Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί ΗΠΑμερικάνικων supercars και τεχνολογίας αυτών [Διάσπασ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Περί ΗΠΑμερικάνικων supercars και τεχνολογίας αυτών [Διάσπασ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 34
    • 35
    • 1 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    686
    747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:
      **παντως υπαρχουν και καλυτερες προτασεις τελικα για σπορ υπεραυτοκινητα με σχετικα προσιτη τιμη, απο την 996ΤΤ.**Το συγκεκριμενο υπηρχε στον ιδιο εμπορο που ειχε την 996ΤΤ της προηγουμενης αγγελιας που ανεβασε ο συμφορουμητης.
      Η τιμη του ηταν 59.000 και τωρα εχει μετεακομισει νοτια με αισθητα χαμηλοτερη τιμη
      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1726629/

      Aν αναφερεσαι, σε επιπεδο 'εικονας', ποζα, μουρη, εναλλακτικου supercar κτλ, μπορει, σε οδηγικο επιπεδο ομως, δεν υπαρχει καμμια επαφη με το Dodge Viper. To τελευταιο, ειναι εξαιρετικα δυστροπο, και μετρια στημενο, για να οδηγηθει στο οριο, και να μπορεσεις να εκμεταλλευτεις το μεγαλυτερο ποσοστο της ιπποδυναμης του. Για την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, συναρμογης φυσικα ουτε λογος...
      Σε Αμερικανικο, μονο μια C6 Vette μπορει να θεωρηθει μια σχετικα αξιολογη εναλλακτικη προταση, σε οδηγικο επιπεδο, και παλι ομως υστερει αισθητα απεναντι σε οποιοδηποτε προσφατο μοντελο της Porsche...

      Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του --> Porsche Forum [Mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
        **παντως υπαρχουν και καλυτερες προτασεις τελικα για σπορ υπεραυτοκινητα με σχετικα προσιτη τιμη, απο την 996ΤΤ.**Το συγκεκριμενο υπηρχε στον ιδιο εμπορο που ειχε την 996ΤΤ της προηγουμενης αγγελιας που ανεβασε ο συμφορουμητης.
        Η τιμη του ηταν 59.000 και τωρα εχει μετεακομισει νοτια με αισθητα χαμηλοτερη τιμη
        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1726629/

        Aν αναφερεσαι, σε επιπεδο 'εικονας', ποζα, μουρη, εναλλακτικου supercar κτλ, μπορει, σε οδηγικο επιπεδο ομως, δεν υπαρχει καμμια επαφη με το Dodge Viper. To τελευταιο, ειναι εξαιρετικα δυστροπο, και μετρια στημενο, για να οδηγηθει στο οριο, και να μπορεσεις να εκμεταλλευτεις το μεγαλυτερο ποσοστο της ιπποδυναμης του. Για την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, συναρμογης φυσικα ουτε λογος...
        Σε Αμερικανικο, μονο μια C6 Vette μπορει να θεωρηθει μια σχετικα αξιολογη εναλλακτικη προταση, σε οδηγικο επιπεδο, και παλι ομως υστερει αισθητα απεναντι σε οποιοδηποτε προσφατο μοντελο της Porsche...

        Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του --> Porsche Forum [Mod]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης mikegr έγραψε:
          **παντως υπαρχουν και καλυτερες προτασεις τελικα για σπορ υπεραυτοκινητα με σχετικα προσιτη τιμη, απο την 996ΤΤ.**Το συγκεκριμενο υπηρχε στον ιδιο εμπορο που ειχε την 996ΤΤ της προηγουμενης αγγελιας που ανεβασε ο συμφορουμητης.
          Η τιμη του ηταν 59.000 και τωρα εχει μετεακομισει νοτια με αισθητα χαμηλοτερη τιμη
          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1726629/

          Aν αναφερεσαι, σε επιπεδο 'εικονας', ποζα, μουρη, εναλλακτικου supercar κτλ, μπορει, σε οδηγικο επιπεδο ομως, δεν υπαρχει καμμια επαφη με το Dodge Viper. To τελευταιο, ειναι εξαιρετικα δυστροπο, και μετρια στημενο, για να οδηγηθει στο οριο, και να μπορεσεις να εκμεταλλευτεις το μεγαλυτερο ποσοστο της ιπποδυναμης του. Για την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, συναρμογης φυσικα ουτε λογος...
          Σε Αμερικανικο, μονο μια C6 Vette μπορει να θεωρηθει μια σχετικα αξιολογη εναλλακτικη προταση, σε οδηγικο επιπεδο, και παλι ομως υστερει αισθητα απεναντι σε οποιοδηποτε προσφατο μοντελο της Porsche...

          Το παρόν θέμα προέρχεται από διάσπαση του --> Porsche Forum [Mod]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikegr last edited by

            Nαι αλλα ΠΟΛΥ μουρη ομως!Το αμαξι το χω δει απο κοντα, δυο μετρα ειναι μονο η μουρη μπροστα
            ασε που εχεις το αμαξι του Batman!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης mikegr έγραψε:
              Nαι αλλα ΠΟΛΥ μουρη ομως!Το αμαξι το χω δει απο κοντα, δυο μετρα ειναι μονο η μουρη μπροστα
              ασε που εχεις το αμαξι του Batman!!!

              Μουρη βεβαια σε ασχετους και στο Περιστερι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nik-k last edited by

                Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1665922/

                Καλοριζικες...

                Νομίζω πως η παραπάνω αγγελία είναι μια τίμια επιλογή. Αν εξαιρέσουμε το γεγονός πως τα χλμ πλησιάζουν σε 6ψήφιο αριθμό, κατά τ' άλλα έχει σχεδόν τα πάντα μέσα από εξοπλισμό και αν παρατηρήσετε τα δέρματα σχεδόν δεν έχουν ραγάδες. Αλλά και στο θέμα των χιλιομέτρων, τα μοτέρ αυτά είναι πολύ γερά και δεν χάνουν την απόδοσή τους και άλλα τόσα να κάνουν, αρκεί να μην το σκίζεις κρύο. Θα πρέπει να περιμένει κανείς γύρω στα 15' ή όταν δώσει το ΟΚ το όργανο μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού. Στο θέμα της επιλογής ζάντας από 997 turbo, εύκολα πωλούνται και με 2000 ευρώ αγοράζει κανείς τις 19' Carrera S (τετράδα). Στα 40.000 αρχική τιμή που το δίνει ο πωλητής, μόνο Boxster S 3.4 βρίσκεις, άσχετα αν κάποιοι υπεραισιόδοξοι ζητούν περισσότερα ακόμα και για την 3.2
                Καλή ευκαιρία επίσης θεωρώ πως είναι αυτό το Cayman S με κεραμικά φρένα, bucket καθίσματα, navi. pasm, sport chrono, φουλ δέρμα κλπ με 27.000 χλμ στα 29.000 ευρώ. Αν δεν είχα πάρει το 987 Boxster S θα το έπαιρνα αβλεπί! Το Cayman αυτό καινούριο είχε τότε γύρω στα 130.000 έουρα

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1708767/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mikegr last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Nαι αλλα ΠΟΛΥ μουρη ομως!Το αμαξι το χω δει απο κοντα, δυο μετρα ειναι μονο η μουρη μπροστα
                  ασε που εχεις το αμαξι του Batman!!!

                  Μουρη βεβαια σε ασχετους και στο Περιστερι

                  παντως Ντατσουν δεν ειναι...

                  εγω θα προτιμουσα κατι με λιγοτερα χιλιομετρα

                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1713832/

                  απο Cayman υπαρχει και αυτο

                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1065131/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kampas last edited by

                    Συγνωμη αλλα αυτα δεν τα διαβασατε ;

                    *Πρόγραμμα , Cp Pistons Σφυρήλατα, Έμβολα Malley, Μπιέλες Oliver, Μέταλλα Clevite Nascar Performance, Στρόφαλος, *

                    Ναι, μπορει ενα μαμα μοτερ βαιπερ να ειναι γερο να μην χανει την αποδοση του οπως γραφει ο φιλος παραπανω, αλλα οταν βαζεις χερι στο μοτερ και το κανεις σφυρηλατο για τους χ-ψ λογους (εσπασε ?) τα ξεχνας τα αξιοπιστα και τα γερα ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mikegr last edited by

                      Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                      Συγνωμη αλλα αυτα δεν τα διαβασατε ;

                      *Πρόγραμμα , Cp Pistons Σφυρήλατα, Έμβολα Malley, Μπιέλες Oliver, Μέταλλα Clevite Nascar Performance, Στρόφαλος, *

                      Ναι, μπορει ενα μαμα μοτερ βαιπερ να ειναι γερο να μην χανει την αποδοση του οπως γραφει ο φιλος παραπανω,

                      Βασικα αυτο ειπωθηκε για την 997...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        από Κίκιζας Γρηγόρης » 05/09/11 20:39

                        mikegr έγραψε:
                        παντως υπαρχουν και καλυτερες προτασεις τελικα για σπορ υπεραυτοκινητα με σχετικα προσιτη τιμη, απο την 996ΤΤ.Το συγκεκριμενο υπηρχε στον ιδιο εμπορο που ειχε την 996ΤΤ της προηγουμενης αγγελιας που ανεβασε ο συμφορουμητης.
                        Η τιμη του ηταν 59.000 και τωρα εχει μετεακομισει νοτια με αισθητα χαμηλοτερη τιμη
                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1726629/

                        Aν αναφερεσαι, σε επιπεδο 'εικονας', ποζα, μουρη, εναλλακτικου supercar κτλ, μπορει, σε οδηγικο επιπεδο ομως, δεν υπαρχει καμμια επαφη με το Dodge Viper. To τελευταιο, ειναι εξαιρετικα δυστροπο, και μετρια στημενο, για να οδηγηθει στο οριο, και να μπορεσεις να εκμεταλλευτεις το μεγαλυτερο ποσοστο της ιπποδυναμης του. Για την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, συναρμογης φυσικα ουτε λογος...
                        Σε Αμερικανικο, μονο μια C6 Vette μπορει να θεωρηθει μια σχετικα αξιολογη εναλλακτικη προταση, σε οδηγικο επιπεδο, και παλι ομως υστερει αισθητα απεναντι σε οποιοδηποτε προσφατο μοντελο της Porsche

                        Τα μπλέκεις, ξανά. Το Βάιπερ, και ειδικά το ACR, είναι για πολύ χεράδες. Τους χρόνους του σε ρινγκ και αλλαχού, τους γνωρίζεις? Όχι μόνο του ACR, ακόμη και του 'απλού' Βάιπερ της εν λόγω αγγελίας σε σχέση με την 996ΤΤ.
                        Πόθεν προκύπτουν το 'δύστροπο', το 'μέτρια στημένο', το 'δεν έχουν επαφή' και άλλοι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί λες και μιλάμε για κανά Ντοτζ Τσάλλεντζερ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikegr last edited by

                          Μαλιστα το συγκεκριμενο φορα αγωνιστικη αναρτηση και μεγαλυτερα φρενα
                          Παντως αμα το s2000 θεωρειται επικινδυνο επειδη δεν εχει (ειχε) ηλεκτρονικα συστηματα υποβοηθησης, σκεψου αυτο που ειναι 600 αλογα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            To ότι δεν είχε ηλεκτρονικά ήταν συνειδητή επιλογή τους, μέρος του μάρκετινγκ που το συνοδεύει. Άλλοι το λένε συμμετοχικότητα, άμεση επαφή οδηγού-αυτοκινήτου, ανόθευτη συμπεριφορά και άλλα ευφάνταστα . Λέτε μια εταιρεία που βάζει τέτοια σε απλούστερα μοντέλα, να μην μπορούσε να το κάνει για την κορωνίδα της?
                            Βέβαια, άμα θες να το πας του σκοτωμού σε δημόσιο δρόμο και περιμένεις να σωθείς από την επέμβαση του εσπ, τότε καλό είναι να πάρεις κάτι άλλο με κατά πολύ λιγότερα αλόγατα. Δε θα σου φταίει το εσπ άμα τρακάρεις, αλλά το κεφάλι σου το στραβό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nik-k last edited by

                              Ο χρήστης mikegr έγραψε:

                              εγω θα προτιμουσα κατι με λιγοτερα χιλιομετρα

                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1713832/

                              απο Cayman υπαρχει και αυτο

                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1065131/

                              Για το Carrera S είναι θέμα αγοραστή. Είναι καλή περίπτωση όμως και αυτό. Για το Cayman όμως διαφωνώ με επιφυλάξεις γιατί δεν αναφέρει εξοπλισμό (οι ζάντες είναι 18') και είναι καραφτιαγμένο με ό,τι σημαίνει αυτό. Έχει και τα διπλάσια χλμ και 5.000 ευρώ παραπάνω. νομίζω πως δε συμφέρει καθόλου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mikegr last edited by

                                τα χλμ δεν ειναι πολλα παντως, αλλωστε και η 996ΤΤ 18αρες εχει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                  από Κίκιζας Γρηγόρης » 05/09/11 20:39

                                  mikegr έγραψε:
                                  παντως υπαρχουν και καλυτερες προτασεις τελικα για σπορ υπεραυτοκινητα με σχετικα προσιτη τιμη, απο την 996ΤΤ.Το συγκεκριμενο υπηρχε στον ιδιο εμπορο που ειχε την 996ΤΤ της προηγουμενης αγγελιας που ανεβασε ο συμφορουμητης.
                                  Η τιμη του ηταν 59.000 και τωρα εχει μετεακομισει νοτια με αισθητα χαμηλοτερη τιμη
                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1726629/

                                  Aν αναφερεσαι, σε επιπεδο 'εικονας', ποζα, μουρη, εναλλακτικου supercar κτλ, μπορει, σε οδηγικο επιπεδο ομως, δεν υπαρχει καμμια επαφη με το Dodge Viper. To τελευταιο, ειναι εξαιρετικα δυστροπο, και μετρια στημενο, για να οδηγηθει στο οριο, και να μπορεσεις να εκμεταλλευτεις το μεγαλυτερο ποσοστο της ιπποδυναμης του. Για την γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, συναρμογης φυσικα ουτε λογος...
                                  Σε Αμερικανικο, μονο μια C6 Vette μπορει να θεωρηθει μια σχετικα αξιολογη εναλλακτικη προταση, σε οδηγικο επιπεδο, και παλι ομως υστερει αισθητα απεναντι σε οποιοδηποτε προσφατο μοντελο της Porsche

                                  Τα μπλέκεις, ξανά. Το Βάιπερ, και ειδικά το ACR, είναι για πολύ χεράδες. Τους χρόνους του σε ρινγκ και αλλαχού, τους γνωρίζεις? Όχι μόνο του ACR, ακόμη και του 'απλού' Βάιπερ της εν λόγω αγγελίας σε σχέση με την 996ΤΤ.
                                  Πόθεν προκύπτουν το 'δύστροπο', το 'μέτρια στημένο', το 'δεν έχουν επαφή' και άλλοι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί λες και μιλάμε για κανά Ντοτζ Τσάλλεντζερ?

                                  Δεν μπλεκω κατι. Οι περισσοτεροι ξενοι δοκιμαστες εχουν ΚΥΡΙΩΣ αρνητικες εντυπωσεις απο την συγκεριμενη προταση, ειτε προκειται για το απλο, ειτε για το ACR. Δεν ειναι θεμα πολυ υψηλης ιπποδυναμης, η Z06 , ακομα και η λιγοτερο εκμεταλλευσιμη σε δημοσιο δρομο ZR1 Με τα +600 αλογα ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερη σε στησιμο, ακομα και με την αρχαια πισω αναρτηση. Ειναι θεμα γενικοτερου στησιματος, κατανομης βαρους, και μεταφορας πληροφοριων απο τα χειριστηρια, και τουλαχιστον σε συγκριτικα επιπεδα, οι περισσοτεροι δοκιμαστες προτιμουν ξεκαθαρα μια οποιαδηποτε vette, σε σχεση με το
                                  Viper...Ακομα και το ACR, συμφωνα με οδηγο αγωνων, που το οδηγησε για το περιοδικο Motortrend, θεωρηθηκε
                                  αρκετα δυστροπο-δυσκολο στο οριο...

                                  http://www.youtube.com/watch?v=grx_fv5jGMA
                                  (μετα το 5:30 ο Plato χαρακτηριστικα λεει οτι περα απο τον κινητηρα, το αυτοκινητο ουσιαστικα ειναι για τα σκουπιδια... )

                                  http://www.youtube.com/watch?v=O2TX2F9G ... re=related
                                  (ακομα και το πιο στιβαρο coupe, δεν καταφερνει να 'επιβληθει' στην σαφως πιο αδυναμη Ζ4 Μ Roadster)

                                  Tελος, για τα περι μπλεξιματος, μπερδεμτος κτλ, το ACR package μπηκε στην τελευταια (τεταρτη γενια) το 2008. Στην τριτη γενια της φωτο, τουλαχιστον απο οσες πληροφοριες βρηκα, δεν υπηρχε διαθεσιμο το συγκεκριμενο πακετο.
                                  Ακομα και αν υπηρχε, ΔΕΝ ειναι το Viper της φωτο ACR, καθως δεν φερει το συγκεκριμενο original body kit που εχουν.
                                  Τα περι 'χεραδων' κτλ, δεν στεκουν εδω. Ειδικα οταν ενα μετρια στημενο και πολυ ισχυρο δικηνητο, κινειται σε Ελληνικους δρομους. Ακομα και ο καλυτερος Ελληνας οδηγος αγωνων, θα ειχε θεμα στο να εκμεταλλευτει αποτελεσματικα την δυναμη του.
                                  Ποσο μαλλον για καποιον απλως ανησυχο.
                                  Αντιθετως ακομα και η ΖR1 με τον κομπρεσσορα και τα +600 αλογα (σε ελαφρυτερο πλαισιο απο του Viper)
                                  ειναι πολυ πιο σωστα στημενη, και με υψηλα ποσοσστα εκμεταλλευσιμης δυναμης.

                                  Sorry για το

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mikegr last edited by

                                    Το ACR ειναι στο δικο του ρυθμο...αστο...
                                    Το Viper ειναι ψιλοσκουπιδι αλλα οπως και να το κανουμε εμενα δε χαλαει...Μη τρελλαθουμε κι ολας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Τα περί σύγκρισης του Βάιπερ κουπέ με μια ...ανοιχτή BMW Z4 και μάλιστα με υπεροχή της τελευταίας είναι αυταπόδεικτα για την εμποροπανήγυριν. Δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο που κάνει εκπληκτικούς χρόνους (είτε το απλούν, είτε το ACR) στη λυδία λίθο όλων των Πορσεθεωριών, το Ρινγκ, να είναι μέτρια στημένο ή για τα σκουπίδια. Είναι επίσης αυταπόδεικτο, και μου κάνουν θλιβερή εντύπωση τα απαξιωτικά σχόλια των δοκιμαστών, τα οποία φυσικά είναι σε πλήρη αντίθεση με τους χρόνους που έχει πετύχει το όχημα σε χέρια συναδέλφων τους.

                                      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times

                                      ακομα και η λιγοτερο εκμεταλλευσιμη σε δημοσιο δρομο ZR1 Με τα +600 αλογα ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερη σε στησιμο, ακομα και με την αρχαια πισω αναρτηση.

                                      Πάλι τα μπλέκεις. Το πλαίσιο ευθύνεται κατά 70%+ για το στήσιμο του αυτοκινήτου σύμφωνα με τον αρχισχεδιαστή της zr1 και σε πολύ λιγότερο βαθμό η ανάρτηση, η οποία μόνο αρχαία δεν είναι. Αντίθετα είναι πολύ ψαγμένη και λίαν αποτελεσματική.Και έχει και μαγνητορεολογικά αμορτισέρ, και για το λόγο αυτό μαλακότερα και πιο άνετα ελατήρια από την απλή Ζ06. Τέλος, η συγκεκριμένη Κορβέτα διακρίνεται παγκοσμίως για την φιλικότητά της στην καθημερινή χρήση σε δημόσιους δρόμους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Με ποιά κριτήρια λες αρχαία την πίσω ανάρτηση της Corvette?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          roman_k last edited by

                                          'Εχει φύλλα σούστας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sv2 last edited by

                                            Ο χρήστης roman_k έγραψε:
                                            'Εχει φύλλα σούστας.

                                            Ε και ? Μήπως το καταλαβαίνεις όταν την οδηγάς ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 1 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr