Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    5-6 χιλιαρικα. τα ταξιδια στο προγραμμα.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 5-6 χιλιαρικα. τα ταξιδια στο προγραμμα.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    27
    60
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skye last edited by

      Δε θελω να κουρασω, λοιπον, ζητειται αυτοκινητο, μεχρι 6 χιλιαρικα, με τα εξης δεδομενα:

      δε θελουμε πολλα κυβικα
      θελουμε αξιοπιστια και χαμηλο κοστος
      κατα βαση θα το οδηγει κοπελα με μηδενικες απαιτησεις στις επιδοσεις. επειδη θα το οδηγω κι εγω ομως, θα προτιμουσα να εχει χαρακτηρα στην οδηγηση
      η εμφανιση εντελως αδιαφορη
      κατα προτιμηση με πορτες πισω αλλα οχι απαραιτητα

      κι εδω αρχιζουν τα δυσκολα: θα ταξιδευει αρκετα λογω υποχρεωσεων. Αρχικα σκεφτομουν για κανα Focus 1400 αλλα ειναι τελειως ταφος. Βημα δεν παει το καημενο . Ισως κανα Μegane 1400 (προηγουμενο μοντελο); Μετα, στις πιο κατω κατηγοριες υπαρχει το fiesta (κι εδω για προηγουμενο μοντελο μιλαμε φυσικα) και τα λοιπα της κατηγοριας. Μπορει το fiesta να ανταποκριθει στα παραπανω; Απο αξιοπιστια παει καλα; Στα πιο μικρα υπαρχουν αξιοπρεπεις επιλογες στα χρηματα (i10, panda, cuore) αλλα μπορουν να ανταπεξελθουν στην απαιτηση για ταξιδια;

      Σχολια, προτασεις, τα παντα ευπροσδεκτα. Εχω προβληματιστει πολυ με το θεμα τις τελευταιες μερες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skye last edited by

        Δε θελω να κουρασω, λοιπον, ζητειται αυτοκινητο, μεχρι 6 χιλιαρικα, με τα εξης δεδομενα:

        δε θελουμε πολλα κυβικα
        θελουμε αξιοπιστια και χαμηλο κοστος
        κατα βαση θα το οδηγει κοπελα με μηδενικες απαιτησεις στις επιδοσεις. επειδη θα το οδηγω κι εγω ομως, θα προτιμουσα να εχει χαρακτηρα στην οδηγηση
        η εμφανιση εντελως αδιαφορη
        κατα προτιμηση με πορτες πισω αλλα οχι απαραιτητα

        κι εδω αρχιζουν τα δυσκολα: θα ταξιδευει αρκετα λογω υποχρεωσεων. Αρχικα σκεφτομουν για κανα Focus 1400 αλλα ειναι τελειως ταφος. Βημα δεν παει το καημενο . Ισως κανα Μegane 1400 (προηγουμενο μοντελο); Μετα, στις πιο κατω κατηγοριες υπαρχει το fiesta (κι εδω για προηγουμενο μοντελο μιλαμε φυσικα) και τα λοιπα της κατηγοριας. Μπορει το fiesta να ανταποκριθει στα παραπανω; Απο αξιοπιστια παει καλα; Στα πιο μικρα υπαρχουν αξιοπρεπεις επιλογες στα χρηματα (i10, panda, cuore) αλλα μπορουν να ανταπεξελθουν στην απαιτηση για ταξιδια;

        Σχολια, προτασεις, τα παντα ευπροσδεκτα. Εχω προβληματιστει πολυ με το θεμα τις τελευταιες μερες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skye last edited by

          Δε θελω να κουρασω, λοιπον, ζητειται αυτοκινητο, μεχρι 6 χιλιαρικα, με τα εξης δεδομενα:

          δε θελουμε πολλα κυβικα
          θελουμε αξιοπιστια και χαμηλο κοστος
          κατα βαση θα το οδηγει κοπελα με μηδενικες απαιτησεις στις επιδοσεις. επειδη θα το οδηγω κι εγω ομως, θα προτιμουσα να εχει χαρακτηρα στην οδηγηση
          η εμφανιση εντελως αδιαφορη
          κατα προτιμηση με πορτες πισω αλλα οχι απαραιτητα

          κι εδω αρχιζουν τα δυσκολα: θα ταξιδευει αρκετα λογω υποχρεωσεων. Αρχικα σκεφτομουν για κανα Focus 1400 αλλα ειναι τελειως ταφος. Βημα δεν παει το καημενο . Ισως κανα Μegane 1400 (προηγουμενο μοντελο); Μετα, στις πιο κατω κατηγοριες υπαρχει το fiesta (κι εδω για προηγουμενο μοντελο μιλαμε φυσικα) και τα λοιπα της κατηγοριας. Μπορει το fiesta να ανταποκριθει στα παραπανω; Απο αξιοπιστια παει καλα; Στα πιο μικρα υπαρχουν αξιοπρεπεις επιλογες στα χρηματα (i10, panda, cuore) αλλα μπορουν να ανταπεξελθουν στην απαιτηση για ταξιδια;

          Σχολια, προτασεις, τα παντα ευπροσδεκτα. Εχω προβληματιστει πολυ με το θεμα τις τελευταιες μερες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mark last edited by

            Θα πρότεινα ένα Clio tce του 2007-2008. Περίπου στα λεφτά αυτά, και μια χαρά θα κάνει ότι ζητάς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wannabe last edited by

              alfa 147 του 05-07 προσεγμένη?
              kia ceed?(τα περισσότερα έχουν εγγύηση ακόμα)
              βρίσκεις και fiat bravo το τρέχον μοντέλο αλλά θέλει ψάξιμο σε συνεργείο πριν την αγορά σε αυτά τα χρήματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Αποφεύγεις τα μικρά και συζητάμε για σούπερμίνι ή μικρομεσαίο. Γενικά όμως σε ταξίδια το μικρομεσαίο θα είναι πιο καλό και το μειονέκτημα της κατανάλωσης λόγω βάρους ελαχιστοποιείται εκτός πόλης.
                Έχει σημασία αν θα ταξιδεύει σε εθνική οδό ή σε βουνά. Για τη δεύτερη περίπτωση προτιμάς κάτι πιο ικανοποιητικό οδηγικά.
                Το ντίζελ φυσικά είναι πλεονέκτημα αν το δέχεστε.
                Αν είναι κάνει πολλά χλμ για πολλά χρόνια καλύτερα κάτι με λίγα χλμ. Βολεύει να βρεις μτχ από κανένα γνωστό που θα ξέρεις ότι λέει αλήθεια στα χλμ και ξέρεις την πραγματική κατάσταση του αυτοκινήτου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rx8_drifter last edited by

                  Αν ταξιδευεις, ξεχνα τα σουπερμινι ( κουορε )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skye last edited by

                    Τα ταξιδια θα ειναι καθε δευτερη εβδομαδα, ισως και συχνοτερα. Η βασικη διαδρομη θα'ναι Αθηνα - Γυθειο αλλα ενδεχομενως και Πατρα περιστασιακα. Δηλαδη υπαρχουν ολων των ειδων οι διαδρομες στο προγραμμα. Παντως κατα βαση ετσι θα γραφει χιλιομετρα το αυτοκινητο, ενω στην πολη δε θα χρησιμοποιειται γενικα. Η 147 δε θα με χαλαγε καθολου, αλλα θα προτιμουσαμε χαμηλοτερου κυβισμου αν ειναι εφικτο. Το κλιο δεν ξερω αν ειναι καλυτερο απ'το Μεγκαν, δεδομενου οτι θα ταξιδευει αρκετα και βρισκω Μεγκαν στα χρηματα αυτα
                    Επισης τη Μιτο θα τη δωσω γιατι θελω να παρω μηχανη επιτελους οποτε ουσιαστικα θα ειναι και το δικο μου, μοναδικο αυτοκινητο που θα το παιρνω αν και οποτε το χρειαστω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      To Clio 3 με τον 1.2tce θαρρώ πως θα είναι πολύ καλύτερο από το Megane 2 1.4 σε ταξίδι-επιδόσεις κλπ.(+εμφάνιση, αλλά υποκειμενικό αυτό...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wannabe last edited by

                        αν θυμάμαι καλά τη διαδρομή, τότε και με ένα σουπερμινι είναι υποφερτή.
                        g punto βρίσκεις και τουρμπάκι σε αυτά τα χρήματα . απλά το εσωτερικό δεν είναι και πολύ καλό ποιοτικά.(ειδικά αν το συγκρίνεις με ίδιας ηλικίας Corsa)

                        για την 147 να θυμάσαι οτι απο 5έτη και πάνω πέφτει το τεκμήριο. άρα απο 06 και πριν κοιτάς χωρίς φόβο. βέβαια υπάρχει η κατανάλωση που μένει σχετικά τσιμπημένη.

                        προσωπικά προτιμώ clio 3 tce απο megane 2.

                        επίσης 207 GT με λίγο παζάρι και αν ανέβεις κανά 500ρικο βρίσκεις και νομίζω οτι θα άξιζε το κόπο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          147 facelift.

                          http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_power-to=<120&make=1&mileage-to=<80000&model=6&offer_type=sale&or=a&price-from=>4000&price-to=<7000&registration-from=>2006&registration-to=<2010&so=pr

                          Απαραίτητες προϋποθέσεις: να έχει αλλάξει ιμάντες στην ώρα της, να έχει φρέσκα λάστιχα και αλλαγμένο μεταβλητό. Από κει και πέρα προσοχή σε οτιδήποτε προσέχει κανείς προτού ψωνίσει μεταχειρισμένο. Καλή περίπτωση η έκδοση Exclusive που έχεις της παναγιάς τα μάτια (navi, χειριστήρια τιμόνι, 17αρες, τηλέφωνο, cruise control κα) και δεν διαφέρει καθόλου σε τιμές.

                          πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2460046/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                            Απαραίτητες προϋποθέσεις: να έχει αλλάξει ιμάντες στην ώρα της, να έχει φρέσκα λάστιχα και αλλαγμένο μεταβλητό. Από κει και πέρα προσοχή σε οτιδήποτε προσέχει κανείς προτού ψωνίσει μεταχειρισμένο. Καλή περίπτωση η έκδοση Exclusive που έχεις της παναγιάς τα μάτια (navi, χειριστήρια τιμόνι, 17αρες, τηλέφωνο, cruise control κα) και δεν διαφέρει καθόλου σε τιμές.

                            Πριν το πουλήσει θα έχει φροντίσει να το πάει για service στην Torino and spa θα έχει φρέσκα λάστιχα με ψωμί και φυστικοβούτυρο,μεταβλητούς,κουζινέτα,ελατήρια,τακάκια,ιμίμπαρα.ακρόμαπαρα,λάστιχα ζανφόρ,αμορτισέρ,μάκτρα καθαριστήρων,μαρκούτσια,δαγκάνες,τοπ μάουντ,αμορτισερ καπω κι ανάρτησης,λάμπες φώτων(πορείας,φλάς,όπισθεν,ομίχλης κι όλα τα λαμποειδή ακόμα και στα πετάλ) δίσκο πλατώ,βαλβολίνες,τσιμούχες ημιαξονίων....μέχρι κα τα λάστιχα των πεντάλ.
                            Θα το έχει κάνει απούμανση και στα πόμολα,στο λεβιέ ταχυτήτων και το τιμόνο για τυχών ψωρίαση τύφο ή πανούκλα.
                            Το κοντέρ θα έχει πιστοποιηθεί για τη γνησιότητα των km απ το ανώτατο ινστιτούτο της nasa (αποδεικτικό τα ναύλα μεταφοράς από και προς ΗΠΑ) και να έχει και αξεσουάρ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              carfanatic last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                              147 facelift.

                              http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_power-to=<120&make=1&mileage-to=<80000&model=6&offer_type=sale&or=a&price-from=>4000&price-to=<7000&registration-from=>2006&registration-to=<2010&so=pr

                              Απαραίτητες προϋποθέσεις: να έχει αλλάξει ιμάντες στην ώρα της, να έχει φρέσκα λάστιχα και αλλαγμένο μεταβλητό. Από κει και πέρα προσοχή σε οτιδήποτε προσέχει κανείς προτού ψωνίσει μεταχειρισμένο. Καλή περίπτωση η έκδοση Exclusive που έχεις της παναγιάς τα μάτια (navi, χειριστήρια τιμόνι, 17αρες, τηλέφωνο, cruise control κα) και δεν διαφέρει καθόλου σε τιμές.

                              πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2460046/

                              +1 στην 147. Λίγο πιο τσιμπημένη κατανάλωση από άλλα που προτείνονται αλλά έχει ξεφτίλα τιμή.
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2413218/
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2320242/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                Πριν το πουλήσει θα έχει φροντίσει να το πάει για service στην Torino and spa θα έχει φρέσκα λάστιχα με ψωμί και φυστικοβούτυρο,μεταβλητούς,κουζινέτα,ελατήρια,τακάκια,ιμίμπαρα.ακρόμαπαρα,λάστιχα ζανφόρ,αμορτισέρ,μάκτρα καθαριστήρων,μαρκούτσια,δαγκάνες,τοπ μάουντ,αμορτισερ καπω κι ανάρτησης,λάμπες φώτων(πορείας,φλάς,όπισθεν,ομίχλης κι όλα τα λαμποειδή ακόμα και στα πετάλ) δίσκο πλατώ,βαλβολίνες,τσιμούχες ημιαξονίων....μέχρι κα τα λάστιχα των πεντάλ.
                                Θα το έχει κάνει απούμανση και στα πόμολα,στο λεβιέ ταχυτήτων και το τιμόνο για τυχών ψωρίαση τύφο ή πανούκλα.
                                Το κοντέρ θα έχει πιστοποιηθεί για τη γνησιότητα των km απ το ανώτατο ινστιτούτο της nasa (αποδεικτικό τα ναύλα μεταφοράς από και προς ΗΠΑ) και να έχει και αξεσουάρ

                                Μάλιστα. Μια 147 δηλαδή των 70.000χλμ που θα έχει αλλάξει στάνταρ μεταβλητό και ιμάντες πριν λίγες 10αδες χλμ δεν μας κάνει? Πρέπει να τα έχει αλλάξει ο άλλος μια μέρα πριν το πουλήσει? Εγώ μάλλον μλκ ήμουν τότε που την έδωσα ενώ ήθελε μόνο λάστιχα, βενζίνη και πάγια για τα επόμενα 10.000χλμ. Έπρεπε να την έχω αφήσει να ριμάξει τελείως και μετά να τη δώσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                                  Πριν το πουλήσει θα έχει φροντίσει να το πάει για service στην Torino and spa θα έχει φρέσκα λάστιχα με ψωμί και φυστικοβούτυρο,μεταβλητούς,κουζινέτα,ελατήρια,τακάκια,ιμίμπαρα.ακρόμαπαρα,λάστιχα ζανφόρ,αμορτισέρ,μάκτρα καθαριστήρων,μαρκούτσια,δαγκάνες,τοπ μάουντ,αμορτισερ καπω κι ανάρτησης,λάμπες φώτων(πορείας,φλάς,όπισθεν,ομίχλης κι όλα τα λαμποειδή ακόμα και στα πετάλ) δίσκο πλατώ,βαλβολίνες,τσιμούχες ημιαξονίων....μέχρι κα τα λάστιχα των πεντάλ.
                                  Θα το έχει κάνει απούμανση και στα πόμολα,στο λεβιέ ταχυτήτων και το τιμόνο για τυχών ψωρίαση τύφο ή πανούκλα.
                                  Το κοντέρ θα έχει πιστοποιηθεί για τη γνησιότητα των km απ το ανώτατο ινστιτούτο της nasa (αποδεικτικό τα ναύλα μεταφοράς από και προς ΗΠΑ) και να έχει και αξεσουάρ

                                  Μάλιστα. Μια 147 δηλαδή των 70.000χλμ που θα έχει αλλάξει στάνταρ μεταβλητό και ιμάντες πριν λίγες 10αδες χλμ δεν μας κάνει? Πρέπει να τα έχει αλλάξει ο άλλος μια μέρα πριν το πουλήσει? Εγώ μάλλον μλκ ήμουν τότε που την έδωσα ενώ ήθελε μόνο λάστιχα, βενζίνη και πάγια για τα επόμενα 10.000χλμ. Έπρεπε να την έχω αφήσει να ριμάξει τελείως και μετά να τη δώσω.

                                  Δεν έχω κάτι με το συγκεκριμένο αμάξι αλλά αν νομίζεις ότι όσοι πουλάνε αμάξια είναι με το ευαγγέλιο στο χέρι adios amigos.
                                  Ο κόσμος γενικότερα δεν είναι εσύ να κοιμάται με το αμα΄ξι στο σαλόνι.
                                  Το τι γίνετε δε με τα κοντέρια άσε.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Δεν αντιλέγω. Υποτίθεται ότι μιλάμε γνώστες όμως μεταξύ μας και ότι τα αυτονόητα παραλείπονται. Εγώ απλά ως πρώην κάτοχος 2 147 τόνισα κάποια σημεία που χρίζουν προσοχής και σε περίπτωση που είναι αλλαγμένα μπορούν να κάνουν την αγορά μιας μεταχειρισμένης 147 πολύ συμφέρουσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Δεν αντιλέγω. Υποτίθεται ότι μιλάμε γνώστες όμως μεταξύ μας και ότι τα αυτονόητα παραλείπονται. Εγώ απλά ως πρώην κάτοχος 2 147 τόνισα κάποια σημεία που χρίζουν προσοχής και σε περίπτωση που είναι αλλαγμένα μπορούν να κάνουν την αγορά μιας μεταχειρισμένης 147 πολύ συμφέρουσα.

                                      Το τι γίνετε φίλε μου είναι πονεμένη ιστορία,πέραν τούτου όλα τα αυτοκίνητα χρήζουν προσοχής στα σημεία,το καθένα διαφορετικά μεν αλλά χρήζουν προσοχής.
                                      Αν υπήρχε κράτος δε θα έβγαινε ο κάθε πανίβλακας να λέει οτι φταίνε οι πολίτες ούτε θα γέμιζε ένα φορουμ 3 δις σελίδες εκλογικού θέματος για να μας ξανακυβερνήσει το πασοκ και η νδ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dasimo last edited by

                                        Νομιζω οτι 147 ειναι εξαιρετικη επιλογη αλλα και το Megane II 1.6 sport dynamique στα χερια μου εχει γραψει επικες αποβασεις στις ακτες της Πελ/νησου , εγκρινω απολυτα, για αξιοπιστια μην ακους κανεναν ειναι σκυλια μαυρα, ενα δευτερο που εχουμε ειναι πεταμενο στο νησι το ρωει η αλμυρ 7 χρονια και ειναι σαν καινουργιο, δεν τριζει δεν χτυπαει τιποτα κατι αλλα που τα πουλανε και για καλα παιρνουν φωτια μονα τους ...... self combustion mode on.... εγκριονται ολα τα παραπανω που προτεινουν οι φιλοι και εσυ προχωρα σε οτι σου αρεσει με ενδελεχη ελεγχο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Έχουμε ένα Fiesta 1.4 του 2006 (δηλαδή το αμέσως προηγούμενο) και στις 90Κ χλμ, δεν έχει βγάλει τίποτα. Δεν είναι όμως ζορισμένο, αφού το χρησιμοποιεί η σύζυγος. Το συγκεκριμένο έχει κάνει τη συγκεκριμένη διαδρομή (Γύθειο) καμιά δεκαριά φορές πολύ ικανοποιητικά για τα 82 άλογα που έχει. Εννοείται ότι θα προτιμούσα κάτι μεγαλύτερο (σε διαστάσεις και δύναμη) για τη συγκεκριμένη διαδρομή. Καλή ώρα...

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Να κρατησεις και να χρησιμοποιηθει η mito γι αυτον το σκοπο αφου βρεθει κι ενα οικονομικο πλαισιο με τον ανθρωπο σου παιζει ή σε στελνω να χωρισεις?

                                            clio III tce,fiat bravo ουτε με σφαιρες σε αυτα τα χρηματα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr