-
Kαλησπέρα σας εχω ενα προβλημα με το matiz 800cc και εστειλα την παρακάτω επιστολη προς την chevrolet.
Επιστολή μου προς την Chevrolet matiz
Eχω στην κατοχή μου το αυτοκίνητο μάρκας Chevrolet matiz ,με αριθμό κυκλοφορίας ΙΚΟ … ,και αρ. πλαισίου KL1.........
με ημ .1ης άδειας 22-10-2007 και έχει περίπου 21.000 χιλιόμετρα .
Ο λόγος που γράφω αυτό το mail είναι ότι στο παραπάνω αμάξι δεν λειτούργησαν σωστά τα φρένα με αποτέλεσμα να αποφευχθεί τελευταία στιγμή το μοιραίο καθώς μέσα στο αμάξι εκείνη την στιγμή βρισκόμουν με την γυναίκα μου με τα 2 ανήλικα παιδιά μας .
Το πεντάλ ξαφνικά δεν έπιανε όσο και αν πιεζόταν είχε χαθεί τελείως η συμπίεση του και με χειρόφρενο την τελευταία στιγμή ακινητοποιήθηκε το όχημα.
Αμέσως έκανα τις πρώτες ενέργειες να δω αν έχει υγρά φρένων (ήταν η στάθμη οκ ) η μήπως είχε ανάψει κάποια ενδεικτική λυχνία που να προειδοποιεί ότι κάτι συμβαίνει με τα φρένα άλλα και αυτό ήταν εντάξει .
Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου είπαν ότι το πρόβλημα οφείλετε στο σύστημα abs .
Παρακαλώ όπως ενημερωθώ γραπτώς από εσάς για τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου καθώς να μου εξηγήσετε για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα όπως είναι τα φρένα του αυτοκίνητου γιατί δεν είχα κάποιο ενδεικτικό στοιχειό ώστε να με προειδοποιεί για την σοβαρότητα του προβλήματος των φρένων (ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ABS ) .
Πλέων θεωρό το αυτοκίνητο αναξιόπιστο ως προς την ασφάλεια που προσφέρει πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και δεν δέχομαι οποιαδήποτε επιβάρυνση για την αποκατάσταση του προβλήματος και απορώ πως μια μονάδα κεντρική abs παρουσιάζει πρόβλημα στα 21000 χιλιόμετρα χωρίς καμία προειδοποίηση με κίνδυνο τις ζωές μας .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας περιμένω απάντηση σας και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου .Απάντηση από Chevrolet matiz (chevellas AE)
Η απάντηση τους ήταν ότι το αμάξι είναι εκτός εγγύησης και δεν καλύπτετε . Η βλάβη είναι στο υδραυλικό κύκλωμα της ηλεκτροϋδραυλικής μονάδας του συστήματος ABS.Tο υδραυλικό κύκλωμα δεν υπόκειται στο σύστημα έλεγχου κι ενεργοποίησης της ενδεικτικής λυχνίας βλάβης του συστήματος ABS και για το λόγο η εν λόγο λυχνία δεν ενεργοποιήθηκε στον πίνακα οργάνων.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ mail: info@open-sat.gr
-
Kαλησπέρα σας εχω ενα προβλημα με το matiz 800cc και εστειλα την παρακάτω επιστολη προς την chevrolet.
Επιστολή μου προς την Chevrolet matiz
Eχω στην κατοχή μου το αυτοκίνητο μάρκας Chevrolet matiz ,με αριθμό κυκλοφορίας ΙΚΟ … ,και αρ. πλαισίου KL1.........
με ημ .1ης άδειας 22-10-2007 και έχει περίπου 21.000 χιλιόμετρα .
Ο λόγος που γράφω αυτό το mail είναι ότι στο παραπάνω αμάξι δεν λειτούργησαν σωστά τα φρένα με αποτέλεσμα να αποφευχθεί τελευταία στιγμή το μοιραίο καθώς μέσα στο αμάξι εκείνη την στιγμή βρισκόμουν με την γυναίκα μου με τα 2 ανήλικα παιδιά μας .
Το πεντάλ ξαφνικά δεν έπιανε όσο και αν πιεζόταν είχε χαθεί τελείως η συμπίεση του και με χειρόφρενο την τελευταία στιγμή ακινητοποιήθηκε το όχημα.
Αμέσως έκανα τις πρώτες ενέργειες να δω αν έχει υγρά φρένων (ήταν η στάθμη οκ ) η μήπως είχε ανάψει κάποια ενδεικτική λυχνία που να προειδοποιεί ότι κάτι συμβαίνει με τα φρένα άλλα και αυτό ήταν εντάξει .
Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου είπαν ότι το πρόβλημα οφείλετε στο σύστημα abs .
Παρακαλώ όπως ενημερωθώ γραπτώς από εσάς για τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου καθώς να μου εξηγήσετε για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα όπως είναι τα φρένα του αυτοκίνητου γιατί δεν είχα κάποιο ενδεικτικό στοιχειό ώστε να με προειδοποιεί για την σοβαρότητα του προβλήματος των φρένων (ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ABS ) .
Πλέων θεωρό το αυτοκίνητο αναξιόπιστο ως προς την ασφάλεια που προσφέρει πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και δεν δέχομαι οποιαδήποτε επιβάρυνση για την αποκατάσταση του προβλήματος και απορώ πως μια μονάδα κεντρική abs παρουσιάζει πρόβλημα στα 21000 χιλιόμετρα χωρίς καμία προειδοποίηση με κίνδυνο τις ζωές μας .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας περιμένω απάντηση σας και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου .Απάντηση από Chevrolet matiz (chevellas AE)
Η απάντηση τους ήταν ότι το αμάξι είναι εκτός εγγύησης και δεν καλύπτετε . Η βλάβη είναι στο υδραυλικό κύκλωμα της ηλεκτροϋδραυλικής μονάδας του συστήματος ABS.Tο υδραυλικό κύκλωμα δεν υπόκειται στο σύστημα έλεγχου κι ενεργοποίησης της ενδεικτικής λυχνίας βλάβης του συστήματος ABS και για το λόγο η εν λόγο λυχνία δεν ενεργοποιήθηκε στον πίνακα οργάνων.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ mail: info@open-sat.gr
-
Kαλησπέρα σας εχω ενα προβλημα με το matiz 800cc και εστειλα την παρακάτω επιστολη προς την chevrolet.
Επιστολή μου προς την Chevrolet matiz
Eχω στην κατοχή μου το αυτοκίνητο μάρκας Chevrolet matiz ,με αριθμό κυκλοφορίας ΙΚΟ … ,και αρ. πλαισίου KL1.........
με ημ .1ης άδειας 22-10-2007 και έχει περίπου 21.000 χιλιόμετρα .
Ο λόγος που γράφω αυτό το mail είναι ότι στο παραπάνω αμάξι δεν λειτούργησαν σωστά τα φρένα με αποτέλεσμα να αποφευχθεί τελευταία στιγμή το μοιραίο καθώς μέσα στο αμάξι εκείνη την στιγμή βρισκόμουν με την γυναίκα μου με τα 2 ανήλικα παιδιά μας .
Το πεντάλ ξαφνικά δεν έπιανε όσο και αν πιεζόταν είχε χαθεί τελείως η συμπίεση του και με χειρόφρενο την τελευταία στιγμή ακινητοποιήθηκε το όχημα.
Αμέσως έκανα τις πρώτες ενέργειες να δω αν έχει υγρά φρένων (ήταν η στάθμη οκ ) η μήπως είχε ανάψει κάποια ενδεικτική λυχνία που να προειδοποιεί ότι κάτι συμβαίνει με τα φρένα άλλα και αυτό ήταν εντάξει .
Το πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου είπαν ότι το πρόβλημα οφείλετε στο σύστημα abs .
Παρακαλώ όπως ενημερωθώ γραπτώς από εσάς για τα αποτελέσματα του τεχνικού ελέγχου καθώς να μου εξηγήσετε για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα όπως είναι τα φρένα του αυτοκίνητου γιατί δεν είχα κάποιο ενδεικτικό στοιχειό ώστε να με προειδοποιεί για την σοβαρότητα του προβλήματος των φρένων (ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ABS ) .
Πλέων θεωρό το αυτοκίνητο αναξιόπιστο ως προς την ασφάλεια που προσφέρει πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και δεν δέχομαι οποιαδήποτε επιβάρυνση για την αποκατάσταση του προβλήματος και απορώ πως μια μονάδα κεντρική abs παρουσιάζει πρόβλημα στα 21000 χιλιόμετρα χωρίς καμία προειδοποίηση με κίνδυνο τις ζωές μας .
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας περιμένω απάντηση σας και επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου .Απάντηση από Chevrolet matiz (chevellas AE)
Η απάντηση τους ήταν ότι το αμάξι είναι εκτός εγγύησης και δεν καλύπτετε . Η βλάβη είναι στο υδραυλικό κύκλωμα της ηλεκτροϋδραυλικής μονάδας του συστήματος ABS.Tο υδραυλικό κύκλωμα δεν υπόκειται στο σύστημα έλεγχου κι ενεργοποίησης της ενδεικτικής λυχνίας βλάβης του συστήματος ABS και για το λόγο η εν λόγο λυχνία δεν ενεργοποιήθηκε στον πίνακα οργάνων.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ mail: info@open-sat.gr
-
Αν αληθεύουν τα παραπάνω και
...επιμένουν ότι αυτή η βλάβη δεν καλύπτεται επειδή είναι εκτός εγγύησης θα πέσει πολύ γέλιο στο δικαστήριο (δάκρυα και πολύ χρήμα από την πλευρά τους). -
Δε λέω το αμάξι είναι αστέρι για την πόλη, είναι οικονομικό αλλά έχει τα πιο αισχρά φρένα που έχω δεί στη ζωή μου. Το abs είναι υπέρ ευαίσθητο και 'μπαίνει' πολύ εύκολα.
-
Τι λάστιχα φοράς? Αν ειναι κωλολάστιχα και μπλοκάρουν με το παραμικρό λογικό μου φαίνεται...
-
καλησπερα!εχω το ιδιο προβλημα με το ιδιο μοντελο το εχω 3 χρονια και 3 μηνες μονο και εχει το ιδιο θεμα...
σας εχω στειλει εμαιλ...παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου στη διευθυνση :marilou1591989@windowslive.com -
Ακόμη ένα matiz με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα!
Μοντέλο 1.0SE 9/2007, 28000 χλμ!
Μάλιστα, το είχε τρακάρει η γυναίκα μου πριν κανένα δίμηνο, μου είχε πει ότι δεν δουλεύουν τα φρένα, αλλά δεν την πίστεψα αφού σε εμένα δούλευαν κανονικά και πλήρωσα τη ζημιά!
Χθες, με 40-50χλμ, κατεβαίνοντας την Περικλέους στην Πετρούπολη, πετάχτηκε ένας πιτσαδόρος και στη προσπάθεια να φρενάρω, κόντεψα να βγάλω το πόδι μου κάτω από το πάτωμα αλλά το αυτοκίνητο δεν έκοψε καθόλου...Ευτυχώς είχε λίγο χώρο και τη γλύτωσε ο τυπάκος που παραβίασε το stop, αλλά εγώ πάγωσα και το σταμάτησα με χειρόφρενο αρκετά μετά..
Στη αρχή νόμισα ότι είχε σβήσει ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, αλλά όλα ήταν οκ. Το έσβησα, το έψαξα από υγρά κλπ, το έβαλα μπροστά και έδειχνε να μην έχει πρόβλημα! Ομως, αφού μου καρφώθηκε στο μυαλό, το έφερα στον μηχανικό μου...
Αυτός σκέφτηκε να ψάξει λίγο το θέμα, πήρε τηλέφωνο κάποιους γνωστούς, οι οποίοι του είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα με το ABS!
Ετσι πήρα και εγώ τηλέφωνο στη chevhellas ανέφερα το πρόβλημα και από το συνεργείο τους αφού μου έκλεισαν ραντεβού στις 25/8, μου επιβεβαίωσαν την ύπαρξη του θέματος και μάλιστα ότι έχει αναφερθεί πανευρωπαΙκά με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ούτε καν νέες μονάδες abs...Φυσικά είπαν ότι πρέπει εγώ να πληρώσω τα 1300 (!!!) ευρώ αφού πρώτα γίνω πειραματόζωο να δοκιμάσω αν δεν θα έχω πρόβλημα με απλή εξαέρωση...
Φυσικά ούτε λόγος για την δική μου πιθανή εξαύλωση σε περίπτωση επανεμφάνισης του προβλήματος!!!
Δεν υπάρχει εντολή αντικατάστασης από το εργοστάσιο, τουλάχιστον ακόμη!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΦΟΝΙΚΟ!!!
ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ ΝΟΜΙΚΗ ΠΙΕΣΗ!
ΕΛΕΟΣ, ΦΡΕΝΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΤΑ ABS ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗ ΤΡΙΕΤΙΑ!!!edit: τα ελαστικά είναι aftermarket και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνονται...
Το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο σχολαστικά και με επιπλέον των τυπικών service... -
Νόμιζα ότι τέτοια θέματα είχαν εξαλειφθεί από τα σύγχρονα αυτοκίνητα ...
-
πωπω τι πήγες να πάθεις ρε Θόδωρα...
-
και 21000 χλμ το αμαξι ειναι ολοκαίνουργιο !
Έχει ξανα ακουστει θέμα με τα φρένα του matiz αλλα είναι ντροπή να υπάρχουν τέτοια προβλήματα σε καινούργια αυτοκίνητα...
Μην τους αφήσεις έτσι πάντως...να βρουν το προβλημα και να το φτιάξουν χωρις καμια επιβάρυνση -
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Νόμιζα ότι τέτοια θέματα είχαν εξαλειφθεί από τα σύγχρονα αυτοκίνητα ...Από τα σύγχρονα αυτοκίνητα ναι. Το Matiz όμως δεν είναι σύγχρονο, δεν είναι καν αυτοκίνητο!
-
Ετσι,
για να φανεί το μέγεθος του προβλήματος αλλά και η αναλγησία...
http://www.sicurauto.it/news/le-matiz-c ... ratis.html
Κάντε το μετάφραση στα Αγγλικά με google και θα διαπιστώσετε ότι και στους γείτονες το πρόβλημα υπάρχει!
Εκαναν μάλιστα αγώνα και το site αυτό απέδειξε το πρόβλημα, το οποίο η chevrolet απέδωσε σε 'κακή' συντήρηση, ακόμη και από τα δικά της συνεργεία, μη μπορώντας βέβαια να εξηγήσει πως τα παλαιότερα Bosch ABS ποτέ δεν παρουσίασαν θέμα!
Τελικά η chevrolet Ιταλίας, αποδέχθηκε την δωρεάν αντικατάσταση χωρίς όρους (π.χ. συντήρηση στο δίκτυό τους), παρέχοντας πιθανότατα και αυτοκίνητο αντικατάστασης! Αλλωστε με τέτοιο πρόβλημα, μιλάμε για ακινητοποίηση του οχήματος!!!
Εμείς εδώ τι κάνουμε? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νόμιζα ότι τέτοια θέματα είχαν εξαλειφθεί από τα σύγχρονα αυτοκίνητα ...
Από τα σύγχρονα αυτοκίνητα ναι. Το Matiz όμως δεν είναι σύγχρονο, δεν είναι καν αυτοκίνητο!
Φαντάζομαι όμως ότι καλύπτει κάποιων τις ανάγκες....
Αλλά η ασφάλεια δεν είναι το νο1 ?
-
εμένα χάλασε το ABS στα 28.000 και ζητήσανε για αλλαγή 1180 EUR!!! Τελικά το έβγαλα εκτός λειτουργίας και κυκλοφορώ χωρίς.δεν υπάρχει ούτε μεταχειρισμένο γιατί χάλασαν όλα του 2007
λοιπόν τι προτείνετε να κάνουμε γιατί αυτό είναι ΚΑΘΑΡΗ ΚΛΕΨΙΑ.Τελείως απαράδεκτο.
[quote][/quote] -
Πισσα και πουπουλα θελουν.
-
Ο χρήστης ΛΙΑΜΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ έγραψε:
εμένα χάλασε το ABS στα 28.000 και ζητήσανε για αλλαγή 1180 EUR!!! Τελικά το έβγαλα εκτός λειτουργίας και κυκλοφορώ χωρίς.δεν υπάρχει ούτε μεταχειρισμένο γιατί χάλασαν όλα του 2007
λοιπόν τι προτείνετε να κάνουμε γιατί αυτό είναι ΚΑΘΑΡΗ ΚΛΕΨΙΑ.Τελείως απαράδεκτο.Γινεται να το βγαλεις ετσι απλα εκτος?? Η κατανομη πεδησης πως θα γινεται??
-
Τελικά μαζευόμαστε πολλοί!
Εστειλα email εξηγώντας τη κατάσταση στη chevellas, αλλά η απάντηση τους ήταν ότι δεν καλύπτεται από εγγύηση!
Από Ιταλία, πήρα τη πληροφορία, ότι τους έβγαλαν μέχρι σε εκπομπή του RAI, απέδειξαν το πρόβλημα και έτσι ξεκίνησαν την επισκευή...Εδώ αγνοούσαν και την Ιταλική ανάκληση!!!!
Μαζί με τον 1ο που έγραψε εδώ, έχουμε ξεκινήσει πλέον το κυνήγι!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!
Μιλάμε για 2-3000 αυτοκίνητα που μπορεί να μην φρενάρουν όταν χρειαστεί!!!
Καλά τι πρέπει να γίνει για να βρει το δίκιο του ο καταναλωτής?
Το περιοδικό ενδιαφέρεται για το θέμα?Υ.Γ.
Διάβασα και ολίγον από cruze της ίδιας μάρκας στο forum...
Κάτι για περίεργα σφυρίγματα κτλ στα φρένα...
Αλήθεια αυτά έχουν κλείσει 3ετία?
Δεν βάζω φωτιές, αλλά κάπως έτσι (και μάλιστα χωρίς προειδοποίηση) υπήρξε το θέμα και εδώ, συνήθως μετά από 3.5 χρόνια άσχετα με χιλιόμετρα (π.χ. εμένα το έκανε στα 27000, σε άλλους στα 15000 και σε άλλους στα 120000!). Ο προμηθευτής είναι ο ίδιος? -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
εμένα χάλασε το ABS στα 28.000 και ζητήσανε για αλλαγή 1180 EUR!!! Τελικά το έβγαλα εκτός λειτουργίας και κυκλοφορώ χωρίς.δεν υπάρχει ούτε μεταχειρισμένο γιατί χάλασαν όλα του 2007
λοιπόν τι προτείνετε να κάνουμε γιατί αυτό είναι ΚΑΘΑΡΗ ΚΛΕΨΙΑ.Τελείως απαράδεκτο.Γινεται να το βγαλεις ετσι απλα εκτος?? Η κατανομη πεδησης πως θα γινεται??
το έχω σε φωτογραφία μπορώ να στο στείλω με mail
-
Kαλά απαράδεκτη αντιμετώπιση Αλλά ρε παιδιά πως πήρατε αυτόν τον κουβά για αυτοκίνητο και δώσατε τότε 9000-10000 ?Τόσα υπήρχαν,picanto,panda,atos,getz(και αξιόλογα άλλα μεταχειρισμένα) σε αυτό πέσατε?Τεσπα πουλήστε τα όσο είναι καιρός,αν και είναι δημόσιος κίνδυνος το αμάξι(?) αυτό για όλους μας.Μόνο από την διάσταση ποδηλάτου των ελαστικών και την αίσθηση του σασμάν καταλαβαίνεις περι τίνος πρόκειται..Καλή επίλυση των προβλημάτων σας να ευχηθώ πάντως και καλά κουράγια
Προβλημα στο συστημα ABS στο MATIZ