-
Είχα μία συζήτηση πρόσφατα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση cruise control και την ενεργοποίηση διάφορων ευκολιών στο αυτοκίνητο.
Είναι τελικά πολύ πιο εύκολο από ό,τι νόμιζα και πιθανότατα θα ενδιαφέρει αρκετούς από εμάς οπότε ας περιγράψω τη διαδικασία.
*Η συζήτηση έχει να κάνει με Seat Leon II 1.4 TSi & VW Golf 5 GT αλλά νομίζω ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες/μοντέλα αν γνωρίζει κάποιος.
Για το μεν Seat οι γνωστοί μου αγόρασαν το καλώδιο που συνδέει ένα PC/laptop με την OBD port που έχουν όλα τα VW/AUDI/SEAT/SKODA και αγόρασαν/κατέβασαν -δε γνωρίζω ακριβώς- ένα πρόγραμμα (VCDS).
Αφού επιβεβαίωσαν από τους κωδικούς των εγκεφάλων ότι υποστηρίζεται το cruise control, βρήκαν αναλυτικά video εγκατάστασης/αλλαγής του χειριστηρίου των φλας, αγόρασαν ένα ειδικό torx και τέλος αγόρασαν το χειριστήριο που έχει το cruise control.
Στη συνέχεια εγκατέστησαν το χειριστήριο με το cruise control, το ενεργοποίησαν και απέκτησαν τη δυνατότητα αυτή.
Το τελικό κόστος δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 80 ευρώ.
Στα συν το ότι πλέον ενεργοποιούν κατα βούληση ευκολίες όπως coming home, leaving home, ενεργοποίηση στο δεξί ή το αριστερό προβολάκι ομίχλης όταν το τιμόνι στρίβει πάνω κάποιες μοίρες δεξιά ή αριστερά φωτίζοντας γωνίες ή στροφές.
Υπόψιν, η τοπική Seat δήλωσε μεν ότι το κόστος εγκατάστασης είναι περί τα 200 ευρώ, το αυτοκίνητό τους δε δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτή. Ο διακόπτης από τη Seat πωλείται στα 150 ευρώ + ΦΠΑ.
Στο Golf 5 GT τώρα η διαδικασία έγινε μέσω του τοπικού αντιπροσώπου της VW.
Επικοινωνία, παραγγελία του χειριστηρίου, επίσκεψη στο συνεργείο και σε μισή ώρα εγκατεστημένο το cruise control (με ένδειξη και στο καντράν), με τελικό κόστος 120 ευρώ.
Αν κάποιος γνωρίζει παρόμοια διαδικασία για άλλες μάρκες/μοντέλα ας ενημερώσει...
-
Είχα μία συζήτηση πρόσφατα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση cruise control και την ενεργοποίηση διάφορων ευκολιών στο αυτοκίνητο.
Είναι τελικά πολύ πιο εύκολο από ό,τι νόμιζα και πιθανότατα θα ενδιαφέρει αρκετούς από εμάς οπότε ας περιγράψω τη διαδικασία.
*Η συζήτηση έχει να κάνει με Seat Leon II 1.4 TSi & VW Golf 5 GT αλλά νομίζω ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες/μοντέλα αν γνωρίζει κάποιος.
Για το μεν Seat οι γνωστοί μου αγόρασαν το καλώδιο που συνδέει ένα PC/laptop με την OBD port που έχουν όλα τα VW/AUDI/SEAT/SKODA και αγόρασαν/κατέβασαν -δε γνωρίζω ακριβώς- ένα πρόγραμμα (VCDS).
Αφού επιβεβαίωσαν από τους κωδικούς των εγκεφάλων ότι υποστηρίζεται το cruise control, βρήκαν αναλυτικά video εγκατάστασης/αλλαγής του χειριστηρίου των φλας, αγόρασαν ένα ειδικό torx και τέλος αγόρασαν το χειριστήριο που έχει το cruise control.
Στη συνέχεια εγκατέστησαν το χειριστήριο με το cruise control, το ενεργοποίησαν και απέκτησαν τη δυνατότητα αυτή.
Το τελικό κόστος δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 80 ευρώ.
Στα συν το ότι πλέον ενεργοποιούν κατα βούληση ευκολίες όπως coming home, leaving home, ενεργοποίηση στο δεξί ή το αριστερό προβολάκι ομίχλης όταν το τιμόνι στρίβει πάνω κάποιες μοίρες δεξιά ή αριστερά φωτίζοντας γωνίες ή στροφές.
Υπόψιν, η τοπική Seat δήλωσε μεν ότι το κόστος εγκατάστασης είναι περί τα 200 ευρώ, το αυτοκίνητό τους δε δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτή. Ο διακόπτης από τη Seat πωλείται στα 150 ευρώ + ΦΠΑ.
Στο Golf 5 GT τώρα η διαδικασία έγινε μέσω του τοπικού αντιπροσώπου της VW.
Επικοινωνία, παραγγελία του χειριστηρίου, επίσκεψη στο συνεργείο και σε μισή ώρα εγκατεστημένο το cruise control (με ένδειξη και στο καντράν), με τελικό κόστος 120 ευρώ.
Αν κάποιος γνωρίζει παρόμοια διαδικασία για άλλες μάρκες/μοντέλα ας ενημερώσει...
-
Είχα μία συζήτηση πρόσφατα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση cruise control και την ενεργοποίηση διάφορων ευκολιών στο αυτοκίνητο.
Είναι τελικά πολύ πιο εύκολο από ό,τι νόμιζα και πιθανότατα θα ενδιαφέρει αρκετούς από εμάς οπότε ας περιγράψω τη διαδικασία.
*Η συζήτηση έχει να κάνει με Seat Leon II 1.4 TSi & VW Golf 5 GT αλλά νομίζω ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες/μοντέλα αν γνωρίζει κάποιος.
Για το μεν Seat οι γνωστοί μου αγόρασαν το καλώδιο που συνδέει ένα PC/laptop με την OBD port που έχουν όλα τα VW/AUDI/SEAT/SKODA και αγόρασαν/κατέβασαν -δε γνωρίζω ακριβώς- ένα πρόγραμμα (VCDS).
Αφού επιβεβαίωσαν από τους κωδικούς των εγκεφάλων ότι υποστηρίζεται το cruise control, βρήκαν αναλυτικά video εγκατάστασης/αλλαγής του χειριστηρίου των φλας, αγόρασαν ένα ειδικό torx και τέλος αγόρασαν το χειριστήριο που έχει το cruise control.
Στη συνέχεια εγκατέστησαν το χειριστήριο με το cruise control, το ενεργοποίησαν και απέκτησαν τη δυνατότητα αυτή.
Το τελικό κόστος δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 80 ευρώ.
Στα συν το ότι πλέον ενεργοποιούν κατα βούληση ευκολίες όπως coming home, leaving home, ενεργοποίηση στο δεξί ή το αριστερό προβολάκι ομίχλης όταν το τιμόνι στρίβει πάνω κάποιες μοίρες δεξιά ή αριστερά φωτίζοντας γωνίες ή στροφές.
Υπόψιν, η τοπική Seat δήλωσε μεν ότι το κόστος εγκατάστασης είναι περί τα 200 ευρώ, το αυτοκίνητό τους δε δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτή. Ο διακόπτης από τη Seat πωλείται στα 150 ευρώ + ΦΠΑ.
Στο Golf 5 GT τώρα η διαδικασία έγινε μέσω του τοπικού αντιπροσώπου της VW.
Επικοινωνία, παραγγελία του χειριστηρίου, επίσκεψη στο συνεργείο και σε μισή ώρα εγκατεστημένο το cruise control (με ένδειξη και στο καντράν), με τελικό κόστος 120 ευρώ.
Αν κάποιος γνωρίζει παρόμοια διαδικασία για άλλες μάρκες/μοντέλα ας ενημερώσει...
-
Σε εμένα που είχα ψάξει (λίγο), οι απόψεις διίστανται.
Σε αντίθεση με το group Vag, στο δικο μου είναι πάνω στο τιμόνι.
Κάποιοι λένε ότι αν πάρω τιμόνι με αυτη την λειτουργία και το αντικαταστησω με το υπάρχον, θα είμαι εντάξει.
Κάποιοι λένε ότι μαζι με το τιμόνι πρέπει να αλλάξω όλη την κολώνα.
Και κάποιοι ότι απλα δεν μπορει να μπει εκ των υστέρων.Πφφφ
-
Thάnos, μάρκα/μοντέλο;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Thάnos, μάρκα/μοντέλο;Ναι συγγνώμη
BMW E46 01' -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ναι συγγνώμη
BMW E46 01'Ίσως κάποιος γνωρίζει να μας πει...
Είναι σημαντική ευκολία πάντως...
-
Αυτο που με βάζει σε σκέψεις, αλλα μπορει και να μην παίζει κάποιο ρόλο, είναι ότι πάνω στο τιμόνι, πέρα απο το cc έχει και τα χειριστήρια του ηχοσυστηματος.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αυτο που με βάζει σε σκέψεις, αλλα μπορει και να μην παίζει κάποιο ρόλο, είναι ότι πάνω στο τιμόνι, πέρα απο το cc έχει και τα χειριστήρια του ηχοσυστηματος.Αν γίνεται θα γίνεται μόνο με αλλαγή τιμονιού.
Από εκεί και πέρα όμως (αν έχω καταλάβει σωστά), θα πρέπει να μπορεί ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να το υποστηρίξει, αυτό είναι το σημαντικότερο.Αυτό έκαναν και τα παιδιά με το Seat, έψαξαν και βρήκαν αν ο εγκέφαλος που έχουν υποστηρίζει τη λειτουργία αυτή (τον κωδικό του εγκεφάλου τον βρήκαν με το πρόγραμμα που εγκατέστησαν στο laptop)...
-
Σε Φορντ που είχαμε ψαχτεί βρέθηκε εξουσιοδοτημένο στη Θεσσαλονίκη που έβαζε σε φόκους και σε c/s max χρονολογίας από το 2007 και μετά. Απλά ήθελε να αλλαχτεί όλο τιμόνι γιατί τα χειριστήρια είναι επάνω στο τιμόνι. Κόστος 400€ συνολικά.
Πάντως, μεταξύ αστείου και σοβαρού, βλέποντας αυτά που έχουν κάνει σε διάφορα vag-φόρουμ, σκεφτόμουν ότι αυτός είναι όντως ένας λόγος να πάρεις vag, αυτή δλδ. η τόσο οργανωμένη κοινότητα. -
Για AR 147 : http://www.clubfiat.net/guides/829-how- ... ntrol.html
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Πάντως, μεταξύ αστείου και σοβαρού, βλέποντας αυτά που έχουν κάνει σε διάφορα vag-φόρουμ, σκεφτόμουν ότι αυτός είναι όντως ένας λόγος να πάρεις vag, αυτή δλδ. η τόσο οργανωμένη κοινότητα.
όντως ένας από τους λόγους που πήρα το ίμπιζα παίζει να ήταν το σεατ κλαμπ κ οι πληροφορίες που υπάρχουν εκεί μεσα!!
εγώ έβαλα το κρουζ κοντρολ σε αντιπροσωπεία με 180 ευρώ.
δε μπορώ να φανταστώ πως θα ξαναοδηγήσω αμάξι χωρίς κρουζ κοντρόλ -
δε μπορώ να φανταστώ πως θα ξαναοδηγήσω αμάξι χωρίς κρουζ κοντρόλ
Έρχεστε όλοι στα λόγια μου. Εγώ άμα είναι να πάρω αυτοκίνητο, εδώ και χρόνια τρία πράματα πρωτοκοιτάω : Aν έχει κρουζ, το κάθισμα του οδηγού, και τον τεμπέλη. Αν αποτύχει σε κάποιο από τα 3 τεστ, απλά απορρίπτεται, ας είναι και η Βειρόν._
-
Βολικό το CC αλλά δεν του δίνω σημασία αν δεν είναι από τα καινούρια που μειώνουν ταχύτητα σε περίπτωση που πλησιάσεις τον μπροστινό σου.
-
Τεσσερα χρονια τωρα, τα κουμπια του cc απλα διακοσμουν το τιμονι μου,
προσωπικα νομιζω οτι ειναι αχρηστο αλλα και καπως επικινδυνο αξεσουαρ,
χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη η χρηση του γιατι σου αποκοπτει την αισθηση του ελεγχου που εχεις,
επειδη σε κανει ποιο χαλαρο. -
Kαι στα περισσότερα PSA με ηλεκτρόγκαζο είναι παιχνιδάκι η τοποθέτηση. Στο δικό μου πχ μπηκε με 60 ευρώ, η αξία του χειριστηρίου δλδ. Το κόστος ανεβαίνει αν θέλει κανείς και το limiter γιατί θέλει αλλαγή και το πεντά γκαζιού (+150 ευρώ πρπ).
Thanos, ντιζάτος είσαι;
-
Στο ΤΤ έβαλα το μαμά cc με 160 ευρώ συνολικά (ανταλλακτικό + εργασία). Πολύ θα ήθελα να βάλω και στη Β αλλά δεν ξέρω τι και πως.
-
Μήπως ξέρει η Μερσεντές?
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Τεσσερα χρονια τωρα, τα κουμπια του cc απλα διακοσμουν το τιμονι μου,
προσωπικα νομιζω οτι ειναι αχρηστο αλλα και καπως επικινδυνο αξεσουαρ,
χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη η χρηση του γιατι σου αποκοπτει την αισθηση του ελεγχου που εχεις,
επειδη σε κανει ποιο χαλαρο.Σε κάνει πιο χαλαρό με την έννοια ότι δεν σε κουράζει κατα την οδήγηση, η αποκομμένη αίσθηση ελέγχου μήπως είναι θέμα συνήθειας;
-
Εμένα είναι ντιζάτο το γκάζι οπότε και ο αυτόματος πιλότος και το αντισπίν! Είναι δύο ξεχωριστές συσκευές κάτω από το καπώ που συνδέονται με ντίζα με την πεταλούδα!
Οπότε αν ήθελα να το βάλω μετά θα ήταν πολύ μεγάλη ιστορία.
Cruise Control εκ των υστέρων...