-
ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?
-
ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?
-
ΝΙSSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ? Aτμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 117 ίππων, τούρμπο κινητήρας βενζίνης 190 ίππων ή diesel κινητήρας 110 ίππων?
-
ψηφίζω ντίζελ ασυζητητί...είναι πολύ πιο οικονομικό, έχει μεγάλη ροπή και αρκετά καλές επιδόσεις...λιγότερα μειονεκτήματα και περισσότερα πλεονεκτήματα από τις άλλες δύο εκδόσεις....
-
Σαν να ρωτάς βουνό, κάμπος, ή θάλασσα; Αν είσαι γκαζιάρης θα πάρεις το τούρμποβενζίνης, αν θες ένα σβέλτο και πολιτισμένο, το ατμοσφαιρικό και αν θες οικονομία το πετρέλαιο. Τόσο απλό.
-
Ενα και καλό, που να συνδυάζει την τιμή του 1,6, οικονομία του 1,5 και επιδόσεις του 1,6Τ καλύτερα να παρεις.
Υπάρχει στο ερωτημα σου ένα οικονομικό άνοιγμα απο 17000€ έως 30000€ (βαλε και 4κίνηση και αυτοματο κιβώτιο) ... -
Από παραδρομή ξέχασα να αναφέρω ότι η σύγκριση θα αφορά μόνο δικίνητες εκδόσεις.
-
E πέστα όλα από την αρχή...
Πρέπει να παραδεχτώ ότι το τρίλλημα είναι μεγάλο και δύσκολο. -
τούρμπο βενζίνης.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
E πέστα όλα από την αρχή...
Πρέπει να παραδεχτώ ότι το τρίλλημα είναι μεγάλο και δύσκολο.Καθόλου γιατί είναι ξεκαθαρα εντελώς διαφορετικά.
Εχουμε το diesel για οικονομία, το turbo για επιδόσεις και το κοινότυπο βενζίνης με 117ΗΡ με λίγο απ' όλα. Ούτε καν φιλολογική συζήτηση η σύγκριση μεταξύ τους.Εγω -ξεπερνώντας την εμφανιση του- θα επελεγα το 1,6DiG. Και αν δεν κανω λαθος το 4κινητο μονο που έχει και πιο εξελιγμένη (και πιο σφιχτη) αναρτηση για καλύτερη συμπεριφορά.
-
cosneo ίσως να είσαι λίγο προκατειλημμένος με το juke έχω την αίσθηση....άλλωστε ανεξάρτητα με το τί πιστεύει ο καθενας είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση σύγκριση κάλλιστα μπορεί να γίνει. Κάθε έκδοση έχει θετικά και αρνητικά. Θεωρώ πώς η diesel επιλογή στην παρούσα οικονομική κατάσταση και ειδικά αν αποτελεί το αυτοκίνητο και εργαλείο δουλειάς είναι η καλύτερη επιλογή. Καλύτερο σε επιδόσεις και σε πραγματικό ρεπρίζ από το ατμοσφαιρικό και πολύ ποιο οικονομικό από το τούρμπο του οποίου βέβαια οι επιδόσεις είναι ασύγκριτα καλύτερες. Σχετικά με την κατανάλωση τώρα η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 6,5 για το ντίζελ, 10,5 για το ατμοσφαιρικό και 12,5 για το ντίζελ. Αν δεν είχε 6 ταχύτητες το diesel θα επέλεγα το turbo.
-
Προκατειλημμένος? Από που βγαίνει αυτο? Σ' αυτο το topic έχω γραψει και την γενική και την οδηγική μου εντυπωση που μου άφησε αυτο το αμαξι. Τεσπα.
Εκείνο που επαναλαμβάνω είναι ότι ένας -εσύ στην προκείμενη περίπτωση- αλοίμονο αν δεν ξερεις τι ακριβώς ζητάς να αγοράσεις και συγκρίνεις 3 εντελώς διαφορετικά στην ουσία αμαξια με κοινό απλώς το αμαξωμα.
Οπότε ξαναλέω. Αν θέλεις οικονομία τοτε κοιτάς το diesel αλλά ξεχνάς τις επιδόσεις των 192 αλόγων και την συμπεριφορά του 1,6 DiG. Eπισης εάν σε φοβίζει η ποιοτητα του πετρελαίου και ξανα ... δεν θελεις τις επιδόσεις του DiG τότε κοιτάς το 1,6 με τα 117 άλογα. Από την άλλη αν θέλεις νευρο, επιδόσεις, σπορτιβ στήσιμο και αντεχεις οικονομικά και την -λογικο- αυξημενη καταναλωση για να έχεις αυτές τις επιδόσεις τότε κοιτάς το DiG.
Εξαρτάται δηλαδή απο τις απαιτήσεις και τις προυποθέσεις σου αλλά και τα οικονομικά σου δεδομενα αφού μιλάμε για σύγκριση που απέχει περίπου 10.000€ το βασικότερο και φτηνότερο με το ακριβότερο και πλουσιότερο (και γρηγορότερο). -
Πρέπει να ιεραρχήσεις τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου από το αυτοκίνητο για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα...
Π.χ. αν κάνεις πολλά χλμ και η κατανάλωση είναι σημαντική ενώ η δύναμη σε μία προσπέραση (=ροπή) δε θέλεις να σου λείπει τότε να πας στο diesel. Αν η κατανάλωση δεν είναι τόσο σημαντική είτε λόγω αριθμού χιλιομέτρων ή γιατί μπορείς να συγκρατιέσαι στο δεξί πόδι τότε να πας στο dig. Το ατμοσφαιρικό δε νομίζω να έχει νόημα...
-
Diesel ή βενζίνη?
Το ερώτημα θά'πρεπε να είναι...
Juke ή κανονικό αυτοκίνητο??? -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Πρέπει να ιεραρχήσεις τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου από το αυτοκίνητο για να μπορέσουμε να σου απαντήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα...Π.χ. αν κάνεις πολλά χλμ και η κατανάλωση είναι σημαντική ενώ η δύναμη σε μία προσπέραση (=ροπή) δε θέλεις να σου λείπει τότε να πας στο diesel. Αν η κατανάλωση δεν είναι τόσο σημαντική είτε λόγω αριθμού χιλιομέτρων ή γιατί μπορείς να συγκρατιέσαι στο δεξί πόδι τότε να πας στο dig. Το ατμοσφαιρικό δε νομίζω να έχει νόημα...
+1
NISSAN JUKE ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ?