Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    η αμερικανοποιηση των αυτοκινητων...σας αρεσει;;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. η αμερικανοποιηση των αυτοκινητων...σας αρεσει;;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    10
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      εξηγουμε

      Opel Astra Sedan-Buick Verano
      Fiat Viaggio-Dodge Dart
      Opel Insignia-Buick Regal

      και αλλα που εσεις θα συμπληρωσετε.

      ειναι θεμα οτι οι σχεδιαστες καταλαβαν οτι το big is beautiful ισχυει και φερνουν τα αμερικανικα γουστα στην Ευρωπη, ή ειναι απλα τυποποιηση αρα οικονομια;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kingstonian last edited by

        εξηγουμε

        Opel Astra Sedan-Buick Verano
        Fiat Viaggio-Dodge Dart
        Opel Insignia-Buick Regal

        και αλλα που εσεις θα συμπληρωσετε.

        ειναι θεμα οτι οι σχεδιαστες καταλαβαν οτι το big is beautiful ισχυει και φερνουν τα αμερικανικα γουστα στην Ευρωπη, ή ειναι απλα τυποποιηση αρα οικονομια;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingstonian last edited by

          εξηγουμε

          Opel Astra Sedan-Buick Verano
          Fiat Viaggio-Dodge Dart
          Opel Insignia-Buick Regal

          και αλλα που εσεις θα συμπληρωσετε.

          ειναι θεμα οτι οι σχεδιαστες καταλαβαν οτι το big is beautiful ισχυει και φερνουν τα αμερικανικα γουστα στην Ευρωπη, ή ειναι απλα τυποποιηση αρα οικονομια;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vagnar last edited by

            τυποποιηση αρα οικονομια

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
              ειναι θεμα οτι οι σχεδιαστες καταλαβαν οτι το big is beautiful ισχυει και φερνουν τα αμερικανικα γουστα στην Ευρωπη, ή ειναι απλα τυποποιηση αρα οικονομια;;

              Μάλλον τα μπέρδεψες. Δεν έρχονται τα αμερικάνικα σχέδια εδώ. Τα Ευρωπαϊκά συνήθως πάνε εκεί και απλά αλλάζουν όνομα, σήμα και ίσως ρυθμίσεις και κινητήρες για να είναι πιο κοντά στα δικά τους γούστα. Τα Buick είναι απλά rebadged Opel και το Dart βασίζεται στο σασί της Giulietta για παράδειγμα. Φυσικά όλα αυτά γίνονται για λόγους οικονομίας και επειδή βλέπουν ότι τα Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα πιάνουν εκεί, το αντίστροφο δεν συμβαίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Το εκνευριστικό είναι όταν αυτοκίνητα σχεδιάζονται από την αρχή επηρεασμένα από Αμερική και έρχονται κι εδώ.... Το Αβένσις πχ αμερικανίζει πολύ. Ή παλιά κάποιο Βόλβο τετραγωνισμένο.
                Το big is beautiful ισχύει για πολύ λίγα και ειδικά αυτοκίνητα. Τα άλλα λόγω κυβικών και διαστάσεων δεν είναι ανταγωνιστικά. Και από αισθητική έξω και μέσα τα περισσότερα αμερικάνικα που ήρθαν εδώ, τα κοινά (μη τζιποειδή, μη σπορ) ήταν μετριότατα. Και για εργονομία, ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης δεν θα πω καλά λόγια.... (και δεν εννοώ τα ευρωπαικά made in USA αλλά τα γνήσια αμερικάνικα).
                Γενικά όμως δεν νομίζω ότι υφίσταται αμερικανοποίηση και αν υπήρξε μια τάση κάποτε θεωρώ ότι έχει ξεπεραστεί. Ακόμα και οι απωανατολίτες στην Ευρώπη στήνουν τα σχεδιαστήριά τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greek last edited by

                  Βασικά δεν είναι πολλα τα μοντέλα που αμερικανίζουν... Αυτό που Αμερικανίζει πραγματικα ειναι η νέα Υ η οποία από ένα εκπληκτικό σχέδιο μοιαζει πλέον με ημιφορτηγό χωρίς την καρότσα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • D
                    dstou last edited by

                    Το Αβένσις σχεδιάστηκε στην Ευρώπη από ευρωπαίους.ΘΑ πάει αμερική ως Σκίον αργότερα.
                    Αμερικανοποίηση στο σχεδιασμό (εννοώ στο στάιλινγκ) δεν υπάρχει, περισσότερο διεθνοποίηση θα έλεγα. Εδώ και χρόνια έχουν σπάσει σε μεγάλο βαθμό οι δεσμοί ή οι αγκυλώσεις που υπήρχαν παλαιότερα, λόγω των οποίων ορισμένα αυτοκίνητα πούλαγαν σε μερικές αγορές και μόνο.
                    Σε συνδυασμό με την δημιουργία μεγάλων ομίλων που στεγάζουν πολλές παλιές μάρκες, πλέον τα αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερη διανομή από παλιά.
                    Π.χ. το ανατολικό μπλοκ αλλά και η Κίνα ήταν παλιά κλειστές αγορές. Το ίδιο και η Ιταλία για την Ιαπωνία αλλά και το αντίστροφο. Τώρα ακόμη και τα γνήσια αμερικάνικα πουλάνε και σε Ευρώπη, έστω και λίγα.Αυτό κάνει τους στυλίστες και τα εργοστάσια να λαβαίνουν υπόψη τους κατά τον σχεδιασμό περισσότερες έρευνες αγοράς, απόψεις και επιθυμίες από πριν.
                    Το όνειρο κάθε εργοστασίου είναι να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο το οποίο και θα το πουλάει παντού με όσο δυνατόν λιγότερες αλλαγές. Εκεί είναι τα πιο πολλά λεφτά.

                    Εντούτοις αμερικάνικες επιρροές γενικότερα στον λοιπό σχεδιασμό υπάρχουν. Π.χ. το μεγάλωμα των διαστάσεων των αυτοκινήτων, το φόρτωμά τους με εξοπλισμό άνεσης ή ασφάλειας, η αντιρυπαντική τεχνολογία νωρίτερα, η μόδα της 'αναβάθμισης΄με εργοστασιακά ή άφτερ ανταλλακτικά, τα βόιδι κιτ, οι αεροτομαί, τα τζιπ/τζιποειδή, τα μουσκουλάμαξα, τα διπλοκάμπινα αγροτικά που αξιοποιούνται και ως οικογενειακά (και μάλιστα πουλμούρης...) κ.α. είναι όλα φρούτα που εισήχθησαν από Ούσα με καθυστέρηση κάποιων ετών ή δεκαετιών. Αντίστοιχα υπήρξαν και αντιδάνεια προς τα εκεί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Δεν θα ελεγα οτι τα αμαξωματα εχουν Αμερικανικη αισθητικη. Μαλλον Κινεζικη ειναι η αισθητικη τους

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Εγώ πάντως βλέπω Ευρωπαϊκή αισθητική σε όσα πωλούνται εδώ. Άλλωστε οι Κινέζοι τρελαίνονται για δυτικά προϊόντα και όχι το αντίστροφο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • M
                          mikegr last edited by

                          Ποια Αμερικανοποιηση? Εδω ολα τα Αμερικανικα εχουνε ευρωπαϊκοποιηθει...Τι σχεση εχουν οι Καντιλακ του 90 με τισ σημερινες?
                          Αλλωστε αν δεν πουλησουν και κανα αμαξι στην Ευρωπη δεν θα εχουν μελλον και αυτο το ξερουν. Οταν ξεσπασε η κριση στην Αμερικη κλεισανε 9 εταιρειες που πουλαγανε μονο στην Αμερικανικη αγορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr