-
εφτασε η ωρα ο μεγαλυτερος αδερφος να αλλαξει αυτοκινητο γιατι το corsaki του τα εχει φτυσει πλεον!Με γνωμονα οτι μενει επαρχια,κανει πολλα χλμ τον χρονο(περιπου 30000) και δεν τον ενδιαφερουν οι επιδοσεις παρα οσο το δυνατον γινεται η οικονομικη μετακινηση αποφασισε την αγορα diesel.το χρηματικο οριο ειναι max ta 15500 ευρω.υποψηφια μοντελα ειναι:
polo 1,2 tdi 75hp
fabia 1,2 tdi 75hp
corsa 1,3 dte 95hp
yaris 1,4d 90hp
ibiza 1,2 tdi 75hp
punto evo 1,3 mjet 75 ή 85 ή 95 hpfiesta,clio αποκλειονται.
επισκεφτηκαμε εχθες και σημερα καποιες αντιπροσωπειες και ρωτησαμε τιμες για τις βασικες εκδοσεις χωρις αποσυρση:
για το polo βγαινει τελικη τιμη 15390 με πινακιδες(300 ευρω τα εξοδα ταξινομησης) εχει εκπτωση 640 ευρω μεχρι 31/9
για το fabia βγαινει τελικη τιμη 12560 με πινακιδες(300 ευρω τα εξοδα ταξινομησης) εχει εκπτωση 1000 ευρω μεχρι 31/9
για το yaris ο αντιπροσωπος μας ειπε οτι την βασικη εκδοση την διαθετουν μονο στα ενοικιαζομενα και οχι στους πελατες διαθετουν την αμεσως επομενη εκδοση active με τελικη τιμη 16.780 μαζι με τα τελη ταξινομησης(τα οποια δεν μας ειπαν ποσο ειναι)
για το corsa βγαινει τελικη τιμη 14.810 (480 τελη ταξινομησης,δεν ειναι πολλα?) εχει εκπτωση 1000 ευρω
ρωτησα τον υπαλληλο αν το μοτερ που φοραει ειναι o multijet της fiat και μου ελεγε οτι ειναι καινουριος κινητηρας της opel και οχι της fiat!ισχυει αυτο?ρωτησα επισης για το φιλτρο dpf καθε ποτε αλλαζετε και μου ειπε οτι αλλαζετε καθε 2 χρονια με κοστος 100 ευρω!ισχυει?γιατι εγω αλλα ξερω.)να σημειωσω polo και corsa εχουν 0 τελη κυκλοφοριας.τα υπολοιπα θα τα κοιταξουμε την δευτερα.αν εχετε να προτεινεται και κανα αλλο μοντελο δεκτο.
-
εφτασε η ωρα ο μεγαλυτερος αδερφος να αλλαξει αυτοκινητο γιατι το corsaki του τα εχει φτυσει πλεον!Με γνωμονα οτι μενει επαρχια,κανει πολλα χλμ τον χρονο(περιπου 30000) και δεν τον ενδιαφερουν οι επιδοσεις παρα οσο το δυνατον γινεται η οικονομικη μετακινηση αποφασισε την αγορα diesel.το χρηματικο οριο ειναι max ta 15500 ευρω.υποψηφια μοντελα ειναι:
polo 1,2 tdi 75hp
fabia 1,2 tdi 75hp
corsa 1,3 dte 95hp
yaris 1,4d 90hp
ibiza 1,2 tdi 75hp
punto evo 1,3 mjet 75 ή 85 ή 95 hpfiesta,clio αποκλειονται.
επισκεφτηκαμε εχθες και σημερα καποιες αντιπροσωπειες και ρωτησαμε τιμες για τις βασικες εκδοσεις χωρις αποσυρση:
για το polo βγαινει τελικη τιμη 15390 με πινακιδες(300 ευρω τα εξοδα ταξινομησης) εχει εκπτωση 640 ευρω μεχρι 31/9
για το fabia βγαινει τελικη τιμη 12560 με πινακιδες(300 ευρω τα εξοδα ταξινομησης) εχει εκπτωση 1000 ευρω μεχρι 31/9
για το yaris ο αντιπροσωπος μας ειπε οτι την βασικη εκδοση την διαθετουν μονο στα ενοικιαζομενα και οχι στους πελατες διαθετουν την αμεσως επομενη εκδοση active με τελικη τιμη 16.780 μαζι με τα τελη ταξινομησης(τα οποια δεν μας ειπαν ποσο ειναι)
για το corsa βγαινει τελικη τιμη 14.810 (480 τελη ταξινομησης,δεν ειναι πολλα?) εχει εκπτωση 1000 ευρω
ρωτησα τον υπαλληλο αν το μοτερ που φοραει ειναι o multijet της fiat και μου ελεγε οτι ειναι καινουριος κινητηρας της opel και οχι της fiat!ισχυει αυτο?ρωτησα επισης για το φιλτρο dpf καθε ποτε αλλαζετε και μου ειπε οτι αλλαζετε καθε 2 χρονια με κοστος 100 ευρω!ισχυει?γιατι εγω αλλα ξερω.)να σημειωσω polo και corsa εχουν 0 τελη κυκλοφοριας.τα υπολοιπα θα τα κοιταξουμε την δευτερα.αν εχετε να προτεινεται και κανα αλλο μοντελο δεκτο.
-
εφτασε η ωρα ο μεγαλυτερος αδερφος να αλλαξει αυτοκινητο γιατι το corsaki του τα εχει φτυσει πλεον!Με γνωμονα οτι μενει επαρχια,κανει πολλα χλμ τον χρονο(περιπου 30000) και δεν τον ενδιαφερουν οι επιδοσεις παρα οσο το δυνατον γινεται η οικονομικη μετακινηση αποφασισε την αγορα diesel.το χρηματικο οριο ειναι max ta 15500 ευρω.υποψηφια μοντελα ειναι:
polo 1,2 tdi 75hp
fabia 1,2 tdi 75hp
corsa 1,3 dte 95hp
yaris 1,4d 90hp
ibiza 1,2 tdi 75hp
punto evo 1,3 mjet 75 ή 85 ή 95 hpfiesta,clio αποκλειονται.
επισκεφτηκαμε εχθες και σημερα καποιες αντιπροσωπειες και ρωτησαμε τιμες για τις βασικες εκδοσεις χωρις αποσυρση:
για το polo βγαινει τελικη τιμη 15390 με πινακιδες(300 ευρω τα εξοδα ταξινομησης) εχει εκπτωση 640 ευρω μεχρι 31/9
για το fabia βγαινει τελικη τιμη 12560 με πινακιδες(300 ευρω τα εξοδα ταξινομησης) εχει εκπτωση 1000 ευρω μεχρι 31/9
για το yaris ο αντιπροσωπος μας ειπε οτι την βασικη εκδοση την διαθετουν μονο στα ενοικιαζομενα και οχι στους πελατες διαθετουν την αμεσως επομενη εκδοση active με τελικη τιμη 16.780 μαζι με τα τελη ταξινομησης(τα οποια δεν μας ειπαν ποσο ειναι)
για το corsa βγαινει τελικη τιμη 14.810 (480 τελη ταξινομησης,δεν ειναι πολλα?) εχει εκπτωση 1000 ευρω
ρωτησα τον υπαλληλο αν το μοτερ που φοραει ειναι o multijet της fiat και μου ελεγε οτι ειναι καινουριος κινητηρας της opel και οχι της fiat!ισχυει αυτο?ρωτησα επισης για το φιλτρο dpf καθε ποτε αλλαζετε και μου ειπε οτι αλλαζετε καθε 2 χρονια με κοστος 100 ευρω!ισχυει?γιατι εγω αλλα ξερω.)να σημειωσω polo και corsa εχουν 0 τελη κυκλοφοριας.τα υπολοιπα θα τα κοιταξουμε την δευτερα.αν εχετε να προτεινεται και κανα αλλο μοντελο δεκτο.
-
punto evo 1,3 mjet 75 ή 85 ή 95 hp
yaris 1,4d 90hp
-
Το πουντο με τα 85 εχει κι αυτο μηδενικα τελη. Στην οπελ μαλλον π@παριες σας ειπαν -με το συμπαθειο-
Απο αυτα θα προτιμουσα το πουντο (στο οποιο ομως θα χρειαστει να προσθεσεις αρκετα απο εξοπλισμο) αλλα αν τα περισσοτερα χλμ ειναι εκτος πολης κοιτα καλυτερα προς γιαρις που θα κανει μαλλον πιο ξεκουραστο ταξιδι λογω 6αριου και απο εξοπλισμο ειναι πληρες.
-
clio γιατί όχι?
-
Για μένα που παρήγγειλα αυτοκίνητο πρίν 2 μήνες τα τρία που είχα καταλήξει ήταν corsa, yaris, clio. To corsa έφυγε από τη λίστα πρώτο(5αρι κιβώτιο, έλλειψη esp, αδιάφορο οδηγικά, δεν μου άρεσε το εσωτερικό του). Τελικά κατέληξα στο clio(15000 θα μου κοστίσει μαζί με το μεταλλικό και όλα τα υπόλοιπα έξοδα). Το yaris μου άρεσε πολύ, αλλά όταν τα οδήγησα και τα δύο η απόφαση μου ήταν εύκολη.
-
για την opel, απο παπαριες πρώτοι ειναι. το dpf αν αλλαχτει το κόστος του ειναι με 4 ψηφια...
Οσο για το κινητηρα, opel ειναι βαπτισμενος αλλά το σώμα του ειναι fiat mjt. -
Υπάρχουν και το 207 και το Μίνι που φοράνε μάλιστα το ίδιο μοτέρ.
-
το esp στο corsa θα ειναι στανταρ πλεον με βαση τα λεγομενα του πωλητη.μου ειπε οτι απο σεπτεμβρη βγηκε οδηγια της ε.ε. να ειναι στανταρ.χρονο παραδοσης μας εδωσε 2 μηνες αν το παραγγειλουμε!δεν εχουμε οδηγησει κανενα ακομη αλλα ψιλοσκεφτομαστε το yaris λογω 6ταχυτου σασμαν.clio δεν αρεσει καθολου!
-
Δες παντως και το i 20 1.4 diesel 90hp 6ταχυτο κι εγω σκεφτομαι την αγορα ενος diesel καποια στιγμη και ο αντιπροσωπος της hyundai μου ειπε οτι θα ερχοταν το diesel μαλλον μες τον αυγουστο τελικη τιμη μου ειπε βγαινει 13800 χωρις μετ χρωμα με standard esp 6 airbags κλπ. το clio εμενα παλι μου αρεσει αρκετα αλλα μου ειπαν μια τιμη κοντα στα 17κ και οπως ειμουν την εκανα με ελαφρα
-
παντως ορισμενοι που λενε να αποφυγουμε 5 ταχυτο με diesel (δεν εχω λογω να το αμφισβητησω) η λιστα μειωνετε δραματικα για μοντελα μονο με 6 ταχυτο.
-
Το corsa θα το απέφευγα ακόμη κι αν είχε στάνταρ esp. Το yaris πάντως είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Τα μείον που έχει είναι γενικότερα η οδηγική του συμπεριφορά λίγο γλυκανάλατη και δεύτερον είναι πανάαακριβοοοο . Ενδιαφέρεσαι για το καινούργιο ή το τωρινό μοντέλο(στοκ)??? Το 6άρι κιβώτιο είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία σ΄ένα diesel που καλείται να κινείται και εκτός της πόλης.
-
απο στοκ δεν υπαρχει τιποτα.μονο το καινουριο yaris.
-
Ο χρήστης gustom2008 έγραψε:
εφτασε η ωρα ο μεγαλυτερος αδερφος να αλλαξει αυτοκινητο γιατι το corsaki του τα εχει φτυσει πλεον!Με γνωμονα οτι μενει επαρχια,κανει πολλα χλμ τον χρονο(περιπου 30000) και δεν τον ενδιαφερουν οι επιδοσεις παρα οσο το δυνατον γινεται η οικονομικη μετακινηση αποφασισε την αγορα diesel.το χρηματικο οριο ειναι max ta 15500 ευρω.υποψηφια μοντελα ειναι:
polo 1,2 tdi 75hp
fabia 1,2 tdi 75hp
corsa 1,3 dte 95hp
yaris 1,4d 90hp
ibiza 1,2 tdi 75hp
punto evo 1,3 mjet 75 ή 85 ή 95 hpfiesta,clio αποκλειονται.
Φίλε gustom2008, 1-2 παρατηρήσεις και από μένα που κάνω 50.000χλμ το χρόνο, με diesel φυσικά και έχω αλλάξει διψήφιο αριθμό αυτοκινήτων μέχρι σήμερα.
Το μοντέλο που θα επιλέξεις φρόντισε να έχει τουλάχιστον 6 σχέσεις, λόγω μικρού εύρους λειτουργίας του κινητήρα. Το θέμα έχει αναλυθεί πολύ στο φόρουμ, θέλει μόνο λίγο ψάξιμο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί απέκλεισες fiesta,clio. Για το fiesta αν δεν έχει 6άρι, τότε οκ. Όμως το clio είναι τo μοντέλο με το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας (σημαντική παράμετρος για όσους ξέρουν) & με μοτέρ (1.5 dci) που έχει δοκιμαστεί στο χρόνο & έχει φορεθεί πολύ (ρενο, ντατσια, σουζουκι).
Δες και το καινούριο kia rio που είναι πιθανή επιλογή σε καλή τιμή & δες αν μπορείς τα vw group να τα πάρεις με dsg.
Τα οπελ, όπως έχω ξαναπεί, απορρίπτονται εξ΄ορισμού! -
Ο χρήστης krotos έγραψε:
παντως ορισμενοι που λενε να αποφυγουμε 5 ταχυτο με diesel (δεν εχω λογω να το αμφισβητησω) η λιστα μειωνετε δραματικα για μοντελα μονο με 6 ταχυτο.Αν κινείσαι εκτός πόλης (σε εθνική) όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ντίζελ, ροπή και χαμηλή κατανάλωση μειώνονται σημαντικά χωρίς 6 ταχύτητα καθώς ο κινητήρας καλείται να λειτουργεί συνεχώς με πάνω από 2200-2300σαλ. Σαφώς και με 6αρι αν πηγαίνεις με 150χλμ/ώρα η κατανάλωση λόγω αεροδυναμικής αντίστασης θα είναι μεγάλη σε μικρό αυτοκίνητο που έχει μεγάλη μετωπική επιφάνεια. Επειδή πάντως οδηγώ ντίζελ 5άρι και έχω οδηγήσει και 6άρι οι διαφορές είναι περίπου 1λ/100χλμ που ενώ φαντάζει μικρή αν σκεφτεί κανείς ότι είναι το 20% κάτω από ένα 5άρι τότε είναι σημαντικότατη για την τσέπη σου. Με το 6άρι αν και με 40 άλογα παραπάνω, 140 έναντι 100 πέτυχα 5.5λ/χλμ έναντι 6.5λ/χλμ για την ίδια διαδρομή, μικτή, με πόλη και αυτοκινητόδρομο. Τα νούμερα που δίνουν οι εταιρίες, πχ 4.5λ/100χλμ είναι άπιαστες σε κανονικές συνθήκες και να υπολογίζεις +1.
-
Σαφώς η καλύτερη πρόταση το clio dci(πολύ δυνατό,δοκιμασμένο μοτέρ παντού,πλούσιος εηοπλισμός,πολύ καλή ποιότητα,πολύ ευρύχωρο σε σχέσυ με τα άλλα,6άρι σασμάν,πολύ καλά κρατήματα-ποιότητα κύλισης).Τα έχει όλα και σχεδιαστικά μια χαρά(το corsa τι παραπάνω έχει?) είναι βρες κάποιο χρώμα που σου αρέσει και του πάει,για μένα το μάυρο του δίνει μια πολυτέλεια.Από τα άλλα το yaris πανάκριβο αν και αισθητά καλύτερο από το παλιό.Tα polo-fabia-ibiza είναι πολύ αργά με τον 1.2 tdi και τρικύλινδρα .Το fiesta 1.6 tdci econetic το φέρνουν,για ρώτα .Ενδιαφέρον και το i20 1.4 με τα 90 άλογα και το 6άρι,θα έχει και καλή τιμή με στάνταρ esp.Πρώτη επιλογή το clio dci,μετά i20 1.4 90,και μετά corsa-fiesta econetic(αν έρχεται το 16άρι πετρέλαιο για ρώτα)
-
Μακρυα απο das auto group.Ο 1,2 ειναι τρικυλινδρος,diesel,και οχι οτι ποιο δυνατο στην κατηγορια.Τα πρωτα δυο στα γραφω για να καταλαβεις τι θα περνανε τα αυτια του ανθρωπου για 30.000χλμ τον χρόνο.Κριμα ειναι ο ανθρωπος.
Κατα τα αλλα ας πάρει καποιο μοντελοπου φοραει τον sde της FIAT.
Αξιοπιστος, οικονομικοτατος.Περι εξαριου,αν ο ανθρωπος θελει απλά να κανει οικονομικες μετακινησεις,δεν νομιζω να τον ενοχλησει και τοσο η ελλειψη του -
Το punto evo 1.3 85 mylife έχει ελλείψεις αρκετές στον εξοπλισμό και έξτρα esp,οπότε το αντίστοιχο corsa έχει καλύτερο πακέτο τιμής-εξοπλισμού και έχει το προβάδισμα από τα δύο.Το clio 1.5 dci είναι μονόδρομος(15950€ με την έκπτωση σε λευκό και πραγματικά φούλ εξοπλισμό),μόνο το i20 μπορεί να το κοντράρει με το νέο 90άρη, δεν ξέρουμε πόσο κάνει αλλά φαντάζομαι όχι πάνω από 14-14500€.
-
17.400 το κλιο τελικη τιμη μου ειπαν και δε μου ανεφεραν ουτε προσφορα ουτε αποσυρση, αντιθετως το ι 20 13800 με εκπτωση+αποσυρση. με τετοια τιμη δεν εχει καμια τυχη το κλιο.
@padler γιατι οχι corsa αφου εχει τον ιδιο κινητηρα με το φιατ? αυτα τα εξ ορισμου μπορεις να τα εξηγησεις?
αγορα νεου diesel supermini