-
ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. -
ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. -
ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. -
καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;
-
Όταν επιλέγεις κάτι και έχεις είδη περάσει στο υποσυνείδητό σου πως δεν θα πάθει τίποτα, όταν αυτό γίνει ξενερώνεις τη ζώη σου και τα βάζεις με τους πάντες.
Δεν υποστηρίζω την Mercedes, άλλωστε δεν την έχω και σε ιδιαίτερη εκτίμηση αλλά όταν διαβάζω για απαράδεκτες βλάβες σε τέτοια αυτοκίνητα δεν μπορώ να μην τις σχολιάσω. Από τη στιγμή που είναι μηχάνημα έχει πιθανότητες να χαλάσει όσο καλό και αν είναι. Μπορεί να είναι αστοχία υλικού. μπορεί να είναι κακή χρήση, μπορεί χίλια δυό.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως έχει συνδεθεί η Mercedes με την αξιοπιστία και μάλιστα της κουκούλας. Το ότι την πληρώνεις κάτι παραπάνω είναι για την επιπλέον πολυτέλεια που προσφέρει και όχι την αξιοπιστία. Αν την πλήρωνες για την αξιοπιστία θα σου δινε εγγύηση εφ όρου ζωής. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΥΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ FUN ΤΗΣ MERCEDES H' OXI (ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ) ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΑΙ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΑΧΡΗΣΤΟ' 206CC ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 318CI CABRIO META ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 85000ΚΜ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Α4 18Τ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 80000 (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΑΜΠΤΟ ΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ) ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ CLK 200 ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 65000ΚΜ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΟ Α4.
-
Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ Η' ΘΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ Η' ΚΑΙ ΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΑΥΤΟΝ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ), ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ 1350 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΤΑΧΤΕΙ....Ε ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΒΛΑΒΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
-
Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ Η' ΘΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ Η' ΚΑΙ ΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΑΥΤΟΝ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ), ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ 1350 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΤΑΧΤΕΙ....Ε ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΒΛΑΒΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
Οι βλαβες δεν πανε αποκλειστικα με την τιμη,μηχανηματα ειναι και χαλανε.Αν στα 6 χρονια ειναι η μονη βλαβη/ταλαιπωρια που ειχες δεν το λες και προβληματικο.
Πιο εκνευριστικο ειναι ,για εμενα,να κανουν λαθος στην αποθηκη τους
-
Για την βλάβη στο συγκεκριμένο μηχανισμό,είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!! Σ'ένα Volvo δε θα αντιμετώπιζες ποτέ προβλήματα με την οροφή....τουλάχιστον τέτοιου είδους...
-
ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΑΝΑΕΧΩ ΚΑΜΠΡΙΟ.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η MERCEDES ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 'ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ' ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΙΑΡΡΟΗ. ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. 'Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ' ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ MERCEDES ΔΕΝ ΤΑ 'ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΑΩ'. -
Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΑΝΑΕΧΩ ΚΑΜΠΡΙΟ.
ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η MERCEDES ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 'ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ' ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΙΑΡΡΟΗ. ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. 'Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ' ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ MERCEDES ΔΕΝ ΤΑ 'ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΑΩ'.Τελος καλο,ολα καλα.
-
Το θεμα για εμενα, και πραγματικα χωρις καμια διαθεση να σε προσβαλω, εχει ξεκινησει απο το γεγονος οτι θεωρησες μεσα σου οτι αγορασες mercedes και αρα πηρες 'αθανατο' αυτοκινητο.. Αυτα εχουν αλλαξει εδω και χρονια αλλιως ακομα θα σκουριαζαν τα ιταλικα.. Που να δεις τι τραβανε κατοχοι a-class...
-
TA TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΕΜΒΟΛΑ) ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ 'ΜΑΣΙΦ' ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΤΟΧΟΥΝ (ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΕΣΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΟΛΛΗΣΗΣ). ΑΡΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 'ΓΕΡΜΑΝΟΙ'.ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΣΕ ΤΑ ΖΩΑ (ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.......ΤΕΛΟΣ!!!
-
Αν ήταν σοβαρή εταιρεία θα είχε ανακαλέσει τα αυτοκίνητα και θα είχε αντικαταστήσει το ασθενικό εξάρτημα δωρεάν.
Όλοι κάνουν λάθη αλλά μόνο οι σοβαροί τα αναγνωρίζουν και τα πληρώνουν.
Οι ανακλήσεις γίνονται προς όφελος του ιδιοκτήτη και όχι του κατασκευαστή.Πολύ καλά θα κάνεις να μην ξαναγοράσεις αμάξι από αυτούς.
-
Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;
ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΥΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ FUN ΤΗΣ MERCEDES H' OXI (ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ) ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΑΙ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΑΧΡΗΣΤΟ' 206CC ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 318CI CABRIO META ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 85000ΚΜ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Α4 18Τ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 80000 (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΑΜΠΤΟ ΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ) ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ CLK 200 ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 65000ΚΜ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΟ Α4.
δεν είμαι φαν των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων αλλά των ιαπωνικών.
Απλά προσπαθώ -δεν τα καταφέρνω πάντα:lol: -να μην γίνομαι υπερβολικός. Αν η μοναδική ζημιά που σου έβγαλε στην εξαετία είναι αυτή, τότε χαλάλι. Αν αποτελεί απλά την κορυφή του παγόβουνου τότε σε καταλαβαίνω και σε προτρέπω να τα γράψεις όλα. Μακάρι πάντως να είναι η τελευταία ζημιά-αστοχία και να είναι οι επισκέψεις σου στα συνεργεία μόνο για την τακτική συντήρηση. -
Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
TA TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΕΜΒΟΛΑ) ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ 'ΜΑΣΙΦ' ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΤΟΧΟΥΝ (ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΕΣΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΟΛΛΗΣΗΣ). ΑΡΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 'ΓΕΡΜΑΝΟΙ'.ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΣΕ ΤΑ ΖΩΑ (ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.......ΤΕΛΟΣ!!!το γεγονός ότι το ήξεραν και δεν τα αντικατέστησαν είτε με μαζική ανάκληση, είτε σιωπηρά στο σερβις είναι λάθος και σε δικαιώνω που αγανακτείς. Απλά μην γενικεύεις εύκολα για τους σχιστομάτηδες...ναι έχουν -αποδεδειγμένα στην πράξη-πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα συνολικά όμως και αυτοί σιωπούν σε ανάλογα πράγματα. Μαγαζιά είναι όλοι και βάζουν μπροστά το κέρδος.
-
Φτιάχνουν πχ 50.000 αυτοκίνητα. Αν ΕΝΑ αυτοκίνητο πάθει βλάβη στην οροφή, δεν καθιστά το μοντέλο αναξιόπιστο. (ακόμα κι αν το ένα που χάλασε ήταν το δικό σου' μπορεί να σου ευχήθηκε ο Μητσοτάκης). Αν 1.000 αυτοκίνητα πάθανε την ίδια βλάβη, τότε μόνο υπάρχουν υπόνοιες για την αξιοπιστία της κατασκευής του εξαρτήματος και κατ επέκταση του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης georgiospa έγραψε:
ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟκι όμως εκει ειναι που την πάτησες
αν το δούλευες οπως θα έπρεπε να το δουλεψεις (στην Ελλάδα;; 20 φορές την εβδομάδα, οχι το χρονο ), το πιο πιθανο να το έβγαζε κατευθείαν το προμπλέμο -> στην εγγύηση ολα θα γινόντουσαν.
πάντως Μερσεντές και αξιοπιστία μαζι στην ίδια προταση δεν κολλάνε.
ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........