-
Επισημοποιηθηκε το καινουργιο Mitsubishi Evo XI πως σας φαινεται η ιδέα ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα;
http://www.autoblog.gr/2011/10/22/mitsu ... d-in-2014/
Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...
-
Επισημοποιηθηκε το καινουργιο Mitsubishi Evo XI πως σας φαινεται η ιδέα ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα;
http://www.autoblog.gr/2011/10/22/mitsu ... d-in-2014/
Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...
-
Επισημοποιηθηκε το καινουργιο Mitsubishi Evo XI πως σας φαινεται η ιδέα ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα;
http://www.autoblog.gr/2011/10/22/mitsu ... d-in-2014/
Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...
-
Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:
... και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς...Εγω λέω να καταργήσουν και τις 'ρόδες' για τις χωματινες διαδρομές που πετανε πέτρες, σκόνη και χώματα και μπορεί να ταραξουν την οικολογική ισορροπία του πλανήτη! Αηδίες!!!
-
Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:
Όπως φαίνεται σιγα σιγα ολοι αφηνουν στην άκρη τα ατμοσφαιρικά σύνολα και οδηγούνται σε άλλες λύσεις κυρίως για περιβαλλοντικούς σκοπούς, ακόμα και αυτοκίνητα θρύλοι όπως το Evo και το typeR κατέφυγαν σε αυτές...
-
Δεν πάνε στο διάολο λέω εγώ...
-
Ακόμα δεν τον είδαμε........Γιάννη τον βαφτίσαμε!
-
Εδώ βαφτίσαμε ατμοσφαιρικά τα Evo, εκεί κολλάς εσύ?
-
Γιατί, δεν είναι ατμοσφαιρικά ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί, δεν είναι ατμοσφαιρικά ?Ναι δημιουργούν ωραία ατμόσφαιρα
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εδώ βαφτίσαμε ατμοσφαιρικά τα Evo, εκεί κολλάς εσύ?Ναι εχεις δικιο δεν το διατυπωσα σωστα οχι δεν ειναι απλώς το ελεγα για το typer..
-
evo με κοφτη στις 5000............τρομερο
-
Aν το οδηγήσεις και κατορθώσεις και το σκίσεις και το πας όριο και δε σ' αρέσει, να μην το πάρεις.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν το οδηγήσεις και κατορθώσεις και το σκίσεις και το πας όριο και δε σ' αρέσει, να μην το πάρεις.Κωστα είναι που ακόμα οι όποιες αναφορες μιλανε για κατι εντελώς διαφορετικό τεχνολογικά απο αυτο που έχει συνδυαστεί με 'γρηγορο' αυτοκίνητο επιπέδου EVO. Και ιδίως για αμαξια που 'μιλανε' και στην καρδιά!
Μπορεί να είναι καλο ... αλλα σίγουρα παραξενο. Και αγωνιστικό Leaf έβγαλε η Nissan ... αλλα ένα γρηγορο 'ψυγείο' είναι!!!Προσωπικά ο ήχος τραχτερ και μόνο απο ένα EVO ... θα με ξενέρωνε! Είδωμεν!
-
Εντελώς διαφορετικό λέγαμε Κώστα και για το δεκάρι επειδή έβαλαν ημιαυτόματο και το έκαναν λιγότερο καθαρόαιμο. Ρώτα τον Nass όμως αν του αρέει ή όχι (ΝΑΣΟΟΟ, χρωστάς βόλτα ).
Πρόσεξε οτι η εξελιγμένη 4κίνηση παραμένει. Μιλάνε επίσης για 5αρι στο 0-100. Σαφώς δε βιάζομαι να το βαπτίσω Γιάννη πριν καλά-καλά βγει, αντιθετα με κάποιους άλλους εδώ μέσα, αν ακολουθησουν όμως οι Ιαπωνες την παράδοση του ονόματος, πιστευω οτι θα ειναι καλό όπως και να ειναι.
Για τον ήχο μπορεί να έχεις και δίκιο. Πότε όμως ειχε ξεχωριστό και πορωτικό ήχο το Evo σε στοκ μορφή? -
ε σιγα απλα τα swaps θα παρουν φωτια..
-
Τα ταξί είναι γρηγορότερα (από το EVO)
Τα ταξί είναι ντίζελ
Άρα το νέο EVO αν θέλει να είναι γρηγορότερο, πρέπει να είναι ντίζελ!
-
Σαν εμφανιση εμενα μου αρέσει.Μηχανικά δεν με ενδιαφερει αφού η Ιαπωνικη εταιρία σκεφτεται οικολογικά και οχι αγωνιστικά
.Αν εχει 0-100 σε 5 δευτερα αυτό δε λεει τιποτα οταν η τελικη θα ειναι ισως και λογικα οχι πανω απο 220-230 χιλ.
Οπως κατι ιμπιζα . -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σαν εμφανιση εμενα μου αρέσει.Μηχανικά δεν με ενδιαφερει αφού η Ιαπωνικη εταιρία σκεφτεται οικολογικά και οχι αγωνιστικά
.Αν εχει 0-100 σε 5 δευτερα αυτό δε λεει τιποτα οταν η τελικη θα ειναι ισως και λογικα οχι πανω απο 220-230 χιλ.
Οπως κατι ιμπιζα .Πότε η τελική ήταν το ατού των EVO;
Και τί σχέση έχει το Ιμπίθα με την 'φιλοσοφία' των ιαπωνικών φτερούγων; -
Ποτέ.
Με αυτα που θελει να κανει η ''Ιαπωνικη φτερουγα ''όμως,εκεί πάει.Ενα ιμπιθα 1,8Τ με 250 αλογα(παραπανω υπερπλήρωση του τουρμπο δηλ) καπου στα 5,6 εχει 0-100.Αν καταφερει η εταιρία να κρατήσει την οδηγική της φιλισσοφία στο μοντελο ,τότε πάω πασο.Αν περιμένει απο το 0-100 τοτε αστα.
Θα δούμε.
Mitsubishi Evo XI