-
και τι εχει να γινει αν βρεξει αυριο...
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
και τι εχει να γινει αν βρεξει αυριο...Αν βρέξει θα κερδίσει το ένα μου πουλέν (Σέρχιο).
Αν δε βρέξει θα κερδίσει το άλλο (Πάστορας).Και μετά ήρθαν τα χιόνια.
-
Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται φέτος.
Στο Q2 o 5ος από τον 10ο είχαν 48 χιλιοστά διαφορά!!!
Και ο 11ος άλλα 40.Και εννοείται κάθε φορά και καινούριο φρούτο στα υψηλά πατώματα.
-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
αληθεια αυτο με τα καυσιμα πρεπει να σταματησει
(ειναι η δευτερη φορα του Hamilton μετα απο τον καναδα περσυ)
ποινη κυριοι...τελικά από καύσιμα έμεινε? δεν άκουσα κάτι τέτοιο... κι ο Λούης έδειχνε... ευτυχισμένος!..
...και τα ελαστικά μια χαρά κάνουν τη... 'δουλειά' τους!.. αφήστε τη γκρίνια!.. -
Tι μαλακίες είναι αυτές με τα ελαστικά , στο Q10 για χρόνο βγήκαν οι 7 3 λεπτά καθόμασταν και κοιτούσαμε το χορτάρι ...
Κατά τα άλλα κάποιος πρέπει να πάρει την απόφαση να πει το αντίο στον FM . Η διαφορά μεταξύ τους δεν δικαιολογείται .
Σταθερά και χωρίς εξαιρέσεις αυξάνει διαρκώς . -
Θέλω τον Κίμι στο βάθρο αύριο.
-
Ρε κανά στοίχημα έχει παίξει κανείς? Εγώ έχωσα απο ένα 20άρικο σε Αλόνσο και Βέτελ! Τον Χάμιλτον δεν τον πάω με τίποτα ρε παιδί μου έτσι μου τη σπάει η φάτσςα του τρελά!
Αλλά οι άλλοι 2 το έχουνε και οι αποδόσεις δεν είναι άσχημες απο 7 στην Interwetten.
https://www.interwetten.com/de/sportwetten/l/405261/grand-prix -
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
αληθεια αυτο με τα καυσιμα πρεπει να σταματησει
(ειναι η δευτερη φορα του Hamilton μετα απο τον καναδα περσυ)
ποινη κυριοιBREAKING NEWS: Κινδυνεύει να χάσει την pole o Hamilton!
Μόλις ολοκλήρωσε την προσπάθεια που του χάρισε την pole position, o Lewis Hamilton ειδοποιήθηκε εσπευσμένα από την ομάδα να ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του στην πίστα.Από τον ασύρματο του είπαν πως προέκυψε κάποιο πρόβλημα στην MP4-27. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο επικεφαλής της oμάδας, Martin Whitmarsh κλήθηκε από τους αγωνοδίκες να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη.
Πολλοί πιστεύουν πως ο πραγματικός λόγος για τον οποίο είπαν στον Hamilton να σταματήσει αφορούσε στα καύσιμα, ώστε να μην αδειάσει το ντεπόζιτο και η MP4-27 δεν περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο μετά το τέλος των κατατακτήριων (σ.σ. βάσει κανονισμών πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα λίτρο καυσίμου για τον έλεγχο).Στο ρεζερβουάρ της McLaren υπήρχαν 1,3 λίτρα καυσίμου, τη στιγμή που για να φτάσει στο pitlane χρειάζονταν 1,5 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι αν ο Hamilton συνέχιζε τον γύρο του μέχρι το parc ferme θα «έμενε» από καύσιμα και κατά συνέπεια δεν θα περνούσε τον έλεγχο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (απώλεια pole position).
«Υπήρχαν αρκετά καύσιμα στο ρεζερβουάρ για να πάρουν δείγμα. Σταματήσαμε το μονοθέσιο και τώρα συζητάμε με τους αγωνοδίκες για το θέμα. Υπήρχαν νομίζω γύρω στα 1,3 λίτρα καυσίμου. Νομίζω ότι οι κανονισμοί λένε πως πρέπει να κάνεις αυτόν τον γύρο εκτός κι αν υπάρξει λόγος ανωτέρας βίας», δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren, Martin Whitmarsh λίγο πριν πάει στο γραφείο των αγωνοδικών για να δώσει εξηγήσεις. Όταν τον ρώτησαν για το αν μπορούσε να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο σταμάτησε ο Hamilton, απάντησε: «Όχι λεπτομερώς, αλλά υπήρχε τεχνικό πρόβλημα. Δεν εξαρτάται από μένα να αποφασίσω αλλά προφανώς και πιστεύω ότι υπήρχε σοβαρός λόγος, αλλά δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει, αλλά οι αγωνοδίκες».
Ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και στις κατατακτήριες δοκιμές του Καναδά το 2010 με πρωταγωνιστή και πάλι τον Hamilton. Ο Πρωταθλητής του 2008 είχε πάρει την pole position, αλλά αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας πάρκαρε το μονοθέσιό του στην άκρη της πίστα, για να μην τελειώσουν τα καύσιμα. Τότε η ομάδα είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο ύψους 10.000 δολαρίων.
Mε αφορμή αυτό το συμβάν, ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting εξέδωσε μια οδηγία η οποία ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κάθε ομάδα της οποίας το μονοθέσιο σταματά στον αργό γύρο μετά τον αγώνα, θα καλείται από τους αγωνοδίκες για εξηγήσεις. Σε περίπτωση που αυτοί (οι αγωνοδίκες) δεν πειστούν ότι οι λόγοι που ακινητοποιήθηκε το μονοθέσιο ήταν εκτός ελέγχου του πιλότου ή της ομάδας και αισθανθούν ότι αυτό έγινε εσκεμμένα ώστε να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, θα λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα».Σε περίπτωση που η McLaren δεν πείσει τους αγωνοδίκες ότι λόγοι ανωτέρας βίας ανάγκασαν τον Hamilton να σταματήσει το μονοθέσιό του στην πίστα και να μην επιστρέψει στο parc ferme, τότε υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να επιβληθεί στο Βρετανό ποινή αφαίρεσης 5 θέσεων στο γκριντ ή να μην προσμετρήσει ο καλύτερος χρόνος του στο Q3. Και στις δυο περιπτώσεις θα χάσει την pole position, η οποία θα περάσει στα χέρια του Pastor Maldonado!
EDIT 1:Απο το wheels and motors
EDIT 2:Τελικα οι αγωνοδικες με παρακολουθουν -
Δεν βάζουν μυαλό σε αυτή την ομάδα
-
... προφανώς η απόφαση για μη συμπλήρωση του γύρου 'εξόδου' είχε παρθεί την ώρα που τον έβαλαν να κάνει τον ταχυτερο του γύρο ... εκτός εάν έπεσαν έξω 1,5 λίτρο στα 5 !!!
Ποινή αλλιώς ΟΛΟΙ θα το κάνουν στα επόμενα GP .... so simple .-
ΥΓ ... αυτό το φορμάτ των quals είναι το καλύτερο ever . Ean βρεθεί ΚΑΙ ένας τρόπος με την επιλογή ή μη ( => καβάτζα για τον αγωνα ) του γρηγορου σετ ελάστικών νομίζω ότι θα έχουμε πολλους μιμητες και σε άλλα μηχανοκίνητα.
-
Pole στον Maldonado, o Lewis τελευταίος στο grid
-
Εμ, λογικό ήταν.
-
υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10
-
Σιγουρα θα δουμε ωραιο αγωνα με ενδιαφερον grid
Καλα να παθει η McLaren που δεν βαζει μυαλο
Ο Lewis ή θα το κανει κομματια ή θα το σπασει αυριο -
Ο χρήστης patro έγραψε:
υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10Δεν ηταν αυστηρη η ποινη, ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ (για δευτερη φορα μεσα σε 3 σεζον ο ιδιος οδηγος με το ιδιο μονοθεσιο)
-
σε περιπτωση που δεν το χεις καταλαβει στην φ1 δεν παιζει ρόλο ουτε καν τι έγινε στον προηγούμενο αγώνα. ακόμα και οι 'κιτρινες κάρτες' που δίνουν ειναι φουμαρα.
απο τη στιγμή που στο q3 πέρασε νόμιμα, έπρεπε να παραμείνει τουλάχιστον 10ος.δεν είναι ότι πήγαν να κλεψουν και πιάστηκαν. ή θα είχαν κάυσιμο και δεν θα έπερναν ποινή ή δεν θα είχαν και όπως το είδαμε όλοι, θα έπερναν. δεν υπήρχε περίπτωση να κλέψουν και να τη γλυτώσουν.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10Δεν εχεις δικιο σ' αυτο που λες. Ετσι απλα θα του στερουσαν αυτο που κερδισε παρανομα. Η τιμωρια απαιτει παραπανω ποινη απο αυτο.
Χοντρη μαλακια απο την ομαδα, τον χαντακωσαν, ειδικα σε αυτην την πιστα.Χαμος γινεται παντως...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10Ναι αλλά προφανώς αυτή η ποινή υπάρχει στους κανονισμούς. Το οποίο οδηγεί στο επόμενο ερώτημα: η ομάδα ήξερε για το πρόβλημα, ήξερε (ή τέλος πάντων θα έπρεπε να ξέρει) και την ποινή, παρόλα αυτά αντί να μην αφήσουν τον Lewis να κάνει προσπάθεια κρατώντας όμως την 3η θέση (αν δεν κάνω λάθος), τον άφησαν έξω και τον χαντάκωσαν. Τι να τους πεις εκτός από καλά μυαλά;
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10+1 ... αν και ο πλήρης - ουσιαστικα - μηδενισμός της παρουσιας του LH στα quals μοιάζει να προσπαθεί να παραδειγματίσει τις ομάδες
-
Kαλά έκαναν! Δεν θα υπάρξει επόμενος να σκεφτεί να τερματίσει με μηδαμινή ποσότητα καυσιμού.
2012 - Gran Premio de España Santander