτοσίδηρο ενώ αντίστοιχοι βενζίνης είναι σχεδόν φτιαγμένοι από αλουμίνιο και πλαστικό...Μιλάμε για μεγάλες πιέσεις στο πετρέλαιο που δίνουν όμως αξεπέραστη ροπή,οικονομία και μακροζωία. Τώρα στο θέμα της ανάφλεξης ξέχνα τα μπουζί που με λίγο νερό σταματούν το αμάξι εδώ δεν υπάρχει σπινθήρας ανάφλεξης όλα γίνονται με αυτανάφλεξη του πετρελαίου στους κυλίνδρους λόγω υψηλής συμπίεσης του μίγματος. Πολύ σημαντικό στους γεμάτους νερά δρόμους της Ελλάδας μας.
                        Επίσης θα σου έλεγα για διαφορετικό στυλ οδήγησης που ευνοεί τις λιγότερο συχνές αλλαγές ταχυτήτων καθως η ροπή είναι διαθέσιμη απο πολύ χαμηλα.Εύκολες προσπεράσεις καλές αλλα όχι θεικές τελικές ταχύτητες. Ενα αμάξι φτιαγμένο για να σε μετακινεί με σπιρτάδα και ασφάλεια. Ψηφίζω πετρέλαιο λοιπόν ασυζητιτή.

                        Για μικρότερα κόστη σέρβις μην είσαι σίγουρος. Έχουν και τα ντίζελ τα δικά τους στην συντήρηση.

                        Για τα νερά όμως... στην Ατλαντίδα ζεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taugro last edited by

                          Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Σίγουρα θα πρέπει να κάνω και μία βόλτα από τις αντιπροσωπείες γιατί οι τιμές καταλόγου δεν έχουν σχέση με τις τελικές (συνήθως προς τα κάτω, λόγω απόσυρσης, προσφορών τύπου 'diesel now' κλπ - αλλά και προς τα πάνω σε εταιρείες που σου χρεώνουν και τη... θήκη για το νερό!) κι άρα δεν μπορώ να ξέρω την ακριβή διαφορά diesel-βενζίνη σε πολλές περιπτώσεις.

                          Αν τελικά πάω σε βενζίνη, δε θα απέκλεια την περίπτωση αγοράς κάποιου πρόσφατου μεταχειρισμένου με λίγα χιλιόμετρα (εντός του budget μου βρίσκεις εύκολα πλέον ακόμα και ακριβότερα αυτοκίνητα όπως Audi A3 και BMW σειρα 1 του 2011).

                          Αλήθεια, υπάρχει περίπτωση να παραταθεί η απόσυρση και το 2013; Γιατί έτσι όπως πάει, δε με βλέπω να προλαβαίνω ταξινόμηση το 2012!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cyborg last edited by

                            Θέλει λίγο μελέτη για το εκάστοτε μοντέλο / προσφορά κλπ.

                            Προσωπικά θα πρότεινα diesel, αρκεί βέβαια να σου αρέσει το style στην οδήγηση, οπότε σίγουρα κάνε ένα test drive πριν. Δεν μίλησες για τις ανάγκες σε χώρους. Αν π.χ. έχεις οικογένεια με 2 παιδιά έχεις πολύ διαφορετικές ανάγκες / προτεραιότητες (χώροι >>>> ρεπρίζ )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taugro last edited by

                              Ο χρήστης Cyborg έγραψε:
                              Δεν μίλησες για τις ανάγκες σε χώρους. Αν π.χ. έχεις οικογένεια με 2 παιδιά έχεις πολύ διαφορετικές ανάγκες / προτεραιότητες (χώροι >>>> ρεπρίζ )

                              Έχεις δίκιο!
                              Σε επόμενο post θα γράψω συγκεκριμένα μοντέλα που εξετάζω.
                              Σε γενικές γραμμές θα έλεγα μικρό (αν γίνεται σχετικά ευρύχωρο και 'μεγάλο' στον δρόμο) ή μικρομεσαίο αν 'χωράει' στο budget - εξαιρούνται τα 3θυρα.
                              Με άλλα λόγια, επειδή το αμάξι θα το κρατήσω σίγουρα 7-10 χρόνια (πλέον ούτε οι Γερμανοί δεν τα αλλάζουν στα 5!), έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου το... παιδικό καθισματάκι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                loubas last edited by

                                Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
                                Με τα χιλιομετρα που κανεις και εκει που τα κανεις,δεν ειναι συμφερουσα η αγορα ενος diesel.Υπαρχουν ομως αντιπροσωπειες,π.χ.Citroen,που η διαφορα τιμης βενζινοκινητου-πετρελαιοκινητου ειναι τοσο μικρη που ισως θα πρεπει να το τσεκαρεις.Μη ξεχνας ακομα οτι τα diesel λογω των λιγοτερων ρυπων εχουν μειομενα εως μηδενικα τελη κυκλοφοριας.

                                Μα για τα χιλιόμετρα που κάνει και εκεί που τα κάνει ειδικά το diesel είναι μονόδρομος...μην το σκέφτεσαι καν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης loubas έγραψε:

                                  Με τα χιλιομετρα που κανεις και εκει που τα κανεις,δεν ειναι συμφερουσα η αγορα ενος diesel.Υπαρχουν ομως αντιπροσωπειες,π.χ.Citroen,που η διαφορα τιμης βενζινοκινητου-πετρελαιοκινητου ειναι τοσο μικρη που ισως θα πρεπει να το τσεκαρεις.Μη ξεχνας ακομα οτι τα diesel λογω των λιγοτερων ρυπων εχουν μειομενα εως μηδενικα τελη κυκλοφοριας.

                                  Μα για τα χιλιόμετρα που κάνει και εκεί που τα κάνει ειδικά το diesel είναι μονόδρομος...μην το σκέφτεσαι καν...

                                  12.000 km το χρόνο; Σιγά τα χιλιόμετρα! Το ντίζελ αξίζει πάνω από 20-25 χιλιάδες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christoss8 last edited by

                                    Ο χρήστης Taugro έγραψε:
                                    Καλησπέρα σας, 30+ αισίως και μετά από 2 μεταχειρισμένα, ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο.
                                    Βασικό ερώτημα που θα καθορίσει τις επιλογές μου: Για κάποιον που 'γράφει' περίπου 1000 χλμ το μήνα (εκ των οποίων τα μισά περίπου σε εθνική και τα υπόλοιπα εντός πόλεως), θεωρείται ότι αξίζει η αγορά ενός diesel;

                                    Για κατηγορία τιμής και αυτοκινήτου, εντελώς χοντρικά, να πω ότι παίζω μεταξύ 15000-18000 ευρώ και μικρό ή μικρομεσαίο σασσί - αλλά προφανώς οι επιλογές μου θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από το δίλημμα βενζίνη/πετρέλαιο.

                                    Eαν δεν σε ενδιαφερουν τοσο οι επιδοσεις,προχωρα στην αγορα diesel.
                                    Εκτος απτην χαμηλωτερη καταναλωση ,θα κερδισεις στα τελη,στα εξοδα συντηρισης.
                                    Ειναι γνωστο οτι ο diesel ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και δεν θα χρειαστει να ανοιξεις μοτερ ,ποτε μα ποτε.
                                    Η αγορα diesel πλεον,επιβαλλεται.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
                                      Ειναι γνωστο οτι ο diesel ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και δεν θα χρειαστει να ανοιξεις μοτερ ,ποτε μα ποτε.
                                      Η αγορα diesel πλεον,επιβαλλεται.

                                      Πες τα αυτά στον tsardas ο οποίος άλλξε τούρμπο και ψυγείο στα 210.000 χλμ. 1350 Ευρώ ζημιά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christoss8 last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Ειναι γνωστο οτι ο diesel ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και δεν θα χρειαστει να ανοιξεις μοτερ ,ποτε μα ποτε.
                                        Η αγορα diesel πλεον,επιβαλλεται.

                                        Πες τα αυτά στον tsardas ο οποίος άλλξε τούρμπο και ψυγείο στα 210.000 χλμ. 1350 Ευρώ ζημιά!

                                        Ο φιλος μας,κανει 1000 χλμ τον μηνα ,τουτεστιν 12.000 τον χρονο.
                                        Ισως ,λεω ισως σε καμια 20ρια χρονια αλλαξει αυτα που περιγραφεις ;
                                        Εσυ γνωριζεις πολλα βενζινοκινητα που αντεξαν 200.000 χλμ χωρις να χρειαστουν επισκευη -αλλαγη τουμπινας;
                                        Καλα δεν συζητω για τσιμουχες βαλβιδων,ελατηρια ,φλαντζες κεφαλης,μεταλλα στροφαλου .
                                        Οταν ενας κινητηρας βενζινης στα 200.000 θεωρειται γηρασμενος,ο diesel ειναι ακομα στην εφηβεια του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iraklis1971 last edited by

                                          Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:

                                          Ειναι γνωστο οτι ο diesel ειναι πολυ πιο αξιοπιστος και δεν θα χρειαστει να ανοιξεις μοτερ ,ποτε μα ποτε.
                                          Η αγορα diesel πλεον,επιβαλλεται.

                                          Πες τα αυτά στον tsardas ο οποίος άλλξε τούρμπο και ψυγείο στα 210.000 χλμ. 1350 Ευρώ ζημιά!

                                          Ο φιλος μας,κανει 1000 χλμ τον μηνα ,τουτεστιν 12.000 τον χρονο.
                                          Ισως ,λεω ισως σε καμια 20ρια χρονια αλλαξει αυτα που περιγραφεις ;
                                          Εσυ γνωριζεις πολλα βενζινοκινητα που αντεξαν 200.000 χλμ χωρις να χρειαστουν επισκευη -αλλαγη τουμπινας;
                                          Καλα δεν συζητω για τσιμουχες βαλβιδων,ελατηρια ,φλαντζες κεφαλης,μεταλλα στροφαλου .
                                          Οταν ενας κινητηρας βενζινης στα 200.000 θεωρειται γηρασμενος,ο diesel ειναι ακομα στην εφηβεια του.

                                          Καλησπέρα.Καταρχην να πω ότι κι'εγώ ψάχνω για diesel.Αλλά δεν είναι απόλυτο αυτό που λες.Εγώ πούλησα μια Alfa 147 με 191.000 8 ετών και δεν είχα αλλάξει τίποτα εκτός από αυτά που έπρεπε για τα service!Απλά αυτό συμβαίνει πιο συχνά με τα diesel.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Οι σύγχρονοι ντίζελ ούτε τόσο απλοί ούτε τόσο αξιόπιστοι είναι όσο οι παλιοί..... ούτε τόσο ανέμελη η συντήρησή τους....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr