-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω προτεινω F458.ετσι και αλλιως και οι αλλοι που προτειναν, κανενας δεν εχει οδηγησει ακριβως τα μοντελα που αναφερεις
Με το +2 έχω κάνει πολλά χλμ
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
εγω προτεινω F458.
ετσι και αλλιως και οι αλλοι που προτειναν, κανενας δεν εχει οδηγησει ακριβως τα μοντελα που αναφερεις
Με το +2 έχω κάνει πολλά χλμ
το ντιζελ με τα 130 αλογα;
το αναφερω γιατι ο φιλος μιλαει για οικονομια. -
Ο χρήστης mehari έγραψε:
ποτε δεν ξες τι θα φορολογησουν, ακομα και τη σκεψη.....που θα κανεις....
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
ποτε δεν ξες τι θα φορολογησουν, ακομα και τη σκεψη...
Αν δεν θες να πληρωνεις παρε ΜΜΜ ή Ταξι.
θα σε φορολογησουν τα λεφτα που γλυτωσες αν δεν εχεις ΙΧ...οι αθεοφοβοι
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω προτεινω F458.
ετσι και αλλιως και οι αλλοι που προτειναν, κανενας δεν εχει οδηγησει ακριβως τα μοντελα που αναφερεις
Με το +2 έχω κάνει πολλά χλμ
το ντιζελ με τα 130 αλογα;
το αναφερω γιατι ο φιλος μιλαει για οικονομια.Οχι με το βενζινοκίνητο 1,6 το οποίο σε ταξίδι έχει μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω προτεινω F458.
ετσι και αλλιως και οι αλλοι που προτειναν, κανενας δεν εχει οδηγησει ακριβως τα μοντελα που αναφερεις
Με το +2 έχω κάνει πολλά χλμ
το ντιζελ με τα 130 αλογα;
το αναφερω γιατι ο φιλος μιλαει για οικονομια.Είσαι πολύ παλαιός στο forum και θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ο SV2 δεν μπαίνει καν σε ντίζελ!
-
αναμεσα στα 2 που αναφερει το μελος,προτεινω το νισσαν,καθαρα κ μονο ελεω πετρελαιοκινητηρα.κ αυτο επειδη ηδη αρκετα χρηματα φευγουν μεσω της φορολογιας,οτι μπορω να σωσω,εστω για ωρα αναγκης,εστω για να τα δωσω στο κρατος(αντι να χρειαστει να δανειστω η να πουλησω τη μανα κ τον πατερα μου).
εμφανησιακα το τγκουαν μου φαινεται παλαιο απο την πρωτη στιγμη που παρουσιαστηκε.επισης ειναι made under merkel.που για εμενα προσωπικα λεει πλεον παρα πολλα.(ατιμμο ροκκο..) -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
εγω προτεινω F458.
ετσι και αλλιως και οι αλλοι που προτειναν, κανενας δεν εχει οδηγησει ακριβως τα μοντελα που αναφερεις
Με το +2 έχω κάνει πολλά χλμ
το ντιζελ με τα 130 αλογα;
το αναφερω γιατι ο φιλος μιλαει για οικονομια.Είσαι πολύ παλαιός στο forum και θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ο SV2 δεν μπαίνει καν σε ντίζελ!
δε το γνωριζα, απλα οπως βλεπεις, κανενας δεν εχει οδηγησει ακριβως τα 2 που ζηταει ο φιλος.
οπως παντα, το καλυτερο ειναι αναλυτικο test drive και στα δυο, γιατι τα λεφτα δεν ειναι λιγα.
-
τελικα βλεπω ότι οι περισοτεροι ή μάλλον όλοι προτείνουν το QQ (ή το +2 καλύτερα), κανένας για το Tiguan ? κατι λέει αυτο...
-
ναι λεει, οτι κανενας δε το εχει οδηγησει
-
Πρέπει να το οδηγήσει κάποιος για να εκφέρει άποψη πάνω σ' αυτό;;
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
- καλοί χώροι (επιβατων και αποσκευών)
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Πρέπει να το οδηγήσει κάποιος για να εκφέρει άποψη πάνω σ' αυτό;;- καλοί χώροι (επιβατων και αποσκευών)
οχι βεβαια, αλλα προυποθετει οτι τα εχεις δει και τα δυο απο κοντα.
-
Μέχρι τώρα μας έλεγες πως δεν τα έχουμε οδηγήσει. Τώρα πως δεν τα έχουμε δει από κοντά. Κάνε την επιλογή σου
Εγώ, μιας κι εγώ πρότεινα ένα εκ των δύο, να συμπληρώσω (ως όφειλα) πως έχω οδηγήσει και τα δύο. Μάλιστα ο αδελφός μου έχει το Tiguan και αν και απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, ως τρίτεκνος (τα δύο παιδιά είναι 20 μηνών) δυσκολεύεται αρκετά από άποψη χώρων.
Άρα, για το φίλο που ρωτάει, το 2+QQ είναι σαφώς μεγαλύτερο => επικρατέστερο, σε περίπτωση που οι χώροι παίζουν βασικό ρόλο στην απόφασή του. -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Μέχρι τώρα μας έλεγες πως δεν τα έχουμε οδηγήσει. Τώρα πως δεν τα έχουμε δει από κοντά. Κάνε την επιλογή σουΕγώ, μιας κι εγώ πρότεινα ένα εκ των δύο, να συμπληρώσω (ως όφειλα) πως έχω οδηγήσει και τα δύο. Μάλιστα ο αδελφός μου έχει το Tiguan και αν και απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, ως τρίτεκνος (τα δύο παιδιά είναι 20 μηνών) δυσκολεύεται αρκετά από άποψη χώρων.
Άρα, για το φίλο που ρωτάει, το 2+QQ είναι σαφώς μεγαλύτερο => επικρατέστερο, σε περίπτωση που οι χώροι παίζουν βασικό ρόλο στην απόφασή του.αφου τα εχεις οδηγησει γιατι δε το λες απο την αρχη;
η αποψη σου λοιπον μετραει περισσοτερο απο καποιον που απλα ειδε 3 φωτο ή νομιζει ή ακουσε ή πιστευει ή του ειπαν...προφανως οταν τα εχεις οδηγησει, τα εχεις δει και απο κοντα, εκτος αν σου απαγορευσαν να κοιτας απο την μπροστινη κολωνα και πισω
ο οδηγηση ειναι πολυ σημαντικη γιατι το ενα εχει ενα detuned μοτερ και μεγαλο βαρος αλλα ισως περισσοτερες δυνατοτητες εκτος δρομου (αν ενδιαφερουν), ενω το αλλο εχει ενα καλο diesel κινητηρα.
οι τιμες τους ποσο πανε αραγε;
-
qashqai και απο μενα. τωρα το +2 η οχι ας το αποφασισει αυτος. μονο και μονο λογω κινητηρα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ο οδηγηση ειναι πολυ σημαντικη γιατι το ενα εχει ενα detuned μοτερ και μεγαλο βαρος αλλα ισως περισσοτερες δυνατοτητες εκτος δρομου (αν ενδιαφερουν), ενω το αλλο εχει ενα καλο diesel κινητηρα.Ποιο ακριβώς? Το 2κίνητο Tiguan 1,4 122hp?
Εχω οδηγήσει το Tiguan 1,4 Tsi 150hp 4wd και το QQ και το +2 σε 1,5 diesel και αγορασα το 1,6 βενζίνης. Αρκούν ή έπρεπε να αγοράσω τις αντιπροσωπίες?
-
Nissan Qashqai New 1.6 dCi Engine 2011
Youtube Video -
Προσωπικά 3-τεκνος και τα ΄χω δει και τα δύο, οπότε έχω να σου πω ότι κανένα από τα 2 δεν κάνει για 3-τεκνο λόγω ..χώρων. Ούτε το QQ +2. Άσε τις οδικές συμπεριφορές, χρήματα, τέλη, αξιοπιστίες κλπ. Πηγαίντε 3 άτομα να καθήσετε πίσω στο σαλόνι τους κι άμα τα καταφέρετε τότε ..πάρτε το.
Α, για το απλό QQ δεν το συζητάμε. Το 3ο παιδί θα το βάλει στο ..τρέιλερ. Γιατί θα χρειαστεί τέτοιο μιας και δεν έχει πορτ-μπαγκάζ.
Η μόνη επιλογή ενός 3-τεκνου για τζιπ-οειδή είναι τα ..μεγάλα (σορέντο, τσερόκι, ιξ-τρέιλ, κλπ) ή τα ..πολυμορφικά (S-MAX, Picasso, κλπ).
Στη διάθεσή σου για λεπτομέρειες.
ΥΓ: Ρε παιδιά ο τιμοκατάλογος γιατί μου το βγάζει εμένα το QQ+2 24.500 €;
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Προσωπικά 3-τεκνος και τα ΄χω δει και τα δύο, οπότε έχω να σου πω ότι κανένα από τα 2 δεν κάνει για 3-τεκνο λόγω ..χώρων. Ούτε το QQ +2. Άσε τις οδικές συμπεριφορές, χρήματα, τέλη, αξιοπιστίες κλπ. Πηγαίντε 3 άτομα να καθήσετε πίσω στο σαλόνι τους κι άμα τα καταφέρετε τότε ..πάρτε το.Α, για το απλό QQ δεν το συζητάμε. Το 3ο παιδί θα το βάλει στο ..τρέιλερ. Γιατί θα χρειαστεί τέτοιο μιας και δεν έχει πορτ-μπαγκάζ.
Η μόνη επιλογή ενός 3-τεκνου για τζιπ-οειδή είναι τα ..μεγάλα (σορέντο, τσερόκι, ιξ-τρέιλ, κλπ) ή τα ..πολυμορφικά (S-MAX, Picasso, κλπ).
Στη διάθεσή σου για λεπτομέρειες.
ΥΓ: Ρε παιδιά ο τιμοκατάλογος γιατί μου το βγάζει εμένα το QQ+2 24.500 €;
Μπράβο με γλύτωσες απο γράψιμο!
Το να δώσει το Leon και να πάει στα QQ & Tiguan... πέρα απο pointless που είναι λόγω ελειψης του βασικου τους χαρακτηριστικου (4χ4), δεν κερδίζεις ουσιαστικά σε αυτά που ενδιαφέρουν.
Χίλιες φορες ενα μεγάλο MPV, παρά ενα SUV με ολα τα μειονεκτήματα και χωρίς το κυριο πλεονέκτημα... Σε αυτό το σημείο τώρα κάνω πάσα στον MarkVag να γράψει τα καλύτερα για το Picasso του
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Προσωπικά 3-τεκνος και τα ΄χω δει και τα δύο, οπότε έχω να σου πω ότι κανένα από τα 2 δεν κάνει για 3-τεκνο λόγω ..χώρων. Ούτε το QQ +2. Άσε τις οδικές συμπεριφορές, χρήματα, τέλη, αξιοπιστίες κλπ. Πηγαίντε 3 άτομα να καθήσετε πίσω στο σαλόνι τους κι άμα τα καταφέρετε τότε ..πάρτε το.
Α, για το απλό QQ δεν το συζητάμε. Το 3ο παιδί θα το βάλει στο ..τρέιλερ. Γιατί θα χρειαστεί τέτοιο μιας και δεν έχει πορτ-μπαγκάζ.
Η μόνη επιλογή ενός 3-τεκνου για τζιπ-οειδή είναι τα ..μεγάλα (σορέντο, τσερόκι, ιξ-τρέιλ, κλπ) ή τα ..πολυμορφικά (S-MAX, Picasso, κλπ).
Στη διάθεσή σου για λεπτομέρειες.
ΥΓ: Ρε παιδιά ο τιμοκατάλογος γιατί μου το βγάζει εμένα το QQ+2 24.500 €;
Μπράβο με γλύτωσες απο γράψιμο!
Το να δώσει το Leon και να πάει στα QQ & Tiguan... πέρα απο pointless που είναι λόγω ελειψης του βασικου τους χαρακτηριστικου (4χ4), δεν κερδίζεις ουσιαστικά σε αυτά που ενδιαφέρουν.
Χίλιες φορες ενα μεγάλο MPV, παρά ενα SUV με ολα τα μειονεκτήματα και χωρίς το κυριο πλεονέκτημα... Σε αυτό το σημείο τώρα κάνω πάσα στον MarkVag να γράψει τα καλύτερα για το Picasso του
Πικάσο πήρα φίλε
Α Π Ι Θ Α Ν Ο !!!
-
παιδια ευχαριστουμε για τα post, μαλλον καταληγουμε στο QQ+2 (με μια ικρη οικονομικη υπερβαση).
Eπιλογή μεταξύ Τiguan και Qashqai