Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ-ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΤΥΧΗΜΑ-ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    11
    24
    1877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wer last edited by

      Εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την βοήθεια του. Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα με υλικές ζημιές και έχω απορία σχετικά με την υπαιτιότητα.
      Κινούμαι στη δεξιά λωρίδα και βγάζω αριστερό φλας για να στρίψω, ξεκινάω να μπω στη στροφή στην οποία ήδη βρίσκεται αντίθετα κινούμενο όχημα και λόγω παρκαρισμένων αυτοκινήτων στη δική μου κατεύθυνση βάζω όπισθεν ώστε να βγω ελέγχοντας τον καθρέφτη του οδηγού καθώς και τον κεντρικό.
      Για κακή μου τύχη το αυτοκίνητο που ακολουθούσε, είχε κολλήσει πίσω μου και συνέχιζε στην ευθεία του.
      Αποτέλεσμα να χτυπήσω με την πίσω γωνιά του συνοδηγού την γωνιά του προφυλακτήρα του οδηγού του άλλου αυτοκινήτου. Ακολούθησαν σκηνές απείρου καλούς με διαφορά κοσμητικά επίθετα προς εμένα και ενώ είχα όλη την καλή διάθεση να αναλάβω την ευθύνη πλέον ελπίζω και παρακαλώ για το αντίθετο.
      Δεν γνωρίζω εάν έχει κάποια σημασία αλλά έβρεχε καταρρακτωδώς. Οι δρόμοι ήταν ποτάμια στη κυριολεξία.
      Ποιανού οδηγού θεωρείται ότι είναι η υπαιτιότητα ή εάν υφίσταται συνυπαιτιότητα. Παρακαλώ για τη γνώμη σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • W
        wer last edited by

        Εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την βοήθεια του. Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα με υλικές ζημιές και έχω απορία σχετικά με την υπαιτιότητα.
        Κινούμαι στη δεξιά λωρίδα και βγάζω αριστερό φλας για να στρίψω, ξεκινάω να μπω στη στροφή στην οποία ήδη βρίσκεται αντίθετα κινούμενο όχημα και λόγω παρκαρισμένων αυτοκινήτων στη δική μου κατεύθυνση βάζω όπισθεν ώστε να βγω ελέγχοντας τον καθρέφτη του οδηγού καθώς και τον κεντρικό.
        Για κακή μου τύχη το αυτοκίνητο που ακολουθούσε, είχε κολλήσει πίσω μου και συνέχιζε στην ευθεία του.
        Αποτέλεσμα να χτυπήσω με την πίσω γωνιά του συνοδηγού την γωνιά του προφυλακτήρα του οδηγού του άλλου αυτοκινήτου. Ακολούθησαν σκηνές απείρου καλούς με διαφορά κοσμητικά επίθετα προς εμένα και ενώ είχα όλη την καλή διάθεση να αναλάβω την ευθύνη πλέον ελπίζω και παρακαλώ για το αντίθετο.
        Δεν γνωρίζω εάν έχει κάποια σημασία αλλά έβρεχε καταρρακτωδώς. Οι δρόμοι ήταν ποτάμια στη κυριολεξία.
        Ποιανού οδηγού θεωρείται ότι είναι η υπαιτιότητα ή εάν υφίσταται συνυπαιτιότητα. Παρακαλώ για τη γνώμη σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wer last edited by

          Εάν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα την βοήθεια του. Πρόσφατα είχα ένα ατύχημα με υλικές ζημιές και έχω απορία σχετικά με την υπαιτιότητα.
          Κινούμαι στη δεξιά λωρίδα και βγάζω αριστερό φλας για να στρίψω, ξεκινάω να μπω στη στροφή στην οποία ήδη βρίσκεται αντίθετα κινούμενο όχημα και λόγω παρκαρισμένων αυτοκινήτων στη δική μου κατεύθυνση βάζω όπισθεν ώστε να βγω ελέγχοντας τον καθρέφτη του οδηγού καθώς και τον κεντρικό.
          Για κακή μου τύχη το αυτοκίνητο που ακολουθούσε, είχε κολλήσει πίσω μου και συνέχιζε στην ευθεία του.
          Αποτέλεσμα να χτυπήσω με την πίσω γωνιά του συνοδηγού την γωνιά του προφυλακτήρα του οδηγού του άλλου αυτοκινήτου. Ακολούθησαν σκηνές απείρου καλούς με διαφορά κοσμητικά επίθετα προς εμένα και ενώ είχα όλη την καλή διάθεση να αναλάβω την ευθύνη πλέον ελπίζω και παρακαλώ για το αντίθετο.
          Δεν γνωρίζω εάν έχει κάποια σημασία αλλά έβρεχε καταρρακτωδώς. Οι δρόμοι ήταν ποτάμια στη κυριολεξία.
          Ποιανού οδηγού θεωρείται ότι είναι η υπαιτιότητα ή εάν υφίσταται συνυπαιτιότητα. Παρακαλώ για τη γνώμη σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nass last edited by

            Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα τι έγινε αλλά η προς τα πίσω κίνηση επιτρέπεται για ελιγμό παρκαρίσματος και μόνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              touring-the-m3-1-6 last edited by

              Your fault man!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                wer last edited by

                Δε θα έπρεπε να διατηρεί κάποια απόσταση αφού ήμουν ακόμα στη λωρίδα μου;
                Συγχωρέστε την άγνοιά μου, πρώτη φορά μου τυχαίνει και δεν θέλω να εκτεθώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                  Από τη στιγμή που κινείσαι με όπισθεν χωρίς λόγο(παρκάρισμα όπως προείπε ο nass)................. Φταίς!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nass last edited by

                    Οτι φταίει - φταίει. Αλλά όχι αποκλειστικά. Διότι και ο από πίσω υποχρεούται να έχει απόσταση ασφαλείας. Οπότε τη βλέπω για συνυπαιτιότητα τη φάση -σε τι ποσοστό, δεν μπορώ να πω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Διότι και ο από πίσω υποχρεούται να έχει απόσταση ασφαλείας.

                      Μπάα....θα ισχυριστεί ότι έβαλε όπισθεν και πάτησε γκάζι!!!Been there done that!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • scotch
                        scotch last edited by

                        Μάρτυρες υπάρχουν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tzakos last edited by

                          Αν δεν υπάρχουν μάρτυρες(οτι εσύ πήγαινε πολύ αργά,ή οτι ο άλλος πήγαινε γρήγορα,ή,ή,ή....),
                          κατά την γνώμη μου φταίς 100% και μην το ψάξεις παραπάνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            greek last edited by

                            Στην συγκεκριμένη περίπτωση παίζουν όλα τα σενάρια με πιθανότερο την συνυπευθυνότητα.

                            • Οκ το δικό σου το λάθος είναι οτι έκανες όπισθεν χωρίς να ελενξεις ή λόγω κακού καιρού δεν έβλεπες καλά.
                            • Το λάθος του πισινού είναι ότι και δεν κράτησε απόσταση ασφαλείας αλλά δεν είδε και μπροστά την κατάσταση δεδομένου ότι πρέπει το όλο θέμα να ειχε κάποια διάρκεια ( περνάς , σταματάς , κουμπώνεις όπισθεν και ξεκινάς.) Και επειδή σε χτύπησε απο πίσω αρχικά σε πληρώνει .

                            -Το ελαφρυντικό που κάνει ίσως την διαφορά υπέρ σου είναι οτι η κίνηση όπισθεν δεν ήταν αδικαιολόγητη καθώς όπως είπες υπήρχαν εμπόδια μπροστά , ειδικά στο ρεύμα σου και έκανες ελιγμό για να περάσει το αντίθετα ερχόμενο όχημα κάτι που απέτυχε να δει ο πίσω σου και προκάλεσε το ατύχημα.

                            Για το ποιος φταίει λοιπόν θα το αποφασίσει η ασφαλιστική σου , μίλα με αυτούς δες και τι κατέγραψε το όργανο .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              p_george last edited by

                              Δεν υπαρχει πουθενα θεμα συνυπευθυνοτητας, το τρακαρισμα εγινε αποκλειστικα και μονο απο δικη σου παρανομη ενεργεια,
                              ο πισω εχει υποχρεωση να τηρησει τετοια αποσταση απο τον εμπρως του ετσι ωστε να μην προκαλεσει επαφη,
                              εδω ομως την επαφη την προκαλεσες εσυ.
                              Ακομα και κατα την διαρκεια ελιγμου παρκαρισματος να χτυπησουμε καποιον παλι εμεις φταιμε,
                              γιατι απο το αποτελεσμα προκυπτει οτι δεν ειχαμε εξασφαλισει την ασφαλη κινηση μας.
                              Στην δικη σου περιπτωση, το σωστο θα ηταν να σταματησεις και πριν κανεις πισω
                              να ειδοποιησεις ολα τα αυτοκινητα που ακολουθουσαν να κανουν οπισθεν και τελευταιος να κανεις εσυ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                greek last edited by

                                Κοίτα , η φράση κλειδί είναι το >είχε κολλήσει πίσω μου και συνέχιζε στην ευθεία του.

                                το οποίο σημαίνει ήταν σε κίνηση. Αν ήταν ακίνητος τότε ναι ήταν 100% το μπροστινού. Κάποιες φορές , μια παράνομη ενέργεια δεν ακυρώνει μια άλλη.
                                Πχ1 βγαίνεις απο Stop και πέφτει πάνω σου όχημα το οποίο όμως έρχεται υπερβαίνοντας πολύ το όριο ταχύτητας του δρόμου εξου και η λάθος εκτίμηση σου Φταις και πληρώνεις

                                Πχ2 Είσαι παράνομα παρκαρισμένος ( και ακόμα χειρότερα να εξέχει το όχημα σου σε σχέση με άλλο) και πέφτει ένας πάνω σου. Σε πληρώνει , εσύ απλά μπορεί να φας κλήση αν ο τροχαίος έχει όρεξη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  touring-the-m3-1-6 last edited by

                                  Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                  Στην συγκεκριμένη περίπτωση παίζουν όλα τα σενάρια με πιθανότερο την συνυπευθυνότητα.

                                  • Οκ το δικό σου το λάθος είναι οτι έκανες όπισθεν χωρίς να ελενξεις ή λόγω κακού καιρού δεν έβλεπες καλά.
                                  • Το λάθος του πισινού είναι ότι και δεν κράτησε απόσταση ασφαλείας αλλά δεν είδε και μπροστά την κατάσταση δεδομένου ότι πρέπει το όλο θέμα να ειχε κάποια διάρκεια ( περνάς , σταματάς , κουμπώνεις όπισθεν και ξεκινάς.) Και επειδή σε χτύπησε απο πίσω αρχικά σε πληρώνει .

                                  -Το ελαφρυντικό που κάνει ίσως την διαφορά υπέρ σου είναι οτι η κίνηση όπισθεν δεν ήταν αδικαιολόγητη καθώς όπως είπες υπήρχαν εμπόδια μπροστά , ειδικά στο ρεύμα σου και έκανες ελιγμό για να περάσει το αντίθετα ερχόμενο όχημα κάτι που απέτυχε να δει ο πίσω σου και προκάλεσε το ατύχημα.

                                  Για το ποιος φταίει λοιπόν θα το αποφασίσει η ασφαλιστική σου , μίλα με αυτούς δες και τι κατέγραψε το όργανο .

                                  Ρέεεεε....θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε!!!!Πού υπάρχουν γραμμένα αυτά.......ας προσέχουμε τι πετάμε...και χωρίς προειδοποίηση!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greek last edited by

                                    Δεν πετάμε τίποτα... Στην τελική ο άλλος έπεσε πάνω στην μπροστινό και αν επιμένει ο φίλος μπορεί να δικαιωθεί. Άντε να αποδείξει ο πίσω οτι ο μπροστά έκανε όπισθεν . Το έχουμε κουβεντιάσει σε άλλα θέματα εκτενέστερα. Το θέμα ειναι οτι με τα αληθινά δεδομένα και πάλι μπορει να παίξει συνυπευθυνότητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                                      Άινταααα......!!
                                      Έλα να με τρακάρεις κάνοντας όπισθεν και......θα δείς συνυπευθυνότητα...που θα πάει σύννεφο!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pro_crossaro last edited by

                                        Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                        Κοίτα , η φράση κλειδί είναι το >είχε κολλήσει πίσω μου και συνέχιζε στην ευθεία του.

                                        το οποίο σημαίνει ήταν σε κίνηση. Αν ήταν ακίνητος τότε ναι ήταν 100% το μπροστινού. Κάποιες φορές , μια παράνομη ενέργεια δεν ακυρώνει μια άλλη.
                                        Πχ1 βγαίνεις απο Stop και πέφτει πάνω σου όχημα το οποίο όμως έρχεται υπερβαίνοντας πολύ το όριο ταχύτητας του δρόμου εξου και η λάθος εκτίμηση σου Φταις και πληρώνεις

                                        Πχ2 Είσαι παράνομα παρκαρισμένος ( και ακόμα χειρότερα να εξέχει το όχημα σου σε σχέση με άλλο) και πέφτει ένας πάνω σου. Σε πληρώνει , εσύ απλά μπορεί να φας κλήση αν ο τροχαίος έχει όρεξη.

                                        Σε διαβεβαιώ, ότι άμα περάσεις Stop, πληρώνεις, όσο και να τρέχει ο άλλος. Δεν μπορείς να αποδείξεις ότι έτρεχε, μόνο υποθέσεις μπορείς να κάνεις.

                                        Το δεύτερο που λες είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση. Και στη μέση του δρόμου να το παρατήσεις και να φύγεις, αν σε χτυπήσει κάποιος θα φταίει εκείνος και εσύ απλά θα φας κλήση. Παρόλα αυτά δεν είναι το ίδιο πράγμα.

                                        Στην προκειμένη ο φίλος δεν έπρεπε να κάνει πίσω χωρίς να είναι 100% σίγουρος ότι μπορεί. Γιατί θα έπρεπε ο άλλος να σταματήσει εντελώς εφόσων ο φίλος έστριψε ήδη (πράγμα που αποδεικνύεται και από τις ζημιές των οχημάτων.

                                        Αν ήταν σταματημένος ο φίλος, έβαζε όπισθεν και χτύπαγε τον πίσω, τότε εφόσων δεν υπήρχαν μάρτυρες μπορεί και να έβγαζε όλο τον κόσμος τρελό. Αλλά έτσι όπως χτύπησε μάλλον τζάμπα θα ταλαιπωρήσει τον άνθρωπο που δεν έφταιγε και τίποτα.

                                        @WER: Δεν ξέρω αν είσαι άντρα ή γυναίκα, αλλά από τα λεγώμενα σου πιστεύω ότι μάλλον είσαι γυναίκα. Το ότι νευρίασε ο άνθρωπος (τον οποίο εσύ χτύπησες) δεν είναι κάτι παράλογο. Συμφωνώ ότι μπορεί από το ατύχημα και μετά να μην προσπάθησες να αποφύγεις τις ευθύνες σου (και μπράβο σου), αλλά αναλογίσου ότι και ο άλλος μπορεί να είχε μία πολύ άσχημη μέρα, ή να έχει υπερευαισθησία με το αυτοκίνητο του. Καλώς ή κακώς δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια ψυχραιμία σε απρόοπτες καταστάσεις.
                                        Άσε που δεν ξέρεις και άμα τον καθυστέρησες από κάτι σημαντικό για αυτόν (γιατί ακόμα και μόνο την ασφαλιστική να καλέσεις, ένα μισαωράκι θα το χάσεις στο νερό).

                                        Οκ, συμφωνώ ότι πιθανότατα αντέδρασε γαϊδουρινά, αλλά από την άλλη το όλο μπλέξιμο είναι δικό σου λάθος και μόνο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                                          Οτι φταίει - φταίει. Αλλά όχι αποκλειστικά. Διότι και ο από πίσω υποχρεούται να έχει απόσταση ασφαλείας. Οπότε τη βλέπω για συνυπαιτιότητα τη φάση -σε τι ποσοστό, δεν μπορώ να πω.

                                          Αποσταση ασφαλειας απο τι? Αφου ετσι οπως τα περιγραφει, ο μπροστινος ειχε φυγει απο τη πορεια (απο τον 'διαδρομο' μεσα στον οποιο εκινειτο) ο πισω, και ΞΑΝΑμπηκε στο διαβα του επειδη εκανε - παρανομα - οπισθεν. Απο τι να κρατησει αποσταση ασφαλειας, απο αυτον που ΔΕΝ ηταν πια μπροστα του?

                                          Δηλαδη αυτο που σου λεει (αν καταλαβα καλα) ειναι οτι ξεκινησε να στριβει, ο αλλος ειδε οτι περναει ανενοχλητος απο πισω του, κ ξαφνικα οταν τον εφτασε ο πρωτος εκανε πισω (παρανομα) κ ξαναμπηκε μπροστα του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g-atos last edited by

                                            Από τη στιγμή που εσύ έπσες πάνω στο όχημα που βρισκότανε πίσω σου και από τη στιγμή που η όπισθεν δεν επιτρέπεται αν δεν γίνεται ελιγμός στάθμευσης ή η κίνηση μπρος είναι αδύνατη τότε φταις. Και εσύ ξέρεις καλά μέσα σου από ότι κατάλαβα από τα γραφόμενα σου ότι φταις. Κάνε λοιπόν μια δήλωση γιατί προκάλεσες μια ζημιά και δε βρίσκω το λόγο να μην το παραδεχτείς. Έχει καταντήσει αηδία πια το θέμα στην Ελλάδα σε καθε σύγκρουση κανείς να μην παραδέχεται την ευθύνη του και με το παραμικρό να πηγαίνουμε στα δικαστήρια. Αποτέλεσμα είναι η συσσώρευση υποθέσεων και η απίστευτη καθυστέρηση της εκδίκασης τους. Εγώ που στα γράφω όλα αυτά περιμένω ακόμα να αποζημιωθώ για αυτοκίνητο που υπέστη ολική καταστροφή τη πρωτοχρονιά του 2007!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr