Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    georgiospa

    @georgiospa

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georgiospa Unfollow Follow

    Latest posts made by georgiospa

    • RE: ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........

      TA TEΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΕΜΒΟΛΑ) ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ 'ΜΑΣΙΦ' ΣΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΤΟΧΟΥΝ (ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΡΕΣΣΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΟΛΛΗΣΗΣ). ΑΡΑ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ 'ΓΕΡΜΑΝΟΙ'.ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ. ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΣΕ ΤΑ ΖΩΑ (ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ ΛΑΘΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ.......ΤΕΛΟΣ!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgiospa
    • RE: ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........

      ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΙ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΑΝΑΕΧΩ ΚΑΜΠΡΙΟ.
      ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η MERCEDES ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ 'ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ' ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΔΙΑΡΡΟΗ. ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΑΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ. 'Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ' ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΩΣ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ MERCEDES ΔΕΝ ΤΑ 'ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΑΩ'.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgiospa
    • RE: ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Ποια θα θεωρουσες παραδεκτη βλαβη για αυτο το αυτοκινητο;

      ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ Η' ΘΑ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ Η' ΚΑΙ ΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΧΡΗΣΗ. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 20-25 ΦΟΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ'ΑΥΤΟΝ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ), ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ 15 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ (ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ) ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ 1350 ΕΥΡΩ ΝΑ ΦΤΑΧΤΕΙ....Ε ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΒΛΑΒΗ ΟΤΑΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΙΛΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgiospa
    • RE: ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........

      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
      καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου όμως χάλασε μια μπουκάλα στο μηχανισμό της οροφής στην εξαετία και αυτό κάνει την εταιρεία αναξιόπιστη;

      ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΥΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ FUN ΤΗΣ MERCEDES H' OXI (ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ) ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΝΑΙ! ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΤΟ 'ΑΧΡΗΣΤΟ' 206CC ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 318CI CABRIO META ΑΠΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 85000ΚΜ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Α4 18Τ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 80000 (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΑΜΠΤΟ ΣΑΝ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ) ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΤΟΥΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ CLK 200 ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ 65000ΚΜ ΚΑΙ ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΟ Α4.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgiospa
    • ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........

      ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
      ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
      ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
      ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
      ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
      ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
      ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgiospa
    • RE: ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ........

      ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM EΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
      ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Ή ΕΛΕΙΨΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ , ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΟΤΥΠΑ.
      ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ CLK 200 CABRIO ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 24-3-2006 ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ WDB2094421F193530, ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ.
      ΤΗΝ 1-5-12 Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΟΦΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΛΟΓΩ (ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ) ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ) ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΡΟΗΣ ΕΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΜΟΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΥ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΑΝ ΣΤΟΚ ΣΤΗ MERCEDES ΕΛΛΑΣ ΕΝΩ Η ΔΕΞΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΦΤΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕΣΑ (ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ).
      ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΗΛΩΘΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑ 10 ΗΜΕΡΕΣ.
      ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ , ΘΕΩΡΩ 'ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ' ΤΗ ΒΛΑΒΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
      ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ CABRIO ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΟΠΩΣ PEUGEOT 206CC, BMW 318CI, AUDI A4 18T ME ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
      ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΥΣΦΗΜΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgiospa
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr