-
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα γνωμες για να επιλέξω αυτοκίνητο αφού πρόσφατα χτυπησανε αυτο που είχα και παει για πεταμα δυστυχως.
Έχοντας ως κριτήρια μέγιστο ποσό τα 5.000 ευρώ μέχρι 1.400 κυβικά και μοντέλο νεότερο του 2006 αυτά που βρήκα σε διάφορες μάντρες - εκθέσεις ηταν τα εξής :
Opel Astra 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Ford Focus 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Hyundai i30 1,4 mod. 2007 (109.000km)
Skoda Fabia 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Seat Cordoba 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Citroen C4 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)κατα βαση αυτα τα μοντέλα μου ταιριάζουν και σαν διαστασεις αμαξωματος και οι τιμες τους κυμαινονται απο 4.500 εως 5.200 ευρω εκτός από το i30 που έχει 6.000
Κυρίως με ενδιαφέρει ασφάλεια, αξιοπιστία και κατανάλωση δεν τρελαίνομαι για επιδόσεις
Αν μου λέγατε τη γνώμη σας και ακόμα καλύτερα την προσωπική σας άποψη εαν έχετε θα με βοηθούσατε
Σας ευχαριστώ -
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα γνωμες για να επιλέξω αυτοκίνητο αφού πρόσφατα χτυπησανε αυτο που είχα και παει για πεταμα δυστυχως.
Έχοντας ως κριτήρια μέγιστο ποσό τα 5.000 ευρώ μέχρι 1.400 κυβικά και μοντέλο νεότερο του 2006 αυτά που βρήκα σε διάφορες μάντρες - εκθέσεις ηταν τα εξής :
Opel Astra 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Ford Focus 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Hyundai i30 1,4 mod. 2007 (109.000km)
Skoda Fabia 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Seat Cordoba 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Citroen C4 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)κατα βαση αυτα τα μοντέλα μου ταιριάζουν και σαν διαστασεις αμαξωματος και οι τιμες τους κυμαινονται απο 4.500 εως 5.200 ευρω εκτός από το i30 που έχει 6.000
Κυρίως με ενδιαφέρει ασφάλεια, αξιοπιστία και κατανάλωση δεν τρελαίνομαι για επιδόσεις
Αν μου λέγατε τη γνώμη σας και ακόμα καλύτερα την προσωπική σας άποψη εαν έχετε θα με βοηθούσατε
Σας ευχαριστώ -
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα γνωμες για να επιλέξω αυτοκίνητο αφού πρόσφατα χτυπησανε αυτο που είχα και παει για πεταμα δυστυχως.
Έχοντας ως κριτήρια μέγιστο ποσό τα 5.000 ευρώ μέχρι 1.400 κυβικά και μοντέλο νεότερο του 2006 αυτά που βρήκα σε διάφορες μάντρες - εκθέσεις ηταν τα εξής :
Opel Astra 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Ford Focus 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Hyundai i30 1,4 mod. 2007 (109.000km)
Skoda Fabia 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Seat Cordoba 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Citroen C4 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)κατα βαση αυτα τα μοντέλα μου ταιριάζουν και σαν διαστασεις αμαξωματος και οι τιμες τους κυμαινονται απο 4.500 εως 5.200 ευρω εκτός από το i30 που έχει 6.000
Κυρίως με ενδιαφέρει ασφάλεια, αξιοπιστία και κατανάλωση δεν τρελαίνομαι για επιδόσεις
Αν μου λέγατε τη γνώμη σας και ακόμα καλύτερα την προσωπική σας άποψη εαν έχετε θα με βοηθούσατε
Σας ευχαριστώ -
Ο χρήστης constantine1 έγραψε:
Καλησπέρα σας
Θα ήθελα γνωμες για να επιλέξω αυτοκίνητο αφού πρόσφατα χτυπησανε αυτο που είχα και παει για πεταμα δυστυχως.
Έχοντας ως κριτήρια μέγιστο ποσό τα 5.000 ευρώ μέχρι 1.400 κυβικά και μοντέλο νεότερο του 2006 αυτά που βρήκα σε διάφορες μάντρες - εκθέσεις ηταν τα εξής :
Opel Astra 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Ford Focus 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Hyundai i30 1,4 mod. 2007 (109.000km)
Skoda Fabia 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Seat Cordoba 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Citroen C4 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)κατα βαση αυτα τα μοντέλα μου ταιριάζουν και σαν διαστασεις αμαξωματος και οι τιμες τους κυμαινονται απο 4.500 εως 5.200 ευρω εκτός από το i30 που έχει 6.000
Κυρίως με ενδιαφέρει ασφάλεια, αξιοπιστία και κατανάλωση δεν τρελαίνομαι για επιδόσεις
Αν μου λέγατε τη γνώμη σας και ακόμα καλύτερα την προσωπική σας άποψη εαν έχετε θα με βοηθούσατε
Σας ευχαριστώΚαλύτερα να πας σε focus 1.6 115ps του 2006,παρά σε 1.4 με τα 80 ψοφάλογα του 2007(θα ζορίζεται πολύ και θα καίει παραπάνω ).Για μένα κάτι σε focus 1.6 sport,megane 1.6 dynamic,307 1.6.Ολα μοντέλα του 2006 ή και 2007 αν βρεις.Η διαφορά σε τέλη,ασφάλειες μεταξύ 1.4 και 1.6 είναι μηδαμινή έως ελάχιστη,ενώ σαν κατανάλωση παίζει τα 1.6 να καίνε και λιγότερο σε παραγματικές συνθήκες,1300 κιλά σε οχήματα της μικρομεσαίας κατηγορίας με 80 και 90 άλογα είναι δράμα .Το μόνο αξιόλογο 1.4 είναι το kia ceed του 2007(προτίμησε το αντί του i30,γιατί έχει καλύτερα κρατήματα από τη βάρκα το i30 και μεγαλύτερη εγγύηση 7 ετών).Αν βρεις ceed 1.4 σε αυτά τα λεφτά καλώς,αλλιώς πάνε σε focus 1.6.A,ψάξε και για τις τελευταίες toyota corolla 1.4 97ps του 2005-2006,καλό αυτοκίνητο και επαρκές σαν 1.4.
-
ευχαριστω
σε 1,6 σε πολυ καλη τιμή έχω βρεί και volvo s40 του 07 με 5.500 -
Ο χρήστης constantine1 έγραψε:
ευχαριστω
σε 1,6 σε πολυ καλη τιμή έχω βρεί και volvo s40 του 07 με 5.500Ε ενταξει τι Ford Focus τι Volvo S 40 το ιδιο και το αυτο. Οποιο σ'αρεσει ποιο πολυ.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
ευχαριστω
σε 1,6 σε πολυ καλη τιμή έχω βρεί και volvo s40 του 07 με 5.500Ε ενταξει τι Ford Focus τι Volvo S 40 το ιδιο και το αυτο. Οποιο σ'αρεσει ποιο πολυ.
Το Focus 2 έχει πολύ καλύτερο μοτέρ.
-
Ο χρήστης constantine1 έγραψε:
Opel Astra 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Ford Focus 1.4 mod. 2007-2008 (60.000 εως 90.000 km)
Hyundai i30 1,4 mod. 2007 (109.000km)
Skoda Fabia 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Seat Cordoba 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)
Citroen C4 1,4 mod 2007 (60.000 εως 90.000 km)Αποκλειστικα μεταξυ focus-c4 κατα την αποψη μου.. Λιγο πιο ενδιαφερων οδηγικα ο γερμανος, αλλης αισθητικης μεσα εξω ο γαλλος. Οτι σε κερδιζει πιο πολυ.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
ευχαριστω
σε 1,6 σε πολυ καλη τιμή έχω βρεί και volvo s40 του 07 με 5.500Ε ενταξει τι Ford Focus τι Volvo S 40 το ιδιο και το αυτο. Οποιο σ'αρεσει ποιο πολυ.
Το S40 Θωμα εχει τον ιδιο κινητηρα με το δικο μου focus.Συν οτι το s40 ειναι σιγουρα ποιο βαρυ.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
ευχαριστω
σε 1,6 σε πολυ καλη τιμή έχω βρεί και volvo s40 του 07 με 5.500Ε ενταξει τι Ford Focus τι Volvo S 40 το ιδιο και το αυτο. Οποιο σ'αρεσει ποιο πολυ.
Το S40 Θωμα εχει τον ιδιο κινητηρα με το δικο μου focus.Συν οτι το s40 ειναι σιγουρα ποιο βαρυ.
αρα το s40 εχει ως πλην το βαρος??
-
Mazda 3...;
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
ευχαριστω
σε 1,6 σε πολυ καλη τιμή έχω βρεί και volvo s40 του 07 με 5.500Ε ενταξει τι Ford Focus τι Volvo S 40 το ιδιο και το αυτο. Οποιο σ'αρεσει ποιο πολυ.
Το S40 Θωμα εχει τον ιδιο κινητηρα με το δικο μου focus.Συν οτι το s40 ειναι σιγουρα ποιο βαρυ.
αρα το s40 εχει ως πλην το βαρος??
Βαρος,αδυναμο κινητηρα και μακρυ σασμαν(αν και νομιζω σχετικα μικροτερη κλιμακωση σε σχεση με το σασμαν του focus mk1 ) στον 1.6!Το S40 πιστευω απο 1.8 και απανω ειναι αξιοπρεπεστατο.
-
Γνωρίζει κανείς που κυμαίνονται οι καταναλώσεις των Focus 1.4 Astra 1.4 μοντέλα 07-08 ?
Υπάρχει κάποιο γνωστό πρόβλημα που θα πρέπει να προσέξω πριν την αγορά?
Αξίζει να μπεί υγραέριο σε αυτα? -
Νομίζω ότι οι κατασκευαστές και για τα δύο αυτοκίνητα δίνουν γύρω στο 8 μικτή κατανάλωση, αλλά σε πραγματικές συνθήκες θα ιδρώσεις για να δεις ακόμα και το 9 μέσα στην πόλη. Η συμβουλή των ανωτέρω συμφορουμιτών με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, δηλαδή θα ήταν καλύτερη επιλογή να κοιτάξεις (ειδικά για το focus) τα δεκαεξάρια μοτέρ, καθώς η διαφορές σε πάγια τέλη είναι μικρές και η κατανάλωση μπορεί κάλλιστα να είναι μικρότερη από το αντίστοιχο 1.4.
Το έχω ξαναπεί στο φόρουμ και δεν θέλω να είμαι κουραστικός, αλλά θα κάνω μία επισήμανση ότι είναι καλύτερο να καλύψουμε μία μικρή χρηματική διαφορά και να αγοράσουμε το μοντέλο που μας ενδιαφέρει με το μοτέρ το οποίο προσφέρει επιδόσεις ανάλογες με το αμάξωμα. Δηλαδή σε αυτά τα αυτοκίνητα το 1400άρι μοτέρ δεν μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο σε αρκετά αξιόπιστους ρυθμούς. Έχω προσωπική εμπειρία από το 1.4 mk2 φίλου, το οποίο οδηγώ συχνά. Βέβαια, το συγκεκριμένο ανταποδίδει με το κράτημά του .
Εγώ προτείνω focus 1.6, και ως δεύτερη επιλογή το άστρα.
Edit:
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αποκλειστικα μεταξυ focus-c4 κατα την αποψη μου.. Λιγο πιο ενδιαφερων οδηγικα ο γερμανος, αλλης αισθητικης μεσα εξω ο γαλλος. Οτι σε κερδιζει πιο πολυ.
Κοντινό μου άτομο το οποίο τυχαίνει να είναι χρήστης ενός focus mk2 1.6 (εταιρικό) και c4 2.0(ιδιόκτητο) σκίζει τα ιμάτιά του ότι το c4 είναι (δεδομένης της διαφοράς στον κυβισμό) άλλης κλάσης αυτοκίνητο και θα έλεγα ότι με βρίσκει σύμφωνο. Δεν ξέρω εάν μεροληπτεί υπέρ του δικού του αυτοκινήτου έναντι του εταιρικού, αλλά ισχυρίζεται ότι η εμφάνιση και η ποιότητα της c4 είναι ανώτερη από του focus και μάλιστα ότι η γαλλίδα είναι λίγο καλύτερη στο δρόμο από ότι το ταπεινό ford. Μοναδικό αγκάθι όπως μου λέει είναι το αρκετά αυξημένο κόστος συντήρησης και τα πάγια εξόδα της c4, πράγμα λογικό καθώς μιλάμε για δίλιτρο.
Edit number two: edit harder. Διορθώθηκε ο κυβισμός της c4.
-
Βγήκε C4 1.8??? Οδηγικά (οδική συμπεριφορά, όχι επιδόσεις) σαφώς ανώτερο το Focus της C4 πάντως.
-
Όχι δεν βγήκε... δίλιτρη είναι. Έγραφα βιαστικά ο μαλάκας και δεν το πρόσεξα .
Ο συγκεκριμένος οδηγός ενδιαφέρεται σαφώς για την άνεση της ανάρτησης, άρα δεν είναι περίεργο που προτιμά την γαλλίδα. Εμφανισιακά πάντως, νομίζω δεν υπάρχει σύγκριση, μέσα-έξω.
Ερώτηση: Το καινούριο focus στην ζμπορ έκδοση έχει κράτημα ανάλογο του ένδοξου παρελθόντος; Δεν έχω ακούσει καλά λόγια πάντως.
-
Ο χρήστης diplomat έγραψε:
Αποκλειστικα μεταξυ focus-c4 κατα την αποψη μου.. Λιγο πιο ενδιαφερων οδηγικα ο γερμανος, αλλης αισθητικης μεσα εξω ο γαλλος. Οτι σε κερδιζει πιο πολυ.
Κοντινό μου άτομο το οποίο τυχαίνει να είναι χρήστης ενός focus mk2 1.6 (εταιρικό) και c4 2.0(ιδιόκτητο) σκίζει τα ιμάτιά του ότι το c4 είναι (δεδομένης της διαφοράς στον κυβισμό) άλλης κλάσης αυτοκίνητο και θα έλεγα ότι με βρίσκει σύμφωνο. Δεν ξέρω εάν μεροληπτεί υπέρ του δικού του αυτοκινήτου έναντι του εταιρικού, αλλά ισχυρίζεται ότι η εμφάνιση και η ποιότητα της c4 είναι ανώτερη από του focus και μάλιστα ότι η γαλλίδα είναι λίγο καλύτερη στο δρόμο από ότι το ταπεινό ford. Μοναδικό αγκάθι όπως μου λέει είναι το αρκετά αυξημένο κόστος συντήρησης και τα πάγια εξόδα της c4, πράγμα λογικό καθώς μιλάμε για δίλιτρο.
Edit number two: edit harder. Διορθώθηκε ο κυβισμός της c4.
Η αληθεια ειναι οτι πανω στο δρομο ειναι πολυ κοντα και ιδιως η 2λιτρη ειναι πολυ πιο ολοκληρωμενη αλλα ειναι η 2λιτρη.. Παντως το focus εχει και πολλαπλους πισω και επειδη εχω καποιες παραστασεις απο 1.6 ειναι πολυ ωραιο πανω στο δρομο.. Ακριβεστατο,σφικτο,ωραιο κιβωτιο..Ειναι λιγακι καλυτερο μαλλον απο την c4 1.6.. Μεσα-εξω σχεδιαστικα θεωρω ανωτερη την c4 και ποιοτικα μεσα τουλαχιστον σ αυτο που βλεπεις παλι το citroen ειναι μπροστα ,ακομα και τα τελευταια focus II fl μου εδιναν αυτη την αισθηση ψευτιας ,ιδιως εκεινα τα γελοια ματ ασημι πλαστικα δακτυλιδια στους αεραγωγους αλλα και το καντραν.
-
Ο χρήστης diplomat έγραψε:
Ερώτηση: Το καινούριο focus στην ζμπορ έκδοση έχει κράτημα ανάλογο του ένδοξου παρελθόντος; Δεν έχω ακούσει καλά λόγια πάντως.Κράτημα με απόλυτους αριθμούς (πλευρικά g, ταχύτητα διέλευσης από στροφές) δεν ξέρω αν έχει χειρότερο αλλά σαν αίσθηση μαλάκωσε και δεν είναι το σπορτιφ χατς που ήταν. Έχασε την σπιρτάδα, την αμεσότητα και το feedback. Ίσως με καλύτερα λάστιχα (το οδήγησα με Efficient Grip) και πιο σφιχτά αμορτισέρ ζωντανεύει.
-
Μάλιστα. Μήπως από την αίσθηση κόβει το ηλεκτρικό τιμόνι; Είναι κρίμα πάντως, γιατί είχε (ακόμα και στην ψόφια έκδοση των 1.4 που έχω οδηγήσει εγώ) πραγματικά επικό κράτημα για μικρομεσαίο hatch.
-
Σίγουρα χάνει και από το τιμόνι σε σχέση με τα Μκ1 και Μκ2. Γενικά σπορ δεν το λες πλέον. Το Leon είναι πιο ενδιαφέρων οδηγικά, για την δε Giulietta ούτε λόγος.
ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ