-
αναλύουμε βλέπω σημαντικά προβλήματα των αγώνων!!!
ωρέ με τι ασχολείστε!!!!(δεν το τονίζω-λέω κακοπροαίρετα,αλλά κάντε ένα ξεζουμ και δείτε για τι πράγματα γράφουμε)
η πάνακτος δεν γίνεται τώρα πρωτη φορά!(όπως και σχεδόν κάθε ανάλογη διαδρομή)
η χ πανακτος περναγε ειδική το 80 περίπου,ας μας θυμίσουν οι παλαιότεροι!!όσον αφορά το 1928,.....
τότε μόνο τα αγριογούρουνα και τα ελάφια ήταν μόνιμοι κάτοικοι!(όπως και τώρα!!!!,αλλα βλέπεις εκει συνεχίζουν να τρέχουν,ενω εδώ ο μερκούρης και ο καθε μερκούρης δεν...)
Ας συγκεντρωθούμε που ασχολούμαστε με 20-30-40 κατοίκους της πανάκτου ,η οποία πάνακτος ΔΕΝ είναι καν ειδική του φετινού παλλαδίου!!!
υγ. από ένα σκασμό χωριά περνάνε οι αγώνες στην ιταλία,το βίντεο ήταν μονο μια στροφή.
Σωστά έγραψε ο scn ότι δεν συγκρινόμαστε και έβαλε και τις θλιμένες φατσούλες ,γιατι όλο το πράγμα στην ελλάδα μόνο θλιψη προκαλεί(όλο όχι μόνο οι αγώνες ,που πλέον αποτελούν το 1/10.000 των καθημερινών τσιμπιμάτων από βελόνες στην προσωπικοτητά μας.)
Που αισθανόμαστε άβολα αν περνάει μια διαδρομή αγώνα από ένα χωρίο με 30 κατοίκους,που αισθανόμαστε άβολα αν θέλουμε να πάμε μια βόλτα με το αμάξι μας στη πεντέλη και στη κάθε πεντέλη,που αισθανόμαστε άβολα αν θέλουμε να πιούμε ένα καφέ με φίλους, πόσο μάλλον να φάμε μια μπριζολίτσα,γιατί πλέον ο διπλα και ο παραδίπλα και το κράτος ,όπως μας λένε υποφέρει(λες και δεν υπόφεραν πριν 10 χρόνια κάποιοι),οπότε ας βάλουμε ένα τέλος σε όλα,να κάνουμε και ένα πρωτάθλημα ράλλυ στα μέγαρα με σικέιν με 50 αμάξια όριο και 5 αγώνες...Τι λέω? Λέω η τρέλα σε όλο της μεγαλείο!! Πλέον δεν υπάρχει μια λογική ακολουθία σε ανεκτό επίπεδο..Βλέπεις φτάσαμε να λέμε καλή κίνηση (που ίσως και να ήταν)η μια ειδική επι 3 φορες του ραλλυ κορίνθου,που αν το δεις λιγο πιο χαλάρα και ήρεμα σε συνδυασμό με το 1 ειδική επι 4 του σπριντ ελάτεια,(βγάλε έξω τα χλμ της ειδικης) θα πεις 'τι γίνεται?τι ακριβώς κάνουμε?'...
Τίποτα!Όλα μια τρέλα!!!
ακόμα και αυτό που έγραψε για ζουμί ο scn περι αναγνωρίσεων και αυτό σχετικό είναι
Οι αθλητές του 80(όλοι φαντάζομαι πλην εξαιρέσεων) κάνανε αναγνωρίσεις τότε με τα αγωνιστικά σε ρυθμούς μερικά δεύτερα πιο αργά από τον αγώνα (στην Ελλάδα)(προφανως όχι σε όλες τις ειδικές της ελλάδος)Επίσης στο εξωτερικό δεν σημαίνει ότι δεν κάνουν μερικά περάσματα γρήγορα κάποιο διάστημα πριν τον αγώνα!
Δεν τα λέω τυχαία,αν κάποιος πιστεύει κάτι τέτοιο.Τέσπα,η ουσία σε όλα πλέον είναι ΤΡΕΛΑ!!!
δυστυχώς!!!!απλά πλέον όποιος μπορεί και θέλει τρέχει,αυτοί οι λίγοι που τα συνδυάζουν και τα 2 ,οι οποίοι κατά περίπτωση αγώνα, γίνονται λιγότεροι ή περισσότεροι.
στα του αγώνα,δεν είναι κακός με 3 περάσματα του αι γιαννη και 2 μελετάκι ,απλά όπως πάντα μας τα χαλάει η ψάθα(με τις ενδεχώμενος ύπουλες υγρασίες του στην κατηφόρα,σίγουρα θα ήταν καλύτερη επιλογή ο αι γιώργης όπως πρότεινε ο scn,αλλά τώρα...too late που λένε και στο χωριό του craig breen
καλό αγώνα σε όσους συμμετάσχουν!
-
Συμφωνώ σε όλα.
Μόνο μια παρατήρηση σε σχέση με τις δοκιμές παλιότερα. Έχω κάνει δοκιμές για το Αττικό του 1993 σε ρυθμό αγώνα με το αγωνιστικό που τότε ήταν και το καθημερινό μου αυτοκίνητο, μόνο που δε φόραγα τα σλικς. Σκούρτα, Μερκούρης, Φυλή προς Ασπρόπυργο (τρελή κατηφόρα), Μελετάκι, Στεφάνη. Τις τρεις πρώτες τις ήξερα ήδη απέξω οπότε από το πρώτο πέρασμα πήγαινα σαν σε αγώνα. Ειλικρινά, δε θυμάμαι να συνάντησα κάποιο αυτοκίνητο με το οποίο να δημιουργήθηκε κίνδυνος λόγω ρυθμού. Άλλωστε δεν ήταν καθόλου ασυνήθιστη διασκέδαση μετά το βραδυνό καφέ 'ένας νυχτερινός Μερκουράκος'.
Πριν δύο μήνες πήγα μια βόλτα με το αγωνιστικό στη Στεφάνη. Λίγο μετά το κανάλι σταμάτησα να πηγαίνω έστω και σβέλτα. Ήταν παραλογισμός. Δεκάδες φορτηγά, δεκάδες αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία κινούνταν με 20 χαω στη μέση του δρόμου. Το ίδιο και στα Σκούρτα. Γύρισα από Μερκούρη. Εκεί κι αν ήταν αδύνατο. Όπως διαπίστωσα, οι εκατοντάδες άνθρωποι που μένουν πια στην Ιπποκράτειο Πολιτεία και στη Μαλακάσα για να αποφύγουν τα διόδια πηγαινοέρχονται από το Μερκούρη.Αυτή είναι η διαφορά σε σχέση με τότε και αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι 'αναγνωρίσεις' αποτελούν πια τόσο μεγάλο πρόβλημα. Δυστυχώς.
Καλό αγώνα σε όσους τρέξουν. Κι εγώ θεωρώ τον Αη Γιώργη πολύ καλύτερη επιλογή από την Ψάθα. Η Ψάθα έχει μια σπαστική ανηφόρα και μια θαυμάσια κατηφόρα η οποία, όμως, αν έχει υγρασίες είναι πολύ επικίνδυνη. Αν όντως δε βγαίνουν πια 4χ2 από πλευράς χρημάτων, τουλάχιστον ας είναι οι καλύτερες 3.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Συμφωνώ σε όλα.
Μόνο μια παρατήρηση σε σχέση με τις δοκιμές παλιότερα. Έχω κάνει δοκιμές για το Αττικό του 1993 σε ρυθμό αγώνα με το αγωνιστικό που τότε ήταν και το καθημερινό μου αυτοκίνητο, μόνο που δε φόραγα τα σλικς. Σκούρτα, Μερκούρης, Φυλή προς Ασπρόπυργο (τρελή κατηφόρα), Μελετάκι, Στεφάνη. Τις τρεις πρώτες τις ήξερα ήδη απέξω οπότε από το πρώτο πέρασμα πήγαινα σαν σε αγώνα. Ειλικρινά, δε θυμάμαι να συνάντησα κάποιο αυτοκίνητο με το οποίο να δημιουργήθηκε κίνδυνος λόγω ρυθμού. Άλλωστε δεν ήταν καθόλου ασυνήθιστη διασκέδαση μετά το βραδυνό καφέ 'ένας νυχτερινός Μερκουράκος'.
Πριν δύο μήνες πήγα μια βόλτα με το αγωνιστικό στη Στεφάνη. Λίγο μετά το κανάλι σταμάτησα να πηγαίνω έστω και σβέλτα. Ήταν παραλογισμός. Δεκάδες φορτηγά, δεκάδες αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία κινούνταν με 20 χαω στη μέση του δρόμου. Το ίδιο και στα Σκούρτα. Γύρισα από Μερκούρη. Εκεί κι αν ήταν αδύνατο. Όπως διαπίστωσα, οι εκατοντάδες άνθρωποι που μένουν πια στην Ιπποκράτειο Πολιτεία και στη Μαλακάσα για να αποφύγουν τα διόδια πηγαινοέρχονται από το Μερκούρη.Αυτή είναι η διαφορά σε σχέση με τότε και αυτός είναι ο βασικός λόγος που οι 'αναγνωρίσεις' αποτελούν πια τόσο μεγάλο πρόβλημα. Δυστυχώς.
Καλό αγώνα σε όσους τρέξουν. Κι εγώ θεωρώ τον Αη Γιώργη πολύ καλύτερη επιλογή από την Ψάθα. Η Ψάθα έχει μια σπαστική ανηφόρα και μια θαυμάσια κατηφόρα η οποία, όμως, αν έχει υγρασίες είναι πολύ επικίνδυνη. Αν όντως δε βγαίνουν πια 4χ2 από πλευράς χρημάτων, τουλάχιστον ας είναι οι καλύτερες 3.
σωστή γενική παρατήρηση! η αύξηση των ιχ και γενικά των αυτοκινήτων από κάποια χ χρονιά (κάπου στα 90s προς 2000) άλλαξε άρδην το σκηνικό στους δρόμους.Κάποτε όλοι μας κάναμε ζεμπεκιές στους δρόμους,φέρναμε και κανένα τετακέ και δεν έτρεχε κάστανο...τώρα ούτε στη μυρωδιά(όχι τώρα,για την ακρίβεια προ 10ετίας,γιατί τώρα ούτε μυρωδιά για βόλτα γενικά ! )
γελάτε,κλάψτε,μιλήστε αντιδράστε γιατί χανόμαστε!!!!!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
γελάτε,κλάψτε,μιλήστε αντιδράστε γιατί χανόμαστε!!!!!Η καλύτερη συμβουλή. Για μένα είναι πια ο κύριος λόγος που μπαίνω στο forum και ο κύριος λόγος που έχω αποφασίσει να πηγαίνω έστω θεατής σε όσους αγώνες μπορώ και μετά να γράφω καμιά μαλακία γι' αυτούς. Αν μείνει κάποιος μόνο με την κατάσταση στη δουλειά, με τους φόρους, με τις πολιτικοοικονομικές συζητήσεις και με όσα διαβάζει στις εφημερίδες, τη γάμησε. Όχι μόνο λείψανο γίνεται, καταλήγει να εξαερωθεί.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
γελάτε,κλάψτε,μιλήστε αντιδράστε γιατί χανόμαστε!!!!!
Η καλύτερη συμβουλή. Για μένα είναι πια ο κύριος λόγος που μπαίνω στο forum και ο κύριος λόγος που έχω αποφασίσει να πηγαίνω έστω θεατής σε όσους αγώνες μπορώ και μετά να γράφω καμιά μαλακία γι' αυτούς. Αν μείνει κάποιος μόνο με την κατάσταση στη δουλειά, με τους φόρους, με τις πολιτικοοικονομικές συζητήσεις και με όσα διαβάζει στις εφημερίδες, τη γάμησε. Όχι μόνο λείψανο γίνεται, καταλήγει να εξαερωθεί.
Απόλυτα σωστός........
-
-
Μια που θα περασετε απο τον Αη. Γιωργη σαν απλη, προσεξτε την για να δειτε ποσο γρηγορη ειναι, που θελατε να μπει και σαν ε.δ. του αγωνα !!!
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Μια που θα περασετε απο τον Αη. Γιωργη σαν απλη, προσεξτε την για να δειτε ποσο γρηγορη ειναι, που θελατε να μπει και σαν ε.δ. του αγωνα !!!Φιλικα,
'el-em'
Με εξαίρεση τα 500 μ. πριν τον τερματισμό της χωμάτινης Ακροπολικής Ψάθας και συγκεκριμένα μια αριστερή 5ης με βούτα, ο Αη Γιώργης δεν είναι πιο γρήγορος ούτε πιο επικίνδυνος από άλλα κομμάτια του Παλαδίου. Έχει μπει και στο παρελθόν σε Παλάδιο και ΕΛΠΑ και δε θυμάμαι να υπήρχαν παράπονα για υψηλή μωτ. Αντιθέτως, απ' όσο ξέρω, όσοι τον είχαν κάνει τότε τους άρεσε. Επίσης, λόγω του πρώτου κλειστού ανηφορικού κομματιού είναι απίθανο να ξεπεράσει τα 110 μωτ που είναι το όριο.
Πάντως εκπλήσσομαι που υπάρχει κάποιος που προτιμάει την Ψάθα από τον Αη Γιώργη. Εγώ ούτε που θα σκεφτόμουν ποτέ να προτιμήσω την Ψάθα από τον Αη Γιώργη. Γούστα είναι αυτά.
Και μια ερώτηση: Τελικά η αντίδραση για Πάνακτο ήταν λόγω των 'αναγνωρίσεων' ή λόγω του αγώνα;
-
Αγαπητε scn,
Στο Παλαδιο του 2002 υπηρχε η ε.δ. του Αι Γιωργη και την ειχαμε κανει ΧΩΡΙΣ μπαριερα και με δυνατη χιονοπτωση, χωρις ομως να παραπονεθει κανεις.
Βλεπεις αλλες εποχες !!!
Οσο αφορα την Πανακτο, δεν συμπεριεληφθη στην φετινη σχεδιαση, λογω του Προεδρου της Κοινοτητος και του Αστυνομικου Διευθυντη που καθε χρονο ηταν αντιθετοι με την τελεση της.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Οσο αφορα την Πανακτο, δεν συμπεριεληφθη στην φετινη σχεδιαση, λογω του Προεδρου της Κοινοτητος και του Αστυνομικου Διευθυντη που καθε χρονο ηταν αντιθετοι με την τελεση της.Προέβαλαν κάποιο επιχείρημα ή απλώς 'ήταν αντίθετοι' (όχι ότι αυτό δεν είναι συνηθισμένο); Αν προέβαλαν κάποιο, μπορείτε να μας πείτε ποιο ήταν;
Ξέρετε, κι εγώ 'είμαι αντίθετος' στο να γίνεται κάτω από το σπίτι μου το πανηγύρι της εκκλησίας του Αγίου Γερασίμου κάθε χρόνο, επειδή για τρεις μέρες δεν μπορώ να παρκάρω πουθενά. Όμως δεν πήγα να απαγορεύσω το πανηγύρι. -
και στο ραλλυ ολυμπιο του 2001 είχε γίνει(πριν το περίφημο παλλαδιο του 2002,που ειχε ακυρωθει το 2ο σκέλος του αγώνα,εξαιτίας της κακοκαιρίας και του χιονιού!Όντως ο αι Γιώργης ήταν κανονικά στρωμένος από κάποιο νουμερο και πίσω,στο πρώτο περασμα!!!)
το 2001 είχε γίνει σε κανονικές συνθήκες και μερα και νύχτα το 2ο πέρασμα,δεν το θυμάμαι τραγικό(αν υπόλογίσει κανείς το γεγονός ότι στην ελλάδα έχουμε (δυστυχώς ή ευτυχώς) γενικά πολύ γρήγορες ειδικές...Δεν θυμάμαι σε ποιον αγώνα είχε γίνει με φορά προς τα πάνω...(ιστορικό ακρόπολις νομίζω)
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ?
-
Προσωρινές συμμετοχές :
http://www.startline.gr/pdfs/2012/rally ... S_2012.pdf
-
Το βίντεο μας από το φετινό Παλλάδιο..
http://www.youtube.com/watch?v=vFizAWC7 ... ature=plcp
Και του χρόνου !!
-
Ρε παιδιά, αποτελέσματα-περιγραφή του Παλάδιου πουθενά ?
Ούτε στο site της ΟΜΑΕ, ούτε καν στο site της Start Line!Εγινε άραγε ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρε παιδιά, αποτελέσματα-περιγραφή του Παλάδιου πουθενά ?
Ούτε στο site της ΟΜΑΕ, ούτε καν στο site της Start Line!Εγινε άραγε ?
Απαράδεκτο.....
Από την άλλη βέβαια σκέφτομαι....Αν είναι σαν τις προηγούμενες περιγραφές, καλύτερα να μη βγει.....
-
Καλησπέρα.
Σαββατο αργα το απόγευμα, καναμε την προσπάθειά μας... Ψαθα παρακολουθησαμε, δεν ειχαμε ενημερωση για το συνολο του αγωνα, αναγνωσαμε χρονους, ρωτησαμε, αυτο μπορουσαμε.
http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=2304 -
Αυτό που μπορέσατε βέβαια είναι σαφώς καλύτερο από αυτό που μπορέσανε
-
ωραια προσπαθεια κώστα!
αληθεια γιατι 2 καταταξεις ιστορικα?επισης σε αλλους αγωνες ιστορικων γιατι δεν εχουμε 2 καταταξεις?
υγ.τετοιου ειδους ερωτησεις,οπως πχ το προβλημα με τα γραμματα που παρουσιασαν το καλοκαιρι ως μειζον θεμα στους αγωνες
ειναι σαν να ρωταω τωρα που οι μισοι ειναι ανεργοι και τα εχουν δει ολα,
αν προσεξατε οτι επεσε η τιμη του χαβιαρι στο βασιλοπουλο,ενω στο σκλαβενιτη κραταει,ξερετε το λογο?
χαχαχα.............γαμω τη μιζερια μας μεσα......η οποια ειναι και η ζωη μας πια!
-
ασχετο με τον αγωνα.....αλλα μηπως καποια στιγμη θα θα πρεπει να προβληματιστουμε για την σωματικη ακεραιοτητα αυτων που με 2λιτρα μοτερ προσπαθουν να πιασουν τον ανταγωνισμο της κατηγοριας τους με τα 3λιτρα++???μηπως φετος στα ιστορικα κατι παει στραβα????η καλητερα...μηπως καποιοι μας κανουν πλακα εκει στην μεσογειων???
Ράλλυ Παλάδιο 2012