-
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι για αγορά σχετικα μικρού αυτοκινήτου,κατά προτίμηση με σειριακό κιβώτιο,αλλά ριχνώ μια ματιά και σε αυτά με μηχανικό,σε περίπτωση δηλαδή που δεν βρω κάποιο καλό-οικονομικό με σειριακό. Το κοστος να μην ξεπερνάει τα 12.000 και αν υπάρχει και φθηνότερο ακόμη καλύτερα.
Για τα σειριακά κιβώτια,γνωρίζω ότι τα καλύτερα είναι τα Dsg,Cvt και Αmt. Tα πρώτα ξεφεύγουν σε τιμή οπότε δεν είναι στις επιλογές μου. Ρώτησα για το Colt Amt αλλά πλέον τo Amt μπαίνει μόνο σε 5θυρο και η τιμή του μαζί με έξοδα κλπ πάει σχεδόν στις 13.000,οπότε πάλι δεν είναι η καλύτερη λύση όσο αφορά το οικονομικό και επίσης είναι και λίγο περίεργο εμφανισιακά το Colt.
Ηοnda κλπ που έχουν Cvt ξεφεύγουν και αυτά σε τιμή. Πάντως είδα ότι το καινούργιο Micra έχει Cvt και είναι και σε καλή τιμή,αξίζει σαν επιλογή? ή είναι τίποτα μαιμου Cvt?
Αν υπάρχει καμιά καλύτερη επιλογή let me know.
-
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι για αγορά σχετικα μικρού αυτοκινήτου,κατά προτίμηση με σειριακό κιβώτιο,αλλά ριχνώ μια ματιά και σε αυτά με μηχανικό,σε περίπτωση δηλαδή που δεν βρω κάποιο καλό-οικονομικό με σειριακό. Το κοστος να μην ξεπερνάει τα 12.000 και αν υπάρχει και φθηνότερο ακόμη καλύτερα.
Για τα σειριακά κιβώτια,γνωρίζω ότι τα καλύτερα είναι τα Dsg,Cvt και Αmt. Tα πρώτα ξεφεύγουν σε τιμή οπότε δεν είναι στις επιλογές μου. Ρώτησα για το Colt Amt αλλά πλέον τo Amt μπαίνει μόνο σε 5θυρο και η τιμή του μαζί με έξοδα κλπ πάει σχεδόν στις 13.000,οπότε πάλι δεν είναι η καλύτερη λύση όσο αφορά το οικονομικό και επίσης είναι και λίγο περίεργο εμφανισιακά το Colt.
Ηοnda κλπ που έχουν Cvt ξεφεύγουν και αυτά σε τιμή. Πάντως είδα ότι το καινούργιο Micra έχει Cvt και είναι και σε καλή τιμή,αξίζει σαν επιλογή? ή είναι τίποτα μαιμου Cvt?
Αν υπάρχει καμιά καλύτερη επιλογή let me know.
-
Καλησπέρα,ενδιαφέρομαι για αγορά σχετικα μικρού αυτοκινήτου,κατά προτίμηση με σειριακό κιβώτιο,αλλά ριχνώ μια ματιά και σε αυτά με μηχανικό,σε περίπτωση δηλαδή που δεν βρω κάποιο καλό-οικονομικό με σειριακό. Το κοστος να μην ξεπερνάει τα 12.000 και αν υπάρχει και φθηνότερο ακόμη καλύτερα.
Για τα σειριακά κιβώτια,γνωρίζω ότι τα καλύτερα είναι τα Dsg,Cvt και Αmt. Tα πρώτα ξεφεύγουν σε τιμή οπότε δεν είναι στις επιλογές μου. Ρώτησα για το Colt Amt αλλά πλέον τo Amt μπαίνει μόνο σε 5θυρο και η τιμή του μαζί με έξοδα κλπ πάει σχεδόν στις 13.000,οπότε πάλι δεν είναι η καλύτερη λύση όσο αφορά το οικονομικό και επίσης είναι και λίγο περίεργο εμφανισιακά το Colt.
Ηοnda κλπ που έχουν Cvt ξεφεύγουν και αυτά σε τιμή. Πάντως είδα ότι το καινούργιο Micra έχει Cvt και είναι και σε καλή τιμή,αξίζει σαν επιλογή? ή είναι τίποτα μαιμου Cvt?
Αν υπάρχει καμιά καλύτερη επιλογή let me know.
-
Κανείς δεν έχει να προτείνει κάτι ή να ξέρει τι παίζει με το Cvt του Μicra?
-
Δεν βλέπω ενδιαφέρον για τα σειριακά,να δοκιμάσω καλύτερα για τα μηχανικά?
Το Cvt του Μicra απο αυτά που διάβασα στο web,κατάλαβα ότι έχει και αυτό τις παραξενιές του και ότι γενικά τα Cvt είναι ευαίσθητα. Αυτό που με φοβίζει με τα σειριακά,είναι να μην παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο κιβώτιο και μετά αν είμαι εκτός εγγύησης να πρέπει να δίνω 500-1000+ euro. Το Colt Amt φαίνεται καλύτερη επιλογή,αλλά το Micra Cvt έχει 5 χρόνια εγγύηση και είναι και πιο οικονομικό.
Αν γνώριζει κάποιος κάτι παραπάνω σε αυτό το θέμα,ας κάνει κανένα reply...
Τώρα σε ότι αφορά τα αμάξια με μηχανικό κιβώτιο...με βάση την τιμή,χρηματοδότηση κλπ,πρώτα στην λίστα μου είναι τo Νissan Pixo (φαντάζομαι είναι καλύτερο απο τα τρίδυμα 107,C1,Aygo),Renault Twingo,Suzuki Alto και ίσως και το Skoda Citigo. Tα Κia Picanto,Ford Ka,Hyundai i10,δεν είναι στις πρώτες επιλογές γιατί ξεφεύγουν λίγο σε τιμή ή έχουν χειρότερο πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Kαι πάλι όποιος έχει να προτείνει-να προσθέσει κάτι ας κάνει κανένα reply...
-
Το twingo είναι στην οικογένεια εδώ και 1 χρόνο περίπου, και είναι ένα πολύ ευχάριστο και εύχρηστο αμάξι (από όσο το έχω οδηγήσει, καμια 700αρια χλμ μέσα στην Αθήνα) . Λίγο αργό στα μάτια μου το κιβώτιο, μιας και είμαι συνηθισμένος με το DSG , αλλά σε γενικές γραμμές δεν προβληματίζει. Όταν τον πήραμε έδιναν και 5ετη εγγύηση, πλέον δεν ξέρω τι προγράμματα τρέχει η renault.
-
Το ίδιο ισχύει και τώρα για το twingo.
5 χρόνια εγγύηση.Υπήρχε κομμάτι προ facelift στα 8.925.
http://www.renault.com.gr/additionalFil ... %CE%A5.pdf
Δεν ξέρω αν έχει μείνει ακόμη απούλητο.Το νέο έχει τιμή καταλόγου 12.290.
http://www.renault.com.gr/cars/newTwingo/equipment.html
Βγάλε καμιά απόσυρση που θα σου κολλήσουν λογικά 11.500 το παίρνεις με το κλειδί στο χέρι. -
To σειριακό του Τwingo είναι καλύτερο απο το Cvt του Micra?
-
Καλές προδιαγραφές, εχει το ASG των VW-skoda-seat. Δεν εχω βρει test drive.
-
Έχω ρίξει μια ματιά και για το Asg,απο αυτά που έχω διαβάσει νομίζω πιο πολύ με Mmt μοιάζει,παρά με Dsg-Amt-Cvt.
-
Σαν να τα έχεις μπερδέψει λίγο. Πρώτα από όλα, αυτά τα αρκτικόλεξα που αναφέρεις είναι εμπορικές ονομασίες (εκτός από το CVT που είναι η τεχνική του ονομασία). Από εκεί και πέρα τεχνικά ένα CVT κι ένα διπλού συμπλέκτη (όπως είναι το DSG ή το TCT) δεν έχουν κανένα κοινό. To MMT που λες είναι η εμπορική ονομασία του robotised manual που χρησιμοποιεί η Toyota. Ακριβώς όπως είναι το ASG για τα τρίδυμα και το AMT για την Mitsubishi.
Οπότε καταλήγουμε: Υπάρχουν τέσσερις βασικές κατηγορίες μη μηχανικής (χειροκίνητης) μετάδοσης. α) Κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής (π.χ. BMW Steptronic), β) ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη (π.χ. VW DSG), γ) ημιαυτόματο μονού συμπλέκτη (π.χ. Toyota MMT) και δ) αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (π.χ. Nissan CVT).
-
Ίσως η λέξη 'μοιάζει' που χρησιμ. να μην ήταν η κατάλληλη. Απλά τα συγκρίνω με βάση το τι υπάρχει διαθέσιμο σε κάθε μοντέλο-εταιρία και με βάση τα μειονεκτήματα που έχω διαβάσει κλπ.
Η φάση είναι ότι όλα έχουν μειονεκτήματα,οπότε άντε να βγάλεις άκρη!
-
Βtw ξέρει κανείς ποιό κιβώτιο συμφέρει καλύτερα οικονομικά? Δηλαδή όσο αφορά το κόστος σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα,τα service κλπ? Eπίσης ποιό είναι πιο ανθεκτικό σε φθορές κλπ?
Cvt? Ημιαυτόματο μονού?-διπλού συμπλέκτη? Κλασσικό αυτόματο?
-
Χειροκίνητο...
-
Ναι αυτό το ξέρω,το θέμα είναι απο τα υπόλοιπα ποιό είναι καλύτερο...
Αγορά μικρού αυτοκινήτου (σειρ-μηχ κιβ)