Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με KIA Sportage 2l του 02'
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με KIA Sportage 2l του 02'
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    33
    813
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      steeven461 last edited by

      Kαλημερα φιλοι μου.
      Εχω ενα ΚΙΑ Sportage διλιτρο του 02'. Το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια οταν ειναι σε μποτιλιαρισμα και δουλευει ο κλιματισμος. μετα απο λιγο και χωρις να εχει μπει στο κοκκινο η θερμοκρασια πεφτει στο κανονικο. Οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος το αυτοκινητο εχει κανονικη θερμοκρασια. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το ψυγειο και η φτερωτη του βεντιλατερ. Αλλα μου φενεται λιγο περειεργο να χαλασαν και τα δυο ταυτοχρονα. Υπ οψιν οτι το ψυγειο ειναι καθαρο και ειναι γεματο παραφλου. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?
      Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steeven461 last edited by

        Kαλημερα φιλοι μου.
        Εχω ενα ΚΙΑ Sportage διλιτρο του 02'. Το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια οταν ειναι σε μποτιλιαρισμα και δουλευει ο κλιματισμος. μετα απο λιγο και χωρις να εχει μπει στο κοκκινο η θερμοκρασια πεφτει στο κανονικο. Οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος το αυτοκινητο εχει κανονικη θερμοκρασια. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το ψυγειο και η φτερωτη του βεντιλατερ. Αλλα μου φενεται λιγο περειεργο να χαλασαν και τα δυο ταυτοχρονα. Υπ οψιν οτι το ψυγειο ειναι καθαρο και ειναι γεματο παραφλου. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?
        Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          steeven461 last edited by

          Kαλημερα φιλοι μου.
          Εχω ενα ΚΙΑ Sportage διλιτρο του 02'. Το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια οταν ειναι σε μποτιλιαρισμα και δουλευει ο κλιματισμος. μετα απο λιγο και χωρις να εχει μπει στο κοκκινο η θερμοκρασια πεφτει στο κανονικο. Οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος το αυτοκινητο εχει κανονικη θερμοκρασια. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το ψυγειο και η φτερωτη του βεντιλατερ. Αλλα μου φενεται λιγο περειεργο να χαλασαν και τα δυο ταυτοχρονα. Υπ οψιν οτι το ψυγειο ειναι καθαρο και ειναι γεματο παραφλου. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?
          Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Μηπως θελουν καθαρισμα εξωτερικα τα ψυγεια ;
            Με το ac αναμμένο δουλευει το βεντιλατερ συνεχεια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              steeven461 last edited by

              Δεν εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ.Η φτερωτη ειναι πανω στην προεκταση του στροφαλου και δουλευει συνεχεια. Το ψυγειο ειναι καθαρο (το εχω φυσυξει)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης steeven461 έγραψε:
                Δεν εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ.Η φτερωτη ειναι πανω στην προεκταση του στροφαλου και δουλευει συνεχεια. Το ψυγειο ειναι καθαρο (το εχω φυσυξει)

                Το ac ειναι εργοστασιακο;Το ψυγειο του ειναι μπροστα απο το ψυγειο της μηχανης;Εισαι σιγουρος οτι δεν εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  steeven461 last edited by

                  Ναι ειναι εργοστασιακο και το βεντιλατερ δεν ειναι ηλεκτρικο. Παιζει να ειναι θερμοστατης?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    δικιο εχεις ειναι μηχανικο http://www.tetrakinisi.gr/models/epivat ... rtage.html .Τι αναχρονισμος ηταν αυτος;

                    (ειμαι σιγουρος οτι 'γνωριζω' αυτον που εγραψε το απο πανω αρθρο )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Τα βεντιλατέρ αυτού του τύπου έχουν ένα είδος συμπλέκτη με σιλικόνη. Όταν αυξάνεται η θερμοκρασία διογκώνεται η σιλικόνη, κομπλάρει ο συμπλέκτης και το βεντιλατέρ γυρνάει μαζί με τη μηχανή. Όταν πέσει η θερμοκρασία ξεκομπλάρει και γυρνάει ελεύθερα. Μάλλον αυτός ο συμπλέκτης έχει χαλάσει και δέν γυρνάει σωστά το βεντιλατέρ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        steeven461 last edited by

                        Kαι εγω γιατι το βλεπω να γυρναει συνεχεια απο την στιγμη που θα βαλω μπρος τον κινητηρα? Αν ηταν αυτη η βλαβη δεν θα επρεπε να εχει υψηλη θερμοκρασια συνεχεια και οχι μονο οταν δουλευει το a/c?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Η φτερωτή γυρνάει συνέχεια αλλά όταν μαρσάρεις δεν ανεβάζει πολλές στροφές - πατινάρει ο συνεκτικός συμπλέκτης.
                          Όταν ζεσταίνεται, ο συμπλέκτης σφίγγει και όταν μαρσάρεις η φτερωτή ανεβάζει πολλές στροφές (και κάνει θόρυβο ο αέρας).

                          Τώρα τι έχει χαλάσει αυτό μόνο από κοντά φαίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Οταν δουλευει το ac το ψυγειο του ζεσταίνεται και ετσι δεν περναει κρυος αερας απο το ψυγειο της μηχανης,για αυτο και το ηλεκτρικο βεντιλατερ αναβει συνεχεια .Μηπως να προσθεσεις ενα μικρο ηλεκτρικο βεντιλατερ απο εξω που να σπρωχνει αερα προς τα ψυγεια;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Απο οτι διαβασα σε εκεινο το φορουμ που ποσταρε ο Βασιλης εκει προτεινουν να αλλαχτει το μηχανικο βεντιλατερ με ενα ηλεκτρικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kospapad last edited by

                                Σίγουρα έχεις και ηλεκρικό βεντιλατερ μόνο γαι το ψυγείο του AC τοποθετημένο πίσω από την μάσκα και δεν είναι ορατό μέσα από την μεριά της μηχανής
                                Αυτό που βλέπεις είναι γαι το ψυγείο της μηχανής με υδραργυρικό συμπλέκτη
                                Το πρόβλημα σου, αν δεν είναι βεντιλατέρ μοιάζει και με κακή γείωση . Μήπως έχει γίνει κάποις εργασία πρόσφατα στην μηχανή με μεγάλης έκτασης αποσυναρμολόγηση πχ συμπλέκτης ;; ώστε να μην τοποθετηθεί καλά κάποια γείωση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  steeven461 last edited by

                                  Οχι μονο που κατεβηκε η μπαταρια την προηγουμενη βδομαδα για φορτιση γιατι ξεχαστηκε η πισω πορτα μισανοιχτη και αναβε η πλαφονιερα ολο το βραδυ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kospapad last edited by

                                    τσεκαρε τους πόλους τότε αν είναι ΟΚ
                                    Επίσης συχνά από το μπλόκ της μηχανής έρχεται ναεξάρτητο καλώδιο γείωσης (το -) κια συνδεέται πα΄νω στον - πόλο
                                    δεσ το γαιτί είχα παρόμοιο πρόβλημα σε opel vectra κια λύθηκε όταν έφτιαξα δικό μου καλώδιο απευθείας από το μπλόκ της μηχανής και ησύχασα.
                                    Μέχρι τότε το τι είχα ακούσει και π΄ληρώσει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      με πιστολι αερος φυσηξε το ψυγειο νερου απο μεσα προς τα εξω, θα βγαλει πολυ σκονη και ειναι ισως αυτη που φραζει τις κυψελες και μειωνει την αποδοση του ψυγειου νερου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thanos last edited by

                                        Πιστόλι αέρος;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fokion_sportage last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          δικιο εχεις ειναι μηχανικο http://www.tetrakinisi.gr/models/epivat ... rtage.html .Τι αναχρονισμος ηταν αυτος;

                                          (ειμαι σιγουρος οτι 'γνωριζω' αυτον που εγραψε το απο πανω αρθρο )

                                          και καλα κανεις που εισαι σιγουρος

                                          εν συντομια
                                          ναι εχει υδραργυρικό. μπορει να μην κομπλάρει σωστα και ΔΕΙΧΝΕΙ οτι δουλευει αλλα να μην παιρνει φουλ στροφες.
                                          εχει και ηλεκτρικό βαντιλατερ μπροστα στη μασκα, αλλα αυτο ειναι για το αιρκοντισιον

                                          το ψηγειο του αιρκοντισιον ειναι απο μπροστα απο το κανονικό με συνεποια ολη η ζεστη του να πεφτει πανω σε αυτο την μηχανης και να το ζεσταινει ακομα περισσότερο. κι ειναι ηδη οριακη η ικανοτητα ψηξης του.
                                          το μοτερ εχει μια σχεδιαστική μαλακια στο κυκλωμα ψηξης που εγινε οταν η ΚΙΑ πηρε το 'μπροστοκινητου προσανατολισμου' μοτερ και το εκανε 'πισοκινητου'. σε ενα σημειο αντι να στελνει τα καυτα νερα απο το καλοριφερ στο ψυγειο να κρυωσουν τα βαζει στο κρυο ρευμα προς το μοτερ μειωνοντας την ψυξη. διορθωνεται κι αυτο αλλα αν ολα τα αλλα δουλευουν σωστα δεν ειναι απαραιτητο.

                                          υπαρχει ενα θεμα με την γειωση ή μαλλον με ολο το ηλεκτρικο συστημα του ταμπλό
                                          η καλυτερη λυση ειναι ενα προσθετο οργανο θερμοκρασίας να ξερεις τι γινεται. στο εργοστασιακο οργανο αμα περασει την μεση εισαι λεπτά πριν το καψιμο φλατζας στην καλυτερη ή ραγισμα κεφαλης στην χειρότερη

                                          Δοκιμη σωστης λειτουργιας υδραργυρικου
                                          απο κρυο βαζεις μπροστα. πρεπει να ακουζεται σαν ηλεκτρικη σκουπα για 30 δευτερολεπτα περιπου
                                          δοκιμη δευτερη
                                          το αφηνεις να φτασει σε θερμοκρασια κανονική ΣΒΗΝΕΙΣ το μοτερ, και πιανεις την φτερωτη. Θα πρεπει να ειναι σχεδον αδυνατο να την γυρισεις. Οσο πιο ευκολο ειναι τοσο δε δουλευει σωστα.

                                          Δεν ειναι απιθανο να εχουν φραξει κυψελες εσωτερικά στο ψηγειο ή αν πηγαινεις βολτες στις λασπες ομοιως αλλα απεξω, κι ειδικά στην κατω μερια μεσα απο τον προφυλακτηρα

                                          Κρατα στο νου σου παντως οτι η ηκανοτητα απαγωγής θερμοτητας του συστηματος ψηξης ειναι σχεδον οριακη. ακομα και η μικρότερη βλαβη ειναι ικανη να σηκωσει θερμοκρασια.

                                          Προσωπικά με το ηλ βαντιλατερ 6 χρονια τωρα και το προσθετο οργανακι θερμοκρασίας εχω σωθει.
                                          Επεισης εχω τρυπησει το θερμοστατη ετσι ωστε ουσιαστικά ΠΟΤΕ η ροη να μην κλεινει τελειως.
                                          Προτιμω το χειμωνα να μην εχω γερο καλοριφερ και να περιμενω λιγο παραπανω να ερθει σε θερμοκρασία το μοτερ παρα να παρω το μοτερ στο χερι...
                                          Αλλα αυτα ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ οτι κανει ο καθενας στο αυτοκινητο του ειναι υπευθυνος αυτος και κανενας αλλος...

                                          το 'πως' ηλ. βαντιλατερ
                                          εδω πλεον http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=38&t=57

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr