Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αυξηση ιπποδυναμης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αυξηση ιπποδυναμης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    14
    159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      t-chrysostomou last edited by

      οταν γινετε επαναπρογραμματισμος για αυξηση της ιπποδυναμης ενο τουρπο κινητηρα,ξερει κανεις να μου εξηγηση πως γινετε,? δηλ. που επεμβαινει το νεο προγραμμα ωστε να επιτευχθει αυτο.τι αλλαζει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        t-chrysostomou last edited by

        οταν γινετε επαναπρογραμματισμος για αυξηση της ιπποδυναμης ενο τουρπο κινητηρα,ξερει κανεις να μου εξηγηση πως γινετε,? δηλ. που επεμβαινει το νεο προγραμμα ωστε να επιτευχθει αυτο.τι αλλαζει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          t-chrysostomou last edited by

          οταν γινετε επαναπρογραμματισμος για αυξηση της ιπποδυναμης ενο τουρπο κινητηρα,ξερει κανεις να μου εξηγηση πως γινετε,? δηλ. που επεμβαινει το νεο προγραμμα ωστε να επιτευχθει αυτο.τι αλλαζει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης t.chrysostomou έγραψε:
            οταν γινετε επαναπρογραμματισμος για αυξηση της ιπποδυναμης ενο τουρπο κινητηρα,ξερει κανεις να μου εξηγηση πως γινετε,? δηλ. που επεμβαινει το νεο προγραμμα ωστε να επιτευχθει αυτο.τι αλλαζει.

            Και δεν δινεις κατι παραπανω για να παρεις την εκδοση κινητηρα που θες??? Τζαμπα τα εξοδα και το αγχος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              t-chrysostomou last edited by

              για να φιγεις απο 16αρι και να πας σε 20αρη λογο φορολογιας πρεπει να ακουμπησεις 10000 ε επιπλεον οχι κατι παραπανο οπος λες.τελος παντο εγω δεν εχω και τις τρελες απαιτησεις απλα θελω να ξερω μπορει να χρειαστη

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                roadster last edited by

                Ο χρήστης t.chrysostomou έγραψε:
                οταν γινετε επαναπρογραμματισμος για αυξηση της ιπποδυναμης ενο τουρπο κινητηρα,ξερει κανεις να μου εξηγηση πως γινετε,? δηλ. που επεμβαινει το νεο προγραμμα ωστε να επιτευχθει αυτο.τι αλλαζει.

                Δεν είμαι βέβαιος, αλλά νομίζω πως ο προγραμματιστής 'λέει' στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου να δέχεται περισσότερη πίεση από την τουρμπίνα σε συγκεκριμένες στροφές, σε σχέση με την εργοστασιακή ρύθμιση. Δηλαδή να ανοίγει την wastegate σε μεγαλύτερες πιέσεις.
                Επίσης ενδεχομένως να παρεμβαίνει και στην τροφοδοσία καυσίμου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  cyberguy last edited by

                  Ο χρήστης t.chrysostomou έγραψε:
                  οταν γινετε επαναπρογραμματισμος για αυξηση της ιπποδυναμης ενο τουρπο κινητηρα,ξερει κανεις να μου εξηγηση πως γινετε,? δηλ. που επεμβαινει το νεο προγραμμα ωστε να επιτευχθει αυτο.τι αλλαζει.

                  ανεβαζει πιεση στο τουρμπο, αλλαζει τα μιγματα αναλογιας καυσιμου/αερα, αλλαζει το αβανς ανα φορτιο.

                  Γενικοτερα σε μαμα αυτοκινητα μια αυξηση 20% της ιπποδυναμης θεωρείτε αρκετα ασφαλες, ειδικα εαν συνδιαστει μαζι με εξατμιση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    t-chrysostomou last edited by

                    για 20% αυξηση στην ιπποδυναμη δεν νομιζω ουτε εγω να υπαρχει προβλημα.για ποση επιπλεον πιεση μιλαμε στο τουρπο ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης t.chrysostomou έγραψε:
                      για 20% αυξηση στην ιπποδυναμη δεν νομιζω ουτε εγω να υπαρχει προβλημα.για ποση επιπλεον πιεση μιλαμε στο τουρπο ?

                      καταλαβαίνεις οτι η ερωτηση σου είναι τελείως γενική ... σαν να σου λέω αν ξέρεις έναν κώστα από την λαμία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Kαλό παιδί

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          the-ace last edited by

                          Ο χρήστης t.chrysostomou έγραψε:
                          για 20% αυξηση στην ιπποδυναμη δεν νομιζω ουτε εγω να υπαρχει προβλημα.για ποση επιπλεον πιεση μιλαμε στο τουρπο ?

                          Λογικά αυτό θα το δούμε ως sig κάποιου....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            leonp last edited by

                            Έτσι έκανε και το 43 αλλά το ζόρισε πιο πολύ απ' όσο έπρεπε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Έτσι έκανε και το 43 αλλά το ζόρισε πιο πολύ απ' όσο έπρεπε.

                              και τι πήρε στην μασχάλη ??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Όπως σου είπαν μπορεί να επηρεάζει πολλά πράματα σχετικά με πίεση, καύσιμο και ανάφλεξη.
                                Το ποιο από όλα αυτά, πόσο, και πόσο καλά ταιριασμένα θα είναι όλα αυτά τα πειράγματα, σε πόσο μεγάλο εύρος πιθανής λειτουργίας κλπ είναι αυτό που θα κρίνει το αποτέλεσμα. Όχι σε απόδοση μέγιστης ισχύος αλλά σε ασφάλεια και καλή λειτουργία με την καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση και το λιγότερο κόστος σε αξιοπιστία και διάρκεια ζωής.
                                20% επιπλέον είναι όντως εύκολο αν μιλάμε για υπερσυμπιεσμένο, λιγότερο εύκολο για ατμοσφαιρικό. Και μπορεί να ακούγεται λίγο σε σχέση με πχ 30% αλλά αν αυτός που δίνει το +30% έχει κάνει πιο σωστή μελέτη θα είναι πιο ασφαλές, αξιόπιστο κλπ από το άλλο...
                                Που το πάω... Πολλοί μπορούν να σου προσφέρουν +20 ή και +30 ή και περισσότερο % άυξηση αλλά λίγοι ξέρουν να το κάνουν σωστά. Μη βιαστείς, ψάξε, ρώτα, μάθε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cyberguy last edited by

                                  πιστευω οτι σε βελτιωση σε τουρμπο της ταξης του 10-20% καλυτερα να παιξεις με κονσερβες προγραμματα που εχουν ετοιμα καποιοι γνωστοι βελτιωτικοι οικοι, που παρολο που ειναι κονσερβα ειναι πιο ασφαλη απο καποιον προγραμματιστη. βεβαια ενας πολυ καλος προγραμματιστης σου φτιαχνει καλυτερο προγραμμα (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ειναι η χρηση wideband και knock ακουστικων καλης ποιοτητας)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr