Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cruise Control εκ των υστέρων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Cruise Control εκ των υστέρων...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    60
    7704
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      Είχα μία συζήτηση πρόσφατα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση cruise control και την ενεργοποίηση διάφορων ευκολιών στο αυτοκίνητο.

      Είναι τελικά πολύ πιο εύκολο από ό,τι νόμιζα και πιθανότατα θα ενδιαφέρει αρκετούς από εμάς οπότε ας περιγράψω τη διαδικασία.

      *Η συζήτηση έχει να κάνει με Seat Leon II 1.4 TSi & VW Golf 5 GT αλλά νομίζω ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες/μοντέλα αν γνωρίζει κάποιος.

      Για το μεν Seat οι γνωστοί μου αγόρασαν το καλώδιο που συνδέει ένα PC/laptop με την OBD port που έχουν όλα τα VW/AUDI/SEAT/SKODA και αγόρασαν/κατέβασαν -δε γνωρίζω ακριβώς- ένα πρόγραμμα (VCDS).

      Αφού επιβεβαίωσαν από τους κωδικούς των εγκεφάλων ότι υποστηρίζεται το cruise control, βρήκαν αναλυτικά video εγκατάστασης/αλλαγής του χειριστηρίου των φλας, αγόρασαν ένα ειδικό torx και τέλος αγόρασαν το χειριστήριο που έχει το cruise control.

      Στη συνέχεια εγκατέστησαν το χειριστήριο με το cruise control, το ενεργοποίησαν και απέκτησαν τη δυνατότητα αυτή.

      Το τελικό κόστος δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 80 ευρώ.

      Στα συν το ότι πλέον ενεργοποιούν κατα βούληση ευκολίες όπως coming home, leaving home, ενεργοποίηση στο δεξί ή το αριστερό προβολάκι ομίχλης όταν το τιμόνι στρίβει πάνω κάποιες μοίρες δεξιά ή αριστερά φωτίζοντας γωνίες ή στροφές.

      Υπόψιν, η τοπική Seat δήλωσε μεν ότι το κόστος εγκατάστασης είναι περί τα 200 ευρώ, το αυτοκίνητό τους δε δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτή. Ο διακόπτης από τη Seat πωλείται στα 150 ευρώ + ΦΠΑ.

      Στο Golf 5 GT τώρα η διαδικασία έγινε μέσω του τοπικού αντιπροσώπου της VW.

      Επικοινωνία, παραγγελία του χειριστηρίου, επίσκεψη στο συνεργείο και σε μισή ώρα εγκατεστημένο το cruise control (με ένδειξη και στο καντράν), με τελικό κόστος 120 ευρώ.

      Αν κάποιος γνωρίζει παρόμοια διαδικασία για άλλες μάρκες/μοντέλα ας ενημερώσει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Είχα μία συζήτηση πρόσφατα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση cruise control και την ενεργοποίηση διάφορων ευκολιών στο αυτοκίνητο.

        Είναι τελικά πολύ πιο εύκολο από ό,τι νόμιζα και πιθανότατα θα ενδιαφέρει αρκετούς από εμάς οπότε ας περιγράψω τη διαδικασία.

        *Η συζήτηση έχει να κάνει με Seat Leon II 1.4 TSi & VW Golf 5 GT αλλά νομίζω ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες/μοντέλα αν γνωρίζει κάποιος.

        Για το μεν Seat οι γνωστοί μου αγόρασαν το καλώδιο που συνδέει ένα PC/laptop με την OBD port που έχουν όλα τα VW/AUDI/SEAT/SKODA και αγόρασαν/κατέβασαν -δε γνωρίζω ακριβώς- ένα πρόγραμμα (VCDS).

        Αφού επιβεβαίωσαν από τους κωδικούς των εγκεφάλων ότι υποστηρίζεται το cruise control, βρήκαν αναλυτικά video εγκατάστασης/αλλαγής του χειριστηρίου των φλας, αγόρασαν ένα ειδικό torx και τέλος αγόρασαν το χειριστήριο που έχει το cruise control.

        Στη συνέχεια εγκατέστησαν το χειριστήριο με το cruise control, το ενεργοποίησαν και απέκτησαν τη δυνατότητα αυτή.

        Το τελικό κόστος δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 80 ευρώ.

        Στα συν το ότι πλέον ενεργοποιούν κατα βούληση ευκολίες όπως coming home, leaving home, ενεργοποίηση στο δεξί ή το αριστερό προβολάκι ομίχλης όταν το τιμόνι στρίβει πάνω κάποιες μοίρες δεξιά ή αριστερά φωτίζοντας γωνίες ή στροφές.

        Υπόψιν, η τοπική Seat δήλωσε μεν ότι το κόστος εγκατάστασης είναι περί τα 200 ευρώ, το αυτοκίνητό τους δε δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτή. Ο διακόπτης από τη Seat πωλείται στα 150 ευρώ + ΦΠΑ.

        Στο Golf 5 GT τώρα η διαδικασία έγινε μέσω του τοπικού αντιπροσώπου της VW.

        Επικοινωνία, παραγγελία του χειριστηρίου, επίσκεψη στο συνεργείο και σε μισή ώρα εγκατεστημένο το cruise control (με ένδειξη και στο καντράν), με τελικό κόστος 120 ευρώ.

        Αν κάποιος γνωρίζει παρόμοια διαδικασία για άλλες μάρκες/μοντέλα ας ενημερώσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • kubiak
          kubiak last edited by

          Είχα μία συζήτηση πρόσφατα για την εκ των υστέρων τοποθέτηση cruise control και την ενεργοποίηση διάφορων ευκολιών στο αυτοκίνητο.

          Είναι τελικά πολύ πιο εύκολο από ό,τι νόμιζα και πιθανότατα θα ενδιαφέρει αρκετούς από εμάς οπότε ας περιγράψω τη διαδικασία.

          *Η συζήτηση έχει να κάνει με Seat Leon II 1.4 TSi & VW Golf 5 GT αλλά νομίζω ότι μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μάρκες/μοντέλα αν γνωρίζει κάποιος.

          Για το μεν Seat οι γνωστοί μου αγόρασαν το καλώδιο που συνδέει ένα PC/laptop με την OBD port που έχουν όλα τα VW/AUDI/SEAT/SKODA και αγόρασαν/κατέβασαν -δε γνωρίζω ακριβώς- ένα πρόγραμμα (VCDS).

          Αφού επιβεβαίωσαν από τους κωδικούς των εγκεφάλων ότι υποστηρίζεται το cruise control, βρήκαν αναλυτικά video εγκατάστασης/αλλαγής του χειριστηρίου των φλας, αγόρασαν ένα ειδικό torx και τέλος αγόρασαν το χειριστήριο που έχει το cruise control.

          Στη συνέχεια εγκατέστησαν το χειριστήριο με το cruise control, το ενεργοποίησαν και απέκτησαν τη δυνατότητα αυτή.

          Το τελικό κόστος δεν πρέπει να ξεπέρασε τα 80 ευρώ.

          Στα συν το ότι πλέον ενεργοποιούν κατα βούληση ευκολίες όπως coming home, leaving home, ενεργοποίηση στο δεξί ή το αριστερό προβολάκι ομίχλης όταν το τιμόνι στρίβει πάνω κάποιες μοίρες δεξιά ή αριστερά φωτίζοντας γωνίες ή στροφές.

          Υπόψιν, η τοπική Seat δήλωσε μεν ότι το κόστος εγκατάστασης είναι περί τα 200 ευρώ, το αυτοκίνητό τους δε δεν υποστηρίζει τη δυνατότητα αυτή. Ο διακόπτης από τη Seat πωλείται στα 150 ευρώ + ΦΠΑ.

          Στο Golf 5 GT τώρα η διαδικασία έγινε μέσω του τοπικού αντιπροσώπου της VW.

          Επικοινωνία, παραγγελία του χειριστηρίου, επίσκεψη στο συνεργείο και σε μισή ώρα εγκατεστημένο το cruise control (με ένδειξη και στο καντράν), με τελικό κόστος 120 ευρώ.

          Αν κάποιος γνωρίζει παρόμοια διαδικασία για άλλες μάρκες/μοντέλα ας ενημερώσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • T
            thanos last edited by

            Σε εμένα που είχα ψάξει (λίγο), οι απόψεις διίστανται.

            Σε αντίθεση με το group Vag, στο δικο μου είναι πάνω στο τιμόνι.
            Κάποιοι λένε ότι αν πάρω τιμόνι με αυτη την λειτουργία και το αντικαταστησω με το υπάρχον, θα είμαι εντάξει.
            Κάποιοι λένε ότι μαζι με το τιμόνι πρέπει να αλλάξω όλη την κολώνα.
            Και κάποιοι ότι απλα δεν μπορει να μπει εκ των υστέρων.

            Πφφφ

            1 Reply Last reply Reply Quote 16
            • kubiak
              kubiak last edited by

              Thάnos, μάρκα/μοντέλο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 13
              • T
                thanos last edited by

                Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                Thάnos, μάρκα/μοντέλο;

                Ναι συγγνώμη
                BMW E46 01'

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                  Ναι συγγνώμη
                  BMW E46 01'

                  Ίσως κάποιος γνωρίζει να μας πει...

                  Είναι σημαντική ευκολία πάντως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 13
                  • T
                    thanos last edited by

                    Αυτο που με βάζει σε σκέψεις, αλλα μπορει και να μην παίζει κάποιο ρόλο, είναι ότι πάνω στο τιμόνι, πέρα απο το cc έχει και τα χειριστήρια του ηχοσυστηματος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                      Αυτο που με βάζει σε σκέψεις, αλλα μπορει και να μην παίζει κάποιο ρόλο, είναι ότι πάνω στο τιμόνι, πέρα απο το cc έχει και τα χειριστήρια του ηχοσυστηματος.

                      Αν γίνεται θα γίνεται μόνο με αλλαγή τιμονιού.
                      Από εκεί και πέρα όμως (αν έχω καταλάβει σωστά), θα πρέπει να μπορεί ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να το υποστηρίξει, αυτό είναι το σημαντικότερο.

                      Αυτό έκαναν και τα παιδιά με το Seat, έψαξαν και βρήκαν αν ο εγκέφαλος που έχουν υποστηρίζει τη λειτουργία αυτή (τον κωδικό του εγκεφάλου τον βρήκαν με το πρόγραμμα που εγκατέστησαν στο laptop)...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • F
                        famas last edited by

                        Σε Φορντ που είχαμε ψαχτεί βρέθηκε εξουσιοδοτημένο στη Θεσσαλονίκη που έβαζε σε φόκους και σε c/s max χρονολογίας από το 2007 και μετά. Απλά ήθελε να αλλαχτεί όλο τιμόνι γιατί τα χειριστήρια είναι επάνω στο τιμόνι. Κόστος 400€ συνολικά.
                        Πάντως, μεταξύ αστείου και σοβαρού, βλέποντας αυτά που έχουν κάνει σε διάφορα vag-φόρουμ, σκεφτόμουν ότι αυτός είναι όντως ένας λόγος να πάρεις vag, αυτή δλδ. η τόσο οργανωμένη κοινότητα.

                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • C
                          carfanatic last edited by

                          Για AR 147 : http://www.clubfiat.net/guides/829-how- ... ntrol.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                          • C
                            chemic last edited by

                            Ο χρήστης famas έγραψε:

                            Πάντως, μεταξύ αστείου και σοβαρού, βλέποντας αυτά που έχουν κάνει σε διάφορα vag-φόρουμ, σκεφτόμουν ότι αυτός είναι όντως ένας λόγος να πάρεις vag, αυτή δλδ. η τόσο οργανωμένη κοινότητα.

                            όντως ένας από τους λόγους που πήρα το ίμπιζα παίζει να ήταν το σεατ κλαμπ κ οι πληροφορίες που υπάρχουν εκεί μεσα!!
                            εγώ έβαλα το κρουζ κοντρολ σε αντιπροσωπεία με 180 ευρώ.
                            δε μπορώ να φανταστώ πως θα ξαναοδηγήσω αμάξι χωρίς κρουζ κοντρόλ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 15
                            • D
                              dstou last edited by

                              δε μπορώ να φανταστώ πως θα ξαναοδηγήσω αμάξι χωρίς κρουζ κοντρόλ

                              Έρχεστε όλοι στα λόγια μου. Εγώ άμα είναι να πάρω αυτοκίνητο, εδώ και χρόνια τρία πράματα πρωτοκοιτάω : Aν έχει κρουζ, το κάθισμα του οδηγού, και τον τεμπέλη. Αν αποτύχει σε κάποιο από τα 3 τεστ, απλά απορρίπτεται, ας είναι και η Βειρόν._

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • L
                                leonp last edited by

                                Βολικό το CC αλλά δεν του δίνω σημασία αν δεν είναι από τα καινούρια που μειώνουν ταχύτητα σε περίπτωση που πλησιάσεις τον μπροστινό σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                • P
                                  p_george last edited by

                                  Τεσσερα χρονια τωρα, τα κουμπια του cc απλα διακοσμουν το τιμονι μου,
                                  προσωπικα νομιζω οτι ειναι αχρηστο αλλα και καπως επικινδυνο αξεσουαρ,
                                  χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη η χρηση του γιατι σου αποκοπτει την αισθηση του ελεγχου που εχεις,
                                  επειδη σε κανει ποιο χαλαρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Kαι στα περισσότερα PSA με ηλεκτρόγκαζο είναι παιχνιδάκι η τοποθέτηση. Στο δικό μου πχ μπηκε με 60 ευρώ, η αξία του χειριστηρίου δλδ. Το κόστος ανεβαίνει αν θέλει κανείς και το limiter γιατί θέλει αλλαγή και το πεντά γκαζιού (+150 ευρώ πρπ).

                                    Thanos, ντιζάτος είσαι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • scotch
                                      scotch last edited by

                                      Στο ΤΤ έβαλα το μαμά cc με 160 ευρώ συνολικά (ανταλλακτικό + εργασία). Πολύ θα ήθελα να βάλω και στη Β αλλά δεν ξέρω τι και πως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Μήπως ξέρει η Μερσεντές?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • kubiak
                                          kubiak last edited by

                                          Ο χρήστης p_george έγραψε:
                                          Τεσσερα χρονια τωρα, τα κουμπια του cc απλα διακοσμουν το τιμονι μου,
                                          προσωπικα νομιζω οτι ειναι αχρηστο αλλα και καπως επικινδυνο αξεσουαρ,
                                          χρειαζεται ιδιαιτερη προσοχη η χρηση του γιατι σου αποκοπτει την αισθηση του ελεγχου που εχεις,
                                          επειδη σε κανει ποιο χαλαρο.

                                          Σε κάνει πιο χαλαρό με την έννοια ότι δεν σε κουράζει κατα την οδήγηση, η αποκομμένη αίσθηση ελέγχου μήπως είναι θέμα συνήθειας;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Εμένα είναι ντιζάτο το γκάζι οπότε και ο αυτόματος πιλότος και το αντισπίν! Είναι δύο ξεχωριστές συσκευές κάτω από το καπώ που συνδέονται με ντίζα με την πεταλούδα!
                                            Οπότε αν ήθελα να το βάλω μετά θα ήταν πολύ μεγάλη ιστορία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr