Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi Evo XI
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Mitsubishi Evo XI
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    10
    19
    95
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mpampis92 last edited by

      Επισημοποιηθηκε το καινουργιο Mitsubishi Evo XI πως σας φαινεται η ιδέα ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα;

      http://www.autoblog.gr/2011/10/22/mitsu ... d-in-2014/

      Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mpampis92 last edited by

        Επισημοποιηθηκε το καινουργιο Mitsubishi Evo XI πως σας φαινεται η ιδέα ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα;

        http://www.autoblog.gr/2011/10/22/mitsu ... d-in-2014/

        Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mpampis92 last edited by

          Επισημοποιηθηκε το καινουργιο Mitsubishi Evo XI πως σας φαινεται η ιδέα ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα;

          http://www.autoblog.gr/2011/10/22/mitsu ... d-in-2014/

          Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:
            ... και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς...

            Εγω λέω να καταργήσουν και τις 'ρόδες' για τις χωματινες διαδρομές που πετανε πέτρες, σκόνη και χώματα και μπορεί να ταραξουν την οικολογική ισορροπία του πλανήτη! Αηδίες!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:

              Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Δεν πάνε στο διάολο λέω εγώ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giosou last edited by

                  Ακόμα δεν τον είδαμε........Γιάννη τον βαφτίσαμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Εδώ βαφτίσαμε ατμοσφαιρικά τα Evo, εκεί κολλάς εσύ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Γιατί, δεν είναι ατμοσφαιρικά ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        blinkys last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Γιατί, δεν είναι ατμοσφαιρικά ?

                        Ναι δημιουργούν ωραία ατμόσφαιρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mpampis92 last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Εδώ βαφτίσαμε ατμοσφαιρικά τα Evo, εκεί κολλάς εσύ?

                          Ναι εχεις δικιο δεν το διατυπωσα σωστα οχι δεν ειναι απλώς το ελεγα για το typer..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexomon last edited by

                            evo με κοφτη στις 5000............τρομερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Aν το οδηγήσεις και κατορθώσεις και το σκίσεις και το πας όριο και δε σ' αρέσει, να μην το πάρεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Aν το οδηγήσεις και κατορθώσεις και το σκίσεις και το πας όριο και δε σ' αρέσει, να μην το πάρεις.

                                Κωστα είναι που ακόμα οι όποιες αναφορες μιλανε για κατι εντελώς διαφορετικό τεχνολογικά απο αυτο που έχει συνδυαστεί με 'γρηγορο' αυτοκίνητο επιπέδου EVO. Και ιδίως για αμαξια που 'μιλανε' και στην καρδιά!
                                Μπορεί να είναι καλο ... αλλα σίγουρα παραξενο. Και αγωνιστικό Leaf έβγαλε η Nissan ... αλλα ένα γρηγορο 'ψυγείο' είναι!!!

                                Προσωπικά ο ήχος τραχτερ και μόνο απο ένα EVO ... θα με ξενέρωνε! Είδωμεν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Εντελώς διαφορετικό λέγαμε Κώστα και για το δεκάρι επειδή έβαλαν ημιαυτόματο και το έκαναν λιγότερο καθαρόαιμο. Ρώτα τον Nass όμως αν του αρέει ή όχι (ΝΑΣΟΟΟ, χρωστάς βόλτα ).
                                  Πρόσεξε οτι η εξελιγμένη 4κίνηση παραμένει. Μιλάνε επίσης για 5αρι στο 0-100. Σαφώς δε βιάζομαι να το βαπτίσω Γιάννη πριν καλά-καλά βγει, αντιθετα με κάποιους άλλους εδώ μέσα, αν ακολουθησουν όμως οι Ιαπωνες την παράδοση του ονόματος, πιστευω οτι θα ειναι καλό όπως και να ειναι.
                                  Για τον ήχο μπορεί να έχεις και δίκιο. Πότε όμως ειχε ξεχωριστό και πορωτικό ήχο το Evo σε στοκ μορφή?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    ε σιγα απλα τα swaps θα παρουν φωτια..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giosou last edited by

                                      Τα ταξί είναι γρηγορότερα (από το EVO)

                                      Youtube Video

                                      Τα ταξί είναι ντίζελ

                                      Youtube Video

                                      Άρα το νέο EVO αν θέλει να είναι γρηγορότερο, πρέπει να είναι ντίζελ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Σαν εμφανιση εμενα μου αρέσει.Μηχανικά δεν με ενδιαφερει αφού η Ιαπωνικη εταιρία σκεφτεται οικολογικά και οχι αγωνιστικά
                                        .Αν εχει 0-100 σε 5 δευτερα αυτό δε λεει τιποτα οταν η τελικη θα ειναι ισως και λογικα οχι πανω απο 220-230 χιλ.
                                        Οπως κατι ιμπιζα .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giosou last edited by

                                          Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                          Σαν εμφανιση εμενα μου αρέσει.Μηχανικά δεν με ενδιαφερει αφού η Ιαπωνικη εταιρία σκεφτεται οικολογικά και οχι αγωνιστικά
                                          .Αν εχει 0-100 σε 5 δευτερα αυτό δε λεει τιποτα οταν η τελικη θα ειναι ισως και λογικα οχι πανω απο 220-230 χιλ.
                                          Οπως κατι ιμπιζα .

                                          Πότε η τελική ήταν το ατού των EVO;
                                          Και τί σχέση έχει το Ιμπίθα με την 'φιλοσοφία' των ιαπωνικών φτερούγων;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            coupeas last edited by

                                            Ποτέ.
                                            Με αυτα που θελει να κανει η ''Ιαπωνικη φτερουγα ''όμως,εκεί πάει.Ενα ιμπιθα 1,8Τ με 250 αλογα(παραπανω υπερπλήρωση του τουρμπο δηλ) καπου στα 5,6 εχει 0-100.Αν καταφερει η εταιρία να κρατήσει την οδηγική της φιλισσοφία στο μοντελο ,τότε πάω πασο.Αν περιμένει απο το 0-100 τοτε αστα.
                                            Θα δούμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr