-
Χαίρετε αγαπητό φόρουμ! Φίλε Λεωνίδα, χαίρομαι που έπιασες αμέσως το ψευδώνυμο, έρχονται και γιορτινες μέρες... :Ρ. Το αυτοκίνητο δεν το έχω δει ακόμη από κοντά, από Δευτέρα λογικά! Στις φώτο, δείχνει να έχει βιβλίο σέρβις. Εννοείται πως αν δεν με επιτρέπει να το πάω σε τεχνικό θα απορριφθει μονομιας.!
Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης zourzouvili έγραψε:
καλημέρα σε όλουςέχει κάποιος πληροφορίες για auto stavropoulos στο Άργος; Κάποιο σχόλιο, κάποια κριτική...;
Leasing τα ποιο πολλα αμαξια του με οτι συνεπαγεται αυτο ....
-
Ο χρήστης nonserviam έγραψε:
Χαίρετε αγαπητό φόρουμ! Φίλε Λεωνίδα, χαίρομαι που έπιασες αμέσως το ψευδώνυμο, έρχονται και γιορτινες μέρες... :Ρ. Το αυτοκίνητο δεν το έχω δει ακόμη από κοντά, από Δευτέρα λογικά! Στις φώτο, δείχνει να έχει βιβλίο σέρβις. Εννοείται πως αν δεν με επιτρέπει να το πάω σε τεχνικό θα απορριφθει μονομιας.!Στάλθηκε από το HTC One_M8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν θα σου επιτρεψει ....
-
Γεια σας,
Γλυκοκοιτάζω αυτό εδώ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7968739/
έχει κανείς προηγούμενη εμπειρία από τον συγκεκριμένο πωλητή?Ευχαριστώ
-
Ωραίο αμάξι, τα χιλιόμετρα ούτε που του φαίνονται
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ωραίο αμάξι, τα χιλιόμετρα ούτε που του φαίνονταιSent from my Nexus 5X using Tapatalk
Πάντως τα χιλιόμετρα φαίνονται λογικά για την ηλικία του.. Εγώ θα το προχωρούσα...
-
Μα εκεί θέλω να καταληξω , το αμάξι φαίνεται τίμιο. Αν μπορείς μας κατεβασεις λίγο την τιμή μόνο.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ωραίο αμάξι, τα χιλιόμετρα ούτε που του φαίνονται
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Πάντως τα χιλιόμετρα φαίνονται λογικά για την ηλικία του.. Εγώ θα το προχωρούσα...
Τι λογικά;;; Το γύρο του κόσμου έκανε; Τι θα θέλει άραγε για να στρώσει;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ωραίο αμάξι, τα χιλιόμετρα ούτε που του φαίνονται
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Πάντως τα χιλιόμετρα φαίνονται λογικά για την ηλικία του.. Εγώ θα το προχωρούσα...
Τι λογικά;;; Το γύρο του κόσμου έκανε; Τι θα θέλει άραγε για να στρώσει;
Τα εισαγωγής είναι σχεδόν βέβαιο ότι έχουν κάνει από 30000 μέχρι 50000 χιλιόμετρα τον χρόνο. Πριν φυσικά τα γυρίσουν και παρουσιαστούν στην Ελλάδα σαν καινούργια.
Πρώτη φορά το διαβάζεις?
-
Οχι βέβαια αλλα τα χιλιόμετρα ειναι παρά πολλα ανεξαρτήτως αν ειναι τα πραγματικά ή οχι.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οχι βέβαια αλλα τα χιλιόμετρα ειναι παρά πολλα ανεξαρτήτως αν ειναι τα πραγματικά ή οχι.Είναι του 13..άρα 3 χρόνια με 50.000 τον χρόνο μια χαρά βγαίνουν..
-
Κατανοητό απολύτως. Απλά αμάξι με 50.000 το χρόνο δεν θα έπαιρνα...
Είναι μεγάλη η καταπόνηση με τόσα χιλιόμετρα και ήδη ένα αμάξι με πάνω από 100.000 θα ζητάει πολλά. -
Αν το αμάξι τα έχει κάνει τα χιλιόμετρα στους γαλλικούς αυτοκινητόδρομους δεν παθαίνει τίποτε. Αυτά τα αμάξια είναι τυπικά γαλλικά εταιρικά οχήματα για τα οποία δεν είναι σπάνιο να κάνουν κάι χίλια χιλιόμετρα την ημέρα καθώς τα έχουν πωλητές. Συνήθως κάνουν τόσα χιλιόμετρα σε εντελώς ιδανικές συνθήκες και για αυτό κρατούν καλες τιμες μεταπώλησης. Πρόσφατα έπλενα το αμάξι δίπλα σε ένα ταριφαδικο C4 e-hdi ακριβώς σαν το δικό μου με σύστημα start/stop και ημιαυτόματο. Ρωτώντας τον οδηγό του έμαθα ότι το αμάξι σε τέσσερα χρόνια είχε 280 χιλιάδες χιλιόμετρα στην αθηνα, είχε αλλάξει μόνο ένα δίσκο ,πλατώ στα.....160 χιλιάδες χιλιόμετρα ο οποίος μάλιστα ήταν και πολύ φθηνός στην αντικατάσταση. Το αμαξι περνούσε άνετα ΚΤΕΟ με την οριτζιναλ αναρτηση ακόμη........ από ζημιές αλλαξε μόνο ένα εξάρτημα (τύπου φλατζας ή κολλάρο δεν θυμάμαι) και αυτό λόγω των κραδασμών του start/stop. Άρα άμα προσέχεις το αμαξι αυτό που λες δεν ισχύει.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Αν το αμάξι τα έχει κάνει τα χιλιόμετρα στους γαλλικούς αυτοκινητόδρομους δεν παθαίνει τίποτε. Αυτά τα αμάξια είναι τυπικά γαλλικά εταιρικά οχήματα για τα οποία δεν είναι σπάνιο να κάνουν κάι χίλια χιλιόμετρα την ημέρα καθώς τα έχουν πωλητές. Συνήθως κάνουν τόσα χιλιόμετρα σε εντελώς ιδανικές συνθήκες και για αυτό κρατούν καλες τιμες μεταπώλησης. Πρόσφατα έπλενα το αμάξι δίπλα σε ένα ταριφαδικο C4 e-hdi ακριβώς σαν το δικό μου με σύστημα start/stop και ημιαυτόματο. Ρωτώντας τον οδηγό του έμαθα ότι το αμάξι σε τέσσερα χρόνια είχε 280 χιλιάδες χιλιόμετρα στην αθηνα, είχε αλλάξει μόνο ένα δίσκο ,πλατώ στα.....160 χιλιάδες χιλιόμετρα ο οποίος μάλιστα ήταν και πολύ φθηνός στην αντικατάσταση. Το αμαξι περνούσε άνετα ΚΤΕΟ με την οριτζιναλ αναρτηση ακόμη........ από ζημιές αλλαξε μόνο ένα εξάρτημα (τύπου φλατζας ή κολλάρο δεν θυμάμαι) και αυτό λόγω των κραδασμών του start/stop. Άρα άμα προσέχεις το αμαξι αυτό που λες δεν ισχύει.
Sent from my Nexus 5X using TapatalkΜακάρι, απλά λαμβάνεις σα δεδομένα υποθετικά, μολονότι πιθανά, πράγματα!
-
Σωστό αυτό που λες. Αλλά αν το σκεφτείς δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κάνεις τόσα χιλιόμετρα σε τρία χρόνια
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Από Θεσσαλονίκη υπάρχουν καλές εμπειρίες;
-
Καλησπέρα παίδες!!! 'Οποιος μπορεί να βοηθήσει...
Γνωρίζει κανείς κάτι ή έχει κάποια εμπειρία απτους παρακάτω:
Ενδιαφέρομαι για τα εξής-
Kαι γενικά ρε παιδιά...έχουμε καμιά ψιλοαξιόπιστη μάντρα αυτοκινήτων στην Αθήνα???? Καλύτερα από ιδιώτη άλλα δεν εχεις κάποια διευκόλυνση στο οικονομικό όπως θα έχεις να κάνεις με κάποιο κατάστημα..δόσεις κλπ..
όποιος μπορεί να βοηθήσει παιδιά... Σας ευχαριστώ...
-
http://alivizatos-cars.car.gr/cars/view/7237108/
http://www.car.gr/8526796-audi-a4-allroad
Εγγυηση ο συγκεκριμενος....χρονια τωρα...
-
''O έμπορος των βορείων προαστίων''...
*Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με το κράτος να παραμένει απλός θεατής αφήνοντας απροστάτευτους χιλιάδες καταναλωτές.
Το θέμα του εμπόρου των Βορείων Προαστίων που γυρίζει τα χιλιόμετρα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πουλάει σε ανυποψίαστους καταναλωτές, και έχει αναδείξει πολλές φορές το Enikonomia.gr, σημείωσε εξέλιξη.
Ειδικότερα, ο έμπορος των Βορείων Προαστίων μέσω του δικηγόρου της εταιρείας αποδέχθηκε πως έχουν γυριστεί τα χιλιόμετρα και πως τα πραγματικά διανυθέντα είναι 165.000 χλμ. και όχι τα 62.936 χλμ. που έγραφε ο χιλιομετρητής όταν αποκτήθηκε το αυτοκίνητο.
Μάλιστα στο πλαίσιο της συμβιβαστικής λύσης πρότεινε η εταιρεία να αναλάβει την υποχρέωση να παραδώσει στον πελάτη-«θύμα» αυτοκίνητο ίδιας μάρκας, τεχνικών χαρακτηριστικών (έτος κατασκευής 2013) και με πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα που δεν υπερβαίνουν τις 65.000 χλμ.
Ωστόσο η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης στα αυτοκίνητα έκανε απαγορευτικό το κόστος εισαγωγής νέου αυτοκινήτου που θα αντικαταστήσει το παλιό με τα γυρισμένα χιλιόμετρα και ο πληρεξούσιος δικηγόρος του εμπόρου των Βορείων Προαστίων θεωρεί πως το κόστος της αντικατάστασης είναι υπέρογκο και προτείνει την επιστροφή του οχήματος με τα γυρισμένα χιλιόμετρα με την επιστροφή των χρημάτων που έχει καταβάλλει ο πελάτης-«θύμα».
Ωστόσο όποια και αν είναι η πρόταση του πληρεξούσιου δικηγόρου του εμπόρου των Βορείων Προαστίων το κράτος θα έπρεπε να έχει επέμβει ώστε να αποτρέψει την πώληση και άλλων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε ανυποψίαστους καταναλωτές.
Μάλιστα ο έμπορος των Βορείων Προαστίων πέραν του γυρίσματος των χιλιομέτρων πραγματοποιεί και φοροδιαφυγή καθώς σε πάρα πολλές περιπτώσεις το τιμολόγιο αγοράς που «κόβει» στους ανυποψίαστους πελάτες του είναι χαμηλότερου τιμήματος από εκείνο που καταβλήθηκε πραγματικά.
Να υπενθυμίσουμε πως αρχικά ο έμπορος των Βορείων Προαστίων ισχυρίστηκε πως το όχημα δεν είχε γυρισμένα χιλιόμετρα αλλά το Enikonomia.gr είχε δημοσιεύσει τα στοιχεία που επιβεβαίωναν την απάτη.Ειδικότερα:
Ο έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στα Βόρεια Προάστια φαίνεται πως δεν φοβάται ούτε νόμους αλλά ούτε και τους πελάτες που ανακαλύπτουν πως το όχημα που αγόρασαν έχει διανύσει επιπλέον 100.000 χλμ. από εκείνα που αναγράφονται στο κοντέρ του αυτοκινήτου.
Ειδικότερα ιδιώτης καταναλωτής πριν μερικούς μήνες απέκτησε ένα πολυτελές και «καθαρό» έναντι 21.000 ευρώ το οποίο σύμφωνα με τις ενδείξεις του καντράν είχε διανύσει 62.936 χλμ.
Ωστόσο μετά από βλάβες και προβλήματα ο κάτοχος του οχήματος επισκέφθηκε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Opel και αντιλήφθηκε πως στις 5 Ιανουαρίου του 2015 το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε επισκεφθεί εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Opel στην Ολλανδία έχοντας διανύσει 152.765 χλμ.!
Κατόπιν ο καταναλωτής από το Τελωνείο Αθηνών απαίτησε να ανοιχθεί ο φάκελος του οχήματός του όπου διαπίστωσε πως το όχημά του είχε εκτελωνιστεί με καταγεγραμμένα 158.826 χλμ.
Όταν γνωστοποίησε στον έμπορο πως ανακάλυψε τα πραγματικά χιλιόμετρα του οχήματος που είχε αγοράσει και πως θα κινηθεί δικαστικά εκείνος άρχισε να του στέλνει απειλητικά μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο αναγράφοντας μεταξύ άλλων: «Πρόσεχε γιατί έχεις και παιδιά»…
‘Αλλος καταναλωτής προμηθεύτηκε εισαγόμενο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο από τον ίδιο έμπορο των Βορείων Προαστίων και μετά από συνεχείς βλάβες αποφάσισε να επισκεφθεί την επίσημη αντιπροσωπεία όπου εκεί διαπιστώθηκε επίσημα πως το όχημα είχε διανύσει 265.000 χλμ. και ανήκε σε εταιρεία ενοικιάσεων ΙΧ στην Ισπανία ενώ στο κοντέρ του ανέγραφε μόλις 72.000 χλμ.
‘Όταν γνωστοποίησε στον έμπορο πως ανακάλυψε την απάτη με τα γυρισμένα χιλιόμετρα εκείνος συμφώνησε να το ανταλλάξει με ένα πιο καινούριο πετρελαιοκίνητο όχημα το οποίο σύμφωνα με τον έμπορο ήταν σαν καινούριο και είχε διανύσει μόλις 48.000 χλμ.
Ο καταναλωτής μετά από έλεγχο που έκανε στο δεύτερο αυτοκίνητο ανακάλυψε πως εκείνο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και πως το όχημα ανήκε σε εταιρεία ενοικίασης στην Πορτογαλία και είχε διανύσει 165.000 χλμ...*
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
http://alivizatos-cars.car.gr/cars/view/7237108/http://www.car.gr/8526796-audi-a4-allroad
Εγγυηση ο συγκεκριμενος....χρονια τωρα...
Στην αγγελία του Αλιβιζάτου το αυτοκίνητο έχει πλέον 180χιλ χιλιόμετρα
Έμποροι μεταχειρισμένων