-
Γεια σας & χρόνια πολλά!
Μια φίλη θέλει να αγοράσει τη BMW 116i, όχι το μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε, μα το προηγούμενο. Της αρέσει πολύ & ψάχνεται για μεταχειρισμένο.
Εντελώς τυχαία, ο αδερφός ενός φίλου μου πουλάει ένα 116i 3θυρο, μαύρο, μερικών μηνών, με 0 σχεδόν χλμ. Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον ιδιοκτήτη, αλλά με τον αδερφό του που δεν ήξερε πολλά, & επειδή αυτές τις μέρες δεν είναι εδώ, πήγα & το είδα εκεί που το έχει παρκαρισμένο (κλειδωμένο), μέχρι να βρεθούμε από κοντά.
Το δίνει 15.000 € & είναι, όπως είπα, μαύρο, 3θυρο, δεν έχει την παραμικρή γρατζουνιά, είναι αχρησιμοποίητο.
Πρόκειται για τη βασική έκδοση, με τάσια & σιδερένιες ζάντες 16'', απλό A/C, αλλά & ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, είναι 4θέσιο & όχι 5θέσιο. Από εξοπλισμό φαντάζομαι διαθέτει τα βασικά (ESP, 6a/b, ηλεκτρικές ευκολίες) & είδα ότι έχει 6ταχύτητες & Start-Stop.- Ποια έκδοση εξοπλισμού είναι αυτή; Μήπως η Joy; Διαθέτει τπτ στοιχεία, όπως trip computer ή mp3 player; (είδα μόνον ότι έχει ένα Rcd που έγραφε BMW Business - υποστηρίζει αυτό mp3 αρχεία;)
- Από όσα γνωρίζω, τα σύγχρονα BMW διαθέτουν σύστημα πληροφόρησης σχετικά με τα σέρβις που αφορούν σε κάθε αναλώσιμο του αυτοκινήτου (πχ, τακάκια, λάδια, διάφορα υγρά). Αυτό συνεπάγεται & συντήρηση μόνο σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ή υπάρχουν & αντίστοιχα εξειδικευμένα; (pm για προτάσεις)
- Πού πάσχει από αξιοπιστία & ποιότητα το συγκεκριμένο μοντέλο; Ποια η συχνότητα σέρβις του & ποια τα κόστη του, περίπου; Διαθέτει καδένα ή ιμάντα; (εάν ναι, κάθε πότε αλλάζει;)
- Από άνεση ανάρτησης & ηχομόνωση τι λέει;
- Κατανάλωση;
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρκετά διασκεδαστικό, έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά - τιμόνι - κιβώτιο - φρένα & είναι αξιοπρεπέστατο για 1.6 ατμόσφαιρα & 122 ίππους. Αν & βασική έκδοση (προορίζεται για γυναίκα που δεν τα πάει πολύ καλά με την τεχνολογία & τα μπλιμπλίκια... & τώρα οδηγεί μια ψαρότρατα Opel Corsa 1.2 του 2002, που την έχει σκίσει στις βλάβες - όχι ότι σκαμπάζει πολλά από αυτοκίνητα...), μου φαίνεται καλή περίπτωση, κυρίως επειδή είναι όντως 'του κουτιού'. Και αφού αυτή έχει 'κόλλημα' με το αυτοκίνητο αυτό, περί ορέξεως...
Πάντως, θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα &, βέβαια, η δική σας γνώμη είναι πάντοτε πολύτιμη.Ευχαριστώ!
-
Γεια σας & χρόνια πολλά!
Μια φίλη θέλει να αγοράσει τη BMW 116i, όχι το μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε, μα το προηγούμενο. Της αρέσει πολύ & ψάχνεται για μεταχειρισμένο.
Εντελώς τυχαία, ο αδερφός ενός φίλου μου πουλάει ένα 116i 3θυρο, μαύρο, μερικών μηνών, με 0 σχεδόν χλμ. Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον ιδιοκτήτη, αλλά με τον αδερφό του που δεν ήξερε πολλά, & επειδή αυτές τις μέρες δεν είναι εδώ, πήγα & το είδα εκεί που το έχει παρκαρισμένο (κλειδωμένο), μέχρι να βρεθούμε από κοντά.
Το δίνει 15.000 € & είναι, όπως είπα, μαύρο, 3θυρο, δεν έχει την παραμικρή γρατζουνιά, είναι αχρησιμοποίητο.
Πρόκειται για τη βασική έκδοση, με τάσια & σιδερένιες ζάντες 16'', απλό A/C, αλλά & ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, είναι 4θέσιο & όχι 5θέσιο. Από εξοπλισμό φαντάζομαι διαθέτει τα βασικά (ESP, 6a/b, ηλεκτρικές ευκολίες) & είδα ότι έχει 6ταχύτητες & Start-Stop.- Ποια έκδοση εξοπλισμού είναι αυτή; Μήπως η Joy; Διαθέτει τπτ στοιχεία, όπως trip computer ή mp3 player; (είδα μόνον ότι έχει ένα Rcd που έγραφε BMW Business - υποστηρίζει αυτό mp3 αρχεία;)
- Από όσα γνωρίζω, τα σύγχρονα BMW διαθέτουν σύστημα πληροφόρησης σχετικά με τα σέρβις που αφορούν σε κάθε αναλώσιμο του αυτοκινήτου (πχ, τακάκια, λάδια, διάφορα υγρά). Αυτό συνεπάγεται & συντήρηση μόνο σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ή υπάρχουν & αντίστοιχα εξειδικευμένα; (pm για προτάσεις)
- Πού πάσχει από αξιοπιστία & ποιότητα το συγκεκριμένο μοντέλο; Ποια η συχνότητα σέρβις του & ποια τα κόστη του, περίπου; Διαθέτει καδένα ή ιμάντα; (εάν ναι, κάθε πότε αλλάζει;)
- Από άνεση ανάρτησης & ηχομόνωση τι λέει;
- Κατανάλωση;
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρκετά διασκεδαστικό, έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά - τιμόνι - κιβώτιο - φρένα & είναι αξιοπρεπέστατο για 1.6 ατμόσφαιρα & 122 ίππους. Αν & βασική έκδοση (προορίζεται για γυναίκα που δεν τα πάει πολύ καλά με την τεχνολογία & τα μπλιμπλίκια... & τώρα οδηγεί μια ψαρότρατα Opel Corsa 1.2 του 2002, που την έχει σκίσει στις βλάβες - όχι ότι σκαμπάζει πολλά από αυτοκίνητα...), μου φαίνεται καλή περίπτωση, κυρίως επειδή είναι όντως 'του κουτιού'. Και αφού αυτή έχει 'κόλλημα' με το αυτοκίνητο αυτό, περί ορέξεως...
Πάντως, θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα &, βέβαια, η δική σας γνώμη είναι πάντοτε πολύτιμη.Ευχαριστώ!
-
Γεια σας & χρόνια πολλά!
Μια φίλη θέλει να αγοράσει τη BMW 116i, όχι το μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε, μα το προηγούμενο. Της αρέσει πολύ & ψάχνεται για μεταχειρισμένο.
Εντελώς τυχαία, ο αδερφός ενός φίλου μου πουλάει ένα 116i 3θυρο, μαύρο, μερικών μηνών, με 0 σχεδόν χλμ. Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον ιδιοκτήτη, αλλά με τον αδερφό του που δεν ήξερε πολλά, & επειδή αυτές τις μέρες δεν είναι εδώ, πήγα & το είδα εκεί που το έχει παρκαρισμένο (κλειδωμένο), μέχρι να βρεθούμε από κοντά.
Το δίνει 15.000 € & είναι, όπως είπα, μαύρο, 3θυρο, δεν έχει την παραμικρή γρατζουνιά, είναι αχρησιμοποίητο.
Πρόκειται για τη βασική έκδοση, με τάσια & σιδερένιες ζάντες 16'', απλό A/C, αλλά & ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, είναι 4θέσιο & όχι 5θέσιο. Από εξοπλισμό φαντάζομαι διαθέτει τα βασικά (ESP, 6a/b, ηλεκτρικές ευκολίες) & είδα ότι έχει 6ταχύτητες & Start-Stop.- Ποια έκδοση εξοπλισμού είναι αυτή; Μήπως η Joy; Διαθέτει τπτ στοιχεία, όπως trip computer ή mp3 player; (είδα μόνον ότι έχει ένα Rcd που έγραφε BMW Business - υποστηρίζει αυτό mp3 αρχεία;)
- Από όσα γνωρίζω, τα σύγχρονα BMW διαθέτουν σύστημα πληροφόρησης σχετικά με τα σέρβις που αφορούν σε κάθε αναλώσιμο του αυτοκινήτου (πχ, τακάκια, λάδια, διάφορα υγρά). Αυτό συνεπάγεται & συντήρηση μόνο σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ή υπάρχουν & αντίστοιχα εξειδικευμένα; (pm για προτάσεις)
- Πού πάσχει από αξιοπιστία & ποιότητα το συγκεκριμένο μοντέλο; Ποια η συχνότητα σέρβις του & ποια τα κόστη του, περίπου; Διαθέτει καδένα ή ιμάντα; (εάν ναι, κάθε πότε αλλάζει;)
- Από άνεση ανάρτησης & ηχομόνωση τι λέει;
- Κατανάλωση;
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρκετά διασκεδαστικό, έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά - τιμόνι - κιβώτιο - φρένα & είναι αξιοπρεπέστατο για 1.6 ατμόσφαιρα & 122 ίππους. Αν & βασική έκδοση (προορίζεται για γυναίκα που δεν τα πάει πολύ καλά με την τεχνολογία & τα μπλιμπλίκια... & τώρα οδηγεί μια ψαρότρατα Opel Corsa 1.2 του 2002, που την έχει σκίσει στις βλάβες - όχι ότι σκαμπάζει πολλά από αυτοκίνητα...), μου φαίνεται καλή περίπτωση, κυρίως επειδή είναι όντως 'του κουτιού'. Και αφού αυτή έχει 'κόλλημα' με το αυτοκίνητο αυτό, περί ορέξεως...
Πάντως, θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα &, βέβαια, η δική σας γνώμη είναι πάντοτε πολύτιμη.Ευχαριστώ!
-
Έμπορος στην Αθήνα, δίνει 116 τρίθυρη ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ με 15.500 συζητήσιμη. Οπότε πες στον δικό σου να ρίξει λίγο την τιμή ή πες στη φίλη σου να πάει στον έμπορα. Για πληροφορίες δες μερικές σελίδες πριν στο BMWτοπικό.
-
Έκανα λάθος, είναι μοντέλο 6/2011. Με 0 σχεδόν χλμ. Τώρα μόλις το έμαθα. Η τιμή σηκώνει παζάρι, υποθέτω.
Τις αγγελίες τις είδα, όντως.Ακόμη & η βασική έκδοση Joy φοράει ελαστικά Runflat; Αλλάζουν αυτά σε κανονικά;
Mp3 παίζει το ηχοσύστημά της; (η ερώτηση δεν είναι από εμένα...) -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έμπορος στην Αθήνα, δίνει 116 τρίθυρη ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ με 15.500 συζητήσιμη.Ποιος είναι ο έμπορος; Με ενδιαφέρει.
-
Storm ψάξε στο BMW topic. Πριν 4-5 σελίδες το έβαλε ένας συμφορουμίτης. Ρώτα αν θες εκεί.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Storm ψάξε στο BMW topic. Πριν 4-5 σελίδες το έβαλε ένας συμφορουμίτης. Ρώτα αν θες εκεί.Ok! thanks!!!!
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Γεια σας & χρόνια πολλά!Μια φίλη θέλει να αγοράσει τη BMW 116i, όχι το μοντέλο που μόλις κυκλοφόρησε, μα το προηγούμενο. Της αρέσει πολύ & ψάχνεται για μεταχειρισμένο.
Εντελώς τυχαία, ο αδερφός ενός φίλου μου πουλάει ένα 116i 3θυρο, μαύρο, μερικών μηνών, με 0 σχεδόν χλμ. Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον ιδιοκτήτη, αλλά με τον αδερφό του που δεν ήξερε πολλά, & επειδή αυτές τις μέρες δεν είναι εδώ, πήγα & το είδα εκεί που το έχει παρκαρισμένο (κλειδωμένο), μέχρι να βρεθούμε από κοντά.
Το δίνει 15.000 € & είναι, όπως είπα, μαύρο, 3θυρο, δεν έχει την παραμικρή γρατζουνιά, είναι αχρησιμοποίητο.
Πρόκειται για τη βασική έκδοση, με τάσια & σιδερένιες ζάντες 16'', απλό A/C, αλλά & ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, είναι 4θέσιο & όχι 5θέσιο. Από εξοπλισμό φαντάζομαι διαθέτει τα βασικά (ESP, 6a/b, ηλεκτρικές ευκολίες) & είδα ότι έχει 6ταχύτητες & Start-Stop.- Ποια έκδοση εξοπλισμού είναι αυτή; Μήπως η Joy; Διαθέτει τπτ στοιχεία, όπως trip computer ή mp3 player; (είδα μόνον ότι έχει ένα Rcd που έγραφε BMW Business - υποστηρίζει αυτό mp3 αρχεία;)
- Από όσα γνωρίζω, τα σύγχρονα BMW διαθέτουν σύστημα πληροφόρησης σχετικά με τα σέρβις που αφορούν σε κάθε αναλώσιμο του αυτοκινήτου (πχ, τακάκια, λάδια, διάφορα υγρά). Αυτό συνεπάγεται & συντήρηση μόνο σε εξουσιοδοτημένα σέρβις, ή υπάρχουν & αντίστοιχα εξειδικευμένα; (pm για προτάσεις)
- Πού πάσχει από αξιοπιστία & ποιότητα το συγκεκριμένο μοντέλο; Ποια η συχνότητα σέρβις του & ποια τα κόστη του, περίπου; Διαθέτει καδένα ή ιμάντα; (εάν ναι, κάθε πότε αλλάζει;)
- Από άνεση ανάρτησης & ηχομόνωση τι λέει;
- Κατανάλωση;
Γνωρίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αρκετά διασκεδαστικό, έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά - τιμόνι - κιβώτιο - φρένα & είναι αξιοπρεπέστατο για 1.6 ατμόσφαιρα & 122 ίππους. Αν & βασική έκδοση (προορίζεται για γυναίκα που δεν τα πάει πολύ καλά με την τεχνολογία & τα μπλιμπλίκια... & τώρα οδηγεί μια ψαρότρατα Opel Corsa 1.2 του 2002, που την έχει σκίσει στις βλάβες - όχι ότι σκαμπάζει πολλά από αυτοκίνητα...), μου φαίνεται καλή περίπτωση, κυρίως επειδή είναι όντως 'του κουτιού'. Και αφού αυτή έχει 'κόλλημα' με το αυτοκίνητο αυτό, περί ορέξεως...
Πάντως, θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με τα παραπάνω ερωτήματα &, βέβαια, η δική σας γνώμη είναι πάντοτε πολύτιμη.Ευχαριστώ!
Γεια χαρά και καλή χρονιά σε όλους.
Η έκδοση που αναφέρεις είναι η Joy. Σε γενικές γραμμές οι διαφορές με την αμέσως πιο πλούσια λάιφσταϊλ είναι το πακέτο αποθηκευτικών χώρων (υποβραχιονιο και μια θήκη στο πάνω μέρος του ταμπλό), οι προβολείς ομίχλης και οι 16'' ζάντες αλουμινίου τύπου 229. Όλα τα υπολοιπα -αν δεν ξεχνάω κάτι - είναι ακριβώς ίδια: τριπ κομπιούτερ, μπίζνες ραδιοσιντί (παίζει μπ3), επένδυση στο εσωτερικό κλπ.
Το αυτοκίνητο το έχω 8 μήνες περίπου, ήδη έχω ξεπεράσει τα 10.000 χλμ και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μοναδικό παράπονο μέχρι στιγμής κάποιοι ψιλοτριγμοί, αν και εδώ που τα λέμε κάπως δικαιολογημένοι - το πήγα το καλοκαίρι αγιοφάραγγο για όσους είναι από κρήτη και ξέρουν.
Στην εθνική οδό από κατανάλωση σκίζει: 5.8 (ηράκλειο - κίσσαμος και επιστροφή, με προσεκτικό πόδι), Αθήνα - Μονεμβάσια με μ.ω.τ 110 km/h γύρω στο 6,3 ενώ και η μεικτή του δεν είναι ασχημη: γύρω στο 7,5 με 7,8 (Ηρακλειο και περίχωρα)
Από επιδόσεις είναι αξιοπρεπέστατο ειδικά τώρα που 'λύνεται' το μοτέρ.
Τα ρανφλατ θα έλεγα να μην τα αλλάξεις, είναι όντως σκληρά αλλά εγώ τα έχω συνηθίσει πλέον. Οσον αφορά την τιμή και άν όντως είναι του '11 καλή μου φαίνεται, αλλά αν μπορείς να 'κόψεις' και 500 - 1000 ευρώ ακόμα καλύτερα. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, εδώ είμαστε. -
Ευχαριστώ!
Έχει περιθώριο, υποθέτω, να κόψει κάτι από την αρχική τιμή.
Όντως, φαίνεται οικονομικό, & γνωρίζω τις απαιτητικές διαδρομές που μου περιγράφεις (από Κρήτη & εγώ, γαρ...).
Είναι ωραίο αυτοκίνητο & πολύ ποιοτικό. Υποθέτω & μια 4άδα ζάντες αλουμινίου (έστω & μτχ) θα 'δείξει' παραπάνω.
Μια διευκρίνηση: Το συγκεκριμένο είναι 2θέσιο πίσω. Υπάρχει δυνατότητα να γίνει 3θέσιο, αλλάζοντας μόνον τη βάση του καθίσματος (& πού μπορεί να βρει κανείς τέτοια); -
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Το αυτοκίνητο το έχω 8 μήνες περίπου, ήδη έχω ξεπεράσει τα 10.000 χλμ και γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μοναδικό παράπονο μέχρι στιγμής κάποιοι ψιλοτριγμοί, αν και εδώ που τα λέμε κάπως δικαιολογημένοι - το πήγα το καλοκαίρι αγιοφάραγγο για όσους είναι από κρήτη και ξέρουν.Ένα σχόλιο περί αυθυποβολής:
Για ποιο λόγο οι τριγμοί να είναι δικαιολογημένοι σε αυτοκίνητο 'premium' γερμανικό BMW μερικών αρκετών χιλιάδων ευρώ που μετράει 8 μήνες ή 10.000+km μόλις,
αλλά να είναι αδικαιολόγητοι σε φτηνότερα πιο ταπεινά αυτοκίνητα;
Φίλε μου δεν τα βάζω μαζί σου σε καμιά περίπτωση, δε σε κρίνω και έχεις όλη τη συμπάθειά μου,
καταλαβαίνω επίσης αυτό που λες ότι το οδήγησες σε κακοτράχαλους-κατεστραμμένους δρόμους,
ΑΛΛΑ...
(δε θα αναφερθώ συγκεκριμένα στη BMW 1)σχολιάζω το πόσο υποκειμενικά αντιλαμβανόμαστε τα περί ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας.
Το σχόλιό μου είναι γενικό και αφορά πχ δημοσκοπήσεις ικανοποίησης κατόχων.
Είμαι σίγουρος ότι αν σε ρωτήσουν σε μια τέτοια έρευνα,
εσύ θα έχεις μείνει με θετική εντύπωση για το αυτοκίνητο μια και βλέπω πως το δικαιολογείς
παρ'όλο που έδωσες πολύ περισσότερα λεφτά από ό,τι θα έδινες για άλλα στην ίδια κατηγορία μεγέθους με αυτό
και παρ'όλο που το αμάξι είναι ακόμα καινούριο.
Την ίδια εντύπωση με εσένα είμαι σιγουρος πως θα έχουν και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του μοντέλου.Το γενικό συμπερασμα είναι πως μερικές φορές είμαστε έτοιμοι να δικαιολογήσουμε ελαττώματα
και άλλες φορές πάλι είμαιστε προετιμασμένοι να μας φταίει το παραμικρό.
Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η εντύπωση που μάς έχει καλλιεργηθεί από τον περίγυρο.
Αν μας έχουν πείσει για κάτι, είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουμε γνώμη ακόμα και αν οι ίδιοι έχουμε προσωπικά βιώματα.Αν μας έχουν υποβάλλει την ιδέα ότι το αμάξι μας είναι αξιόπιστο ή ποιοτικό,
τότε είμαστε έτοιμοι να δικαιολογήσουμε κάθε πρόβλημα.
Αντίθετα αν μάς έχουν πείσει ότι το αμάξι μας είναι μειωμένης φερεγγυότητας σε ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία,
τότε ειμαστε έτοιμοι να αναζητήσουμε ελαττώματα ακόμα και αν αυτά δεν υπάρχουν.Γενικά είναι προτιμότερο να έχουμε προσωπική γνώμη και όπου ακούμε πολλά κεράσια να κρατάμε μικρό καλάθι
και αυτό ισχύει και για τα γκάλοπ ικανοποίησης κατόχων.
Τέλος Ευχαριστώ. -
Αν και αντιλαμβάνομαι τι θες να πεις και δεν το αντιμετωπίζω επί προσωπικού, ας μου επιτραπεί να απαντήσω:
Νομίζω ότι είμαστε αρκετά μεγάλοι, μορφωμένοι, με παραστάσεις και κυρίως τόσο φίλοι της αυτοκίνησης, ώστε να δεχτώ ότι '...Αν μας έχουν υποβάλλει την ιδέα ότι το αμάξι μας είναι αξιόπιστο ή ποιοτικό, τότε είμαστε έτοιμοι να δικαιολογήσουμε κάθε πρόβλημα.
Αντίθετα αν μάς έχουν πείσει ότι το αμάξι μας είναι μειωμένης φερεγγυότητας σε ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστία,
τότε ειμαστε έτοιμοι να αναζητήσουμε ελαττώματα ακόμα και αν αυτά δεν υπάρχουν...'Σαφώς δεν είμαι ευχαριστημένος που στο αυτοκίνητο μου ακούγονται (περιστασιακοί είναι η αλήθεια) τριγμοί και γιαυτό το αναφέρω στο φίλο που ενδιαφέρεται ως μειονέκτημα, όμως οφείλω επίσης να τον ενημερώσω οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε
κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες για το αυτοκίνητο (με 4 επιβάτες σε 20' δύσκολου χωματόδρομου + 20' λεπτά δρόμου αποκλειστικά για 4χ4 (αναφέρομαι στη διαδρομή του αγιοφάραγγου, οπου τα μόνα αυτοκίνητα που βλέπεις είανι 4χ4 και μικρά ενοικιαζόμενα- ας με επιβεβαιώσουν οι συντοπίτες κρητικοί).Επίσης είχα την τύχη να οδηγήσω ή να συν-οδηγήσω πολλά αυτοκίνητα -μερικά εκ των οποίων πολύ 'πρίμιουμ' - και έχω να πω ότι το μόνο που δεν τρίζει είναι το αειθαλές Ε46 της μητέρας μου!
Τέλος νομίζω ότι για περισσότερους ισχύει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεσαι: όσο πιο ακριβό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο απαιτητικοί είμαστε.
ΥΓ. Για την ιστορία, η bmw 'των αρκετών χιλιάδων ευρώ' μου κόστισε φτηνότερα από το προηγούμενό μου 'ημι-πρίμιουμ' αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας (για το οποίο ας μην αναφέρω καλύτερα τα προβλήματα του).
-
Η ουσία των λεγομένων μου είναι κάπου εδώ:
viewtopic.php?f=15&t=6826&start=2505#p2419265Ο χρήστης ynot13 έγραψε:
Εχω βαλει στο ματι το Opel Astra 1.4 με τα 140 αλογα!!Ηθελα να ρωτησω τη γνωμη σας-αν το εχει καποιος!Αξιζει τα λεφτα του γιατι ειναι κομματακι ακριβο(19.000)?Εχοντας δουλεψει στο παρελθον ενα ταξι Opel(μοντελο98 ή 99)ειχα σχηματισει τις χειροτερες εντυπωσεις!!(Τρομερα προβληματα με τα ηλεκτρολογικα!!!ψυγεια-A/C!! )φανταζομαι οτι τα εχουν βελτιωσει τα πραγματα!!
Ευχαριστω πολυ!Όταν σου έχουν υποβάλλει (πλύση εγκεφάλου) ότι κάτι είναι ποιοτικό-αξιόπιστο,
ακόμα και να συναντήσεις εσύ ο ίδιος ένα κέρατο προβλήματα,
πάντα θα ελπίζεις ότι είσαι η μεμονωμένη περίπτωση -
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Σαφώς δεν είμαι ευχαριστημένος που στο αυτοκίνητο μου ακούγονται (περιστασιακοί είναι η αλήθεια) τριγμοί και γιαυτό το αναφέρω στο φίλο που ενδιαφέρεται ως μειονέκτημα, όμως οφείλω επίσης να τον ενημερώσω οτι το πρόβλημα παρουσιάστηκε
κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες για το αυτοκίνητο (με 4 επιβάτες σε 20' δύσκολου χωματόδρομου + 20' λεπτά δρόμου αποκλειστικά για 4χ4 (αναφέρομαι στη διαδρομή του αγιοφάραγγου, οπου τα μόνα αυτοκίνητα που βλέπεις είανι 4χ4 και μικρά ενοικιαζόμενα- ας με επιβεβαιώσουν οι συντοπίτες κρητικοί).Απορώ πώς μπήκες εκεί μέσα. Απορώ επίσης πως πέρασες το ρέμα με ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι από τη μάνα του χαμηλό και με 4 άτομα γίνεται ακόμα χαμηλότερο. Βάλε σε αυτό τα χαμηλού προφίλ run flat ελαστικά και η απορία μου γίνεται ακόμα μεγαλύτερη. Όμως με τα παραπάνω δεδομένα είμαι σίγουρος ότι θα πήγαινες πολύ σιγά οπότε δεν δικαιολογείται να απέκτησες τριγμούς μετά από μία τέτοια διαδρομή. Οι τριγμοί ήταν πάντα εκεί απλά ίσως να μην τους είχες προσέξει.
Και μιας και μιλάμε για χωματόδρομους και τριγμούς στη Κρήτη μια φορά είχα κατέβει Τρεις Εκκλησιές σε πολύ γρήγορους ρυθμούς με το χαμηλωμένο ( ) τότε Golf IV που είχα και κατόπιν δεν άκουσα ούτε ένα επιπλέον τριγμό. Από την άλλη, στο RAV4 που έχω τώρα, μετά τους πρώτους χωματόδρομους υπήρξαν επιπλέον τριγμοί. Το polo της γυναίκας μου που έχει πάει και αυτό Αγιοφάραγγο (Ιανουάριος του 2004 σχεδόν 100Κχλμ) έχει ένα τριγμό από την αρχή και απολύτως τίποτα περισσότερο.
Πολύ off-topic όμως βγήκα(με).
Αγορά BMW 116i, του 2011.