-
Φοβερό τόπικ! Όλοι μας τελικά έχουμε τα θέματά μας!
-
Αντιγραφω απο το Νικο αρκετα με μικρες τροποποιησεις
-Οδηγώ πάντα με κλειστά παράθυρα και κλιματισμό στο αυτοκίνητο. Άντε καμιά φορά να ανοίξω την ηλιοροφή. Σε καθε περιπτωση clima στο auto..
-Απαγορεύεται το κάπνισμα ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ στο αυτοκίνητο.
-Γεμίζω πάντα το ρεζερβουάρ. Δεν παίζουν τα βάλε 10, βάλε 20 ή βάλε 50.
-Έχω τα πάντα ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ τακτοποιημένα στο αυτοκίνητο. Από το κεντρικό υποβραχιόνιο και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, μέχρι τον χώρο της ρεζέρβας (που επειδή δεν έχει ρεζέρβα, υπάρχει αποθηκευτικός χώρος). Όποιος πειράξει το οτιδήποτε...τη γ@μησ€ (μεχρι και η ταπιτσα για την μπριζα που γραφει 12v πρεπει να ειναι ευθυγραμμισμενη! Η γυναικα μου το γυριζει για να με πειραξει )
-Δεν κολλάω το σήμα της ασφάλειας των τελων κυκλοφοριας κτλ στο παρ-πριζ ή του ΚΤΕΟ στη πινακίδα
-Παντα έχω αναμμένα φώτα
-Φοράω ζώνη πριν βάλω μπροστά ακόμα κι αν είναι να βγω απ'το γκαράζ.
-Αν δε φορέσουν όλοι ζώνη, το αυτοκίνητο δεν προχωράει.-Οταν σβησω το αυτοκινητο το τιμονι πρεπει να ειναι παντα ακριβως στην ευθεια, εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων.
-Δεν φευγω για ταξιδι αν το αυτοκινητο δεν ειναι πεντακαθαρο ακομα κι αν ξερω οτι θα βρεχει στο δρομο.
-Το καθισμα του συνοδηγου θελω παντα να ειναι στην ιδια ως προς το διαμηκη αξονα θεση με αυτο του οδηγου.
-Υπαρχουν μονιμα μεσα στο αυτοκινητο γυαλια ηλιου, χαρτομαντηλα, dettol, smint, στυλο, ομπρελα και ψηφιακο οργανο μετρησης πιεσης ελαστικων
-Ο χωρος αποσκευων θελω να ειναι αδειος και πεντακαθαρος ...μου τη δινει να ακουω πραγματα να κανουν βολτα στις στροφες και το χειμωνα βαζω εκει μπουφαν, παλτο κτλ.
-Το παραμικρο τσικ που θα ακουσω μου αποσπα την προσοχη μεχρι να βρω τι ειναι...Δεν αντεχω αυτοκινητα με τριγμους.
-Μηδενιζω παντα το trip μετα απο καθε γεμισμα, πρωτου βαλω μπροστα τον κινητηρα..
-Στα ταξιδια δεν θελω να εχω πραγματα μεσα στην καμπινα.....εχω κι αλλα σιγουρα αλλα δεν μπορω να τα θυμηθω
-
Δεν έχω κουσούρια.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
-Οταν σβησω το αυτοκινητο το τιμονι πρεπει να ειναι παντα ακριβως στην ευθεια, εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων.
-Δεν φευγω για ταξιδι αν το αυτοκινητο δεν ειναι πεντακαθαρο ακομα κι αν ξερω οτι θα βρεχει στο δρομο.
-Το καθισμα του συνοδηγου θελω παντα να ειναι στην ιδια ως προς το διαμηκη αξονα θεση με αυτο του οδηγου.+1
-
Θα διαβασει κανενας φυσιολογικος άνθρωπος και θα τραβαει τα μαλλια του
Παρατηρω επισης οτι κανω πραγματα που διαβαζω οτι κανουν κι αλλοι εδω μεσα και δεν τα εχω αναφερει
Αυτα βεβαια εγω τα θεωρω φυσιολογικα -
Το μεγαλύτερο 'κουσούρι' μου είναι ότι εντός πόλεως οδηγάω όσο το δυνατόν μπορώ δεξιά σε οδούς και λεωφόρους διπλής κατευθύνσεως, σε σημείο που να με ρωτάνε πώς δεν έχω φάει ακόμα τον καθρέπτη. Γενικά το κάνω αυτό για να περνάνε ευκολότερα τα δίκυκλα και για να έχω απόσταση ασφαλείας από το αντίθετο ρεύμα.
Ξεχνάω πάντοτε να πάρω νερό όταν ταξιδεύω, ενώ δεν ξεχνώ ποτέ τον καφέ. Το αποτέλεσμα είναι να φτάνω συνήθως στον προορισμό με το στόμα τσαρούχι. Για στάση ενδιάμεσα, ούτε λόγος, τις σιχαίνομαι. Ακόμα και όταν ανέβηκα Καβάλα τις αποκριές, σταμάτησα μόνο για βενζίνη.
Στο αυτοκίνητο έχω πάντα τσίκλες, μία πετσέτα προσώπου και αποσμητικό στο ντουλαπάκι. Στο πορτ-παγκάζ συνήθως δεν έχω συμπράκαλα πλην των απαραιτήτων (τρίγωνο και τα συμπαρομαρτούντα), αν και καμιά φορά αφήνω τα βιβλία της σχολής μέσα αν τύχει να έχω κατέβει Πειραιά με το αυτοκίνητο.
Ευτυχώς έχω τις καλές συνήθειες να φοράω κάθε φορά που μπαίνω στο αυτοκίνητο τη ζώνη (πράγμα το οποίο προτρέπω να κάνουν και οι επιβάτες μου) και να περιμένω να ζεσταθεί/κρυώσει το μοτέρ πριν ξεκινήσω/σταματήσω, εάν το απαιτούν οι συνθήκες (καιρικές, μετά από ταξίδι κοκ).
Οδηγώ είτε και με τα δύο χέρια στο τιμόνι, είτε με το δεξί χέρι στον επιλογέα. Δεν μου αρέσουν καθόλου η πρακτικές κρεμάσματος χεριού έξω, πιασίματος της οροφής (μη μας φύγει βρε) κτλ. Ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις, συνήθως ξεμουδιάζω το χέρι μου στο πόδι.
Σε επαρχιακές στροφοδιαδρομές, ακόμα και αν έχω συνηθίσει σε σβέλτο ρυθμό οδήγησης, δεν ξεπερνώ με καμία δύναμη τα 50 χλμ/ω σε τυχόν ενδιάμεσες κατοικημένες περιοχές.
Πλένω μόνος μου το αυτοκίνητο, περίπου 3 φορές το μήνα και το καθαρίζω με πανί αρκετά συχνά. Στο βενζινάδικο κατεβαίνω πάντα και συνήθως γεμίζω το ντεπόζιτο και ελέγχω την πίεση των ελαστικών.
Χρησιμοποιώ διπλή αποσύμπλεξη για τα κατεβάσματα, πολλές φορές και για το ανέβασμα από 4η σε 5η και τώρα τελευταία μου κόλλησε να φρενάρω με το αριστερό. Προ εβδομάδας, σε μία διαδρομή από Αγ. Θεωδόρους - Λίμνη Βουλιαγμένης, ο συνοδηγός μου είπε 'σιγά ρε φίλε, δεν οδηγάς ferrari' και με γείωσε κάπως .
Στις κατηφόρες, τέλος, πάντοτε με ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο, ακόμα κι αν έχω τέσσερις λωρίδες άδειες. Για πολλές ζόρικες ορεινές διαδρομές μάλιστα ισχύει το παλιό γνωμικό 'με ότι ταχύτητα το ανέβηκες, με την ίδια το κατεβαίνεις'.
Αυτά τα 'ολίγα', τουλάχιστον για τώρα.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
-Οταν σβησω το αυτοκινητο το τιμονι πρεπει να ειναι παντα ακριβως στην ευθεια, εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων.
-Δεν φευγω για ταξιδι αν το αυτοκινητο δεν ειναι πεντακαθαρο ακομα κι αν ξερω οτι θα βρεχει στο δρομο.
-Το καθισμα του συνοδηγου θελω παντα να ειναι στην ιδια ως προς το διαμηκη αξονα θεση με αυτο του οδηγου.
-Ο χωρος αποσκευων θελω να ειναι αδειος και πεντακαθαρος ...μου τη δινει να ακουω πραγματα να κανουν βολτα στις στροφες και το χειμωνα βαζω εκει μπουφαν, παλτο κτλ.
-Το παραμικρο τσικ που θα ακουσω μου αποσπα την προσοχη μεχρι να βρω τι ειναι...Δεν αντεχω αυτοκινητα με τριγμους.
-Μηδενιζω παντα το trip μετα απο καθε γεμισμα, πρωτου βαλω μπροστα τον κινητηρα..
-Στα ταξιδια δεν θελω να εχω πραγματα μεσα στην καμπινα..Αυτά δε τα σκέφτηκα.
+1
-
Κουσούρια ;
Ανάλογα του τι οδηγώ έχω και διαφορετική συμπεριφορά.
Σε όλα φυσικά δεν κάπνισε και δεν θα καπνίσει κανείς.
Με την Ιταλίδα το παίζω τρομοκράτης τις βραδυνές ώρες αφού με μιά γκαζιά ενεργοποιώ συναγερμούς από αυτοκίνητα και καταστήματα.
Κινούμαι συνήθως πολύ γρηγορότερα από τα όρια ταχύτητος και παρ´ όλα αυτά δεν με έχουν γράψει ποτέ για ταχύτητα (αν και με σταματήσανε πολλές φορές)
Δεν δέχομαι να οδηγήσω πλέον αυτοκίνητο με μηχανικό σασμάν ....όποιο δεν είναι αυτόματο απλά δεν υφίσταται για εμένα.
Με το μικρό παρκάρω με το αυτί και συνήθως σπρώχνω και κανέναν κάδο να δημιουργήσω χώρο.
Δεν ασχολούμαι εδώ και χρόνια με τις μικροζημιές , τα αφήνω έτσι αν και δεν έχω προκαλέσει μόνος μου καμμία.
Εχω αποβάλει εντελώς το σύνδρομο του ¨ μη μου άπτου ¨ και τα πλένω στις βούρτσες ,καβαλάω πεζοδρόμια και δεν πατάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Δεν με ενοχλούν καθόλου οι τριγμοί.
Γενικά η συμπεριφορά μου είναι τέτοια που να μου κάνει την ζωή ευκολότερη και δεν πολυσαχολούμαι πλέον με το αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
-Οταν σβησω το αυτοκινητο το τιμονι πρεπει να ειναι παντα ακριβως στην ευθεια, εκτος εξαιρετικων περιπτωσεων.
-Δεν φευγω για ταξιδι αν το αυτοκινητο δεν ειναι πεντακαθαρο ακομα κι αν ξερω οτι θα βρεχει στο δρομο.
-Το καθισμα του συνοδηγου θελω παντα να ειναι στην ιδια ως προς το διαμηκη αξονα θεση με αυτο του οδηγου.
-Ο χωρος αποσκευων θελω να ειναι αδειος και πεντακαθαρος ...μου τη δινει να ακουω πραγματα να κανουν βολτα στις στροφες και το χειμωνα βαζω εκει μπουφαν, παλτο κτλ.+1
Επιπλέον:- Το σχέδιο που είναι ζωγραφισμένο πάνω στον αναπτήρα (νομίζω ένα τσιγάρο) πρέπει να είναι σε οριζόντια θέση.
- Οι περσίδες εξόδου του αέρα στο ταμπλό όταν καθαρίζω το αμάξι τοποθετούνται στο κέντρο σε πλήρη στοίχηση (πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά)
-
Εξαιρετικό θέμα και μπράβο σε όλους που έγραψαν! Για την αφεντιά μου τα εξής:
-
Δεν θέλω να υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ μέσα στο χώρο των επιβατών! Επιτρέπονται μόνο τσάντες και περιφερειακά. Πράγματα σε θήκες, ντουλαπάκια, πόρτες και λοιπούς χώρους ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ! Θα μπορούσα κάλλιστα να έχω αυτοκίνητο με μηδενικούς πρακτικούς χώρους!
-
Αδιαφορώ επιδεικτικά για την εξωτερική καθαριότητα. Δεν πάει να έχει αλλάξει χρώμα; Δεν μασάω! Έχω και μια θεωρία περί αποτροπής κλοπής σε πολύ βρώμικο αυτοκίνητο...
-
Το αυτοκίνητο σε στάση θα έχει ΠΑΝΤΑ το τιμόνι στην ΑΠΟΛΥΤΗ ευθεία! Αν χρειαστεί να το αφήσω στριμμένο, θα το σκέφτομαι μετά για ώρα! (κόλλημα τρελό...)
-
Γενικά στο παρκάρισμα είμαι αντιφατικός: όταν έχει χώρο μπορεί να κάνω άπειρα μπρος-πίσω, σε στενό μπορεί να το βάλω και με δύο κινήσεις!
-
Η θέση παρκαρίσματος είναι ένα άλλο θέμα.. πρέπει να συνδυάζει πολλά πράγματα μια θέση για να ικανοποιήσει τα γούστα μου. Όχι στριμωγμένη, όχι σε στενό δρόμο, όχι κοντά σε στροφή, όχι πολύ κοντά σε πάρκινγκ, όχι με δέντρο ακριβώς δίπλα, όχι με ψηλό πεζοδρόμιο..
-
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να βάλω μπροστά αν δεν παίξει όλο το start-up sequence του αυτοκινήτου: ήχος της τρόμπας, λαμπάκια ανάβουν, λαμπάκια σβήνουν, αισθητήρες παρκαρίσματος κάνουν μπιπ. Αν αναγκαστώ να βάλω μπροστά πιο πριν, έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι το αυτοκίνητο δεν έχει πάρει μπροστά 'σωστά'.
-
Στο βενζινάδικο δεν θα το γεμίσω ΠΟΤΕ, εκτός αν φεύγω για ταξίδι. Η ιδέα του γεμάτου ντεπόζιτου δεν μου αρέσει καθόλου. Έτσι, είμαι συνέχεια 'βάλε 30' ή 'βάλε 50'.
-
Άλλο κόλλημα είναι οι πιέσεις στα λάστιχα! Έχω μέχρι πάρει καλή τρόμπα της Μισελέν για να τα 'φέρνω' (δεν θέλουν σχεδόν ποτέ κάτι ιδιαίτερο..) ΑΚΡΙΒΩΣ και ΜΟΝΟ όταν είναι κρύα.
-
Έχω ΜΕΓΑΛΟ κόλλημα με τη θέση οδήγησης! Στο DNA μου λέει ότι ο κώλος μου έχει αισθητήριο ακριβείας και αν έχει κάτι αλλάξει στο χιλιοστό ή στο δευτερόλεπτο της μοίρας, θα το καταλάβω και θα αρχίσω τον ατέρμονο κύκλο 'ρυθμίζω-δεν-μου-αρέσει-ξαναρυθμίζω-δεν-μου-αρέσει...'. Είμαι δε ικανός να μπω σε αυτόν τον κύκλο οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και αν το κάθισμα δεν έχει αλλάξει! Είναι η άτιμη η ευαισθησία που έχω στη μέση και μου έχει γίνει έμμονη ιδέα.. Το έχω μειώσει τελευταία επιβάλλοντας στον εαυτό μου ότι 'η θέση είναι τέλεια'!!
-
Οδηγώντας, κάθε τρεις και λίγο θα τσεκάρω ότι η ζώνη είναι σφιχτή, αλλά όχι πολύ. Επίσης, κάθε τρεις και λίγο το χειρόφρενο, ότι είναι τελείως κάτω.
-
Στην πόλη μέσα, παλεύω με τις λακούβες. Σε σημείο που αν δεν αποφύγω μία, η γυναίκα μου με κοροϊδεύει.
-
Στο ταξίδι, θέλω να διατηρώ μια μ.ω.τ. που έχω επιλέξει και που σχεδόν πάντα είναι μεγαλύτερη της κυκλοφορίας. Αποτέλεσμα, ότι είμαι σε συνεχές προσπέρασμα. Κοιτάζω πάντως να μην ενοχλώ και να κόβω όσο πιο νωρίς γίνεται. Δεν ανάβω φώτα εύκολα, ούτε κολλάω, αλλά αν ο μπροστά δεν κάνει αριστερά ενώ μπορεί, θα πλησιάσω, δείχνοντάς του ότι θέλω να περάσω.
-
Στον επαρχιακό, πάλι δεν ανέχομαι να πηγαίνω αργότερα από αυτό που θέλω, οπότε πάλι προσπερνάω πολύ συχνά. Δεν θα προσπεράσω πάντως αν δεν είμαι σίγουρος και δεν θα φέρω τον μπροστά μου σε δύσκολη θέση.
Αυτά θυμάμαι.. έχει και άλλα είμαι σίγουρος!
-
-
Δεν έχω κανένα κουσούρι ....... (να τα δώσουμε σε κανα ψυχίατρο ψυχολόγο να μας πει αν είναι άσχημη η κατάσταση μας)
μμμμ
- Αν έχω την αίσθηση ότι κάτι στο αυτοκίνητο δεν δουλεύει άψογα, πρέπει να επιδιορθωθεί, μέχρι να γίνει αυτό είμαι άρρωστος (από ένα καμένο λαμπάκι, μέχρι τρακάρισμα)
- Σε επαρχιακό ορεινό δρόμο πιάνω την λωρίδα μου και πολλές φορές και την αντίθετη, χρησιμοποιώντας όλο το δρόμο αν έχω ορατότητα, (με πολλά ή λίγα χλμ) ώστε να στρίψω πιο άνετα ή με περισσότερα χλμ,ή χωρίς να φρενάρω.
- Εννοείται δεν ξεκινάμε ούτε ένα μέτρο χωρίς ζώνη, (μπροστά πίσω) και δεν καπνίζει κανένας.
- Υπάρχει ταμπελάκι baby on board και πάμε όσο πάει (200χλμ)
- Σε ταξίδι τα παράθυρα πάντα κλειστά
- Έχω πιάσει τον εαυτό μου να έχει τρομάξει άλλους οδηγούς, είτε προσπερνώντας τους, έχοντας απόσταση απ αυτούς 10cm, είτε κάποιες φορές γεμίζοντας τους καθρέπτες τους απειλητικά και πιο αριστερά πατώντας τη διπλή, σε σημεία που έτσι κι αλλιώς δεν έχω χώρο θα τον προσπεράσω.
- Αν κάποιος προσπαθεί να περάσει από δεξιά .... κομβόι, ΛΕΑ, φανάρι και να χωθεί πρώτος κτλ ... αν περνάει απ το χέρι μου θα τον κολλήσω στις μπαριέρες ή θα τον κλείσω επιδεικτικά .
- γέμισμα πάντα full, για να μετράω στατιστικά.
- φώτα πάντα ΟΝ
- δεν πρέπει να υπάρχουν πράγματα που πάνε πέρα δώθε στις στροφές ... μπορεί να τα πετάξω στον 1ο κάδο που θα βρω :=)
- τι 'αξίας' οδηγός είναι ο μπροστινός ανεξάρτητα τι αμάξι έχει, το καταλαβαίνω από το πού/πότε θα φρενάρει στις στροφές & πως θα το τοποθετήσει, αν πάμε με πολλά. Αν είναι κουλός πρέπει να ξεμπερδεύουμε γρήγορα προσπερνώντας τον ή αν ο δρόμος δεν το επιτρέπει θα κάνω μια στάση 1-2 μιν να φύγει, γιατί όσο τον βλέπω με αγχώνει και μου χαλάει τον τρόπο που ρέω στο δρόμο.
- Στο πορτ παγκάζ υπάρχει κίτρινο γιλέκο. Φοβάμαι πολύ για την ζωή αρκετων, βλέποντας αυτοκίνητα παρκαρισμένα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, σταματημένα και οι επιβάτες να βγαίνουν έξω σαν να μην τρέχει τπτ.
-Δεν μπορώ να έχω μπροστά αυτοκίνητο ψηλό, φορτηγάκι, φιμέ κτλ που μου περιορίζει την ορατότητα, ειδικά σε ΕΟ ... - Δεν παραβιάζω ποτέ τον ΚΟΚ, εκτός από όρια ταχύτητας ειδικά σε επαρχιακούς ή προσπεράσεις πάλι σε επαρχιακούς δρόμους.
- Τσαντίζομαι όταν η γυναίκα μου έχει πάρει το κλειδί μου, και όχι το δικό της, με αποτέλεσμα να μου έχει χαλάσει όλες τις ρυθμίσεις στο κάθισμα .
θέματα με πλυσίματα και ευθυγραμμίσεις πλανητών δεν έχω ...
-
1ο πράγμα, ζώνη.
2ο πράγμα εισαγωγή cd (σπάνια ακούω πλέον ράδιο, δεν αντέχω τους συνήθως μ@λ@κες παραγωγούς και τις διαφημίσεις).
Τη μέρα, φώτα σβηστά αν έχει ηλιοφάνεια, αναμμένα αν έχει μαυρίλες.
Αν δεν έχει μεγάλη κλίση το έδαφος, σπάνια βάζω ταχύτητα στο παρκάρισμα (βαριέμαι.... )
Αυτοκόλλητα στα παρπρίζ **απαγορεύονται **!
Τα τέλη κυκλοφορίας μόνο του τρέχοντος έτους και αυτό πίσω από τον εωτερικό καθρέπτη. -
1o στα φαναρια σκαλιζω την μυτη μου
2ο στα φαναρια σκαλιζω την μυτη μου
3ο οταν στα φαναρια βλεπω στο διπλα αμαξι καποιον να σκαλιζει την μυτη του λεω μεσα μου 'α τον σιχαμενο!!!' -
Δεν με νοιάζει τίποτα, πλην της εσωτερικής καθαριότητας.
Αν κουμπώνει ο προφυλακτήρας με μια γονατιά, έχει καλώς. Αν όχι, ας βγαίνει και λίγο.
Ζώνη-φλας πάντα.
Δεν αφήνω να μου κάνουν σφήνα.
Δεν εμποδίζω ποτέ κάποιον να με προσπεράσει.
Μπορείτε να ομιλείτε στον οδηγό, αλλά όχι για την οδήγησή του.
Αυτά.
-
Χμμμμ...
-Απαγορευεται το καπνισμα στο αυτοκινητο, δεν διαπραγματευεται καν.
-Ολοι φορανε ζωνη, η δικαιολογια 'καθομαι πισω' εκλειπει πλεον
-Η εξωτερικη καθαριοτητα δεν με νοιαζει, οταν οδηγαω δεν βλεπω το 'εξω' αμαξι απο μεσα.
-Ενιοτε αδιαφορω και για το εσωτερικο, ειδικα οταν προκειται μονο για σκονη σε σημεια που κανεις δεν προκειται να ακουμπησει (πχ στο ταμπλο, κανεις δικος μου δεν πιεζει τα πλαστικα να δει αν ειναι μαλακα)
-Οταν μπαινω μεσα, πρωτα βαζω ζωνη και μετα γινονται τα υπολοιπα.
-Ανοιξη-καλοκαιρι θα ανοιξω τα παραθυρα πριν βαλω μπρος.
-Οταν ανοιξει εστω και λιγο το ενα παραθυρο, πρεπει να ανοιξει εστω και λιγο και το δευτερο.
-Παιρνω φορα στα ξαφνικα καμια φορα κι αιφνιδιαζω τους επιβατες (ο Ορεστης το ξερει καλα ) πχ πριν απο κανα γνωστο στροφιλικι και κυριως με το vts κι οχι με την απελπισια την δικη μου
-Οδηγαω σπαστικα αργα ωρες ωρες σε ΑΟ-ΕΟ. -
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
- Οι περσίδες εξόδου του αέρα στο ταμπλό όταν καθαρίζω το αμάξι τοποθετούνται στο κέντρο σε πλήρη στοίχηση (πάνω-κάτω, δεξιά-αριστερά)
Τωρα που γυρνουσα απο το μπασκετακι συνειδητοποιησα οτι μου ειχε ξεφυγει αυτο...με το που κατεβηκε ο φιλος που τις ειχε γυρισει προς τα πανω, αμεσως τις κεντραρα
- Αν έχω την αίσθηση ότι κάτι στο αυτοκίνητο δεν δουλεύει άψογα, πρέπει να επιδιορθωθεί, μέχρι να γίνει αυτό είμαι άρρωστος (από ένα καμένο λαμπάκι, μέχρι τρακάρισμα)
Αυτονοητο! Προσφατα εβαψα τον εμπρος προφυλακτηρα γιατι ειχε πολλα σημαδια απο πετραδακια λογω εθνικης και δεν μπορουσα να τον βλεπω..
Επισης..τα πισω παραθυρα τα ειχα κλειδωμενα πριν την μικρη, για να βεβαιωθω οτι κανεις δεν θα ανοιξει παραθυρο
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Χμμμμ...-Απαγορευεται το καπνισμα στο αυτοκινητο, δεν διαπραγματευεται καν.
-Ολοι φορανε ζωνη, η δικαιολογια 'καθομαι πισω' εκλειπει πλεον
-Η εξωτερικη καθαριοτητα δεν με νοιαζει, οταν οδηγαω δεν βλεπω το αμαξι απο μεσα.
-Ενιοτε αδιαφορο και για το εσωτερικο, ειδικα οταν προκειται μονο για σκονη σε σημεια που κανεις δεν προκειται να ακουμπησει (πχ στο ταμπλο, κανεις δικος μου δεν πιεζει τα πλαστικα να δει αν ειναι μαλακα)
-Οταν μπαινω μεσα, πρωτα βαζω ζωνη και μετα γινονται τα υπολοιπα.
-Ανοιξη-καλοκαιρι θα ανοιξω τα παραθυρα πριν βαλω μπρος.
-Οταν ανοιξει εστω και λιγο το ενα παραθυρο, πρεπει να ανοιξει εστω και λιγο και το δευτερο.
-Παιρνω φορα στα ξαφνικα καμια φορα κι αιφνιδιαζω τους επιβατες (ο Ορεστης το ξερει καλα ) πχ πριν απο κανα γνωστο στροφιλικι και κυριως με το vts κι οχι με την απελπισια την δικη μου
-Οδηγαω σπαστικα αργα ωρες ωρες σε ΑΟ-ΕΟ.Μην μου πεις οτι ο Ορεστης δεν σου ζουλαει τα πλαστικα του αυτοκινητου και του ταμπλο, θα τρελαθω . Σε ολους τους αλλους το κανει
-
-
Παντα ταχυτητα μεσα
-
Πολλες φορες κατεβαζω αρκετα επιθετικα χωρις λογο (πχ βαζω 2α για να φρεναρω απο τα ~70 )
-
Παντα φλας ακομα κι αν ειμαι ολομοναχος σ ολοκληρη την χωρα.
-
Αποφευγω να κανω σφηνες γιατι φοβαμαι τι μαλακια θα κανουν οι γυρω μου
-
Προσπερναω μονο σε σιγουρα σημεια και παντα με το 100% της αποδοσης του αυτοκινητου ακομα κι αν δεν υπαρχει λογος.
-
Οταν βγαινω σε κεντρικο δρομο απο στενο προσπαθω να πιασω την ταχυτητα των υπολοιπων οσο το δυνατο γρηγοροτερα ακομα και με 0-100 αμα λαχει.
-
Οταν βγαινω απο κεντρικο δρομο προειδοποιω πολυ πριν τους πισω, και προσπαθω να κανω την κινηση μου σε οσο το δυνατον λιγοτερο χρονο.
-
Μεσα στην κινηση οδηγαω σα ταριφας, αυγο στο πενταλ του γκαζιου και ανεβαζω ταχυτητα στις 1.800.
-
Μολις δω ανοιχτο δρομο μπροστα μου για 1-2 φαναρια πχ προσπαθω παντα να ξεκολλησω απο το γκρουπ των υπολοιπων.
-
Οταν ξεκιναω απο διοδια κανω 0-120 ή 150 ή 180 αναλογα τα κεφια και το πορτοφολι.
-
Παντα χαμηλωνω την μουσικη οταν ψαχνω θεση (αλλιως δε προκειται να εμφανισθει η θεση, ο Billopoulos ξερει)
-
Βαριεμαι να παρκαρω σε θεσεις που χωραω ισα ισα, προτιμαω να συνεχισω να ψαχνω για μεγαλυτερη θεση.
-
Στην εθνικη ακομα κι οταν θελω να τρεξω ειμαι ηρεμος και 'αμυντικος', ποτε δε κολλαω στους αλλους η δεν αναβω φωτα.
-
Αποφευγω να κορναρω, εκτος κι αν ειναι κανα γκομενακι με ωραιο σωμα. Τοτε μπαινει η γνωστη κασετα 'ΑΧ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΚΑΤΩΩΩΩΩ'
-
Αποφευγω τους δρομους με ΣΤΟΠ γιατι ειμαι πολυ τυπικος και χανω απειρο χρονο. Πλησιαζω αργα αργα, σταματαω τελειως ελεγχω για 2-3 δευτερολεπτα και τις δυο μεριες ακομα και σε μονοδρομο κλπ κλπ.
-
Μεσα στην πολη επιτρεπω στους αλλους να καπνιζουν εγω σχεδον ποτε.
-
Απο καθαριοτητα στο αμαξι ειμαι μετριος, δεν ειμαι ψειρας. Οσα βλεπει η πεθερα.
-
Παντα μωρομαντιλα μεσα. Παντα τσιχλες. Παντα γυαλια ηλιου. Παντα ενα κουτι Ντεπον. Παντα σημειωματαριο και στυλο.
-
Οδηγαω σε διαδρομες που ξερω τελειως μηχανικα, αν με βγαλεις βιντεο in-car κανω ακριβως τα ιδια πραγματα την ιδια στιγμη στο ιδιο μερος με τον ιδιο τροπο.
-
Επισης σε διαδρομες που ξερω οδηγαω αρκετα γρηγορα, σχεδον οριακα σε μερικα σημεια.
-
Φοβαμαι να φρεναρω τελευταια στιγμη
-
Φοβαμαι να φρεναρω οριακα
-
Σιχαινομαι οσο τιποτα την υποστροφη
-
-
Ας ξεκινήσω με όσα έχουν ήδη αναφερθεί...
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
-
του λόγου μου υποφέρω από το σύνδρομο φωτόβολτα - στροφόβολτα. Ή το ένα θα είναι και θα με δείτε με 75 - 80χμ/ω σε εκτός εγνατίας οδικό δίκτυο και με προσπερνάν τα φορτηγά ενώ ψάχνω πού θα κλικ ή θα φροντίσω να πηγαίνω σαν χούλιγκαν σε ομολογουμένως δρόμους άδειους ξεχασμένους και να ταλαιπωρώ λάστιχα.
-
ακούω λίγο πολύ τα ίδια κ τα ίδια σαν μουσική ως οδηγός.
-
ποτέ δεν δίνω τα κλειδιά στο βενζινά. Πάντα σβήνω μηχανή, βγαίνω, ανοίγω, τάπα κοιτάω τα λεφτά να τρέχουν και τα λίτρα να μην τρέχουν (απαιτείται για τη διαδικασία το κλειδί).
-
Δε καπνίζει κανείς μέσα!!!
-
Βγάζω φλας ακόμα και εκεί που δε χρειάζεται.
-
Με πιάνει καμιά φορά στη μέση του πουθενά το 'το πήρα αυτό;' και ψάχνω π.χ. χέρια πόδια πίσω από καθίσματα, να βρω να πιάσω τη μπανάνα αν πήρα λεφτά, να δω αν πήρα το δίπλωμα... οδηγώντας. Ξύλο
-
καμιά φορά κάνω 'παράτολμες' προσπεράσεις διαβάζοντας το οδηγικό στυλ του μπροστά και ξέροντας τις επιταχύνσεις μου. Αποτέλεσμα να τρομάζω 'κάπως' τον προσπερασθέντα. Αν και ποτέ δεν έχει γίνει κάποια κακή εκτίμηση (οι παθόντες θα πείτε σύντομα αργά ή γρήγορα ίσως έρθει η κακή εκτίμηση)...
-
Στο βενζινάδικο κάτω πάντα το ίδιο είτε χρειάζεται κλειδί είτε όχι.
-
Δεν παρκάρω ποτέ πάνω σε πεζοδρόμιο, η σε γωνίες (ας μην μην επικύνδινες). Προτιμώ να παρκάρω 1 χιλιόμετρο μακριά απο το σπίτι μου.
απαγορευεται το καπνισμα
στο βενζιναδικο παιρνω παντα τα κλειδια απο το διακοπτη και αν απομακρυνθω το κλειδωνω
εννοειτε πως τα κλειδια τα αγγιζω μονο εγω.κανενας δεν βαζει χερι στο κοκ-πιτ (ραδιο κλπ)
**πολλες φορες στης κατηφορες πεταω νεκρα
παντα φωρω ζωνη**
πριν ξεκινησω οταν ειναι κρυο το αφηνω να δουλεψει λιγο
-
Μέχρι να ξεπαρκάρω πλήρως, κυρίως στο πρώτο ξεπαρκάρισμα της ημέρας δεν θέλω δυνατά ραδιόφωνο. Και στις μανούβρες σε πυλωτή το ίδιο, αν και δεν συνηθίζω να παρκάρω ακουστικά.
-
Δεν ξεκινάω αν δεν φορέσουν ΟΛΟΙ ζώνη. Ασυναίσθητα βάζω ζώνη ακόμα και αν είναι να το μετακινήσω μια θέση μόνο.
-
έχω πάντα τσίχλες και μωρομάντηλα στο αμάξι
-
απαγορεύω το κάπνισμα διά ροπάλου στο αμάξι, δεν καπνίζει ούτε ο πατέρας μου αν οδηγάω εγώ
-
βάζω ζώνη ακόμα και μέχρι το περίπτερο και το ίδιο οφείλουν να κάνουν και τυχόν συνεπιβάτες
-
έχω χειμώνα-καλοκαίρι παράθυρα και ηλιοροφές ανοιχτά σε αστικές μετακινήσεις
-
δεν ανάβω ποτέ a/c αν το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται σε κίνηση τουλάχιστον για 10' ακόμα κι αν έχει 300 βαθμούς έξω, δεν αφήνω ποτέ ακινητοποιημένο το αμάξι με αναμμένη μηχανή και a/c
-
δεν μιλάω ποτέ στο κινητό πάνω από 20-30 δευτερόλεπτα και όταν το κάνω είμαι συνήθως σε κάνα φανάρι.
-
όλα τα προσωπικά μου αντικείμενα (κλειδιά, κινητό κτλ) μπαίνουν πάντα σε συγκεκριμένες θέσεις σε κάθε αμάξι. Το ίδιο απαιτώ να συμβαίνει και με τα αντικείμενα των επιβατών.
-Θεωρω τους περισσοτερους κινουμενα εμπόδια στο δρόμο
Όλοι πρεπει κατα την ταπεινη μου γνωμη να κινουνται Normal(για μενα.Για τους αλλους αυτο μπορεί να είναι και γρηγορα αλλα δεν με απασχολει )-Πολυ νευρικος.Το ψιλο ελεγχω πλεον αλλα πριν λιγο καιρο έβριζα φωναζα κλπ
-Παντα τα παντα θέλω να ειναι τακτοποιημενα.Τα πάντα όμως
-Μεσα δεν καπνισει ουτε ο Θεος παει και τελείωσε
-Με τρελαινει να ακουω τριγμους μεσα στο αμαξι.Για ένα μικροτριξιμο πλεον έχω αρκετα δυνατα τη μουσικη
-Στην εθνικη τρεχω αρκετα
-Επισης και στους επαρχιακους
-Ειμαι πολυ απαιτητικος σε προσπερασεις (μαλλον σπαστικος αφου κολαω πανω στο μπροστινο μου μεχρι να κανει άκρη αν με εμποδιζει αλλιως φευγω και σε σημεια ελαφρως επικινδυνα )
-Γενικα θεωρω ότι κινουμαι μονος μου στο δρομο κι οι αλλοι πρέπει να κανουν άκρη να περασω
Δε μου αρεσει να μη σεβονται το αμαξι.. Π.χ. βρωμικα παπουτσια, κοπανηματα πορτων ,ταμπλω κτλπ
Οταν παω χαλαρα ή εχω συνεπιβατες κανω 'διαγωνισμο' με τον εαυτο μου ν αλλαζω οσο πιο ομαλα γινεται ταχυτητα..σε σημειο να μη νιωθεις την αλλαγη.
Παντα γυρναω να κοιταξω το αμαξι μολις παρκαρω κι αρχιζω ν απομακρυνομαι.
Ποτε δε το παρκαρω σε γωνιες με stop που στο πρωτο ατυχημα το ενα απο τα 2 εμπλεκομενα θα ερθει πανω του καθως και απεναντι απο πιλωτες. Θα αφησω επισης θεση το καλοκαιρι για να βρω καλυτερη με σκια.
Τραγικο κουσουρι οταν εχω θεση-αεροδρομιο να το παρκαρω θα κανω 2 μανουβρες παραπανω οταν ειναι τσιμα τσιμα θα το βαλω ταχυτατα με ακριβεια κτλπ
-
Παντα φλας ακομα κι αν ειμαι ολομοναχος σ ολοκληρη την χωρα.
-
Οταν βγαινω σε κεντρικο δρομο απο στενο προσπαθω να πιασω την ταχυτητα των υπολοιπων οσο το δυνατο γρηγοροτερα ακομα και με 0-100 αμα λαχει.
-
Οταν βγαινω απο κεντρικο δρομο προειδοποιω πολυ πριν τους πισω, και προσπαθω να κανω την κινηση μου σε οσο το δυνατον λιγοτερο χρονο.
-
Μολις δω ανοιχτο δρομο μπροστα μου για 1-2 φαναρια πχ προσπαθω παντα να ξεκολλησω απο το γκρουπ των υπολοιπων.
-
Οδηγαω σε διαδρομες που ξερω τελειως μηχανικα, αν με βγαλεις βιντεο in-car κανω ακριβως τα ιδια πραγματα την ιδια στιγμη στο ιδιο μερος με τον ιδιο τροπο.
-
Επισης σε διαδρομες που ξερω οδηγαω αρκετα γρηγορα, σχεδον οριακα σε μερικα σημεια.
-
Σιχαινομαι οσο τιποτα την υποστροφη
Από ότι καταλάβατε σας έχω όλους...
Γενικότερα είμαι ψυχαναγκαστικός, αλλά ειδικά με το αμάξι μου είμαι άστα να πάνε.Και μερικά πρωτότυπα:
-
Πάντα τσεκάρω ότι κλείδωσα το αμάξι, όλες τις πόρτες μία-μία (είχα συνηθήσει σε αμάξια χωρίς κεντρικό κλείδωμα, και το κάνω και στο τωρινό μου που έχει τα πάντα).
-
Πάντα όταν παρκάρω για να πάω σπίτι μου παίρνω μαζί μου τα χαρτιά του αυτοκινήτου. Ποτέ δεν τα αφήνω μέσα. Γενικά τα αυτοκίνητα μου είναι μονίμως άδεια, εκτός από βασικά πράγματα όπως τα υλικά καθαρισμού του, και κανένα μαντηλάκι.
-
Αν θεωρήσω ότι πας πολύ αργά και με καθυστερείς θα σε περάσω ακόμα και αν χρειαστεί να περάσω από πάνω σου...
-
Αντιπαθώ τους 'έξυπνους' που προσπαθούν να χωθούν πρώτοι στα φανάρια κτλ. Όταν μπορώ να τους κόψω, το κάνω. Αν δεν μπορώ τους δείχνω την ενόχληση μου.
-
Απαγορεύονται φαΐ και ποτά στα αμάξια μου. Μόνο νερό.
-
Πάντα προτιμώ να πάω από φανάρι, παρά από Stop, για να βγω σε κεντρικό δρόμο.
-
Πάντα έκλεινα τον καθρέπτη που ήταν από τη μεριά του δρόμου, ακόμα και όταν πάρκαρα για λίγη ώρα. Πλέον με το 2αρι μου που έχει καθρέπτες που κλείνουν με κουμπί, κλείνω και τους δύο.
-
Ποτέ δεν παρκάρω σε μέρος που δεν είμαι 100% σίγουρος για την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου.
-
Ποτέ δεν δίνω το αμάξι μου σε άσχετους, και ειδικά σε παρκαδόρους. Μόνο οικογένεια, το έτερον ήμισυ και κανένας κολητός, πάντα με εμένα μέσα. Μία φορά το έδωσα σε παρκαδόρο, και αυτό γιατί ήμουν σε εκδήλωση της εταιρείας που δούλευα, στο κτήμα του αφεντικού μου, και έλεγχα το που ήταν πάντα το αμάξι μου. Φυσικά το κλειδί το πήρα πίσω αμέσως.
-
Πολύ συχνά, όταν έχει χαζοκίνηση (όλοι πάνε με την ίδια περίπου ταχύτητα, έχωντας μεγάλα κενά ανάμεσα τους, τους προσπερνάω αμέσως κάνωντας κάτι σαν διήθηση. Με πολύ μικρές αλλαγές πορείας.
-
Δεν οδηγώ αμάξι που δεν έχει ασφάλεια, και πάντα έχω οδική βοήθεια.
Σίγουρα ξεχνάω πολλά ακόμα.
Μάλλον έχω υπερβολικά πολλά κουσούρια...
-
-
Δε μπορω για κανενα λογο να εχω οποιοδηποτε παραθυρο ανοιχτο,μου τη σπαει αυτη η ηχορυπανση
Τονιζω σε ολους οτι δε τρεχω,απλα το 8βαλβιδο ακουγεται σαν πουστης απο ορισμενες σαλ και πανω και για αυτο νομιζουν οτι τρεχω.
Δεν εχω νορμαλ συμπεριφορα σαν οδηγος,ή θα παω κομματια σα καγκουρας σε ευθεια και στροφες ή θα σκυλοβαριεμαι να οδηγησω σε σημειο να με περνανε λεωφορεια.
Για καποιο λογο τρελαινομαι να ανοιγω pedal to the metal τη 2α του Υ ως τον κοφτη ενω δε συμβαινει τιποτα ιδιαιτερο απο αποψη επιταχυνσης
Σε χωματοδρομους ή τιποτα δρομους σε χωρια που εχω να δω αυτοκινητο κατι χρονια,σε καθε στροφη το δεξι μου χερι παει στο χειροφρενο χωρις να το τραβαω προφανως.
Δε μπορω να παω πουθενα αν δε παιζει σωστη μουσικη στο cd player,σε σημεια που δε παιζει πολυ σημα στο ραδιο εχω φαει 15λεπτα να πιασω σταθμο της προκοπης.
Στα πρατηρια βαριεμαι οικτρα να πιανω κουβεντα με τον συνηθως πολυλογα υπαλληλο του πρατηριου
Μ αρεσει να ακουμπαω λαστιχο σε πεζοδρομιο οταν παρκαρω,νιωθω σιγουρος οτι εκανα το ''τελειο'' παρκαρισμα(Αν φορουσα τιποτα γυαλιστερες πανακριβες 18αρες βεβαια,μαλλον θα αφηνα κανα μετρο αποσταση )
Συμπερασμα : Ειμαι καγκουρας
Τα κουσούρια/συνήθειά μας σαν οδηγοί;