Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    taugro

    @taugro

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    taugro Unfollow Follow

    Latest posts made by taugro

    • RE: VW FORUM

      Χαχαχα! Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Δε μου αφήνετε και πολλά περιθώρια... Θα περιμένω να βρω ένα 122άρι. 😛

      Απλά το 87άρι ήταν πιο 'χειροπιαστό', καθότι σε έμπορο δίπλα μου το οποίο μπορούσα να ελέγξω και να γενικώς να δω αυτοπροσώπως (όπως και έκανα), ενώ τα 122άρια που βρίσκω είναι εκτός - μένω επαρχία - και θα πρέπει να βασιστώ στον έλεγχο τρίτου (φίλου κλπ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: VW FORUM

      Καλησπέρα σε όλους,

      Κοιτάζω τον τελευταίο καιρό για μεταχειρισμένο Golf VI που, όπως έχω δει, παίζουν αρκετά στις 9-10000 ευρώ.
      Έχω βρει μία καλή περίπτωση (βλ. άριστη κατάσταση) στην έκδοση με τα 87 άλογα, αλλά με προβληματίζουν οι αναιμικές - όπως το φαντάζομαι - επιδόσεις. Όχι τόσο για κίνηση μέσα στην πόλη, αλλά στο σενάριο ταξιδιού με 2-3 συνεπιβάτες + αναμμένο το A/C..

      Σκεφτόμουν να κάνω υπομονή να βρω αντίστοιχη περίπτωση σε TSI (με τα 122 άλογα), εφόσον το χιλιάρικο διαφορά που έχουν στην τιμή ως μεταχειρισμένα δε με προβληματίζει ιδιαίτερα.
      Από την άλλη, όμως, μήπως το TSI έχει σημαντικά αυξημένη κατανάλωση ή/και θέματα αξιοπιστίας;
      Φοβάμαι, με άλλα λόγια, μήπως τελικά μου βγει πολύ παραπάνω η διαφορά των δύο μοντέλων λόγω κόστους χρήσης.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Hyundai i30 diesel VS Citroen c4 diesel

      Από το i30 θα προτιμούσα το νέο C'eed πάντως (εμφάνιση, 7 χρόνια εγγύηση κ.α.).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Renault/Dacia Sandero Stepway

      Το νέο Clio θα φοράει τον ίδιο κινητήρα;
      Στην οικονομικότερη έκδοση πέφτουν στα 88 (!) οι ρύποι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Αξίζει το diesel?

      Ξέρουμε πότε θα έρθει το Civic diesel?
      Γενικώς πολλά νέα έρχονται που θα με ενδιέφεραν (Fiesta, Focus, 5θυρη Mito, νέο Leon, Audi Q1-Q2?), όμως ψιλο-επείγει η αγορά αυτοκινήτου. Έχω ήδη πουλήσει το δικό μου και αναγκαστικά προς το παρόν 'κλέβω' αυτοκίνητο από γονείς. Αν δεν αγοράσω σύντομα, παίζει και να με αποκληρώσουν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Αξίζει το diesel?

      Στο Golf θα μπορούσα να ξεπεράσω τη βαρετή εμφάνισή του και να το επιλέξω λόγω ποιότητας, αλλά μου φαίνεται είναι στο άνω όριο του budget μου. Θα πρέπει να δω την πραγματική τελική τιμή του.

      Το Juke με τις προσφορές τις Nissan κατεβαίνει αρκετά χαμηλά και νομίζω αξίζει. Με χαλάει λίγο η ποιότητα εσωτερικά και το ότι πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ακόμα και στα diesel.
      Α! Και πρέπει να αποφασίσω αν μου αρέσει εμφανισιακά γιατί αλλάζω γνώμη ανάλογα με τη γωνία που θα το δω!

      Το C4 είναι όντως άριστο value for money με τις προσφορές της Citroen! Και το DS4 μου αρέσει πολύ παρόλο που είναι ακριβούτσικο. Με φρενάρει η κακή εμπειρία (βλ. συχνές επισκέψεις στο συνεργείο) που έχει ένας οικογενειακός φίλος με το C5 του.

      Βέβαια, όπως καταλαβαίνω, είναι άλλη (πικρή) ιστορία η αξιοπιστία στις μέρες μας.
      Έχω φίλο με Golf που βρίζει, το ίδιο και άλλος γνωστός με Focus κ.ο.κ...
      Μόνο οι Ιάπωνες ίσως κρατάνε μια σταθερότητα σε αυτό το θέμα και στους υπόλοιπους είναι λαχείο η φάση - αν έχεις τύχη διάβαινε που λένε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Αξίζει το diesel?

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Αν προβλέπεται τεκνοποιία θέλεις 5πορτο. Με τα υπόλοιπα (χώρους αποσκευών και γκάζια) προσαρμόζεσαι με τρίπορτο όμως άστα να πάνε.... (όχι ότι δε γίνεται αλλά είναι πίκρα).

      Nαι, μόνο 5πορτα κοιτάζω.
      Ανεξάρτητα από οικογένειες κλπ, δεν τα βρίσκω καθόλου πρακτικά τα 3πορτα, παρόλο που δυστυχώς πολλές εταιρείες διαφοροποιούν αισθητά τον σχεδιασμό και τα κάνουν πιο 'μουράτα' (ή τα 5πορτα πιο βαρετά, με άλλα λόγια)..
      Χωρίς ιδιαίτερο λόγο, δε, διότι ένα 5πορτο μπορεί κάλλιστα να ακολουθεί τις ίδιες γραμμές.

      Να αναφέρω επίσης ότι, από οικονομικότερα μοντέλα, θέλω να δω το KIA C'eed (αν και ο μικρός diesel μάλλον παρα-είναι μικρός και θα πρέπει να πάω στον 1.6) και το νέο Seat Leon (εάν δεν έχω καταλήξει κάπου αλλού μέχρι να έρθει).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Αξίζει το diesel?

      Ο χρήστης krotos έγραψε:
      Για πραγματικες καταναλωσεις και πιο ρεαλιστικους υπολογισμους μπορεις να παρεις και μια ιδεα απο spritmonitor.de

      Ευχαριστώ - πολύ χρήσιμο!

      @Taugro:

      Από αυτά που έχεις στην λίστα, μάλλον το Α1 πρέπει να το διαγράψεις αν σκέφτεσαι και για οικογένεια μετά. Δεν έχει τους χώρους των υπόλοιπων.

      Γενικότερα το Α1 (Sportback) και το DS4 είναι οι επιλογές 'τρέλας' στη λίστα, ήτοι οι επιλογές που με 'φτιάχνουν' περισσότερο.
      Ερωτηματικό στο πρώτο τα service/κόστος χρήσης και στο δεύτερο η αξιοπιστία.

      Ειδικότερα το A1 είναι, όντως, το μόνο μικρό στη λίστα μου - κυρίως γιατί μου αρέσει πολύ κι όχι μόνο εμφανισιακά. Συγκεκριμένα το έχω οδηγήσει και μου θύμησε μεγαλύτερο Audi - μετά δοκίμασα και το Polo με την ελπίδα να μου δίνει την ίδια αίσθηση στον δρόμο (βλ. κοινό πάτωμα), αλλά δυστυχώς (για την τσέπη), δεν....
      Με προβληματίζουν οι χώροι πίσω, ακριβώς λόγω του ενδεχομένου να μπει και...καθισματάκι μωρού κάποια στιγμή. Είναι κι άλλες στιγμές που σκέφτομαι ότι αν δεν κάνω τώρα μία σχετική παραχώρηση στην πρακτικότητα ώστε να κάνω και λίγο περισσότερο την τρέλα μου, πότε θα κάνω; Σίγουρα όχι στα 40 ή στα 50 μου - στα 60 βλέπουμε!
      Δεν είναι δα και διθέσιο.. Με λίγη καλή θέληση, πιστεύω βολεύεσαι τα πρώτα 2-3 χρόνια μιας νέας οικογένειας.

      Προφανώς θα προτιμούσα να πάω στο νέο Α3 αλλά δε μπορώ με τίποτα να φτάσω μέχρι εκεί πάνω (αφήστε που μετά παίζουν κι άλλες premium λύσεις τύπου ΒΜW A1, Volvo V40, Mercedes A-Class κ.ο.κ...
      Γενικότερα, δε θα ήθελα να ξεπεράσω τα ~18 χιλιάρικα αν δεν υπάρχει 'σοβαρός' λόγος, δηλ. κάποιο αυτοκίνητο που ξεκάθαρα να αξίζει την υπέρβαση - θα παίξω στις 36 δόσεις (για πολλούς και διάφορους λόγους), με ταβάνι τα 350-400 ευρώ μηνιαίως.

      Σε πιο πρακτικά ζητήματα, μένει να οδηγήσω νέο Astra, νέο Golf και DS4. Δυστυχώς δεν είμαι σίγουρος αν θα καταφέρω να βρω τις diesel εκδόσεις για test drive, ίσως σημαντικό εφόσον όντως διαφοροποιείται αρκετά η αίσθηση του αυτοκινήτου μεταξύ diesel/βενζίνης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Αξίζει το diesel?

      Και πάλι ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.

      Με πρόχειρους υπολογισμούς - και χωρίς να μπορούμε να μαντέψουμε πώς θα κινηθούν οι τιμές - υπολογίζω ότι θα κάνω οικονομία περίπου €500-€600 τον χρόνο από τα καύσιμα (η διαφορά υπέρ του πετρελαίου φυσικά). Υπόψιν, όπως ήδη αναφέρθηκε, στα περισσότερα μοντέλα που κοιτάζω γλυτώνω και κάποια χρήματα ετησίως από τα τέλη κυκλοφορίας.

      Επίσης, ενδεικτικά σας αναφέρω διαφορές στις τιμές καταλόγου μεταξύ ίδιων, κατά το δυνατό, εκδόσεων πετρελαίου-βενζίνης σε μοντέλα που κοιτάζω. Σε bold το diesel και από κάτω εναλλακτικά βενζίνης, με μικτό (ονομαστικό = υπεραισιόδοξο) κύκλο, τέλη κυκλοφορίας και το σχετικό 'κέρδος' από τη διαφορά τιμής καταλόγου:

      Audi A1 1.6 TDI Attraction (90HP, 3.8lt/100Khm, 0 τέλη κυκλοφορίας), €19300
      Audi A1 1.2 TFSI Attraction (86HP, 5.1lt/100Khm, €106 τέλη) => €2500 φθηνότερο

      Citroen DS4 1.6 HDi Chic (112HP, 4.7lt/100Kmh, €122 τέλη), €21990
      Citroen DS4 1.6 VTi Chich (120HP, 6.2lt/100Kmh, €216 τέλη) =>** €2200** φθηνότερο

      Opel Astra Essentia 1.3CDTi (95HP, 4lt/100Kmh, 0 τέλη), €18800
      Opel Astra Essentia 1.4 (100HP, 5.5lt/100Kmh, €142 τέλη) =>** €2850** φθηνότερο
      Opel Astra Essentia 1.4T (120HP, 5,9lt/100Kmh, €152 τέλη) =>** €1850** φθηνότερο

      Toyota Auris 1.4 D4D Casual (90HP, 4.8lt/100Kmh, €127 τέλη), €18710
      Toyota Auris 1.33 Casual (99HP, 6lt/100Kmh, €153 τέλη) => €2610 φθηνότερο

      VW Golf 1.6 TDI Design (105HP, 3.8lt/100Kmh, 0 τέλη), €20400
      VW Golf 1.2 TSI 86 Design (86HP, 4.9lt/100Kmh, 0 τέλη) => €3550 φθηνότερο
      VW Golf 1.2 TSI 105 Design (105HP, 4.9lt/100Kmh, 0 τέλη) => €2550 φθηνότερο

      Η σειρά των αυτοκινήτων είναι ονομαστική κι όχι σειρά προτίμησης.

      Υπενθυμίζω μιλάμε για τιμές καταλόγου (π.χ. λείπουν προσφορές τύπου 'Diesel Now' της Citroen που προσφέρει extra έκπτωση στα πετρελαιοκίνητα, όφελος απόσυρσης - που δεν βλέπω να το προλαβαίνω αν δεν πάρει παράταση το μέτρο - και λοιπές προσφορές αλλά και χρεώσεις που διαμορφώνουν την πραγματική τελική τιμή).

      Επίσης κοιτάμε μόνο τιμή και δεν λαμβάνουμε υπόψιν άλλες - σημαντικές - παραμέτρους, όπως ότι κάποια από τα παραπάνω μοντέλα μπορεί να είναι 'ψόφια' σε μία από τις δύο 'αντίστοιχες' εκδόσεις διαφορετικού καυσίμου... Π.χ. ούτε ο 1.3CDTi με πείθει στο Astra ούτε ο 1.2TSI ο 'απλός' στο νέο Golf.

      Μιλώντας για κινητήρες, πραγματικό διαμάντι πρέπει να είναι ο (Euro6) 1.5 DCi που φοράει το νέο Clio.
      Δυστυχώς όμως και τα 2 προηγούμενα αυτοκίνητά μου ήταν Clio...!!
      Παρόλο που είμαι πολύ ευχαριστημένος (και μου αρέσει το νέο μοντέλο), θα ήθελα να πάω σε κάτι διαφορετικό και να μη μείνω στα 'ίδια'. Επίσης θα προτιμούσα να πάω σε μικρομεσαίο και όχι σε μικρό - με εξαίρεση ίσως κάποιο premium mini με καλή ποιότητα κύλισης/'πάτημα' στο δρόμο (π.χ. Αudi Α1).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • RE: Αξίζει το diesel?

      Ο χρήστης Cyborg έγραψε:
      Δεν μίλησες για τις ανάγκες σε χώρους. Αν π.χ. έχεις οικογένεια με 2 παιδιά έχεις πολύ διαφορετικές ανάγκες / προτεραιότητες (χώροι >>>> ρεπρίζ )

      Έχεις δίκιο!
      Σε επόμενο post θα γράψω συγκεκριμένα μοντέλα που εξετάζω.
      Σε γενικές γραμμές θα έλεγα μικρό (αν γίνεται σχετικά ευρύχωρο και 'μεγάλο' στον δρόμο) ή μικρομεσαίο αν 'χωράει' στο budget - εξαιρούνται τα 3θυρα.
      Με άλλα λόγια, επειδή το αμάξι θα το κρατήσω σίγουρα 7-10 χρόνια (πλέον ούτε οι Γερμανοί δεν τα αλλάζουν στα 5!), έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου το... παιδικό καθισματάκι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      taugro
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr