Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lsd vs Traction Control vs Lockers και τεχνικές
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Lsd vs Traction Control vs Lockers και τεχνικές
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    6
    14
    106
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      crektis last edited by

      Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά, με τις κορυφές των βουνών να ασπρίζουν η μια μετά την άλλη, και να γίνονται ιδανικές για μια κυριακάτικη βόλτα προκειμένου να λιπανθεί και ο εμπρόσθιος άξονας... Βρήκα κάποια βίντεο στο Youtube και σκέφτηκα, όποιος έχει όρεξη να ανταλλάξουμε γνώσεις και απόψεις. Τα βίντεο είναι τα εξής:

      http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKnswM (Air Locker vs LSD vs Traction Control Part 2). Μετά το πρώτο λεπτό έχει ενδιαφέρον. 3 διαφορετικά Land Cruiser, το 1ο με Lsd, το 2ο με Traction Control και το 3ο με Lockers της ARB εμπρός και πίσω, δοκιμάζονται σε ένα δύσκολο κομμάτι στις εκτός δρόμου διαδρομές, που όπως όλοι θα ξέρετε είναι η διαγώνια προσέγγιση σε εμπόδιο, όπου δύο διαγώνιοι τροχοί εκτείνονται και εν τέλει δυσχεραίνουν ή και εμποδίζουν το πέρασμα από το εμπόδιο.

      http://www.youtube.com/watch?v=N6MWX2Sp0fk Το 2ο βίντεο που παρέθεσα σχετίζεται άμεσα με το 1ο και αφορά μια τεχνική για τα αυτοκίνητα που διαθέτουν LSD. Η τεχνική ονομάζεται 'Left Foot Braking'. Στο πρώτο βίντεο δεν εφαρμόζεται καθόλου. Προσωπικά το δοκίμασα σε ανηφόρα με πολλή λάσπη και δούλεψε! Μου έκανε τρομερή εντύπωση, γιατί πριν το εφαρμόσω δεν ανέβαινα ούτε στην μέση. Η τεχνική έχει ως εξής: Κρατώντας σταθερό το πεντάλ του γκαζιού, ασκούμε πίεση με το αριστερό πόδι στο φρένο. Σημαντικό: ο τροχός που δεν κινείται καθόλου θα πάρει ροπή αμέσως μόλις αφήσουμε το πεντάλ του φρένου. Οπότε μην επιχειρείτε με το πεντάλ του φρένου συνεχώς πατημένο, γιατί δεν θα έχετε αποτέλεσμα, αλλά να πατάτε και να αφήνετε συνεχώς.
      Εύχομαι σε όλους καλές εξορμήσεις και καλή χρονιά!!!

      Υ.Γ.: Αδιαμφισβήτητα το σύστημα που υπερέχει είναι τα Lockers. Αν και είναι επικίνδυνα (για την ακεραιότητα του συστήματος) και πρέπει να χρησιμοποιούνται με σύνεση, πάνε το τετρακίνητο πάντα πιο μακρυά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crektis last edited by

        Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά, με τις κορυφές των βουνών να ασπρίζουν η μια μετά την άλλη, και να γίνονται ιδανικές για μια κυριακάτικη βόλτα προκειμένου να λιπανθεί και ο εμπρόσθιος άξονας... Βρήκα κάποια βίντεο στο Youtube και σκέφτηκα, όποιος έχει όρεξη να ανταλλάξουμε γνώσεις και απόψεις. Τα βίντεο είναι τα εξής:

        http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKnswM (Air Locker vs LSD vs Traction Control Part 2). Μετά το πρώτο λεπτό έχει ενδιαφέρον. 3 διαφορετικά Land Cruiser, το 1ο με Lsd, το 2ο με Traction Control και το 3ο με Lockers της ARB εμπρός και πίσω, δοκιμάζονται σε ένα δύσκολο κομμάτι στις εκτός δρόμου διαδρομές, που όπως όλοι θα ξέρετε είναι η διαγώνια προσέγγιση σε εμπόδιο, όπου δύο διαγώνιοι τροχοί εκτείνονται και εν τέλει δυσχεραίνουν ή και εμποδίζουν το πέρασμα από το εμπόδιο.

        http://www.youtube.com/watch?v=N6MWX2Sp0fk Το 2ο βίντεο που παρέθεσα σχετίζεται άμεσα με το 1ο και αφορά μια τεχνική για τα αυτοκίνητα που διαθέτουν LSD. Η τεχνική ονομάζεται 'Left Foot Braking'. Στο πρώτο βίντεο δεν εφαρμόζεται καθόλου. Προσωπικά το δοκίμασα σε ανηφόρα με πολλή λάσπη και δούλεψε! Μου έκανε τρομερή εντύπωση, γιατί πριν το εφαρμόσω δεν ανέβαινα ούτε στην μέση. Η τεχνική έχει ως εξής: Κρατώντας σταθερό το πεντάλ του γκαζιού, ασκούμε πίεση με το αριστερό πόδι στο φρένο. Σημαντικό: ο τροχός που δεν κινείται καθόλου θα πάρει ροπή αμέσως μόλις αφήσουμε το πεντάλ του φρένου. Οπότε μην επιχειρείτε με το πεντάλ του φρένου συνεχώς πατημένο, γιατί δεν θα έχετε αποτέλεσμα, αλλά να πατάτε και να αφήνετε συνεχώς.
        Εύχομαι σε όλους καλές εξορμήσεις και καλή χρονιά!!!

        Υ.Γ.: Αδιαμφισβήτητα το σύστημα που υπερέχει είναι τα Lockers. Αν και είναι επικίνδυνα (για την ακεραιότητα του συστήματος) και πρέπει να χρησιμοποιούνται με σύνεση, πάνε το τετρακίνητο πάντα πιο μακρυά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          crektis last edited by

          Ο χειμώνας μπήκε για τα καλά, με τις κορυφές των βουνών να ασπρίζουν η μια μετά την άλλη, και να γίνονται ιδανικές για μια κυριακάτικη βόλτα προκειμένου να λιπανθεί και ο εμπρόσθιος άξονας... Βρήκα κάποια βίντεο στο Youtube και σκέφτηκα, όποιος έχει όρεξη να ανταλλάξουμε γνώσεις και απόψεις. Τα βίντεο είναι τα εξής:

          http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKnswM (Air Locker vs LSD vs Traction Control Part 2). Μετά το πρώτο λεπτό έχει ενδιαφέρον. 3 διαφορετικά Land Cruiser, το 1ο με Lsd, το 2ο με Traction Control και το 3ο με Lockers της ARB εμπρός και πίσω, δοκιμάζονται σε ένα δύσκολο κομμάτι στις εκτός δρόμου διαδρομές, που όπως όλοι θα ξέρετε είναι η διαγώνια προσέγγιση σε εμπόδιο, όπου δύο διαγώνιοι τροχοί εκτείνονται και εν τέλει δυσχεραίνουν ή και εμποδίζουν το πέρασμα από το εμπόδιο.

          http://www.youtube.com/watch?v=N6MWX2Sp0fk Το 2ο βίντεο που παρέθεσα σχετίζεται άμεσα με το 1ο και αφορά μια τεχνική για τα αυτοκίνητα που διαθέτουν LSD. Η τεχνική ονομάζεται 'Left Foot Braking'. Στο πρώτο βίντεο δεν εφαρμόζεται καθόλου. Προσωπικά το δοκίμασα σε ανηφόρα με πολλή λάσπη και δούλεψε! Μου έκανε τρομερή εντύπωση, γιατί πριν το εφαρμόσω δεν ανέβαινα ούτε στην μέση. Η τεχνική έχει ως εξής: Κρατώντας σταθερό το πεντάλ του γκαζιού, ασκούμε πίεση με το αριστερό πόδι στο φρένο. Σημαντικό: ο τροχός που δεν κινείται καθόλου θα πάρει ροπή αμέσως μόλις αφήσουμε το πεντάλ του φρένου. Οπότε μην επιχειρείτε με το πεντάλ του φρένου συνεχώς πατημένο, γιατί δεν θα έχετε αποτέλεσμα, αλλά να πατάτε και να αφήνετε συνεχώς.
          Εύχομαι σε όλους καλές εξορμήσεις και καλή χρονιά!!!

          Υ.Γ.: Αδιαμφισβήτητα το σύστημα που υπερέχει είναι τα Lockers. Αν και είναι επικίνδυνα (για την ακεραιότητα του συστήματος) και πρέπει να χρησιμοποιούνται με σύνεση, πάνε το τετρακίνητο πάντα πιο μακρυά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eltassos last edited by

            LC + LOCKERS

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pointer last edited by

              το δικό μου(nissan faklana) λογικά έχει lsd όπως είπε και ο μηχανικός μου.οπότε μου φάνηκε χρήσιμο το δεύτερο βίντεο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν ξέρω τι είδους LSD έχεις αλλά είναι γνωστό ότι τα τόρσεν θέλουν πάτημα φρένου για τα δύσκολα. Όχι πολύ, δε θέλεις να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο, μόνο τη ρόδα που είναι στον αέρα. Μάλλον δε χρειάζεται πάτα άσε αλλά λιγότερο πάτημα.
                Αυτό με το φρένο νομίζω δεν ισχύει για άλλου τύπου LSD.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  crektis last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Δεν ξέρω τι είδους LSD έχεις αλλά είναι γνωστό ότι τα τόρσεν θέλουν πάτημα φρένου για τα δύσκολα. Όχι πολύ, δε θέλεις να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο, μόνο τη ρόδα που είναι στον αέρα. Μάλλον δε χρειάζεται πάτα άσε αλλά λιγότερο πάτημα.
                  Αυτό με το φρένο νομίζω δεν ισχύει για άλλου τύπου LSD.

                  Όχι δεν μιλάω για torsen. Τετρακίνηση κατ' επιλογή (δηλ με κομπλέρ στο κέντρο). Το Cheeroke XJ στο βίντεο, έχει torsen λες, δεν ξέρω...θα μπορούσε να παίξει ρόλο, το αν είναι torsen ή όχι, από την στιγμή που κλειδώνει; Πάντως, σε εμένα δουλεύει. Ήταν ολοφάνερο (δεν μιλάω για placebo). Το έκανα σε ένα Mazda BT-50. Τώρα για τον τρόπο που δουλεύει, κατάλαβα, ότι ο ακίνητος τροχός (που πατάει) παίρνει κίνηση όταν αφήσεις το φρένο εντελώς. Στο βίντεο που παρέθεσα πάνω φαίνεται αυτό που σου λέω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                    Όχι δεν μιλάω για torsen. Τετρακίνηση κατ' επιλογή (δηλ με κομπλέρ στο κέντρο). Το Cheeroke XJ στο βίντεο, έχει torsen λες, δεν ξέρω...θα μπορούσε να παίξει ρόλο, το αν είναι torsen ή όχι, από την στιγμή που κλειδώνει; Πάντως, σε εμένα δουλεύει. Ήταν ολοφάνερο (δεν μιλάω για placebo). Το έκανα σε ένα Mazda BT-50. Τώρα για τον τρόπο που δουλεύει, κατάλαβα, ότι ο ακίνητος τροχός (που πατάει) παίρνει κίνηση όταν αφήσεις το φρένο εντελώς. Στο βίντεο που παρέθεσα πάνω φαίνεται αυτό που σου λέω.

                    Το είδος των διαφορικών δεν έχει σχέση με το είδος της τετρακίνησης. Μπορεί να έχεις τέτοια τετρακίνηση που λες (με 2 διαφορικά) ή και άλλη με 3 διαφορικά με οποιοδήποτε είδος διαφορικών ή και συνδυασμό ειδών (σύνηθες).
                    Αυτό που λες ότι βλέπουμε στο Τσερόκι με απλό μάλλον διαφορικό είναι απλά προσπάθεια περιορισμού του σπιναρίσματος της ελαφρύτερης ρόδας. Επειδή δεν είναι καθόλου μπλοκέ πατώντας φρένο, για πολύ λίγο, ακριβώς πριν σταματήσει τελείως η κακιά ρόδα και για πολύ λίγο ακριβώς πριν ξαναγυρίσει χαζά η κακιά ρόδα έχεις κίνηση και στην καλή ρόδα. Αν το κάνεις σωστά (πολλά πάτα άσε) μπορεί και να τα καταφέρεις αν έχεις αρκετή ροπή διαθέσιμη. Χρήσιμο κόλπο.
                    Το καλό του τόρσεν (είδος LSD) είναι ότι στέλνει στην καλή μεριά (αυτή που θέλεις) κάμποσες φορές (ανάλογα με το σχεδιασμό του) τη ροπή της άλλης ρόδας. Έτσι αν είναι στον αέρα παίρνει 0 που όσο και να το πολλαπλασιάσεις πάλι 0 θα πάρεις στην άλλη ρόδα. Πατώντας όμως λίγο το φρένο ώστε να αναγκάσεις τη ρόδα στον αέρα να πάρει ροπή τότε θα στείλεις στη ρόδα που θέλεις μερικές φορές τη ροπή αυτή και αν είσαι τυχερός θα ξεκολλήσεις. Εκεί θέλει σταθερό μέτριο πάτημα. Αν το αφήσεις εντελώς μένεις ακίνητος γυρνώντας τη ρόδα που είναι στον αέρα. Δεν ξέρω ποια έχουν τόρσεν, μπορεί και το LC να έχει, κάποιο Χάμερ όμως νομίζω έχει πάνω από ένα. Σε σχέση με τα δισκάτα LSD πλεονεκτεί σε αντοχή και αλλού.
                    Εννοείται ότι όλα αυτά τα φρένα με το αριστερό είναι πολύ εύκολα με αυτόματο αυτοκίνητο αλλά όχι και τόσο εύκολα με χειροκίνητο.
                    Καλά πάντως τα διάφορα LSD αλλά σαν το πλήρως μπλοκέ τίποτα. Το ARB (ή οποιοδήποτε άλλο locker) ακόμα και στον πίσω μόνο άξονα μεταμορφώνει το αυτοκίνητο και το αναβαθμίζει σημαντικά σε ικανότητες. Όταν το είχε βάλει φίλος είχαμε πραγματικά οργώσει ένα δύσκολο σημείο που χωρίς αυτό δεν πέρναγε με τίποτα. Αισθανόσουνα ασταμάτητος. Άλλος φίλος το σκέφτεται όχι για επίσημη χρήση αλλά για εξασφάλιση, πηγαίνει βόλτες στην εξοχή χωρίς συνοδεία, οικογενειακά, με μικρά παιδιά και το θέλει για επιπλέον σιγουριά. Μπορεί να έχει κάποιο κόστος αλλά προσφέρει μεγάλη ασφάλεια στον ερασιτέχνη και σιγουριά στον σοβαρό χομπίστα ή επαγγελματία.
                    Το καλύτερο νομίζω ότι είναι να έχεις τόρσεν παντού αλλά στα πολύ δύσκολα να μπορείς να κλειδώνεις τελείως το κεντρικό και το πίσω (και το εμπρός ακόμα καλύτερα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      crektis last edited by

                      @onyx!
                      Είναι αδιαμφισβήτητο αυτό. Όταν σε ένα αμάξι υπάρχει locker, έστω και μόνο πίσω, οι δυνατότητες του είναι κατά πολύ περισσότερο αυξημένες. Αλλά και πέρα από αυτό, το λόκερ σου δίνει την δυνατότητα να περνάς αργά από ένα σημείο, αποφεύγοντας χτυπήματα και ζορίζοντας λιγότερο το αμάξι. Αναρωτιέμαι όμως, για ποιό λόγο οι εταιρίες δεν το δίνουν έστω και σαν επιλογή (οι περισσότερες), ενώ άλλες το βάζουν στις 'φτωχές' εκδόσεις. Όπως η Mitsubishi με το l200. Οι πλούσιες εκδόσεις που εφοδιάζονται με την super-select μετάδοση, δεν μπορούν (;) να έχουν locker (έστω πίσω μόνο). Από την άλλη οι εκδόσεις που εφοδιάζονται με την easy select, έχουν την δυνατότητα για locker πίσω (μιλώντας για εργοστασιακό πάντα). Μόνο το navara έχει λόκερ πίσω ακόμη και στις πλούσιες εκδόσεις. Πάντως, η μόνη δικαιολογία που μπορώ να βρω σ' αυτό είναι η ακεραιότητα του συστήματος. Γιατί κακά τα ψέματα, ένας συνδυασμός άπειρου οδηγού με αμάξι με locker, άνετα μπορεί να 'κουρέψει' το διαφορικό... Κάνω λάθος; ναι μεν, τα νέα συστήματα θα το αποκομπλάρουν όταν θα ζοριστεί πολύ (δηλ. θα ξεκλειδώσει το διαφορικό), αλλά μια σταδιακή επιφόρτιση του συστήματος, θα φέρει κάποια βλάβη κάποια στιγμή. Από την άλλη πλευρά, το LSD πίσω λένε ότι προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά (ενεργητική ασφάλεια με λίγα λόγια) εντός δρόμου. Αλλά πολλές φορές προσπαθώ να καταλάβω αν 'δουλεύει' το σύστημα και φτάνω στο συμπέρασμα, ότι αν δεν χρησιμοποιήσεις κάποιες τεχνικές, τα σημεία που θα σε ξεμπλέξει ένα αμάξι με LSD, σε σχέση με ένα με open-dif, είναι απειροελάχιστα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                        ...Από την άλλη πλευρά, το LSD πίσω λένε ότι προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά (ενεργητική ασφάλεια με λίγα λόγια) εντός δρόμου. Αλλά πολλές φορές προσπαθώ να καταλάβω αν 'δουλεύει' το σύστημα και φτάνω στο συμπέρασμα, ότι αν δεν χρησιμοποιήσεις κάποιες τεχνικές, τα σημεία που θα σε ξεμπλέξει ένα αμάξι με LSD, σε σχέση με ένα με open-dif, είναι απειροελάχιστα.

                        Έχεις δίκιο. Τα LSD όντως προσφέρουν σε χρήση στο δρόμο ιδίως σε σχετικά γλυστερά εδάφη, φουρκέτες με κλίση κ.ά. Αλλά για εκτός δρόμου το ποσοστό του μπλοκαρίσματος σπάνια επαρκεί για να σε ξεκολλήσει (με τόρσεν μάλλον είσαι καλύτερα πατώντας φρένο). Τα ηλεκτρονικά αν υπάρχουν εφόσον καταφέρνουν και φρενάρουν τον έναν μόνο τροχό μπορεί και να είναι πιο επιτυχημένα από απλό LSD (αν και είναι κατάλληλα για μεμονωμένο εμπόδιο και όχι συνεχή χρήση).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dea-735 last edited by

                          Μήπως αντί φρένου είναι προτιμότερο το χειρόφρενο ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stolis last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Τα LSD όντως προσφέρουν σε χρήση στο δρόμο ιδίως σε σχετικά γλυστερά εδάφη, φουρκέτες με κλίση κ.ά. Αλλά για εκτός δρόμου το ποσοστό του μπλοκαρίσματος σπάνια επαρκεί για να σε ξεκολλήσει (με τόρσεν μάλλον είσαι καλύτερα πατώντας φρένο).

                            Τα δισκάτα είναι μακράν καλύτερα από τα torsen και κάθε άλλου είδους lsd.
                            Τα cusco για παράδειγμα, μπλοκάρουν μέχρι 100% αποδεδειγμένα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              crektis last edited by

                              Ο χρήστης stolis έγραψε:

                              Τα LSD όντως προσφέρουν σε χρήση στο δρόμο ιδίως σε σχετικά γλυστερά εδάφη, φουρκέτες με κλίση κ.ά. Αλλά για εκτός δρόμου το ποσοστό του μπλοκαρίσματος σπάνια επαρκεί για να σε ξεκολλήσει (με τόρσεν μάλλον είσαι καλύτερα πατώντας φρένο).

                              Τα δισκάτα είναι μακράν καλύτερα από τα torsen και κάθε άλλου είδους lsd.
                              Τα cusco για παράδειγμα, μπλοκάρουν μέχρι 100% αποδεδειγμένα.

                              Δεν ξέρω κάτι για αυτό. Επειδή έχω κάποιες αμφιβολίες όμως, θα καθίσω να το ψάξω. Βέβαια, είναι αδιαμφισβήτητο ότι τίποτε εκτός δρόμου δεν είναι όπως τα lockers.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stolis last edited by

                                Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                                Βέβαια, είναι αδιαμφισβήτητο ότι τίποτε εκτός δρόμου δεν είναι όπως τα lockers.

                                Σαφώς.
                                Τα δισκάτα είναι για άλλη χρήση, αλλά τα πάνε πολύ καλά και εκτός δρόμου σε σχέση με τα άλλα lsd.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
                                  Μήπως αντί φρένου είναι προτιμότερο το χειρόφρενο ;

                                  Το χειρόφρενο αφορά τις πίσω μόνο ρόδες. Δεν είναι η πιο σωστή λύση και θα φας το χειρόφρενο γρήγορα. Το βασικό πλεονέκτημά του είναι ότι μπορείς να το κάνεις και χωρίς αυτόματο κιβώτιο. Αν όμως έχεις αυτόματο είναι πολύ πιο εύκολο και αποτελεσματικό με φρένο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr