-
Δεν είναι θέμα DNA. Θέμα προσωπικού γούστου είναι και αισθητικής.
Παρεα με το 626 υπήρχε και ένα ... εκπληκτικό Xedos τότε και απο την άλλη υπήρχε το ... Mondeo!
Και αναφερομαι μόνο στην Γερμανική πλευρά γιατί οι λοιποί ευρωπαίοι είχαν αρχίσει να έχουν γούστο. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Γιατί δεν μας βάζεις το Xedos να δούμε αν είναι πιο όμορφο από το Passat ή όχι?
Πάντως το συγκεκριμένο Passat είναι κομψό αλλά όχι κάτι το ιδιαίτεροΤο συγκεκριμένο Passat είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά της σειράς, μιλώντας για εκείνη την εποχή ειδικά. Σίγουρα οι Ιάπωνες έχουν βγάλει ενδιαφέροντα αυτοκίνητα (το Xedos είναι της Μazda, όχι τυχαία) και οι ευρωπαίοι όχι και τόσο όμορφα. Αλλά η ασχήμια των 70s Ιαπωνικών άρχισε να φευγει στα 80s χάρη σε πιό 'αδιάφορα' σχήματα.
To Cherry στη 2η φωτο, μπροστά στο Cherry της 1ης (100Α) είναι κούκλα. Αλλά με απόλυτα κριτήρια δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο. Έτσι θυμάμαι τα περισσότερα Ιαπωνικά απο τότε.
-
Το topic αναφέρεται στο 'σήμερα' και όχι σε προηγούμενες 10ετίες. Και η σύγκριση πρέπει να γίνει στα τωρινά μοντέλα.
Για να είμαι ειλικρινής πάντως και αυτό για την εποχή του με την ψιλοαμερικάνικη αισθητική του
το θεωρώ εξίσου ωραίο με αντιστοιχα ευρωπαικά. -
Passat???
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Και για να μην ξεχνιόμαστε, το 1991 που λανσαρίστηκε το Xedos, κυκλοφορούσε αυτό εδώ το κόσμημα της VW:
Άντε γειά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άντε γειά...
Το συγκεκριμένο το θεωρώ από τα πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά σεντάν των τελευταίων δεκαετιών. Το xedos από την άλλη ήταν μεν ενδιαφέρον σχήμα αλλά η πλήρης απουσία οποιασδήποτε ακμής το κάνει ιδιαίτερα γερασμένο σήμερα.
-
Κάτσε ΙΚΕ γιατί αρχίζει να φεύγει το στόμα μου
Είναι αδιάφορο για σήμερα το Xedos?
Κι αυτό το τετραγωνισμένο Passat τι είναι ας πούμε(και δεν είναι μόνο αυτό.Τα περισσότερα αμάξια έτσι ήταν τότες πλην μερικών εξαιρέσαιων) -
Η Pitsos έβγαζε τότε πιο όμορφους ψυγειοκαταψύκτες από το Passat B3. Όσο για τις καμπύλες, διαχρονικά τα περισσότερα αυτοκίνητα που είχαν τέτοια σχήματα, θεωρούνται όμορφα ακόμα και 50 χρόνια μετά...
-
Και μόλις ετοιμαζόμουν να πω για τις υπέροχες καμπύλες αυτού:
-
Εσείς δηλαδή διαβάσατε το ποστ μου ως εξής:
- xedos: δεν ειναι ενδιαφέρον
- οι καμπύλες (όλες) είναι άσχημες
- το passat είναι ωραίο επειδή είναι 'τετράγωνο'
οκ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
οκΕ! Λίγο το κύμα που σκάει στην παραλία, λίγο το αντηλιακό που έχει ιδιαίτερο άρωμα, λίγο η παγωμένη μπύρα, λίγο το 'χρωματιστό' και 'ηλιοκαμμένο' περιβάλλον ... χαλαρώνει το διάβασμα!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εσείς δηλαδή διαβάσατε το ποστ μου ως εξής:- xedos: δεν ειναι ενδιαφέρον
- οι καμπύλες (όλες) είναι άσχημες
- το passat είναι ωραίο επειδή είναι 'τετράγωνο'
οκ
Λες ότι είναι πιο διαχρονικό το Passat σχεδιαστικά αλλά δεν βρίσκω το Xedos γερασμένο επ' ουδενί παρά την έλλειψη ακμών που λες.Αυτό λες αν κατάλαβα καλά
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και μόλις ετοιμαζόμουν να πω για τις υπέροχες καμπύλες αυτού:
Αυτό είναι όντως κουκλάκι
-
Οκ, το Xedos καλό ήταν αλλα ένα απο τα ΛΙΓΑ καλά Ιαπωνικά. Όχι όμως και ''αντε γεια' το Passat του 96!!! ΠΟΛΥ καλό ήταν. Για Mondeo καμία αντίρρηση . Το μεν πρώτο εντελώς αδιάφορο, το FL του 96 εως ασχημούτσικο.
Όσο για το Infinity πιο πάνω, όπως όλα τα Ιnfinity, απλά τραγικό! -
Έχω αρχίσει να πιστευώ ότι τρολάρεις και άγρια μάλιστα
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Έχω αρχίσει να πιστευώ ότι τρολάρεις και άγρια μάλισταΘα μπορούσα να πώ το ίδιο για σένα.....
-
Πως είναι δυνατόν το παραπάνω Infinity να είναι άσχημο
Συγκριτικά ας πούμε ένα Passat του 96 είναι ομορφότερο από το Xedos(το οποίο όπως έγραψες είναι καλό ) ή από το 406 της Peugeot
Πραγματικά απορώ -
Είπα απλά οτι το Xedos ήταν όντως καλό. Τόση ώρα έχουμε πιάσει ΕΝΑ ιαπωνικό που στη τελική ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ πως είναι όμορφο. ΕΝΑ όμως. Ας πούμε αν με ρωτήσεις για το Passat του 1993 θα σου πώ οτι είναι τραγικά βαρετό αυτοκίνητο σχεδιαστικά. Η Mazda έγραψα και πιο πάνω πως έκανε πάλι τη διαφορά με τα 6άρια. Όμορφα αυτοκίνητα. Η Οpel ας πούμε μετά απο χρόνια βαρεμάρας με τα Vectra, έγινε ενδιαφέρουσα με το Insignia. Αλλά τα Vectra ΔΕΝ ήταν ασχημα αυτοκίνητα. Τα Ινφινιτυ έχουν ακόμα το wannabe εντυπωσιακό, αλλά η σχεδιασή τους μου φαίνεται τραβηγμένη και όχι κομψή. H lexus είναι πιο επιτυχημένη σχεδιαστικά .
Η Merscedes σ'αυτή τη κατηγορία για μένα έκανε 'πατάτα' ας πούμε με τη νέα E KLASSτην οποία θεωρώ ως και ασχημούτσικη και βαριά ως σχέδιο. Σ'άλλους όμως αρέσει.
Αξεπέραστη όμως θεωρώ την 156. Σίγουρα απο τα πιο όμορφα και διαχρονικά σχήματα. -
Για σούπερ μίνι: Fiesta-Mito-DS3
Για μικρομεσαία: Guilleta-Bravo- το 'παλιό' πλέον Citroen C4MK1-αλλά και τα κουπέ Μεγκάν και Άστρα.
Για σεντάν: C5-C Class-Mazda 6- Αudi A4- και όσο και αν ξενίζει το τωρινό Ford Mondeo
ΥΓ: Σόρρυ αλλά ξέχασα να προσθέσω και τα τωρινά Σίβικ και Φίατ-500.
-
Πριν έγραψα πολλά όμορφα ιαπωνικά αυτοκίνητα... Δεν σου άρεσαν τα MX5, RX7, RX8, 350Z, 370Z, 300ZX, Prelude, NSX, CRX και πολλά άλλα που βαριέμαι να γράψω δηλαδή;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πριν έγραψα πολλά όμορφα ιαπωνικά αυτοκίνητα... Δεν σου άρεσαν τα MX5, RX7, RX8, 350Z, 370Z, 300ZX, Prelude, NSX, CRX και πολλά άλλα που βαριέμαι να γράψω δηλαδή;Nαι, τα CRX, MX-5, RX7, NSX ωραία αυτοκίνητα (εως πολύ ωραία). Αναφερόμουν όμως καθαρά σε οικογενειακά. Το Honda CRX όταν ήμουν πιτσιρικάς το έβλεπα και μου τρέχαν τα σάλια....
Ποια θεωρείτε όμορφα σήμερα ::::::