Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σωστή λειτουργία του κλιματισμού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σωστή λειτουργία του κλιματισμού
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    23
    1573
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scrooge last edited by

      Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με κάποιες συμβουλές που έχω ακούσει για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού στο αυτοκίνητο.
      Λένε ότι δεν συνιστάται να ξεκινάμε ή να σταματάμε τον κλιματισμό όταν οι στροφές του κινητήρα είναι υψηλές. Αυτό, γιατί το μοτέρ του κλιματισμού παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο και όταν οι στροφές του τελευταίου είναι υψηλές μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα κατά τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη.
      Έχω ακούσει επίσης ότι όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να σταματήσει, πριν σβήσουμε το μοτέρ καλό είναι να έχουμε προηγουμένως κλείσει τον κλιματισμό. Διαφορετικά, όταν την επόμενη φορά βάλουμε μπροστά, θα ξεκινήσει μαζί και το μοτέρ του κλιματισμού, επιβαρύνοντας τη μίζα. Συν το γεγονός ότι αν τον αφήσουμε ανοιχτό μέχρι το τέλος σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια, αφού ακόμα κι αν κλείσουμε τον κλιματισμό οι αεραγωγοί φέρνουν κρύο αέρα για μερικά λεπτά.
      Βέβαια, καταλαβαίνω ότι δεν είναι δυνατό ο κατασκευαστής ενός αυτοκινήτου να ζητά από έναν χρήστη να έχει στο μυαλό του τέτοια πράγματα, επομένως θα έχει προβλέψει ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα όποτε κι αν μπαίνει μπροστά ο κλιματισμός. Από την άλλη, αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να παρατείνουμε την αξιοπιστία γιατί να μην το κάνουμε;
      Το θέμα είναι αν ισχύουν τα παραπάνω και σε ποιο βαθμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scrooge last edited by

        Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με κάποιες συμβουλές που έχω ακούσει για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού στο αυτοκίνητο.
        Λένε ότι δεν συνιστάται να ξεκινάμε ή να σταματάμε τον κλιματισμό όταν οι στροφές του κινητήρα είναι υψηλές. Αυτό, γιατί το μοτέρ του κλιματισμού παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο και όταν οι στροφές του τελευταίου είναι υψηλές μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα κατά τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη.
        Έχω ακούσει επίσης ότι όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να σταματήσει, πριν σβήσουμε το μοτέρ καλό είναι να έχουμε προηγουμένως κλείσει τον κλιματισμό. Διαφορετικά, όταν την επόμενη φορά βάλουμε μπροστά, θα ξεκινήσει μαζί και το μοτέρ του κλιματισμού, επιβαρύνοντας τη μίζα. Συν το γεγονός ότι αν τον αφήσουμε ανοιχτό μέχρι το τέλος σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια, αφού ακόμα κι αν κλείσουμε τον κλιματισμό οι αεραγωγοί φέρνουν κρύο αέρα για μερικά λεπτά.
        Βέβαια, καταλαβαίνω ότι δεν είναι δυνατό ο κατασκευαστής ενός αυτοκινήτου να ζητά από έναν χρήστη να έχει στο μυαλό του τέτοια πράγματα, επομένως θα έχει προβλέψει ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα όποτε κι αν μπαίνει μπροστά ο κλιματισμός. Από την άλλη, αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να παρατείνουμε την αξιοπιστία γιατί να μην το κάνουμε;
        Το θέμα είναι αν ισχύουν τα παραπάνω και σε ποιο βαθμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scrooge last edited by

          Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με κάποιες συμβουλές που έχω ακούσει για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού στο αυτοκίνητο.
          Λένε ότι δεν συνιστάται να ξεκινάμε ή να σταματάμε τον κλιματισμό όταν οι στροφές του κινητήρα είναι υψηλές. Αυτό, γιατί το μοτέρ του κλιματισμού παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο και όταν οι στροφές του τελευταίου είναι υψηλές μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα κατά τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη.
          Έχω ακούσει επίσης ότι όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να σταματήσει, πριν σβήσουμε το μοτέρ καλό είναι να έχουμε προηγουμένως κλείσει τον κλιματισμό. Διαφορετικά, όταν την επόμενη φορά βάλουμε μπροστά, θα ξεκινήσει μαζί και το μοτέρ του κλιματισμού, επιβαρύνοντας τη μίζα. Συν το γεγονός ότι αν τον αφήσουμε ανοιχτό μέχρι το τέλος σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια, αφού ακόμα κι αν κλείσουμε τον κλιματισμό οι αεραγωγοί φέρνουν κρύο αέρα για μερικά λεπτά.
          Βέβαια, καταλαβαίνω ότι δεν είναι δυνατό ο κατασκευαστής ενός αυτοκινήτου να ζητά από έναν χρήστη να έχει στο μυαλό του τέτοια πράγματα, επομένως θα έχει προβλέψει ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα όποτε κι αν μπαίνει μπροστά ο κλιματισμός. Από την άλλη, αν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να παρατείνουμε την αξιοπιστία γιατί να μην το κάνουμε;
          Το θέμα είναι αν ισχύουν τα παραπάνω και σε ποιο βαθμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Στο σιβίκ μου ο κλιματισμός δεν παίρνει όταν οι στροφές είναι πολύ χαμηλές (κάτω από 1000).
            Μερικές φορές (πχ όταν έχει πολύ ζέστη) ο κινητήρας έχει χαμηλές στροφές και μπορεί να κάνει 1-2 δευτ. να κομπλάρει το μοτέρ του a/c.

            Σε άλλα αμάξια δεν έχω προσέξει πως παίρνει ο κλιματισμός αλλά όταν μπαινοβγαίνω στο αμάξι δεν τον σβήνω ποτέ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              drdino last edited by

              Το σβήσιμο πριν φτάσεις στον προορισμό σου γίνεται κυρίως για προλάβει να στεγνώσει η εβαπορέτα και οι αεραγωγοί ώστε να μην αναπτυχθούν μύκητες και μυρίζει το σύστημα.

              Αυτό για το άναμμα με ψηλές στροφές το λένε πολλοί και από όσο έχω διαβάσει οι συμπιεστές δεν συμπαθούν και πολύ τις πολύ ψηλές στροφές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Στο C3 Ι και στο Leon Ι αν θυμάμαι καλά, το αυτόματο A/C ανοίγει (και ακούγεται) μερικά δευτερόλεπτα μετά την εκκίνηση του κινητήρα, οπότε θέμα επιβάρυνσης μίζας δεν πρέπει να υπάρχει.

                Αυτό που αξίζει να κάνεις, είναι να σβήνεις τον συμπιεστή λίγο πριν φτάσεις στον προορισμό σου και να αφήνεις τον ανεμιστήρα να δουλεύει 2-3 λεπτά με ανοιχτά τα παράθυρα. Συντονίζεσαι με την εξωτερική θερμοκρασία καλύτερα, δεν βρωμάει η καμπίνα όταν ξαναμπείς και γλιτώνεις και κάποια μικρόβια που τους αρέσει η υγρασία και η ζέστη που επικρατεί στους αεραγωγούς*.

                *δεν είμαι ειδικός, οπότε δεν σου το λέω με 100% σιγουριά. Το έχω διαβάσει αρκετές φορές πάντως, όπως και αυτό που γράφεις για τις στροφές και τον ιμάντα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Λοιπον τα ειχα γραψει και σε αλλα θεματα που υπαρχουν σχετικα με τον κλιματισμο του αυτοκινητου
                  Πριν φτασετε στον προορισμο σας το τελευταιο 5λεπτο απενεργοποιειστε την λειτουργια ψυξης και βαλτε να δουλευει ΜΟΝΟ ο ανεμιστηρας για να στεγνωνει ο εξατμιστης ωστε να μην πιανει μουχλα, μυκητες, κλπ, κλπ. Θα διαπιστωσετε μονοι σας οτι θα εξαλειφθουν οι διαφορες μυρωδιες
                  Οταν ενεργοποιειται τον κλιματισμο παντα στο ρελαντι, γιατι τα κομπρεσσερ δεν συμπαθουν τις υψηλες στροφες του κινητηρα.
                  Καθε μηνα να το βαζεται να δουλευει για 10 λεπτα και τον χειμωνα, ωστε να λιπαινονται οι τσιμουχες απο τον συμπιεστη και τις σωληνωσεις. Θα γλιτωσετε την διαρροη του ψυκτικου ρευστου ετσι (:incool:).
                  Edit: Να σημειωσω πως δεν χρειαζεται να σκορπατε τα 50ρικα καθε χρονο για απολυμανση με τον τροπο που προανεφερα πανω και αν ειστε ικανοποιημενοι απο την ψυξη μεσα στην καμπινα δεν χρειαζεται να το πηγαινεται παλι στον μαστορα για να μετραει τις πιεσεις και να φευγουν τα €υρωπουλα απο την τσεπη .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ενεργοποίηση στο ρελαντί ή όχι ό,τι και να κάνετε αν εκεί που πηγαίνετε ο συμπιεστής έχει σταματήσει και έρθει η ώρα του να ξαναεμπλακεί δε θα ρωτήσει, δεν θα ανάψει λαμπάκι ρίξε στροφές γιατί δεν γουστάρω, απλά εμπλέκεται μέσω του σχετικού συμπλέκτη που διαθέτει και που φροντίζει να γίνει σχετικά ομαλά. Αυτό γίνεται κάθε λίγα λεπτά... Αν εσείς νομίζετε ότι ανάβοντάς το προσεκτικά στο ρελαντί θα κάνει διαφορά στις τόσες φορές που εμπλέκεται ενώ ο κινητήρας λειτουργεί σε όποιες στροφές τύχει τότε καλά κάνετε. Εμένα μου φαίνεται υπερβολικό και δεν ασχολούμαι.
                    Το άλλο ναι το σβήνω λίγο πριν φτάσω και είναι σωστό αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nek last edited by

                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                      Ενεργοποίηση στο ρελαντί ή όχι ό,τι και να κάνετε αν εκεί που πηγαίνετε ο συμπιεστής έχει σταματήσει και έρθει η ώρα του να ξαναεμπλακεί δε θα ρωτήσει, δεν θα ανάψει λαμπάκι ρίξε στροφές γιατί δεν γουστάρω, απλά εμπλέκεται μέσω του σχετικού συμπλέκτη που διαθέτει και που φροντίζει να γίνει σχετικά ομαλά. Αυτό γίνεται κάθε λίγα λεπτά... Αν εσείς νομίζετε ότι ανάβοντάς το προσεκτικά στο ρελαντί θα κάνει διαφορά στις τόσες φορές που εμπλέκεται ενώ ο κινητήρας λειτουργεί σε όποιες στροφές τύχει τότε καλά κάνετε. Εμένα μου φαίνεται υπερβολικό και δεν ασχολούμαι.
                      Το άλλο ναι το σβήνω λίγο πριν φτάσω και είναι σωστό αυτό.

                      Γιατι να ασταματησει και να αναψει ξανα? Δεν μου εχει τυχει, τουλασχιστον δεν εχω καταλαβει ποτε τιποτα να συμβαινει κατι τετοιο. Τουλαχιστον στο απλο κλιματιστικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eltassos last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Το σβήσιμο πριν φτάσεις στον προορισμό σου γίνεται κυρίως για προλάβει να στεγνώσει η εβαπορέτα και οι αεραγωγοί ώστε να μην αναπτυχθούν μύκητες και μυρίζει το σύστημα.

                        Αυτό για το άναμμα με ψηλές στροφές το λένε πολλοί και από όσο έχω διαβάσει οι συμπιεστές δεν συμπαθούν και πολύ τις πολύ ψηλές στροφές.

                        επιβεβαιωνω

                        1. το ιδιο μου ειπε και φιλος ψυκτικος και το κανω εδω και χρονια
                        2. σε σουζουκι γκραν βιταρα 2λιτρο με καυσωνα, πριν 5-6 χρονια, και πολλες στροφες ο συμπιεστης τα επαιξε..και
                          αντικατασταθηκε εντος εγγυησης...καηκε μου ειπανε.
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          Ρε παιδιά έχετε μπερδέψει λίγο τις τεχνολογίες μου φαίνετε Στα παλιότερα - κλασικά A/C που πατάς το κουμπάκι για να κομπλάρει ο συμπιεστής .... θέλει προσοχή ξέρω περίπτωση σε Mitsubishi Carisma κόμπλαρε τον συμπιεστή με τέρμα γκάζι και 160 km/h και έπαθε σοβαρή ζημιά (έκοψε ιμάντα). Σε αυτά τα συστήματα ο συμπιεστής δεν σταματάει αν δεν τον κλείσουμε από το κουμπί. Καλό θα είναι για να αποφύγουμε τα προβλήματα να ενεργοποιούμε το A/C στο ρελαντί ή εν πορεία να πατάμε τον συμπλέκτη χωρίς γκάζι για να πέσουν οι στροφές. Στα πιο μοντέρνα αυτοκίνητα με Clima εκεί τα ηλεκτρονικά αναλαμβάνουν να κομπλάρει ο συμπιεστής όποτε χρειάζεται (ουσιαστικά ανοιγοκλέινει όπως λέτε) οπότε βάζουμε την επιθυμητή θερμοκρασία και τα ηλεκτρονικά αναλαμβάνουν τα πάντα (και να μην χαλάσει τίποτα βέβαια)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            volvozeus last edited by

                            Σε ολα τα Volvo (τουλαχιστον απο το 1995 που εχει τυχει να δω σχετικες αναφορες για το 850) υπαρχει η λειτουργια afterblow, ακριβως για να εξαλειφθει η δημιουργια μυρωδιων κτλ. Το μανουαλ αναφερει:

                            Condensation
                            To ventilate the climate system's control system
                            the ventilation fan can be started up to 50
                            minutes after the car's ignition has been
                            switched off. The fan is then switched off automatically
                            after approx. 15 minutes.*

                            Αδυνατω να πιστεψω οτι δεν υπαρχει αλλος κατασκευαστης που να περιλαμβανει την παραπανω λειτουργια στα αντιστοιχης κατηγοριας αυτοκινητα του...
                            Για την εκκινηση του συστηματος, οπως αναφερθηκε παραπανω, κομπλαρει αφου σταθεροποιηθουν οι στροφες ακομα κι αν ειναι στο on κατα την εκκινηση, και φυσικα κομπλαρει/ξεκομπλαρει ανεξαρτητα απο το φορτιο, ωστε να διατηρει την προκαθορισμενη θερμοκρασια. Επομενως δεν εχει κανενα νοημα το pampering...

                            *Προυποθεση, οπως αναφερεται αλλου, η μπαταρια να μην εχει χαμηλο voltage οποτε και η παραπανω λειτουργια παρακαμπτεται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              scrooge last edited by

                              Θα συμφωνήσω με το φίλο που ανέφερε ότι τα απλά (όχι αυτόματα) συστήματα λογικά έχουν το συμπιεστή μόνιμα σε λειτουργία, αφού δεν τους ορίζεται μια συγκεκριμένη θερμοκρασία την οποία μόλις πιάσουν να σταματάνε.
                              Για τα αυτόματα συστήματα, στα οποία βάζεις μία θερμοκρασία και περιμένεις το σύστημα να την φτάσει και μετά να την διατηρήσει, δεν είμαι σίγουρος τι συμβαίνει.
                              Θα μου φαινόταν λογικό όμως, ο συμπιεστής να είναι μόνιμα σε λειτουργία και η θερμοκρασία να διατηρείται με την αυτόματη αλλαγή των ταχυτήτων του ανεμιστήρα.
                              Στα οικιακά κλιματιστικά βέβαια, απ' όσο γνωρίζω, ο συμπιεστής βγαίνει off μόλις πιάσει θερμοκρασία (μιλάω για τα παλιά κλασικά A/C, όχι τα σύγχρονα inverter μεταβλητών στροφών).
                              Μάλλον κάποιος ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων πρέπει να απαντήσει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Πολλά αμάξια έχουν συμπιεστές μεταβλητής λειτουργίας οπότε τα πράγματα περιπλέκονται.

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Στο δικο μου, tucson, το κομπρεσερ ανοιγοκλεινει συνεχως..γινεται αντιληπτο ιδιαιτερα στην εθνικη οδο σε ταξιδι. Με οσες στροφες και να εχω. Σιγουρα μετα απο καμποσα χρονια θα την ακουσουν οι συμπλεκτες αλλα φυσιολογικο μου φενεται. Εαν δεν προτεινει οκατασκευαστης καποια ιδιαιτερη προσοχη για την εκκινηση του ac πιστευω δεν αξιζει καν να ασχολουμαστε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xeno last edited by

                                    Ο χρήστης cson έγραψε:
                                    Στο δικο μου, tucson, το κομπρεσερ ανοιγοκλεινει συνεχως..γινεται αντιληπτο ιδιαιτερα στην εθνικη οδο σε ταξιδι. Με οσες στροφες και να εχω. Σιγουρα μετα απο καμποσα χρονια θα την ακουσουν οι συμπλεκτες αλλα φυσιολογικο μου φενεται. Εαν δεν προτεινει οκατασκευαστης καποια ιδιαιτερη προσοχη για την εκκινηση του ac πιστευω δεν αξιζει καν να ασχολουμαστε.

                                    κι αν την προτείνει ποιός διαβάζει το manual; εγώ πάντως όχι, ... ίσως μόνο αν δεν καταλαβαίνω κάτι στη λειτουργία. Ευχαριστώ πάντως για τις οδηγίες, γιατί τα έκανα λάθος, ιδιαίτερα το στέγνωμα τον αγωγών πριν το σβήσιμοτου κινητήρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      iliasp last edited by

                                      Αναλόγως κατασκευαστή και τύπου κομπρέσορα! Γενικά όμως σε πολύδισκα (μεταβλητής πίεσης όπως ειπώθηκε) αλλά και σε παλιότερα με συμπλέκτη δε θέλει ιδιαίτερη φροντίδα (εχω ακούσει και για τύπο που εάν ήταν στο δρόμο θα έπρεπε να σταματήσει κάπου για να το βάλει σε λειτουργεία το A/C)
                                      Κατά την εκίννηση δεν κομπλάρει σε εμένα, στιγμιαία πάυει η λειτουργία του όπως και του ανεμιστήρα
                                      Όταν πάρω το κλειδί από τη μίζα το κλαπέ στον αμεμιστήρα (ανακύκλωσης) κλείνει μετά από λίγη ώρα μόνο του μιας και στα νεότερα κομπρεσέρ εάν απενεργοποιήσετε το A/C από το χειριστήριο η πίεση στο κύκλωμα δεν πέφτει ακαριαία, παίρνει κάμποση ώρα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες να το απενεργοποιείτε προτού φτάσετε στον προορισμό καθαρά λόγω πιέσεων στο κυκλωμα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ioa_pol last edited by

                                        Στο 1,2 fiesta της γυναικός (και σε peugeot 206,yaris σίγουρα) o συμπιεστής ανοιγοκλέινει κάθε 30 δεύτερα (για να μην παγώσει το εσωτερικό στοιχείο;;;) και ακούγεται και ο χαρακτηριστικός ήχος του συμπλέκτη.Δεν έχετε ακούσει στα φανάρια αμάξια να κάνουν τσαφ-τσουφ ;
                                        Φαίνεται ακόμα και στο γκάζι σε σταθερή πορεία.
                                        Οπότε τι να προσέξω κατά την σύμπλεξη;Μύθος...

                                        Στο focus μου πάλι με κλίμα δεν ξεκομπλάρει ποτέ.(μάλλον μεταβλητής συμπίεσης)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gakost last edited by

                                          Καλά οδηγήστε κανένα αυτοκίνητο δεκαετίας 90 με AC και διακόπτη on/off για τον συμπιεστή και OXI Push Button και μετά να τα πούμε αν θέλει προσοχή ή όχι. Ορίστε μας, μάθατε όλοι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kon5 last edited by

                                            Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
                                            Στο 1,2 fiesta της γυναικός (και σε peugeot 206,yaris σίγουρα) o συμπιεστής ανοιγοκλέινει κάθε 30 δεύτερα (για να μην παγώσει το εσωτερικό στοιχείο;;;) και ακούγεται και ο χαρακτηριστικός ήχος του συμπλέκτη.Δεν έχετε ακούσει στα φανάρια αμάξια να κάνουν τσαφ-τσουφ ;
                                            Φαίνεται ακόμα και στο γκάζι σε σταθερή πορεία.
                                            Οπότε τι να προσέξω κατά την σύμπλεξη;Μύθος...

                                            Στο focus μου πάλι με κλίμα δεν ξεκομπλάρει ποτέ.(μάλλον μεταβλητής συμπίεσης)

                                            Tsaf tsouf κάνει και σε μένα συνέχεια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr