Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    18
    1111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgiospa last edited by

      ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
      ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
      ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
      ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
      ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
      ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
      ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        georgiospa last edited by

        ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
        ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
        ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
        ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
        ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
        ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
        ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
        ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgiospa last edited by

          ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
          ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
          ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
          ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
          ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
          ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
          ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
          ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            spyros-s last edited by

            καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Όταν επιλέγεις κάτι και έχεις είδη περάσει στο υποσυνείδητό σου πως δεν θα πάθει τίποτα, όταν αυτό γίνει ξενερώνεις τη ζώη σου και τα βάζεις με τους πάντες.
              Δεν υποστηρίζω την Mercedes, άλλωστε δεν την έχω και σε ιδιαίτερη εκτίμηση αλλά όταν διαβάζω για απαράδεκτες βλάβες σε τέτοια αυτοκίνητα δεν μπορώ να μην τις σχολιάσω. Από τη στιγμή που είναι μηχάνημα έχει πιθανότητες να χαλάσει όσο καλό και αν είναι. Μπορεί να είναι αστοχία υλικού. μπορεί να είναι κακή χρήση, μπορεί χίλια δυό.
              Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως έχει συνδεθεί η Mercedes με την αξιοπιστία και μάλιστα της κουκούλας. Το ότι την πληρώνεις κάτι παραπάνω είναι για την επιπλέον πολυτέλεια που προσφέρει και όχι την αξιοπιστία. Αν την πλήρωνες για την αξιοπιστία θα σου δινε εγγύηση εφ όρου ζωής.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgiospa last edited by

                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;

                ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΥΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ FUN ΤΗΣ MERCEDES H' OXI (ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ) ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΑΙ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΑΧΡΗΣΤΟ' 206CC ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 318CI CABRIO META ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 85000ΚΜ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Α4 18Τ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 80000 (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΑΜΠΤΟ ΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ) ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ CLK 200 ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 65000ΚΜ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΟ Α4.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgiospa last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;

                    ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ Η' ΘΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ Η' ΚΑΙ ΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΑΥΤΟΝ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ), ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ 1350 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΤΑΧΤΕΙ....Ε ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΒΛΑΒΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης georgiospa έγραψε:

                      Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;

                      ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ Η' ΘΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ Η' ΚΑΙ ΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΑΥΤΟΝ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ), ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ 1350 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΤΑΧΤΕΙ....Ε ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΒΛΑΒΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

                      Οι βλαβες δεν πανε αποκλειστικα με την τιμη,μηχανηματα ειναι και χαλανε.Αν στα 6 χρονια ειναι η μονη βλαβη/ταλαιπωρια που ειχες δεν το λες και προβληματικο.

                      Πιο εκνευριστικο ειναι ,για εμενα,να κανουν λαθος στην αποθηκη τους

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Για την βλάβη στο συγκεκριμένο μηχανισμό,είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Σ'ένα Volvo δε θα αντιμετώπιζες ποτέ προβλήματα με την οροφή....τουλάχιστον τέτοιου είδους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgiospa last edited by

                          ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΑΝΑΕΧΩ ΚΑΜΠΡΙΟ.
                          ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η MERCEDES ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 'ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ' ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΙΑΡΡΟΗ. ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. 'Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ' ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ MERCEDES ΔΕΝ ΤΑ 'ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΑΩ'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
                            ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΑΝΑΕΧΩ ΚΑΜΠΡΙΟ.
                            ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η MERCEDES ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 'ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ' ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΙΑΡΡΟΗ. ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. 'Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ' ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ MERCEDES ΔΕΝ ΤΑ 'ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΑΩ'.

                            Τελος καλο,ολα καλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nonos last edited by

                              Το θεμα για εμενα, και πραγματικα χωρις καμια διαθεση να σε προσβαλω, εχει ξεκινησει απο το γεγονος οτι θεωρησες μεσα σου οτι αγορασες mercedes και αρα πηρες 'αθανατο' αυτοκινητο.. Αυτα εχουν αλλαξει εδω και χρονια αλλιως ακομα θα σκουριαζαν τα ιταλικα.. Που να δεις τι τραβανε κατοχοι a-class...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                georgiospa last edited by

                                TA TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΕΜΒΟΛΑ) ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ 'ΜΑΣΙΦ' ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΤΟΧΟΥΝ (ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΕΣΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΟΛΛΗΣΗΣ). ΑΡΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 'ΓΕΡΜΑΝΟΙ'.ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΣΕ ΤΑ ΖΩΑ (ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.......ΤΕΛΟΣ!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Αν ήταν σοβαρή εταιρεία θα είχε ανακαλέσει τα αυτοκίνητα και θα είχε αντικαταστήσει το ασθενικό εξάρτημα δωρεάν.

                                  Όλοι κάνουν λάθη αλλά μόνο οι σοβαροί τα αναγνωρίζουν και τα πληρώνουν.
                                  Οι ανακλήσεις γίνονται προς όφελος του ιδιοκτήτη και όχι του κατασκευαστή.

                                  Πολύ καλά θα κάνεις να μην ξαναγοράσεις αμάξι από αυτούς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    Ο χρήστης georgiospa έγραψε:

                                    καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;

                                    ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΥΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ FUN ΤΗΣ MERCEDES H' OXI (ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ) ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΑΙ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΑΧΡΗΣΤΟ' 206CC ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 318CI CABRIO META ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 85000ΚΜ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Α4 18Τ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 80000 (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΑΜΠΤΟ ΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ) ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ CLK 200 ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 65000ΚΜ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΟ Α4.

                                    δεν είμαι φαν των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων αλλά των ιαπωνικών.
                                    Απλά προσπαθώ -δεν τα καταφέρνω πάντα:lol: -να μην γίνομαι υπερβολικός. Αν η μοναδική ζημιά που σου έβγαλε στην εξαετία είναι αυτή, τότε χαλάλι. Αν αποτελεί απλά την κορυφή του παγόβουνου τότε σε καταλαβαίνω και σε προτρέπω να τα γράψεις όλα. Μακάρι πάντως να είναι η τελευταία ζημιά-αστοχία και να είναι οι επισκέψεις σου στα συνεργεία μόνο για την τακτική συντήρηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
                                      TA TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΕΜΒΟΛΑ) ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ 'ΜΑΣΙΦ' ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΤΟΧΟΥΝ (ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΕΣΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΟΛΛΗΣΗΣ). ΑΡΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 'ΓΕΡΜΑΝΟΙ'.ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΣΕ ΤΑ ΖΩΑ (ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.......ΤΕΛΟΣ!!!

                                      το γεγονός ότι το ήξεραν και δεν τα αντικατέστησαν είτε με μαζική ανάκληση, είτε σιωπηρά στο σερβις είναι λάθος και σε δικαιώνω που αγανακτείς. Απλά μην γενικεύεις εύκολα για τους σχιστομάτηδες...ναι έχουν -αποδεδειγμένα στην πράξη-πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα συνολικά όμως και αυτοί σιωπούν σε ανάλογα πράγματα. Μαγαζιά είναι όλοι και βάζουν μπροστά το κέρδος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kinq1 last edited by

                                        Φτιάχνουν πχ 50.000 αυτοκίνητα. Αν ΕΝΑ αυτοκίνητο πάθει βλάβη στην οροφή, δεν καθιστά το μοντέλο αναξιόπιστο. (ακόμα κι αν το ένα που χάλασε ήταν το δικό σου' μπορεί να σου ευχήθηκε ο Μητσοτάκης). Αν 1.000 αυτοκίνητα πάθανε την ίδια βλάβη, τότε μόνο υπάρχουν υπόνοιες για την αξιοπιστία της κατασκευής του εξαρτήματος και κατ επέκταση του αυτοκινήτου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
                                          ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ

                                          κι όμως εκει ειναι που την πάτησες

                                          αν το δούλευες οπως θα έπρεπε να το δουλεψεις (στην Ελλάδα;; 20 φορές την εβδομάδα, οχι το χρονο ), το πιο πιθανο να το έβγαζε κατευθείαν το προμπλέμο -> στην εγγύηση ολα θα γινόντουσαν.

                                          πάντως Μερσεντές και αξιοπιστία μαζι στην ίδια προταση δεν κολλάνε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr