-
Καλησπέρα! Εδώ και καιρό έψαχνα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και τελικά κατέληξα και πήρα ένα Fiat Punto Abarth μοντέλο του '99. Πως είναι σαν αμάξι; Θα ήθελα να ακούσω ελευθερα γνώμες για τα θετικά και αρνητικά αυτού του αυτοκινήτου.
-
Καλησπέρα! Εδώ και καιρό έψαχνα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και τελικά κατέληξα και πήρα ένα Fiat Punto Abarth μοντέλο του '99. Πως είναι σαν αμάξι; Θα ήθελα να ακούσω ελευθερα γνώμες για τα θετικά και αρνητικά αυτού του αυτοκινήτου.
-
Καλησπέρα! Εδώ και καιρό έψαχνα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και τελικά κατέληξα και πήρα ένα Fiat Punto Abarth μοντέλο του '99. Πως είναι σαν αμάξι; Θα ήθελα να ακούσω ελευθερα γνώμες για τα θετικά και αρνητικά αυτού του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλησπέρα! Εδώ και καιρό έψαχνα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και τελικά κατέληξα και πήρα ένα Fiat Punto Abarth μοντέλο του '99. Πως είναι σαν αμάξι; Θα ήθελα να ακούσω ελευθερα γνώμες για τα θετικά και αρνητικά αυτού του αυτοκινήτου.Ποιο μοντελο ειναι αυτο;
Εσυ που το αγορασες πως σου φαινεται το αμαξι;
-
Πολύ καλό μου φαινεται. Σχεδιαστικά μ αρεσει πολύ τόσο εξωτερικα οσο και εσωτερικά. Επισης και στην οδηγηση πολυ καλο μου φαινεται, ωστοσο θα ηθελα και τη γνωμη σας, γιατι ειμαι νεος οδηγος οποτε δεν μπορω να κανω και συγκρισεις σε σχεση με αλλα αυτοκινητα. Του 99 μοντελο ειναι, 5πορτο, η σπορ εκδοση με σποιλερ, μασπιε κλπ
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Πολύ καλό μου φαινεται. Σχεδιαστικά μ αρεσει πολύ τόσο εξωτερικα οσο και εσωτερικά. Επισης και στην οδηγηση πολυ καλο μου φαινεται, ωστοσο θα ηθελα και τη γνωμη σας, γιατι ειμαι νεος οδηγος οποτε δεν μπορω να κανω και συγκρισεις σε σχεση με αλλα αυτοκινητα. Του 99 μοντελο ειναι, 5πορτο, η σπορ εκδοση με σποιλερ, μασπιε κλπLook abarth δηλαδη.Δεν ειμαι σιγουρος ομως οτι υπηρχε το κιτ για τα 5πορτα,μπορει να θυμαμαι και λαθος. .Ποσα κυβικα ειναι;
Σε γενικες γραμμες ειναι μια χαρα αμαξακι,οτι πρεπει για νεο οδηγο.Απο προβληματα ειχε θεμα με το ηλεκτρικο τιμονι ,εχανε την υποβοηθηση.
-
το 1999 δεν εβγαινε Punto abrth οποτε εννοεις Punto με look abarth ....ποια εκδοση του puntο ειναι??
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
το 1999 δεν εβγαινε Punto abrth οποτε εννοεις Punto με look abarth ....ποια εκδοση του puntο ειναι??Mπορεί να ειναι και αυτο. Γραφει abarth παντως. Δεν γνωριζω και πολλά. Τι εννοεις ποια εκδοση? 1242cc ειναι.
-
Bodykit όχι δεν εχει. Ισως να ειναι και το κλασικο punto φτιαγμενο καπως με καποια extra (δεν ειναι απο 1ο χερι για να γωνριζω).
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Bodykit όχι δεν εχει. Ισως να ειναι και το κλασικο punto φτιαγμενο καπως με καποια extra (δεν ειναι απο 1ο χερι για να γωνριζω).Και ομως body kit σε κλασσικο πουντο ειναι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Bodykit όχι δεν εχει. Ισως να ειναι και το κλασικο punto φτιαγμενο καπως με καποια extra (δεν ειναι απο 1ο χερι για να γωνριζω).
Και ομως body kit σε κλασσικο πουντο ειναι.
Δεν ειναι πολυ χαμηλωμενο μπροστα(αυτο δεν λενε bodykit??). Ειναι οπως στα κλασικα punto. Aπλα εχει μασπιε και σποιλερ εξτρα.
-
Απο τις καλύτερες επιλογές δεν είναι! Αν φανταστώ ότι είναι και το 6ταχυτο τότε ... προβληματίζομαι πόσο πιο ευγενικά μπορώ να πω πως πρόκειται ... καλοταξιδο να είναι και 'μάθε' σε αυτό και αργότερα βλέπουμε.
Το χειρότερο ever κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς καθόλου αισθηση, κουμπωμα κλπ.
Το δε τιμόνι του, το ελαφρυτερο που μπορεί να υπάρξει. Τοσο πολύ που κουράζει και δημιουργεί ανασφάλεια.
Τα φρενα και η οδική του συμπεριφορά αποζημιώνουν κάπως την κατασταση!Απλώς εγκυκλοπαιδικά πλέον ... τι ακριβώς έψαχνες (σε χαρακτηριστικά, επιδόσεις,κυβισμούς, μεγεθη, όριο χρημάτων κλπ) όταν έψαχνες για να αγοράσεις αυτοκίνητο?
-
για την εποχή του και τα κυβικά του ήταν πυραυλάκι...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Απο τις καλύτερες επιλογές δεν είναι! Αν φανταστώ ότι είναι και το 6ταχυτο τότε ... προβληματίζομαι πόσο πιο ευγενικά μπορώ να πω πως πρόκειται ... καλοταξιδο να είναι και 'μάθε' σε αυτό και αργότερα βλέπουμε.
Το χειρότερο ever κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς καθόλου αισθηση, κουμπωμα κλπ.
Το δε τιμόνι του, το ελαφρυτερο που μπορεί να υπάρξει. Τοσο πολύ που κουράζει και δημιουργεί ανασφάλεια.
Τα φρενα και η οδική του συμπεριφορά αποζημιώνουν κάπως την κατασταση!Απλώς εγκυκλοπαιδικά πλέον ... τι ακριβώς έψαχνες (σε χαρακτηριστικά, επιδόσεις,κυβισμούς, μεγεθη, όριο χρημάτων κλπ) όταν έψαχνες για να αγοράσεις αυτοκίνητο?
Μη φανταστεις οτι εψαχνα και τιποτα τρομερο. Ενα αμαξακι οσο δυνατον εμφανισιμο και νεανικό να κανω τη δουλεια μου. Πιστευω πως ειναι πολυ καλη επιλογη σαν εμφανιση για πρωτο αμαξι. 5 ταχυτητες εχει. Για επιδοσεις δεν ξερω, αλλα εμενα μου φαινεται καλο. Και τα γκαζακια του τα εχει, ειναι και ανετο και ευτυχως αθορυβο (γιατι ειχα ακουσει οτι τα Punto μετα απο χρονια παρουσιαζουν τριγμους). Ωστοσο ακομα δεν εχω κανει καποιο μεγαλο ταξιδι και ειμαι αρχαριος οδηγος οποτε μπορει και να το υπερεκτιμω λιγο. Θα δειξει...
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Καλησπέρα! Εδώ και καιρό έψαχνα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και τελικά κατέληξα και πήρα ένα Fiat Punto Abarth μοντέλο του '99. Πως είναι σαν αμάξι; Θα ήθελα να ακούσω ελευθερα γνώμες για τα θετικά και αρνητικά αυτού του αυτοκινήτου.συνηθως ρωτανε πριν την αγορα και καλα να δουν γνωμες-αποψεις κτλ......
τωρα οτι και να πουμε ειναι χαμενος χρονος............καλοταξιδο και σιδερενιο ευχομαι -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Απο τις καλύτερες επιλογές δεν είναι! Αν φανταστώ ότι είναι και το 6ταχυτο τότε ... προβληματίζομαι πόσο πιο ευγενικά μπορώ να πω πως πρόκειται ... καλοταξιδο να είναι και 'μάθε' σε αυτό και αργότερα βλέπουμε.
Το χειρότερο ever κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς καθόλου αισθηση, κουμπωμα κλπ.
Το δε τιμόνι του, το ελαφρυτερο που μπορεί να υπάρξει. Τοσο πολύ που κουράζει και δημιουργεί ανασφάλεια.
Τα φρενα και η οδική του συμπεριφορά αποζημιώνουν κάπως την κατασταση!Απλώς εγκυκλοπαιδικά πλέον ... τι ακριβώς έψαχνες (σε χαρακτηριστικά, επιδόσεις,κυβισμούς, μεγεθη, όριο χρημάτων κλπ) όταν έψαχνες για να αγοράσεις αυτοκίνητο?
Αναλόγως τι ψάχνεις... Πάντως εγω που έχω το 16V του 2000, δεν πολυσυμφωνω... Συγκεκριμένα,
Το κιβώτιο σαν αισθηση μου φαινεται υπεροχο. Καλυτερο απο yaris mk1 και mk2. Ο συμπλέκτης, απαράδεκτος.
Το τιμόνι δεν το λες ελαφρυ.. Στο city ειναι τοσο ελαφρυ που νομιζεις οτι κατι εχει κοπει μεσα. Μετα απο λιγο το συνηθιζεις και ειναι απιστευτα ξεκουραστο και ευχαριστο σε συνθηκες πολης μποτιλιαρισματος κλπ... Στο normal ειναι μαλλον βαρυ. Και αδικαιολογητα κατα τη γνωμη μου γιατι δεν σου μεταφερει πιο πολλες πληροφοριες. Απλα ειναι πιο βαρυ. Τεχνητα.
Οσο για τα φρενα οκ μαλλον ικανοποιητικα θα ελεγα αν και τα δικα μου ειναι χωρις abs. Η οδικη του συμπεριφορά ειναι μετρια κατα τη γνωμη μου παρα τα οσα ειχα διαβασει που ελεγαν οτι ειναι το πιο καλο σε οδικη συμπεριφορα στην κατηγορια του (και εποχη του). Η αισθηση που σου μεταδιδει ειναι λιγο... τεχνητη, λιγο τσιγκινη... πως να το πω. Εχει αρκετο γκαζι βεβαια (αρκει να μην το υπερφορτωσεις).
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν φανταστώ ότι είναι και το 6ταχυτο τότε ... προβληματίζομαι πόσο πιο ευγενικά μπορώ να πω πως πρόκειται ... καλοταξιδο να είναι και 'μάθε' σε αυτό και αργότερα βλέπουμε.
Το χειρότερο ever κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς καθόλου αισθηση, κουμπωμα κλπ.
Το δε τιμόνι του, το ελαφρυτερο που μπορεί να υπάρξει. Τοσο πολύ που κουράζει και δημιουργεί ανασφάλεια.
Τα φρενα και η οδική του συμπεριφορά αποζημιώνουν κάπως την κατασταση!Αν μιλάμε για το μκ1 (γιατί το 99 ήταν η χρονιά που πουλήθηκαν και τα δύο) το εξάρι σασμάν το φορούσε το 1,1 και όχι το 1,25.
Δεν έχω άποψη για το τιμόνι, γιατί το 1,25 elx mk1 που είχα, δεν ήταν με υδραυλικό...βέβαια μου άρεσε με μία επιφύλαξη στις πολλές στροφές του. Για τον λεβιέ πάντως δεν είχα καμμιά ένσταση, ήταν άψογος.
Fiat Punto Abarth