Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2012 - Gran Premio de España Santander
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2012 - Gran Premio de España Santander
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 3 / 16
    Formula 1
    47
    310
    588
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mikeerfol last edited by

      και τι εχει να γινει αν βρεξει αυριο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ampalos last edited by

        Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
        και τι εχει να γινει αν βρεξει αυριο...

        Αν βρέξει θα κερδίσει το ένα μου πουλέν (Σέρχιο).
        Αν δε βρέξει θα κερδίσει το άλλο (Πάστορας).

        Και μετά ήρθαν τα χιόνια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ripper last edited by

          Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται φέτος.
          Στο Q2 o 5ος από τον 10ο είχαν 48 χιλιοστά διαφορά!!!
          Και ο 11ος άλλα 40.

          Και εννοείται κάθε φορά και καινούριο φρούτο στα υψηλά πατώματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            liostemi last edited by

            Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
            αληθεια αυτο με τα καυσιμα πρεπει να σταματησει
            (ειναι η δευτερη φορα του Hamilton μετα απο τον καναδα περσυ)
            ποινη κυριοι

            ...τελικά από καύσιμα έμεινε? δεν άκουσα κάτι τέτοιο... κι ο Λούης έδειχνε... ευτυχισμένος!..
            ...και τα ελαστικά μια χαρά κάνουν τη... 'δουλειά' τους!.. αφήστε τη γκρίνια!..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sprsk
              sprsk last edited by

              Tι μαλακίες είναι αυτές με τα ελαστικά , στο Q10 για χρόνο βγήκαν οι 7 3 λεπτά καθόμασταν και κοιτούσαμε το χορτάρι ...

              Κατά τα άλλα κάποιος πρέπει να πάρει την απόφαση να πει το αντίο στον FM . Η διαφορά μεταξύ τους δεν δικαιολογείται .
              Σταθερά και χωρίς εξαιρέσεις αυξάνει διαρκώς .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Θέλω τον Κίμι στο βάθρο αύριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tyranusios last edited by

                  Ρε κανά στοίχημα έχει παίξει κανείς? Εγώ έχωσα απο ένα 20άρικο σε Αλόνσο και Βέτελ! Τον Χάμιλτον δεν τον πάω με τίποτα ρε παιδί μου έτσι μου τη σπάει η φάτσςα του τρελά!
                  Αλλά οι άλλοι 2 το έχουνε και οι αποδόσεις δεν είναι άσχημες απο 7 στην Interwetten.
                  https://www.interwetten.com/de/sportwetten/l/405261/grand-prix

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis-tsaknis last edited by

                    Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
                    αληθεια αυτο με τα καυσιμα πρεπει να σταματησει
                    (ειναι η δευτερη φορα του Hamilton μετα απο τον καναδα περσυ)
                    ποινη κυριοι

                    BREAKING NEWS: Κινδυνεύει να χάσει την pole o Hamilton!
                    Μόλις ολοκλήρωσε την προσπάθεια που του χάρισε την pole position, o Lewis Hamilton ειδοποιήθηκε εσπευσμένα από την ομάδα να ακινητοποιήσει το μονοθέσιό του στην πίστα.

                    Από τον ασύρματο του είπαν πως προέκυψε κάποιο πρόβλημα στην MP4-27. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο επικεφαλής της oμάδας, Martin Whitmarsh κλήθηκε από τους αγωνοδίκες να εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη.
                    Πολλοί πιστεύουν πως ο πραγματικός λόγος για τον οποίο είπαν στον Hamilton να σταματήσει αφορούσε στα καύσιμα, ώστε να μην αδειάσει το ντεπόζιτο και η MP4-27 δεν περάσει τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο μετά το τέλος των κατατακτήριων (σ.σ. βάσει κανονισμών πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα λίτρο καυσίμου για τον έλεγχο).

                    Στο ρεζερβουάρ της McLaren υπήρχαν 1,3 λίτρα καυσίμου, τη στιγμή που για να φτάσει στο pitlane χρειάζονταν 1,5 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι αν ο Hamilton συνέχιζε τον γύρο του μέχρι το parc ferme θα «έμενε» από καύσιμα και κατά συνέπεια δεν θα περνούσε τον έλεγχο με ό,τι αυτό συνεπάγεται (απώλεια pole position).

                    «Υπήρχαν αρκετά καύσιμα στο ρεζερβουάρ για να πάρουν δείγμα. Σταματήσαμε το μονοθέσιο και τώρα συζητάμε με τους αγωνοδίκες για το θέμα. Υπήρχαν νομίζω γύρω στα 1,3 λίτρα καυσίμου. Νομίζω ότι οι κανονισμοί λένε πως πρέπει να κάνεις αυτόν τον γύρο εκτός κι αν υπάρξει λόγος ανωτέρας βίας», δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren, Martin Whitmarsh λίγο πριν πάει στο γραφείο των αγωνοδικών για να δώσει εξηγήσεις. Όταν τον ρώτησαν για το αν μπορούσε να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο σταμάτησε ο Hamilton, απάντησε: «Όχι λεπτομερώς, αλλά υπήρχε τεχνικό πρόβλημα. Δεν εξαρτάται από μένα να αποφασίσω αλλά προφανώς και πιστεύω ότι υπήρχε σοβαρός λόγος, αλλά δεν είμαι εγώ αυτός που αποφασίζει, αλλά οι αγωνοδίκες».

                    Ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και στις κατατακτήριες δοκιμές του Καναδά το 2010 με πρωταγωνιστή και πάλι τον Hamilton. Ο Πρωταθλητής του 2008 είχε πάρει την pole position, αλλά αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας πάρκαρε το μονοθέσιό του στην άκρη της πίστα, για να μην τελειώσουν τα καύσιμα. Τότε η ομάδα είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο ύψους 10.000 δολαρίων.
                    Mε αφορμή αυτό το συμβάν, ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting εξέδωσε μια οδηγία η οποία ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κάθε ομάδα της οποίας το μονοθέσιο σταματά στον αργό γύρο μετά τον αγώνα, θα καλείται από τους αγωνοδίκες για εξηγήσεις. Σε περίπτωση που αυτοί (οι αγωνοδίκες) δεν πειστούν ότι οι λόγοι που ακινητοποιήθηκε το μονοθέσιο ήταν εκτός ελέγχου του πιλότου ή της ομάδας και αισθανθούν ότι αυτό έγινε εσκεμμένα ώστε να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, θα λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα».

                    Σε περίπτωση που η McLaren δεν πείσει τους αγωνοδίκες ότι λόγοι ανωτέρας βίας ανάγκασαν τον Hamilton να σταματήσει το μονοθέσιό του στην πίστα και να μην επιστρέψει στο parc ferme, τότε υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να επιβληθεί στο Βρετανό ποινή αφαίρεσης 5 θέσεων στο γκριντ ή να μην προσμετρήσει ο καλύτερος χρόνος του στο Q3. Και στις δυο περιπτώσεις θα χάσει την pole position, η οποία θα περάσει στα χέρια του Pastor Maldonado!

                    EDIT 1:Απο το wheels and motors
                    EDIT 2:Τελικα οι αγωνοδικες με παρακολουθουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Δεν βάζουν μυαλό σε αυτή την ομάδα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        st-devote last edited by

                        ... προφανώς η απόφαση για μη συμπλήρωση του γύρου 'εξόδου' είχε παρθεί την ώρα που τον έβαλαν να κάνει τον ταχυτερο του γύρο ... εκτός εάν έπεσαν έξω 1,5 λίτρο στα 5 !!!

                        Ποινή αλλιώς ΟΛΟΙ θα το κάνουν στα επόμενα GP .... so simple .-

                        ΥΓ ... αυτό το φορμάτ των quals είναι το καλύτερο ever . Ean βρεθεί ΚΑΙ ένας τρόπος με την επιλογή ή μη ( => καβάτζα για τον αγωνα ) του γρηγορου σετ ελάστικών νομίζω ότι θα έχουμε πολλους μιμητες και σε άλλα μηχανοκίνητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Pole στον Maldonado, o Lewis τελευταίος στο grid

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aggelosf last edited by

                            Εμ, λογικό ήταν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis-tsaknis last edited by

                                Σιγουρα θα δουμε ωραιο αγωνα με ενδιαφερον grid
                                Καλα να παθει η McLaren που δεν βαζει μυαλο
                                Ο Lewis ή θα το κανει κομματια ή θα το σπασει αυριο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giannis-tsaknis last edited by

                                  Ο χρήστης patro έγραψε:
                                  υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10

                                  Δεν ηταν αυστηρη η ποινη, ΕΠΙΒΑΛΛΟΤΑΝ (για δευτερη φορα μεσα σε 3 σεζον ο ιδιος οδηγος με το ιδιο μονοθεσιο)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    patro last edited by

                                    σε περιπτωση που δεν το χεις καταλαβει στην φ1 δεν παιζει ρόλο ουτε καν τι έγινε στον προηγούμενο αγώνα. ακόμα και οι 'κιτρινες κάρτες' που δίνουν ειναι φουμαρα.
                                    απο τη στιγμή που στο q3 πέρασε νόμιμα, έπρεπε να παραμείνει τουλάχιστον 10ος.

                                    δεν είναι ότι πήγαν να κλεψουν και πιάστηκαν. ή θα είχαν κάυσιμο και δεν θα έπερναν ποινή ή δεν θα είχαν και όπως το είδαμε όλοι, θα έπερναν. δεν υπήρχε περίπτωση να κλέψουν και να τη γλυτώσουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kantoniou last edited by

                                      Ο χρήστης patro έγραψε:
                                      υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10

                                      Δεν εχεις δικιο σ' αυτο που λες. Ετσι απλα θα του στερουσαν αυτο που κερδισε παρανομα. Η τιμωρια απαιτει παραπανω ποινη απο αυτο.
                                      Χοντρη μαλακια απο την ομαδα, τον χαντακωσαν, ειδικα σε αυτην την πιστα.

                                      Χαμος γινεται παντως...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο χρήστης patro έγραψε:
                                        υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10

                                        Ναι αλλά προφανώς αυτή η ποινή υπάρχει στους κανονισμούς. Το οποίο οδηγεί στο επόμενο ερώτημα: η ομάδα ήξερε για το πρόβλημα, ήξερε (ή τέλος πάντων θα έπρεπε να ξέρει) και την ποινή, παρόλα αυτά αντί να μην αφήσουν τον Lewis να κάνει προσπάθεια κρατώντας όμως την 3η θέση (αν δεν κάνω λάθος), τον άφησαν έξω και τον χαντάκωσαν. Τι να τους πεις εκτός από καλά μυαλά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          st-devote last edited by

                                          Ο χρήστης patro έγραψε:
                                          υπερβολικά αυστηρή ποινή , ουσιαστικά μόνο ο τελευταίος γύρος μπορεί να βρεθεί άκυρος , έπρεπε να τον αφήσουν μέσα στο top 10

                                          +1 ... αν και ο πλήρης - ουσιαστικα - μηδενισμός της παρουσιας του LH στα quals μοιάζει να προσπαθεί να παραδειγματίσει τις ομάδες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Kαλά έκαναν! Δεν θα υπάρξει επόμενος να σκεφτεί να τερματίσει με μηδαμινή ποσότητα καυσιμού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 3 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr