-
Καλησπερα παιδια.. ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για βελτιωση του αυτοκινητου μου..κατεχω ενα ford fiesta mk7 1.25cc 85 αλογα και θελω να δω τι βελτιωσεις μπορω να κανω για να του ανεβασω αλογα, επιταχυνση και τα λοιπα...εχω στην διαθεση μου 2000 ευρω να χαλασω στο αμαξι...σκεφτομουν να βαλω Nitro αλλα ξερω οτι με την πολυ χρηση καταστρεφει τον κινητηρα...αν βαλω ποσα αλογα μπορω να ψεκαζω στο fiesta χωρις να μαμαω τον κινητηρα ιδιαιτερα? φιλοι που ξερουν λενε περιπου στα 35 αλογα..τωρα με αυτα τα λεφτα ποσα αλογα μπορω να καταφερω να το φτασω και τι με συμφερει γενικα? ευχαριστω για τις γνωμες σας
-
Καλησπερα παιδια.. ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για βελτιωση του αυτοκινητου μου..κατεχω ενα ford fiesta mk7 1.25cc 85 αλογα και θελω να δω τι βελτιωσεις μπορω να κανω για να του ανεβασω αλογα, επιταχυνση και τα λοιπα...εχω στην διαθεση μου 2000 ευρω να χαλασω στο αμαξι...σκεφτομουν να βαλω Nitro αλλα ξερω οτι με την πολυ χρηση καταστρεφει τον κινητηρα...αν βαλω ποσα αλογα μπορω να ψεκαζω στο fiesta χωρις να μαμαω τον κινητηρα ιδιαιτερα? φιλοι που ξερουν λενε περιπου στα 35 αλογα..τωρα με αυτα τα λεφτα ποσα αλογα μπορω να καταφερω να το φτασω και τι με συμφερει γενικα? ευχαριστω για τις γνωμες σας
-
Καλησπερα παιδια.. ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας για βελτιωση του αυτοκινητου μου..κατεχω ενα ford fiesta mk7 1.25cc 85 αλογα και θελω να δω τι βελτιωσεις μπορω να κανω για να του ανεβασω αλογα, επιταχυνση και τα λοιπα...εχω στην διαθεση μου 2000 ευρω να χαλασω στο αμαξι...σκεφτομουν να βαλω Nitro αλλα ξερω οτι με την πολυ χρηση καταστρεφει τον κινητηρα...αν βαλω ποσα αλογα μπορω να ψεκαζω στο fiesta χωρις να μαμαω τον κινητηρα ιδιαιτερα? φιλοι που ξερουν λενε περιπου στα 35 αλογα..τωρα με αυτα τα λεφτα ποσα αλογα μπορω να καταφερω να το φτασω και τι με συμφερει γενικα? ευχαριστω για τις γνωμες σας
-
Να το πουλήσεις και με τη διαφορά να πάρεις ένα fiesta με μοτέρ της προκοπής. Με τα 2000 που έχεις καλύπτεις τη διαφορά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Να το πουλήσεις και με τη διαφορά να πάρεις ένα fiesta με μοτέρ της προκοπής.+100000000000000000000000000000000000
-
ναι θα ηταν το πρωτο πραμα που θα εκανα αλλα το χρωσταω ακομα
-
Αν χρωστάς ακόμα το αμάξι, τότε κράτα τα 2000 στην άκρη, στο στρώμα, στο μπαούλο κλπ. Με αυγά πορδές δεν βάφονται, να πω να είχες και κανένα μοτέρ που να αξίζει να ασχοληθείς να πάει στο καλό. Νίτρα κλπ είναι ημίμετρα, εκτός αν είσαι της κόντρας. Και εκεί βέβαια δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αξιόλογο.
Μάθε το αυτοκίνητό σου, είναι όμορφα στημένο. Αν φτάσεις σε σημείο να μην σου αρκεί, βλέπεις τι κάνεις.
Ξέρω ότι ακούγονται λίγο ντεκαβλέ αυτά, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. -
αν το χρωστας ξεχρεωσε το!!
-
Ναι θα σας το πω αλλιως...τα λεφτα θα πανε για φιαξιμο σιγουρα...ειναι η καβλα μου ρε παιδι μου πως να το κανουμε
τωρα τι θα κανατε εσεις για να το φιαξετε οσο πιο πολυ και καλα μπορειτε? προγραμμα? νιτρο? αλλαγη μοτερ? τι? -
Aν θες να ρίξεις τα λεφτά για την χαρά της βελτίωσης και μόνο, μπορείς να βάλεις μαγνητάκια, e-turbo, παρθένα φιλτροχουάνα κλπ. Τα 2000 τα ξοδεύεις άνετα σε τέτοιες βλακείες, το θέμα είναι πως ο συνδυασμός μοτέρ/αμαξιού δεν πρόκειται να σου δώσει κάτι δραματικά πιο καλύτερο.
-
δλδ με τις 2000 ευρω μπορω να το φτασω και 100 αλογα? τουλαχιστον?
-
Έπρεπε αυτά τα 2000 Ευρώ να τα είχες δώσει για να πάρεις το 1400. Τώρα είναι αργά για δάκρυα Στέλλα...
-
Ο χρήστης Mardock έγραψε:
ναι θα ηταν το πρωτο πραμα που θα εκανα αλλα το χρωσταω ακομαΚατσε στα αυγα σου τοτε γιατι με τα νιτρα κλπ θα πληρωνεις αμαξι και θα το εχεις παρκαρισμενο στο συνεργειο.Κριμα δεν ειναι;
-
Λοιπόν έχουμε και λέμε,
Τα χρήματα που διαθέτεις είναι λίγα για αυτά που περιμένεις να δεις... (Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο καιρό δεν θα σε καλύπτουν).
Μπορείς να αποταμιεύσεις ακόμα κάποια χρήματα και να προχωρήσεις σε κάτι πιο extreme και πιο ορθό κατά την γνώμη μου. Να ψάξεις βελτιωτή με πείρα στα Ford και από εκεί και έπειτα να ψάξετε τι είναι αυτό που θα σε καλύψει. Εδώ δική μου άποψη είναι να ψάξεις να βρείς κάποιο kit έτοιμο, είτε turbo είτε κομπρέσορα - πάντα bolt on - (συμφωνώ πιο πολύ σε αυτήν την λύση).Πιστεύω ότι να φτάσεις τα 110 - 120 HP με τις παραπάνω λύσεις δεν είναι τίποτα τραγικό.
Επίσης υπάρχουν και πιο αξιόπιστες λύσεις όπως να ψάξεις να βρεις κάποιο καλύτερο μοτέρ (τροπέτο λύση) αλλά πολύ μοντίφα και πολλά λύσε - δέσε στο αυτοκίνητο!
Σκέψου το αυτοκίνητο σου με μοτέρ από Focus ST για παράδειγμα...
ΥΓ. Να ξέρεις ότι σου κάνουν και μοτέρ από Focus σε περίπτωση που πας για τροπέτο - το σασμάν δεν ξέρω αν θα μείνει χώρος να βολέψεις, μπορείς όμως να κρατήσεις την παλιά χελώνα και να ρίξεις τα εντόσθια του καινούριου. Εναλλακτικά αφήνεις το παλιό μαζί με το κοντό διαφορικό και στις εκκινήσεις να πατάς απίστευτα στον αντίποδα θα έχεις πολύ θόρυβο στις τελικές. Σε αυτήν την επιλογή όμως θα έχεις και πιθανά θέματα με το ΚΤΕΟ, πάντα Δημόσιο και με πιστοποιήσεις ότι θα είσαι νόμιμος.
Καλή αναζήτηση!
-
φιλε μου sun οραια πραγματα αυτα που ειπες...αρα λες να παω σε κατι turbo φαση και να αφησω νιτρο κτλ.. το θεμα ειναι οτι το turbo Κοστιζει περιπου στα 3-4 χιλιαρικα τα οποια δεν διαθετω
-
Ο χρήστης Sun έγραψε:
Σκέψου το αυτοκίνητο σου με μοτέρ από Focus ST για παράδειγμα...!
ωραία ιδέα , αλλά αποψη μου ειναι να μην μπλέξεις με τούρμπα και συναφή... ατμόσφαιρά και στροφάρισμα to the god...
god bless atmosphere...προτείνω να κόψεις μερικά άχρηστα τμήματα από το χώρο του μοτέρ σου (πρέπει να βρεις έμπειρο μηχανικό φορντ ) και να φορέσεις την μοτερούκλα της μ5... μπαίνει χαρτόκουτο στο χώρο του μοτέρ και της καμπίνας σου...
έπειτα να πάρεις ένα καβούκι από vitara και να του πετάξεις μέσα τα σωθικά από dsg...happy tuning bro
-
Να ξυπνήσεις και να συνειδητοποιήσεις γιατί υπάρχει αυτή η κατάσταση στην ΧΩΡΑ.
Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις μόνος σου διάβασε το παρακάτω .
**Σπαταλίσαμε και συνεχίζουμε να ξοδεύουμε από λεφτά που δεν είχαμε και χρωστάμε . **
Το έπιασες .
Αν χρωστάς να τα δώσεις να ξεπληρώσεις το χρέος σου . ή αν θες να ρισκάρεις τα κρατάς και περιμένεις ευκαιρίες .
**Με πορδές δεν βάφουν αυγά . **
-
Ο χρήστης Mardock έγραψε:
φιλε μου sun οραια πραγματα αυτα που ειπες...αρα λες να παω σε κατι turbo φαση και να αφησω νιτρο κτλ.. το θεμα ειναι οτι το turbo Κοστιζει περιπου στα 3-4 χιλιαρικα τα οποια δεν διαθετωΤότε ότι σου είπαν και οι υπόλοιποι, let it go απλά.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σκέψου το αυτοκίνητο σου με μοτέρ από Focus ST για παράδειγμα...
!
ωραία ιδέα , αλλά αποψη μου ειναι να μην μπλέξεις με τούρμπα και συναφή... ατμόσφαιρά και στροφάρισμα to the god...
god bless atmosphere...προτείνω να κόψεις μερικά άχρηστα τμήματα από το χώρο του μοτέρ σου (πρέπει να βρεις έμπειρο μηχανικό φορντ ) και να φορέσεις την μοτερούκλα της μ5... μπαίνει χαρτόκουτο στο χώρο του μοτέρ και της καμπίνας σου...
έπειτα να πάρεις ένα καβούκι από vitara και να του πετάξεις μέσα τα σωθικά από dsg...happy tuning bro
Έχεις καμία σχέση με το αντικείμενο ή απλά πετάς μια απλά για να την πεις και να ανεβάσεις τον αριθμό των posts σου;
Αν σκοπός σου είναι να ειρωνευτείς και μόνο, μάθε πρώτα απ' όλα αν είναι εφικτό το συγκεκριμένο εγχείρημα και μετά άρχισε να γράφεις. Ξέρεις μήπως ότι το αμαξάκι μπορεί να πάρει και μοτέρ από άλλα αυτοκίνητα που δεν ανήκουν καν στο group της Ford? -
Ο χρήστης Mardock έγραψε:
Ναι θα σας το πω αλλιως...τα λεφτα θα πανε για φιαξιμο σιγουρα...ειναι η καβλα μου ρε παιδι μου πως να το κανουμε
τωρα τι θα κανατε εσεις για να το φιαξετε οσο πιο πολυ και καλα μπορειτε? προγραμμα? νιτρο? αλλαγη μοτερ? τι?το μοτέρ σου δεν αξίζει να του ρίξεις ούτε ένα ευρώ πάνω κατά τη γνώμη μου.
Έχοντας περάσει από τη δική σου φάση (1400άρι αμάξι με 75 άλογα εργοστασιακά), κάποια στιγμή γίνανε 90 άλογα, βγάζοντας από την τσέπη μου περίπου 2000€ και μετά από 3 μήνες πάλι ήμουν στον ίδιο παρανομαστή (και σε χειρότερο βασικά γιατί είχα ξοδέψει και λεφτά).Η προσωπική μου άποψη είναι ή μαζεύεις και αλλάζεις μοτέρ ή μαζεύεις λεφτά και αλλάζεις αμάξι όταν το ξεχρεώσεις. Ειλικρινά άλλη λύση δεν βλέπω.
Άντε να βάλεις καμια χοάνη (100-150€ συνολικό κόστος αν το πάρεις σαν έτοιμο κιτ), να βάλεις και 150€ κανα τελικό να πάρει λίγο το αμάξι να κάνει και λίγο θόρυβο να 'γουστάρεις'.
Τα υπόλοιπα κράτησέ τα ή δώστε να ξεχρεώσεις το αμάξι πιο γρήγορα.
Βελτιωσεις (nitro) (πρωην Veltiwseis)