-
Όπως λέει και ο τίτλος του θέματος ενδιαφέρομαι να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο(σαν φοιτητής και εγώ) και έχω ανάγκη από συμβουλές . Καταρχάς να ενημερώσω ότι ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο και max τιμή 4000-4500(όσο πιο φθηνό πακέτο τόσο καλύτερα).. Βασικά κριτήρια:
Α) Χαμηλή κατανάλωση
Β)1000/1200(λόγος τα τέλη, κατά προτίμηση 1200 θα εξηγήσω παρακάτω)
Γ)Σχετικά με τις επιδόσεις δεν ενδιαφέρομαι για σκοτώστρες κλπ, αν είναι και αξιοπρεπές και όχι απλά κουτί καλοδεχούμενο
Δ)Να χει ABS( αν έχει και ESP ακόμα καλύτερα) και γενικά μια κάποια ασφάλεια
Αν ξέχασα κάτι θα το συμπληρώσω (είναι πρωί και δεν επικοινωνώ καλα )Ενδιαφέρομαι να το έχω για μέσα στην πόλη άλλα επειδή είμαι φοιτητής στην κρήτη θα πρέπει να γυρνάω και στην πόλη μου(Βόλος) οπότε χρειάζομαι αμάξι που να μπορεί να κάνει τέτοιες διαδρομές(δλδ ασφάλεια, ιδέα επιδόσεων κλπ) οπότε πιστεύω καποιο 1200 θα ταν λίγο καλύτερη επιλογή, αν διαφωνείται παρακαλώ διαψεύστε με, αυτό ζητάω εδώ ;)..
Από αυτά που έχω κοιτάξει έχω κάνει κάποιες σκέψεις αλλά γενικά είμαι στο ψήσιμο ακόμα. Να ενημερώσω ότι τρελαίνομαι για τα MINI (δεν είναι στις επιλογές μου εννοείται, απλά για να μην με παρεξηγείται αν αποκλείω αμάξια λόγω εμφάνισης ). Γενικά μου άρεσει και το Swift αλλά από αυτά που έχω βρει μακρύ κιβώτιο, συχνά σερβις κλπ ψιλό το έχω αποκλείσει(οδηγάω peugeot 206 και με εκνευρίζει αφάνταστα η διαφορά 1ης-2ας..) Τέσπα αρκετά πολυλόγησα ορισμένες επιλογές:
*Nissan micra 1.2(επιλογή κυρίως λόγω αξιοπιστίας nissan που ακούγεται γενικά. Γενικά μου αρέσει αλλά μερικές φορές το κοιτάω στο δρόμο και μου φαίνεται υπερβολικό.. Γενικά δεν ξέρω τι θέλω με λίγα λόγια.. )
*VW polo 1.2(γενικά αυτό μου αρέσει λόγω εξωτερική εμφάνισης, δεν έχω πρόβλημα με το λιτό εσωτερικό, ακούω ότι από επιδόσεις είναι σχετικά καλό, και γενικά ότι βγάζει τα προβληματάκια του, δεν είναι και από τα πιο οικονομικά αλλά σαν μικρό δεν μπορείς να τ κρίνεις υπερκαταναλωτικό)