-
Αγαπητοί φίλοι,
γράφω στο forum για να μοιραστώ μαζί σας την παραλογία σε όλο της το μεγαλείο, αλλά περισσότερο για να προστατέψω πιθανούς αγοραστές του τελευταίου Renault Megane Hatchback 1,4 tce.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αγόρασα τον Σεπτέμβριο του 2009. Κάποια στιγμή, κι ενώ ήταν στην εγγύηση, δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα στο air condition.
Το πήγα στο συνεργείο και με ενημέρωσαν ότι η ζημιά οφείλεται σε συσσώρευση φύλλων μέσα σε ένα σωληνάκι το οποίο ενώ κανονικά πρέπει να μεταφέρει το νερό προς τα έξω, έστελνε το νερό μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Αυτό είχε και σαν αποτέλεσμα να καεί και το μοτέρ του air condition.
Η ζημιά καλύφθηκε από την εγγύηση και κόστιζε περίπου στα 1.500 euro.
Πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τότε, κι ενώ άρχισα να προσέχω και να καθαρίζω τακτικά τους αεραγωγούς ακόμα και ανοίγοντας τον καπώ, αντιμετωπίζω και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Αυτή τη φορά σώσαμε το μοτέρ, αλλά για να φτιαχτεί το αυτοκίνητο λύθηκε ακόμα μια φορά. Συν του ότι πλημμύρησε το αυτοκίνητο μέσα.
Επειδή, δεν είναι πλέον στην εγγύηση η επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada δεν μου κάλυψε την ζημιά. Τι μου είπαν να κάνω δε για να προστατεύω το αυτοκινητό μου από αυτό το πρόβλημα? ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι ποτέ δυνατόν??? Και παρόλο που και αυτό έκανα (φυσικά όσο γινόταν) και παρόλο που καθάριζα συνεχώς τα φύλλα που υπήρχα επάνω στους αεραγωγούς, δεν κατάφερα να μην την ξαναπάθω για δεύτερη φορά και πριν συμπληρωθεί χρόνος.
Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση σε αυτό από την επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada? ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ!!!!!!
Το After Sales Service είναι όχι απλώς κακό, αλλά πραγματικά εξοργιστικό. Μιλούσα με κάποιον κύριο που ειρωνικά μου είπε ότι στο τέλος θα τους κατηγορήσω ακόμα και για τις γρατζουνιές που μπορεί να μου κάνει κάποιος περαστικός και επειδή αισθάνθηκα ότι πλέον το επίπεδο της συζήτησης έπεφτε δραματικά, ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του.
Ο εν λόγω κύριος, μου είπε ότι ο προιστάμενος είναι ο ίδιος και ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αρνήθηκε επίμονα να μου δώσει τηλέφωνα και διευθύνσεις επικοινωνίας της Renault στην Γαλλία λεγοντάς μου ότι δεν τα γνωρίζει. Αν είναι δυνατόν!!!!
Μου έλεγε να μπω στο site της Renault και να γράψω σε ένα mail το θέμα, το οποίο όμως θα το παραλάμβανε και θα απαντούσε η αντιπροσωπεία της Renault εδώ στην Ελλάδα και όχι η μαμά εταιρεία της Renault στη Γαλλία.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και κάλεσα ξανά, και ρώτησα το όνομα του προιστάμενου του After Sales και φυσικά δεν ήταν ο κύριος που μιλούσαμε πριν.
Φυσικά δεν άλλαξε και πολύ η κατάσταση αφού μίλησα με τον 'πραγματικό' προιστάμενο, και δεν αποδέχθηκε ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα 'πάσχουν' σε αυτό το θέμα, αλλά και η συμπεριφορά του ήταν άκρως ειρωνική. (Για του λόγου το αληθές googlaρετε να δείτε πόσα megane έχουν αυτό το θέμα.
Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στα δικαστήρια (αν μέχρι τότε δεν έχω πάρει απάντηση από την Renault στην Γαλλία, διότι μέσα πλέον από το internet τα βρίσκεις όλα).
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν, όσοι έχετε Megane μην παρκάρετε κάτω από δέντρα και όσοι δεν έχετε αλλά σκέφτεστε να το πάρετε, αξιολογήστε με το δικό σας μυαλό και κρίση το παραπάνω θέμα. (Παρεπιπτωντος, βρήκα άλλες τρεις περιπτώσεις με το ίδιο πρόβλημα, αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν ούτε τα χρήματα ούτε τη διάθεση να 'κυνηγήσουν' την εταιρεία με το ανύπαρκτο After Sales, που προφανώς το έχουν έτσι απλά πρέπει από την μαμά εταιρεία.
Μπορώ να δώσω περισσότερα στοιχεία (ονόματα κλπ) σε όποιον το θελήσει με προσωπικό μήνυμα. -
Αγαπητοί φίλοι,
γράφω στο forum για να μοιραστώ μαζί σας την παραλογία σε όλο της το μεγαλείο, αλλά περισσότερο για να προστατέψω πιθανούς αγοραστές του τελευταίου Renault Megane Hatchback 1,4 tce.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αγόρασα τον Σεπτέμβριο του 2009. Κάποια στιγμή, κι ενώ ήταν στην εγγύηση, δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα στο air condition.
Το πήγα στο συνεργείο και με ενημέρωσαν ότι η ζημιά οφείλεται σε συσσώρευση φύλλων μέσα σε ένα σωληνάκι το οποίο ενώ κανονικά πρέπει να μεταφέρει το νερό προς τα έξω, έστελνε το νερό μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Αυτό είχε και σαν αποτέλεσμα να καεί και το μοτέρ του air condition.
Η ζημιά καλύφθηκε από την εγγύηση και κόστιζε περίπου στα 1.500 euro.
Πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τότε, κι ενώ άρχισα να προσέχω και να καθαρίζω τακτικά τους αεραγωγούς ακόμα και ανοίγοντας τον καπώ, αντιμετωπίζω και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Αυτή τη φορά σώσαμε το μοτέρ, αλλά για να φτιαχτεί το αυτοκίνητο λύθηκε ακόμα μια φορά. Συν του ότι πλημμύρησε το αυτοκίνητο μέσα.
Επειδή, δεν είναι πλέον στην εγγύηση η επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada δεν μου κάλυψε την ζημιά. Τι μου είπαν να κάνω δε για να προστατεύω το αυτοκινητό μου από αυτό το πρόβλημα? ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι ποτέ δυνατόν??? Και παρόλο που και αυτό έκανα (φυσικά όσο γινόταν) και παρόλο που καθάριζα συνεχώς τα φύλλα που υπήρχα επάνω στους αεραγωγούς, δεν κατάφερα να μην την ξαναπάθω για δεύτερη φορά και πριν συμπληρωθεί χρόνος.
Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση σε αυτό από την επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada? ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ!!!!!!
Το After Sales Service είναι όχι απλώς κακό, αλλά πραγματικά εξοργιστικό. Μιλούσα με κάποιον κύριο που ειρωνικά μου είπε ότι στο τέλος θα τους κατηγορήσω ακόμα και για τις γρατζουνιές που μπορεί να μου κάνει κάποιος περαστικός και επειδή αισθάνθηκα ότι πλέον το επίπεδο της συζήτησης έπεφτε δραματικά, ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του.
Ο εν λόγω κύριος, μου είπε ότι ο προιστάμενος είναι ο ίδιος και ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αρνήθηκε επίμονα να μου δώσει τηλέφωνα και διευθύνσεις επικοινωνίας της Renault στην Γαλλία λεγοντάς μου ότι δεν τα γνωρίζει. Αν είναι δυνατόν!!!!
Μου έλεγε να μπω στο site της Renault και να γράψω σε ένα mail το θέμα, το οποίο όμως θα το παραλάμβανε και θα απαντούσε η αντιπροσωπεία της Renault εδώ στην Ελλάδα και όχι η μαμά εταιρεία της Renault στη Γαλλία.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και κάλεσα ξανά, και ρώτησα το όνομα του προιστάμενου του After Sales και φυσικά δεν ήταν ο κύριος που μιλούσαμε πριν.
Φυσικά δεν άλλαξε και πολύ η κατάσταση αφού μίλησα με τον 'πραγματικό' προιστάμενο, και δεν αποδέχθηκε ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα 'πάσχουν' σε αυτό το θέμα, αλλά και η συμπεριφορά του ήταν άκρως ειρωνική. (Για του λόγου το αληθές googlaρετε να δείτε πόσα megane έχουν αυτό το θέμα.
Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στα δικαστήρια (αν μέχρι τότε δεν έχω πάρει απάντηση από την Renault στην Γαλλία, διότι μέσα πλέον από το internet τα βρίσκεις όλα).
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν, όσοι έχετε Megane μην παρκάρετε κάτω από δέντρα και όσοι δεν έχετε αλλά σκέφτεστε να το πάρετε, αξιολογήστε με το δικό σας μυαλό και κρίση το παραπάνω θέμα. (Παρεπιπτωντος, βρήκα άλλες τρεις περιπτώσεις με το ίδιο πρόβλημα, αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν ούτε τα χρήματα ούτε τη διάθεση να 'κυνηγήσουν' την εταιρεία με το ανύπαρκτο After Sales, που προφανώς το έχουν έτσι απλά πρέπει από την μαμά εταιρεία.
Μπορώ να δώσω περισσότερα στοιχεία (ονόματα κλπ) σε όποιον το θελήσει με προσωπικό μήνυμα. -
Αγαπητοί φίλοι,
γράφω στο forum για να μοιραστώ μαζί σας την παραλογία σε όλο της το μεγαλείο, αλλά περισσότερο για να προστατέψω πιθανούς αγοραστές του τελευταίου Renault Megane Hatchback 1,4 tce.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αγόρασα τον Σεπτέμβριο του 2009. Κάποια στιγμή, κι ενώ ήταν στην εγγύηση, δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα στο air condition.
Το πήγα στο συνεργείο και με ενημέρωσαν ότι η ζημιά οφείλεται σε συσσώρευση φύλλων μέσα σε ένα σωληνάκι το οποίο ενώ κανονικά πρέπει να μεταφέρει το νερό προς τα έξω, έστελνε το νερό μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Αυτό είχε και σαν αποτέλεσμα να καεί και το μοτέρ του air condition.
Η ζημιά καλύφθηκε από την εγγύηση και κόστιζε περίπου στα 1.500 euro.
Πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τότε, κι ενώ άρχισα να προσέχω και να καθαρίζω τακτικά τους αεραγωγούς ακόμα και ανοίγοντας τον καπώ, αντιμετωπίζω και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Αυτή τη φορά σώσαμε το μοτέρ, αλλά για να φτιαχτεί το αυτοκίνητο λύθηκε ακόμα μια φορά. Συν του ότι πλημμύρησε το αυτοκίνητο μέσα.
Επειδή, δεν είναι πλέον στην εγγύηση η επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada δεν μου κάλυψε την ζημιά. Τι μου είπαν να κάνω δε για να προστατεύω το αυτοκινητό μου από αυτό το πρόβλημα? ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι ποτέ δυνατόν??? Και παρόλο που και αυτό έκανα (φυσικά όσο γινόταν) και παρόλο που καθάριζα συνεχώς τα φύλλα που υπήρχα επάνω στους αεραγωγούς, δεν κατάφερα να μην την ξαναπάθω για δεύτερη φορά και πριν συμπληρωθεί χρόνος.
Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση σε αυτό από την επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada? ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ!!!!!!
Το After Sales Service είναι όχι απλώς κακό, αλλά πραγματικά εξοργιστικό. Μιλούσα με κάποιον κύριο που ειρωνικά μου είπε ότι στο τέλος θα τους κατηγορήσω ακόμα και για τις γρατζουνιές που μπορεί να μου κάνει κάποιος περαστικός και επειδή αισθάνθηκα ότι πλέον το επίπεδο της συζήτησης έπεφτε δραματικά, ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του.
Ο εν λόγω κύριος, μου είπε ότι ο προιστάμενος είναι ο ίδιος και ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αρνήθηκε επίμονα να μου δώσει τηλέφωνα και διευθύνσεις επικοινωνίας της Renault στην Γαλλία λεγοντάς μου ότι δεν τα γνωρίζει. Αν είναι δυνατόν!!!!
Μου έλεγε να μπω στο site της Renault και να γράψω σε ένα mail το θέμα, το οποίο όμως θα το παραλάμβανε και θα απαντούσε η αντιπροσωπεία της Renault εδώ στην Ελλάδα και όχι η μαμά εταιρεία της Renault στη Γαλλία.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και κάλεσα ξανά, και ρώτησα το όνομα του προιστάμενου του After Sales και φυσικά δεν ήταν ο κύριος που μιλούσαμε πριν.
Φυσικά δεν άλλαξε και πολύ η κατάσταση αφού μίλησα με τον 'πραγματικό' προιστάμενο, και δεν αποδέχθηκε ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα 'πάσχουν' σε αυτό το θέμα, αλλά και η συμπεριφορά του ήταν άκρως ειρωνική. (Για του λόγου το αληθές googlaρετε να δείτε πόσα megane έχουν αυτό το θέμα.
Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στα δικαστήρια (αν μέχρι τότε δεν έχω πάρει απάντηση από την Renault στην Γαλλία, διότι μέσα πλέον από το internet τα βρίσκεις όλα).
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν, όσοι έχετε Megane μην παρκάρετε κάτω από δέντρα και όσοι δεν έχετε αλλά σκέφτεστε να το πάρετε, αξιολογήστε με το δικό σας μυαλό και κρίση το παραπάνω θέμα. (Παρεπιπτωντος, βρήκα άλλες τρεις περιπτώσεις με το ίδιο πρόβλημα, αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν ούτε τα χρήματα ούτε τη διάθεση να 'κυνηγήσουν' την εταιρεία με το ανύπαρκτο After Sales, που προφανώς το έχουν έτσι απλά πρέπει από την μαμά εταιρεία.
Μπορώ να δώσω περισσότερα στοιχεία (ονόματα κλπ) σε όποιον το θελήσει με προσωπικό μήνυμα. -
1η φορά ακούω και διαβάζω τέτοιο περιστατικό σε Megane III στην Ελλάδα.
Δεν αμφιβάλλω σε καμία περίπτωση για τα λεγόμενά σου και το πρόβλημά σου.
Θα μπορούσες να παραθέσεις απλά για ενημέρωση links σχετικά με το πρόβλημα;Επίσης να μας αναφέρεις την αντιπροσωπεία με την οποία είχες το πρόβλημα στην εξυπηρέτηση.
-
Νομικά δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις άκρη γιατί ουσιαστικά όσο περίεργο και αν ακούγεται δεν εχεις με τι να τους κατηγορήσεις (θα πουν λάθη εργοστασίου και πως δεν φέρουν ευθύνη και ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΛΠΑ). Πρώτη φορά κούω για τέτοιο πρόβλημα σε νέο Renault. Μήπως έτυχε και ήταν το δικό σου προβληματικο σε αυτό το σημείο;
ΥΓ Η Renault δεν φημίζεται για την αξιοπιστία της. -
Το πρόβλημα ξεφεύγει από τα κοινά που μπορεί να παρουσιάσει ένα όχημα από λογική χρήση.
Εφόσον λοιπόν σου πιστοποιούν γραπτώς (ζήτα το) ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε λόγω φύλλων μπλαμπλα και εφόσον δεν αναφέρεται οτιδήποτε στο εγχειρίδιο χρήσης για το θέμα και για συγκεκριμένους τρόπους προστασίας, πρόκειται για 'πραγματικό ελάττωμα' του αυτοκινήτου και οφείλουν να στο επισκευάσουν δωρεάν ή να αντιμετωπίσουν μόνιμα το πρόβλημα. -
Παρόμοιο πρόβλημα μου έχει πει γνωστός μου, αλλά για το προηγούμενο μοντέλο.
-
Κατα τη γνωμη μου:
α) τους κανεις μηνυση οτι δεν επισκευασαν σωστα απο την πρωτη φορα το προβλημα ή οτι το αμαξι εχει πραγματικο ελαττωμα (οπως το οριζει ο νομος) και απαιτεις να αντιμετωπιστει οριστικα και φυσικα δωρεαν. Προσωπικα μου περνα απο το μυαλο και οτι ιιιισως και σκοπιμως δεν σου το ανεφεραν στην πρωτη σου επισκεψη (αν και αυτο ειναι μονο μια εικασια και δεν ξερω κατα ποσο μπορει να αποδειχθει) οτι υπαρχει κατασκευαστικο ελαττωμα στο αμαξι για να αποφυγουν τα 'χειροτερα' εκεινη την ωρα. Μπορει ονως να ειναι και λαθος. Παντως θα το εψαχνα.
Β) στελνεις mail με ευγενικο υφος στα αγγλικα (ιδανικα στα γαλλικα) στη renault france σχετικα με το θεμα, στελνοντας τους σκαναρισμενα και τα τιμολογια της πρωτης επισκευης (οφειλαν να σου δωσουν τιμολογια μηδενικης αξιας λογω καλυψης εγγυησης) και ζητας να βρεθει λυση καθως θεωρεις απαραδεκτη την αντιμετωπιση απο ελλαδα καθως και απαραδεκτο το συγκεκριμενο ελαττωμα του προιοντος που αγορασες. Φυσικα αν εχεις ορεξη τους περιγραφεις οσο αναλυτικοτερα μπορεις και τα τηλεφωνηματα που εκανες βαζοντας και τα ονοματα των ατομων με τα οποια συνομιλησες.Φυσικα και ενας δικηγορος θα μπορει να σε κατατοπισει πολυ καλυτερα πανω στο θεμα και πιο υπευθυνα (ειναι αλλωστε η δουλεια του αυτη).
Ακομα ομως κι αν δεν αποφασισεις να κινηθεις νομικα, γνωμη μου ειναι αυτα τα περιστατικα να μην μενουν στο σκοταδι και σε αγνοια της μαμα εταιριας.
Αν δεν τους πεις το προβλημα σου (μιας και στην τελικη ολοι μεσαζωντες ειναι), πως θα σε βοηθησουν;
(το ξαναγραφω: ολα αυτα κατα την αποψη μου. Δε σημαινει οτι ολα οσα σου γραφω ειναι και σωστα. Απλα εγω με τις δικες μου γνωσεις μαλλον σε αυτο το 'κλιμα' θα κινιομουν.)Τελις... Υπαρχει και η αλλη λυση που ειναι και αρκετα πιο αμεση: βρισκεις αλλη αντιπροσωπια συνεργασιμη μπας και σε βοηθησουν και να μην πληρωσεις τιποτα (η εστω το μικροτερο δυνατο ποσο) και να λυθει το θεμα μονιμα.
-
Όλα τα αμάξια αν τα παρκάρεις κάτω από δέντρα γεμίζουν φύλλα και βουλώνουν οι αποχετεύσεις.
Πάντα προσέχω να μη παρκάρω το αμάξι κάτω από δέντρα και αν ποτέ τύχει να το αφήσω, μετά καθαρίζω προσεκτικά τα φύλλα.
Στο μπαλκόνι του σπιτιού σου τα φύλλα από τις γλάστρες τα αφήνεις να μαζεύονται στην αποχέτευση και ποτέ δεν τα σκουπίζεις;
Μερικά πράγματα δεν μπορείς να τα αποφύγεις. -
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
ΥΓ Η Renault δεν φημίζεται για την αξιοπιστία της.Εισαι τρομπας, τελος.
Περαστικα στον φιλο και καλα ξεμπερδεματα..Αν μπορεις κυνηγα τους..
-
Το ίδιο πρόβλημα έχει και φίλη με το τελευταίο Clio, και το έχει βρει 2 φορές πλημμυρισμένο...αν και το πρόσεχε την ξανά-παθε...Φαντάσου το παρκάρει στο ανοικτό γκαράζ της, και τώρα πια, όταν ακούει για βροχές του βάζει και κουκούλα για καλό και για κακό...
Νίκος.
-
Εγώ δεν κατάλαβα κάτι.
Τελικά ΟΛΑ τα νέα Megane έχουν αυτό το 'πρόβλημα' ή κάποια έχουν βγει με κάποια εργοστασιακή ατέλεια;
Και αν αφορά ΟΛΑ τα Megane πως και δεν έχει γίνει ΜΕΓΑ θέμα από τους ιδιοκτήτες στα συνεργεία και γενικά σε όλες τις χώρες;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πρόβλημα ξεφεύγει από τα κοινά που μπορεί να παρουσιάσει ένα όχημα από λογική χρήση.
Εφόσον λοιπόν σου πιστοποιούν γραπτώς (ζήτα το) ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε λόγω φύλλων μπλαμπλα και εφόσον δεν αναφέρεται οτιδήποτε στο εγχειρίδιο χρήσης για το θέμα και για συγκεκριμένους τρόπους προστασίας, πρόκειται για 'πραγματικό ελάττωμα' του αυτοκινήτου και οφείλουν να στο επισκευάσουν δωρεάν ή να αντιμετωπίσουν μόνιμα το πρόβλημα.Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου. Στην Αμερική σίγουρα θα τους έπερνε τα σώβρακα αν του έδιναν κάτι τέτοιο γραπτώς. Στην Αμερική βέβαια θα του έλεγαν εκτός εγγύησης, τελεία. Θε έπρεπε να μαζευτούν εκατοντάδες για να μιλήσουν για εργοστασιακή ατέλεια...
-
Το θέμα, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι κάποιο μοντέλο παρουσιάζει αυτή την ιδιαιτερότητα. Γιατί είναι γνωστό ότι δεν πρέπει να αφήνεις τους αγωγούς να βουλώνουν. Αλλά αυτό γιατί εμποδίζεται το νερό να κυλήσει εκτός των αγωγών και λιμνάζει μαζί με βρωμιές, όχι γιατί θα πάθει σοβαρή ζημιά το κλιματιστικό.
Πώς να το κάνουμε δηλαδή; Κάτι αρχαία γιαπωνέζικα, γερμανικά, κορεάτικα με κλιματιστικό κουκουρούκου και δεν είχαν θέμα. Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αφήνει τις λάσπες και τα νερά να καταλήξουν στο μοτέρ του κλιματιστικού και να το αχρηστεύουν; Πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, που, όπως έγραψα παραπάνω, θα έπρεπε να υπερτονίζεται στο εγχειρίδιο χρήσης.
Και ερωτώ: αν κάποιος ταλαίπωρος πάρει το ολοκαίνουριο αυτοκίνητο και κάνει ένα φθινοπωρινό/χειμερινό ταξίδι στα ευρωπαϊκά δάση υπό βροχή και πτώση φύλλων, θα πρέπει να σταματάει, να ξεβουλώνει και να συνεχίζει για να μη βρεθεί με νερά στην καμπίνα και χωρίς κλιματισμό;
Youtube VideoΥΓ: το 'εκτός εγγύησης' δεν ισχύει για ελάττωμα του πωληθέντος πράγματος, το οποίο υπήρχε από το χρόνο της αγοράς (υπάρχουν βέβαια κάποιες προϋποθέσεις και παραγραφές). Γι' αυτό υπάρχουν και οι ανακλήσεις, για να μην πληρώνουν οι βιομηχανίες τα κέρατά τους σε αποζημιώσεις, ανεξαρτήτως εγγύησης.
-
Ξέρω αντίστοιχο πρόβλημα σε 1 Golf και 1 Eos.
Το θέμα δεν είναι τόσο το πρόβλημα όσο η κάκιστη εξυπηρέτηση που περιγράφεται.Προβλήματα οποιουδήποτε είδους βγάζει σχεδόν κάθε αυτοκίνητο, το θέμα είναι πως σε αντιμετωπίζει η τοπική αλλά και η κεντρική αντιπροσωπεία.
Και ο συντάκτης είναι πολύ ικανοποιημένος σε όλους τους υπόλοιπους τομείς από το αυτοκίνητο και την τοπική αντιπροσωπεία. Αλλά δεν είναι δυνατόν για ένα πρόβλημα που δεν οφείλεται όπως δείχνει στο χρήστη να δείχνει μια τόσο τραγική εξυπηρέτηση μια κεντρική αντιπροσωπεία. Μετά μη περιμένεις από ένα τόσο δυσαρεστημένο πελάτη από το after sales σου να ξαναπάρει αμάξι από εσένα, ούτε να μη σε δυσφημίσει σε γνωστούς και φίλους.
Επίσης θα με ενδιέφερε να βρω σχετικά Links. Με αναζήτηση στο google δεν βρήκα κάτι σχετικό. Ενδεχομένως να πρόκειται για ζήτημα στις πρώτες παρτίδες παραγωγής γιατί δεν υπάρχει σαν γενικευμένο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Παρόμοιο πρόβλημα μου έχει πει γνωστός μου, αλλά για το προηγούμενο μοντέλο.Ναι για το προηγούμενο μοντέλο είναι πασύγνωστο ότι αυτό συνέβαινε. Μου το είπαν και στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όλα τα αμάξια αν τα παρκάρεις κάτω από δέντρα γεμίζουν φύλλα και βουλώνουν οι αποχετεύσεις.Πάντα προσέχω να μη παρκάρω το αμάξι κάτω από δέντρα και αν ποτέ τύχει να το αφήσω, μετά καθαρίζω προσεκτικά τα φύλλα.
Στο μπαλκόνι του σπιτιού σου τα φύλλα από τις γλάστρες τα αφήνεις να μαζεύονται στην αποχέτευση και ποτέ δεν τα σκουπίζεις;
Μερικά πράγματα δεν μπορείς να τα αποφύγεις.Το ίδιο ακριβώς έκανα κι εγώ μετά την πρώτη φορά.
Αλλά:
1ον: δεν μπορώ να περάσω τη ζωή μου με το φακιόλι. Το αυτοκίνητο είναι εργαλείο και δεν είναι για να το έχω ούτε στην γυάλα, αλλά και ούτε να καθαρίζω κάθε μέρα τα φύλλα (εσύ αυτό κάνεις?)
2ον: κάνω την ίδια χρήση που έκανα και στα προηγούμενα αυτοκινητά μου (και ακόμα πιο προσεκτική μετά την πρώτη φορά του προβλήματος)
3ον: μένω Νέα Ιωνία και δουλεύω Μαρούσι που είναι περιοχές που δεν φημίζονται και για την πυκνή τους βλάστηση
4ον: σε ένα άλλο εξουσιοδοτημένο που το πήγα σήμερα μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα, κυρίως στα προηγούμενα μοντέλα Megane, αλλά ακόμα και στο δικό μου, κι επιπλεόν της πατέντας που έκανε το προηγούμενο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (κατήργησε το συγκεκριμένο σωληνάκι) θα μου προσθέσουν μια επιπλέον σχάρα στο τροπέτο. Το κάνουν σε όσα Megane σκάνε με αυτό το πρόβλημα. (Άρα επιβεβαιώνομαι ότι για αυτούς το πρόβλημα είναι γνωστό) -
Ο χρήστης kostasp1966 έγραψε:
... μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα, κυρίως στα προηγούμενα μοντέλα Megane ...Τελικα σε εκεινο το ρημαδι Megane II λειτουργησε κατι σωστα? 8-)
Απο την στιγμη που υπαρχει προηγουμενο η παραλληλα και σε αλλα το ιδιο θεμα επρεπε να επεμβει και να ενημερωσει ο εισαγωγεας. Αλλα τα κλασικα ...after sales στην Ελλαδα ΓΤΠ!!!!!!!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Νομικά δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις άκρη γιατί ουσιαστικά όσο περίεργο και αν ακούγεται δεν εχεις με τι να τους κατηγορήσεις (θα πουν λάθη εργοστασίου και πως δεν φέρουν ευθύνη και ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΛΠΑ). Πρώτη φορά κούω για τέτοιο πρόβλημα σε νέο Renault. Μήπως έτυχε και ήταν το δικό σου προβληματικο σε αυτό το σημείο;
ΥΓ Η Renault δεν φημίζεται για την αξιοπιστία της.Οχι βεβαια. Αυτος που του ΠΟΥΛΗΣΕ το πραγμα κ εισεπραξε τα λεφτα, ΠΑΝΤΑ εχει ευθυνη για αυτο που πουλησε.
-
Ο χρήστης kostasp1966 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,
γράφω στο forum για να μοιραστώ μαζί σας την παραλογία σε όλο της το μεγαλείο, αλλά περισσότερο για να προστατέψω πιθανούς αγοραστές του τελευταίου Renault Megane Hatchback 1,4 tce.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αγόρασα τον Σεπτέμβριο του 2009. Κάποια στιγμή, κι ενώ ήταν στην εγγύηση, δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα στο air condition.
Το πήγα στο συνεργείο και με ενημέρωσαν ότι η ζημιά οφείλεται σε συσσώρευση φύλλων μέσα σε ένα σωληνάκι το οποίο ενώ κανονικά πρέπει να μεταφέρει το νερό προς τα έξω, έστελνε το νερό μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Αυτό είχε και σαν αποτέλεσμα να καεί και το μοτέρ του air condition.
Η ζημιά καλύφθηκε από την εγγύηση και κόστιζε περίπου στα 1.500 euro.
Πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από τότε, κι ενώ άρχισα να προσέχω και να καθαρίζω τακτικά τους αεραγωγούς ακόμα και ανοίγοντας τον καπώ, αντιμετωπίζω και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Αυτή τη φορά σώσαμε το μοτέρ, αλλά για να φτιαχτεί το αυτοκίνητο λύθηκε ακόμα μια φορά. Συν του ότι πλημμύρησε το αυτοκίνητο μέσα.
Επειδή, δεν είναι πλέον στην εγγύηση η επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada δεν μου κάλυψε την ζημιά. Τι μου είπαν να κάνω δε για να προστατεύω το αυτοκινητό μου από αυτό το πρόβλημα? ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι ποτέ δυνατόν??? Και παρόλο που και αυτό έκανα (φυσικά όσο γινόταν) και παρόλο που καθάριζα συνεχώς τα φύλλα που υπήρχα επάνω στους αεραγωγούς, δεν κατάφερα να μην την ξαναπάθω για δεύτερη φορά και πριν συμπληρωθεί χρόνος.
Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση σε αυτό από την επίσημη αντιπροσωπεία PGA Ellada? ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ!!!!!!
Το After Sales Service είναι όχι απλώς κακό, αλλά πραγματικά εξοργιστικό. Μιλούσα με κάποιον κύριο που ειρωνικά μου είπε ότι στο τέλος θα τους κατηγορήσω ακόμα και για τις γρατζουνιές που μπορεί να μου κάνει κάποιος περαστικός και επειδή αισθάνθηκα ότι πλέον το επίπεδο της συζήτησης έπεφτε δραματικά, ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του.
Ο εν λόγω κύριος, μου είπε ότι ο προιστάμενος είναι ο ίδιος και ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Αρνήθηκε επίμονα να μου δώσει τηλέφωνα και διευθύνσεις επικοινωνίας της Renault στην Γαλλία λεγοντάς μου ότι δεν τα γνωρίζει. Αν είναι δυνατόν!!!!
Μου έλεγε να μπω στο site της Renault και να γράψω σε ένα mail το θέμα, το οποίο όμως θα το παραλάμβανε και θα απαντούσε η αντιπροσωπεία της Renault εδώ στην Ελλάδα και όχι η μαμά εταιρεία της Renault στη Γαλλία.
Κλείσαμε το τηλέφωνο και κάλεσα ξανά, και ρώτησα το όνομα του προιστάμενου του After Sales και φυσικά δεν ήταν ο κύριος που μιλούσαμε πριν.
Φυσικά δεν άλλαξε και πολύ η κατάσταση αφού μίλησα με τον 'πραγματικό' προιστάμενο, και δεν αποδέχθηκε ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα 'πάσχουν' σε αυτό το θέμα, αλλά και η συμπεριφορά του ήταν άκρως ειρωνική. (Για του λόγου το αληθές googlaρετε να δείτε πόσα megane έχουν αυτό το θέμα.
Δώσαμε λοιπόν ραντεβού στα δικαστήρια (αν μέχρι τότε δεν έχω πάρει απάντηση από την Renault στην Γαλλία, διότι μέσα πλέον από το internet τα βρίσκεις όλα).
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν, όσοι έχετε Megane μην παρκάρετε κάτω από δέντρα και όσοι δεν έχετε αλλά σκέφτεστε να το πάρετε, αξιολογήστε με το δικό σας μυαλό και κρίση το παραπάνω θέμα. (Παρεπιπτωντος, βρήκα άλλες τρεις περιπτώσεις με το ίδιο πρόβλημα, αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν ούτε τα χρήματα ούτε τη διάθεση να 'κυνηγήσουν' την εταιρεία με το ανύπαρκτο After Sales, που προφανώς το έχουν έτσι απλά πρέπει από την μαμά εταιρεία.
Μπορώ να δώσω περισσότερα στοιχεία (ονόματα κλπ) σε όποιον το θελήσει με προσωπικό μήνυμα.Σορρυ... αλλα δεν βλέπω κατα ποιον τρόπο έχεις δίκιο. Long story short, καλα σου είπανε. Βέβαια επετρεψε μου να αμφιβάλλω για το κατα πόσο ή αρχική βλάβη ήταν θέμα εξωγενή παράγοντα. Αν ήταν κάτι που δεν έφταιγε το αμάξι θεωρώ πως απλά δεν θα στο φτιάχνανε και θα σου έλεγαν εξαρχης 'Ur problem...'
Γνώμη μου βεβαίως βεβαίως...
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΜΗΝ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΟ Renault ΣΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΑ!!!!!!