Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΟΔΗΓΑΩ ΜΕ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΔΕΜΕΝΟ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΟΔΗΓΑΩ ΜΕ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΔΕΜΕΝΟ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    42
    11597
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bellanefeli last edited by

      Καλησπερα , ηθελα να ρωτησω τι γινεται σε περιπτωση που διανησει κανεις αποσταση με το χειροφρενο δεμενο... Ειμαι νεα οδηγος και συνεχως το ξεχναω για πολυ μικρες αποστασεις..σημερα ομως το παραεκανα αφου οδηγησα γυρω στα 8 λεπτα μεχρι να το παρω χαμπαρι... Σκεφτομαι να την αφησω την οδηγηση αφου οδηγαω τοσους μηνες και παλι ξεχναω βασικα πραγματα,ισως να μη 'το χω' και δε θελω να χαλασω το αυτοκινητο του πατερα μου..
      Τι γινεται τι παθαινει το αυτοκινητο οταν οδηγαει κανεις με χειροφρενο δεμενο? υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τα φρενα γιατι εχω την αισθηση οτι πιανουν λιγοτερο μετα απο τη βλακεια μου.
      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        bellanefeli last edited by

        Καλησπερα , ηθελα να ρωτησω τι γινεται σε περιπτωση που διανησει κανεις αποσταση με το χειροφρενο δεμενο... Ειμαι νεα οδηγος και συνεχως το ξεχναω για πολυ μικρες αποστασεις..σημερα ομως το παραεκανα αφου οδηγησα γυρω στα 8 λεπτα μεχρι να το παρω χαμπαρι... Σκεφτομαι να την αφησω την οδηγηση αφου οδηγαω τοσους μηνες και παλι ξεχναω βασικα πραγματα,ισως να μη 'το χω' και δε θελω να χαλασω το αυτοκινητο του πατερα μου..
        Τι γινεται τι παθαινει το αυτοκινητο οταν οδηγαει κανεις με χειροφρενο δεμενο? υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τα φρενα γιατι εχω την αισθηση οτι πιανουν λιγοτερο μετα απο τη βλακεια μου.
        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bellanefeli last edited by

          Καλησπερα , ηθελα να ρωτησω τι γινεται σε περιπτωση που διανησει κανεις αποσταση με το χειροφρενο δεμενο... Ειμαι νεα οδηγος και συνεχως το ξεχναω για πολυ μικρες αποστασεις..σημερα ομως το παραεκανα αφου οδηγησα γυρω στα 8 λεπτα μεχρι να το παρω χαμπαρι... Σκεφτομαι να την αφησω την οδηγηση αφου οδηγαω τοσους μηνες και παλι ξεχναω βασικα πραγματα,ισως να μη 'το χω' και δε θελω να χαλασω το αυτοκινητο του πατερα μου..
          Τι γινεται τι παθαινει το αυτοκινητο οταν οδηγαει κανεις με χειροφρενο δεμενο? υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τα φρενα γιατι εχω την αισθηση οτι πιανουν λιγοτερο μετα απο τη βλακεια μου.
          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • xenos
            xenos last edited by

            Τρως πολύ τα τακάκια, ανάβουν οι δίσκοι και ίσως ζορίζεις λίγο το μοτέρ. Βάλε ένα post it στο ταμπλώ.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              bellanefeli last edited by

              Οντως ειναι πολυ καλη ιδεα να βαλω ενα χαρτακι μου να μου το θυμιζει.. ευχαριστω 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vagnar last edited by

                Γιατί λαμπάκι με θαυμαστικό δεν υπάρχει στο ταμπλό από την εποχή του Νώε ξέρω γω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης bellanefeli έγραψε:
                  Καλησπερα , ηθελα να ρωτησω τι γινεται σε περιπτωση που διανησει κανεις αποσταση με το χειροφρενο δεμενο... Ειμαι νεα οδηγος και συνεχως το ξεχναω για πολυ μικρες αποστασεις..σημερα ομως το παραεκανα αφου οδηγησα γυρω στα 8 λεπτα μεχρι να το παρω χαμπαρι... Σκεφτομαι να την αφησω την οδηγηση αφου οδηγαω τοσους μηνες και παλι ξεχναω βασικα πραγματα,ισως να μη 'το χω' και δε θελω να χαλασω το αυτοκινητο του πατερα μου..
                  Τι γινεται τι παθαινει το αυτοκινητο οταν οδηγαει κανεις με χειροφρενο δεμενο? υπαρχει περιπτωση να χαλασουν τα φρενα γιατι εχω την αισθηση οτι πιανουν λιγοτερο μετα απο τη βλακεια μου.
                  ευχαριστω

                  αν το χειροφρενο λειτουργουσε και επιανε σωστά, δεν θα μπορουσες να πας βολτα πουθενα! Πανε φτιάξε το χειροφρενο, και θα ειναι εμφανες οτι το χεις βαλμενο επειδή δεν θα μπορεις να κινηθεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης corsair έγραψε:
                    αν το χειροφρενο λειτουργουσε και επιανε σωστά, δεν θα μπορουσες να πας βολτα πουθενα! Πανε φτιάξε το χειροφρενο, και θα ειναι εμφανες οτι το χεις βαλμενο επειδή δεν θα μπορεις να κινηθεις.

                    εξαρτάται τον 'οδηγό'...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                      αν το χειροφρενο λειτουργουσε και επιανε σωστά, δεν θα μπορουσες να πας βολτα πουθενα! Πανε φτιάξε το χειροφρενο, και θα ειναι εμφανες οτι το χεις βαλμενο επειδή δεν θα μπορεις να κινηθεις.

                      εξαρτάται τον 'οδηγό'...

                      ξερω γω.... λογικά αμα πιάνει τυπικά, οταν πας να ξεκινήσεις θα σου σβήνει... θα καταλαβαίνεις και το αμάξι που κάθεται... Αμα τωρα ο αλλος δεν νοιώσει και πατήσει περισσοτερο γκάζι για να ξεκολλήσει...εεε τι να πω... ας παραδώσει δίπλωμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Υπαρχουν και χειροφρενα που αρχιζουν τα κρακ απο κατω κατω.Αυτο που πρεπει να κανεις ειναι ειτε ενα post it,και ακομα ποιο ευκολα μια καλη ματια πριν ξεκινησεις στο ταμπλο!Αμα δε ξερεις πως ειναι η ενδειξη πηγαινε σε ενα ισωμα,με αναμενο τον κινητηρα και ανεβοκατεβαζε το χειροφρενο μεχρι να αναψει η ενδειξη στο ταμπλο να μαθεις ποια ειναι και που να ψαξεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          Ο χρήστης corsair έγραψε:
                          αν το χειροφρενο λειτουργουσε και επιανε σωστά, δεν θα μπορουσες να πας βολτα πουθενα! Πανε φτιάξε το χειροφρενο, και θα ειναι εμφανες οτι το χεις βαλμενο επειδή δεν θα μπορεις να κινηθεις.

                          εξαρτάται τον 'οδηγό'...

                          ξερω γω.... λογικά αμα πιάνει τυπικά, οταν πας να ξεκινήσεις θα σου σβήνει... θα καταλαβαίνεις και το αμάξι που κάθεται... Αμα τωρα ο αλλος δεν νοιώσει και πατήσει περισσοτερο γκάζι για να ξεκολλήσει...εεε τι να πω... ας παραδώσει δίπλωμα

                          α γειά σου...

                          Σε σοβαρό ύφος όμως αυτό που πρέπει να κάνει είναι αυτό που έγραψες:

                          αν το χειροφρενο λειτουργουσε και επιανε σωστά, δεν θα μπορουσες να πας βολτα πουθενα! Πανε φτιάξε το χειροφρενο, και θα ειναι εμφανες οτι το χεις βαλμενο επειδή δεν θα μπορεις να κινηθεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Οι νέοι οδηγοί πολλά πράματα δεν μπορούν να προσέξουν. Η οδήγηση απαιτεί να προσέχεις ταυτόχρονα πάρα πολλά πράματα που πριν ούτε που σε νοιάζανε. Η καθημερινή τριβή βοηθάει. Προσπάθησε να βελτιώσεις τη ρουτίνα σου ώστε να το βγάζεις ακριβώς μόλις βάλεις ταχύτητα πριν φύγεις. Δηλαδή όπως πάει το χέρι στο μοχλό βάζεις 1η, βγάζεις χειρόφρενο και φεύγεις.
                            Το ότι έβαλες 1η δεν είναι τόσο τρομακτικό που να ξεχάσεις τα υπόλοιπα. Και πρέπει να εξασκηθείς να κοιτάς συνέχεια διαδοχικά καθρέφτες και ταμπλώ. Αυτό εύκολα το κάνεις και με αναμμένη μηχανή παρκαρισμένη. Μπαίνεις, δένεσαι βάζεις μπρος και κοιτάς εμπρός, καθρέφτη μέση, μπροστά, καθρ ΔΕ, μπροστά, ταμπλώ, μπροστά, καθρ ΑΡ κ.ο.κ. Στο ταμπλώ κοιτάς για τυχόν αναμμένα λαμπάκια (δυναμό, θερμοκρασίας, βενζίνης) αλλά και ταχύτητα, στροφόμετρο, υπολογιστή.
                            Βασικά ξεκίνα με μόνο εμπρός και καθρέφτη και μετά προσθέτεις, προσθέτεις, προσθέτεις και το κοίταγμα στο ταμπλώ, μετά όλα τα όργανα, μετά και το στέρεο και το κλίμα, τις κλειδαριές, τα παράθυρα κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Μου θύμησες ένα παλιό παιχνίδι (το Mechwarrior 4)...
                              Όταν ξεκινούσε μάι αποστολή μία γυναικεία φωνή έλεγε:
                              Sensors.... Online
                              Weapons and Systems... Online
                              All functioning Systems... Nominal

                              Πάντως είναι αρκετά τα πράγματα που κοιτάμε μηχανικά χωρίς να το καταλαβαίνουμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Mάθε γρήγορα να λύνεις το χειρόφρενο πριν πας για τακακια δίσκους . Δεν είναι λύση να αφήσεις αυτοκίνητο και δίπλωμα.
                                Στο κάτω κάτω όταν έρθει η ωρα να ''την ακούσεις'' όπως λέμε λαικά απο τον μπαμπά σου για το συνεργείο σίγουρα δε θα το ξανακάνεις.
                                Το χειρόφρενο το ξεχνούν δεμένο και πολύ πιο έμπειροι οδηγοί απο σένα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • E
                                  eltassos last edited by

                                  ΤΗΝ ΕΙΧΑ πατησει προ καιρου ετσι...ημουν αφηρημενος και ημουν σε κατηφορα και δεν πηρα χαμπαρι....μολιε τελειωσε η κατηφορα και διασταυρωθηκα με ΚΕΝΤΡΙΚΟ δρομο που ερχοταν νταλικα παω να πατησω φρενο και ΟΛΟ το πενταλ πηγε μεχρι τερμα σα να μην ειχα υγρα στο κυκλωμα...δεν επιανε με τιποτα. Σα να μην υπηρχε φρενο...σα καροτσι λαικης ενα πραγμα. Εκανα ελιγμο και εκοψα με ταχυτητα. Παρκαρισα στην ακρη και εκανα τον σταυρο μου..αγιο ειχα. Φυσικα φουσκωσαν τα υγρα και ειχαν λαμπαδιασει οι δισκοι...οταν κρυωσε λιγο μετα απο ωρα κουτσου κουτσου πηγα συνεργειο ΑΜΕΣΑ. Το θεμα ηταν οτι ειχα λυσει χειροφρενο μεν, ειχε σβησει το λαμπακι αλλα δεν ηταν κατω κατω (1-2 κλικ πριν το τερμα, ). Απο τοτε με το συγκεκριμενο αμαξι 2-πλοτσεκαρω διοτι τα πισω φρενα ηταν μετατροπη απο κανονικα σε σε δισκοφρενα και το χειροφρενο απο μηχανικο σε ηλεκτρικο και η μεταμοσχευση δεν ειχε πετυχει απολυτα οπως παραδεχτηκε και ο μηχανικος,,,(ολα αυτα σε ΝΙΒΑΚΛΑ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    bellanefeli last edited by

                                    Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις! Το εχω ενα αγχος οτι κατι επαθε και φοβαμαι να τοξαναπαρω μεχρι να το κοιταξεικαποιος που ξερει.ελπιζω να μην εχει μεγαλ οι ζημια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αυτό που παθαίνει αν είναι να πάθει κάτι είναι αυξημένη φθορά. Οξέως μπορεί να εμφανίσει καπνό/ατμό και πτώση της απόδοσης των φρένων που είναι προσωρινά και επανέρχονται μετά την πτώση θερμοκρασίας. Σπάνιο είναι να προκληθεί μόνιμη βλάβη. Οπότε μπορείς να θεωρήσεις ότι δεν έχει συμβεί τίποτα κακό και να συνεχίσεις να το παίρνεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Σε αυτοκίνητο να προχωράς κανονικά με το χειρόφρενο πλήρως δεμένο είναι σχεδόν αδύνατο. Οπότε ή το χειρόφρενο δεν πιάνει ή ήταν πολύ χαλαρά τραβηγμένο.

                                        Σε άρμα από την άλλη εύκολα ξεκινάς και φεύγεις... έχουν χαλάσει έτσι χειρόφρενα και χειρόφρενα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harlek last edited by

                                          Μεγάλο πράμα το να είσαι γυναίκα... ας είχε πει κάνα αγοράκι ότι συχνά-πυκνά ξεχνάει να λύσει το χειρόφρενο και θα είχε φάει το κράξιμο της αρκούδας!
                                          (Βέβαια οι ρόλοι αντιστρέφονται στο δρόμο... )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gakost last edited by

                                            Υπάρχουν και αυτοκίνητα που έχουν και ηχητική ειδοποίηση αν αγνοήσεις το λαμπάκι και συνεχίζεις να οδηγάς με το χειροφρενο έστω και λίγο σηκωμένο.
                                            Πάντως αντί για post it καλό θα είναι να κάνεις συνήθεια σου να κοιτάς τα όργανα γιατί αντί για το χειρόφρενο την επόμενη φορά μπορεί να έχεις μια πόρτα ανοιχτή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr