Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    14
    414
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnathan last edited by

      ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnathan last edited by

        ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnathan last edited by

          ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnathan last edited by

            ψηφίζω ντίζελ ασυζητητί...είναι πολύ πιο οικονομικό, έχει μεγάλη ροπή και αρκετά καλές επιδόσεις...λιγότερα μειονεκτήματα και περισσότερα πλεονεκτήματα από τις άλλες δύο εκδόσεις....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Σαν να ρωτάς βουνό, κάμπος, ή θάλασσα; Αν είσαι γκαζιάρης θα πάρεις το τούρμποβενζίνης, αν θες ένα σβέλτο και πολιτισμένο, το ατμοσφαιρικό και αν θες οικονομία το πετρέλαιο. Τόσο απλό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ενα και καλό, που να συνδυάζει την τιμή του 1,6, οικονομία του 1,5 και επιδόσεις του 1,6Τ καλύτερα να παρεις.
                Υπάρχει στο ερωτημα σου ένα οικονομικό άνοιγμα απο 17000€ έως 30000€ (βαλε και 4κίνηση και αυτοματο κιβώτιο) ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnathan last edited by

                  Από παραδρομή ξέχασα να αναφέρω ότι η σύγκριση θα αφορά μόνο δικίνητες εκδόσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    E πέστα όλα από την αρχή...
                    Πρέπει να παραδεχτώ ότι το τρίλλημα είναι μεγάλο και δύσκολο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      wannabe last edited by

                      τούρμπο βενζίνης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        E πέστα όλα από την αρχή...
                        Πρέπει να παραδεχτώ ότι το τρίλλημα είναι μεγάλο και δύσκολο.

                        Καθόλου γιατί είναι ξεκαθαρα εντελώς διαφορετικά.
                        Εχουμε το diesel για οικονομία, το turbo για επιδόσεις και το κοινότυπο βενζίνης με 117ΗΡ με λίγο απ' όλα. Ούτε καν φιλολογική συζήτηση η σύγκριση μεταξύ τους.

                        Εγω -ξεπερνώντας την εμφανιση του- θα επελεγα το 1,6DiG. Και αν δεν κανω λαθος το 4κινητο μονο που έχει και πιο εξελιγμένη (και πιο σφιχτη) αναρτηση για καλύτερη συμπεριφορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnathan last edited by

                          cosneo ίσως να είσαι λίγο προκατειλημμένος με το juke έχω την αίσθηση....άλλωστε ανεξάρτητα με το τί πιστεύει ο καθενας είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση σύγκριση κάλλιστα μπορεί να γίνει. Κάθε έκδοση έχει θετικά και αρνητικά. Θεωρώ πώς η diesel επιλογή στην παρούσα οικονομική κατάσταση και ειδικά αν αποτελεί το αυτοκίνητο και εργαλείο δουλειάς είναι η καλύτερη επιλογή. Καλύτερο σε επιδόσεις και σε πραγματικό ρεπρίζ από το ατμοσφαιρικό και πολύ ποιο οικονομικό από το τούρμπο του οποίου βέβαια οι επιδόσεις είναι ασύγκριτα καλύτερες. Σχετικά με την κατανάλωση τώρα η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 6,5 για το ντίζελ, 10,5 για το ατμοσφαιρικό και 12,5 για το ντίζελ. Αν δεν είχε 6 ταχύτητες το diesel θα επέλεγα το turbo.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Προκατειλημμένος? Από που βγαίνει αυτο? Σ' αυτο το topic έχω γραψει και την γενική και την οδηγική μου εντυπωση που μου άφησε αυτο το αμαξι. Τεσπα.
                            Εκείνο που επαναλαμβάνω είναι ότι ένας -εσύ στην προκείμενη περίπτωση- αλοίμονο αν δεν ξερεις τι ακριβώς ζητάς να αγοράσεις και συγκρίνεις 3 εντελώς διαφορετικά στην ουσία αμαξια με κοινό απλώς το αμαξωμα.
                            Οπότε ξαναλέω. Αν θέλεις οικονομία τοτε κοιτάς το diesel αλλά ξεχνάς τις επιδόσεις των 192 αλόγων και την συμπεριφορά του 1,6 DiG. Eπισης εάν σε φοβίζει η ποιοτητα του πετρελαίου και ξανα ... δεν θελεις τις επιδόσεις του DiG τότε κοιτάς το 1,6 με τα 117 άλογα. Από την άλλη αν θέλεις νευρο, επιδόσεις, σπορτιβ στήσιμο και αντεχεις οικονομικά και την -λογικο- αυξημενη καταναλωση για να έχεις αυτές τις επιδόσεις τότε κοιτάς το DiG.
                            Εξαρτάται δηλαδή απο τις απαιτήσεις και τις προυποθέσεις σου αλλά και τα οικονομικά σου δεδομενα αφού μιλάμε για σύγκριση που απέχει περίπου 10.000€ το βασικότερο και φτηνότερο με το ακριβότερο και πλουσιότερο (και γρηγορότερο).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Πρέπει να ιεραρχήσεις τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου από το αυτοκίνητο για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα...

                              Π.χ. αν κάνεις πολλά χλμ και η κατανάλωση είναι σημαντική ενώ η δύναμη σε μία προσπέραση (=ροπή) δε θέλεις να σου λείπει τότε να πας στο diesel. Αν η κατανάλωση δεν είναι τόσο σημαντική είτε λόγω αριθμού χιλιομέτρων ή γιατί μπορείς να συγκρατιέσαι στο δεξί πόδι τότε να πας στο dig. Το ατμοσφαιρικό δε νομίζω να έχει νόημα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                discovolos last edited by

                                Diesel ή βενζίνη?
                                Το ερώτημα θά'πρεπε να είναι...
                                Juke ή κανονικό αυτοκίνητο???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  fiestaros last edited by

                                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                  Πρέπει να ιεραρχήσεις τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου από το αυτοκίνητο για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα...

                                  Π.χ. αν κάνεις πολλά χλμ και η κατανάλωση είναι σημαντική ενώ η δύναμη σε μία προσπέραση (=ροπή) δε θέλεις να σου λείπει τότε να πας στο diesel. Αν η κατανάλωση δεν είναι τόσο σημαντική είτε λόγω αριθμού χιλιομέτρων ή γιατί μπορείς να συγκρατιέσαι στο δεξί πόδι τότε να πας στο dig. Το ατμοσφαιρικό δε νομίζω να έχει νόημα...

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr