-
Kαλημερα φιλοι μου.
Εχω ενα ΚΙΑ Sportage διλιτρο του 02'. Το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια οταν ειναι σε μποτιλιαρισμα και δουλευει ο κλιματισμος. μετα απο λιγο και χωρις να εχει μπει στο κοκκινο η θερμοκρασια πεφτει στο κανονικο. Οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος το αυτοκινητο εχει κανονικη θερμοκρασια. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το ψυγειο και η φτερωτη του βεντιλατερ. Αλλα μου φενεται λιγο περειεργο να χαλασαν και τα δυο ταυτοχρονα. Υπ οψιν οτι το ψυγειο ειναι καθαρο και ειναι γεματο παραφλου. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?
Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!! -
Kαλημερα φιλοι μου.
Εχω ενα ΚΙΑ Sportage διλιτρο του 02'. Το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια οταν ειναι σε μποτιλιαρισμα και δουλευει ο κλιματισμος. μετα απο λιγο και χωρις να εχει μπει στο κοκκινο η θερμοκρασια πεφτει στο κανονικο. Οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος το αυτοκινητο εχει κανονικη θερμοκρασια. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το ψυγειο και η φτερωτη του βεντιλατερ. Αλλα μου φενεται λιγο περειεργο να χαλασαν και τα δυο ταυτοχρονα. Υπ οψιν οτι το ψυγειο ειναι καθαρο και ειναι γεματο παραφλου. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?
Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!! -
Kαλημερα φιλοι μου.
Εχω ενα ΚΙΑ Sportage διλιτρο του 02'. Το αυτοκινητο σηκωνει θερμοκρασια οταν ειναι σε μποτιλιαρισμα και δουλευει ο κλιματισμος. μετα απο λιγο και χωρις να εχει μπει στο κοκκινο η θερμοκρασια πεφτει στο κανονικο. Οταν δεν δουλευει ο κλιματισμος το αυτοκινητο εχει κανονικη θερμοκρασια. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι θελει αλλαγη το ψυγειο και η φτερωτη του βεντιλατερ. Αλλα μου φενεται λιγο περειεργο να χαλασαν και τα δυο ταυτοχρονα. Υπ οψιν οτι το ψυγειο ειναι καθαρο και ειναι γεματο παραφλου. Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταει?
Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!! -
Μηπως θελουν καθαρισμα εξωτερικα τα ψυγεια ;
Με το ac αναμμένο δουλευει το βεντιλατερ συνεχεια; -
Δεν εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ.Η φτερωτη ειναι πανω στην προεκταση του στροφαλου και δουλευει συνεχεια. Το ψυγειο ειναι καθαρο (το εχω φυσυξει)
-
Ο χρήστης steeven461 έγραψε:
Δεν εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ.Η φτερωτη ειναι πανω στην προεκταση του στροφαλου και δουλευει συνεχεια. Το ψυγειο ειναι καθαρο (το εχω φυσυξει)Το ac ειναι εργοστασιακο;Το ψυγειο του ειναι μπροστα απο το ψυγειο της μηχανης;Εισαι σιγουρος οτι δεν εχει ηλεκτρικο βεντιλατερ;
-
Ναι ειναι εργοστασιακο και το βεντιλατερ δεν ειναι ηλεκτρικο. Παιζει να ειναι θερμοστατης?
-
δικιο εχεις ειναι μηχανικο http://www.tetrakinisi.gr/models/epivat ... rtage.html .Τι αναχρονισμος ηταν αυτος;
(ειμαι σιγουρος οτι 'γνωριζω' αυτον που εγραψε το απο πανω αρθρο )
-
Τα βεντιλατέρ αυτού του τύπου έχουν ένα είδος συμπλέκτη με σιλικόνη. Όταν αυξάνεται η θερμοκρασία διογκώνεται η σιλικόνη, κομπλάρει ο συμπλέκτης και το βεντιλατέρ γυρνάει μαζί με τη μηχανή. Όταν πέσει η θερμοκρασία ξεκομπλάρει και γυρνάει ελεύθερα. Μάλλον αυτός ο συμπλέκτης έχει χαλάσει και δέν γυρνάει σωστά το βεντιλατέρ
-
Kαι εγω γιατι το βλεπω να γυρναει συνεχεια απο την στιγμη που θα βαλω μπρος τον κινητηρα? Αν ηταν αυτη η βλαβη δεν θα επρεπε να εχει υψηλη θερμοκρασια συνεχεια και οχι μονο οταν δουλευει το a/c?
-
Η φτερωτή γυρνάει συνέχεια αλλά όταν μαρσάρεις δεν ανεβάζει πολλές στροφές - πατινάρει ο συνεκτικός συμπλέκτης.
Όταν ζεσταίνεται, ο συμπλέκτης σφίγγει και όταν μαρσάρεις η φτερωτή ανεβάζει πολλές στροφές (και κάνει θόρυβο ο αέρας).Τώρα τι έχει χαλάσει αυτό μόνο από κοντά φαίνεται.
-
Οταν δουλευει το ac το ψυγειο του ζεσταίνεται και ετσι δεν περναει κρυος αερας απο το ψυγειο της μηχανης,για αυτο και το ηλεκτρικο βεντιλατερ αναβει συνεχεια .Μηπως να προσθεσεις ενα μικρο ηλεκτρικο βεντιλατερ απο εξω που να σπρωχνει αερα προς τα ψυγεια;
-
Απο οτι διαβασα σε εκεινο το φορουμ που ποσταρε ο Βασιλης εκει προτεινουν να αλλαχτει το μηχανικο βεντιλατερ με ενα ηλεκτρικο.
-
Σίγουρα έχεις και ηλεκρικό βεντιλατερ μόνο γαι το ψυγείο του AC τοποθετημένο πίσω από την μάσκα και δεν είναι ορατό μέσα από την μεριά της μηχανής
Αυτό που βλέπεις είναι γαι το ψυγείο της μηχανής με υδραργυρικό συμπλέκτη
Το πρόβλημα σου, αν δεν είναι βεντιλατέρ μοιάζει και με κακή γείωση . Μήπως έχει γίνει κάποις εργασία πρόσφατα στην μηχανή με μεγάλης έκτασης αποσυναρμολόγηση πχ συμπλέκτης ;; ώστε να μην τοποθετηθεί καλά κάποια γείωση -
Οχι μονο που κατεβηκε η μπαταρια την προηγουμενη βδομαδα για φορτιση γιατι ξεχαστηκε η πισω πορτα μισανοιχτη και αναβε η πλαφονιερα ολο το βραδυ.
-
τσεκαρε τους πόλους τότε αν είναι ΟΚ
Επίσης συχνά από το μπλόκ της μηχανής έρχεται ναεξάρτητο καλώδιο γείωσης (το -) κια συνδεέται πα΄νω στον - πόλο
δεσ το γαιτί είχα παρόμοιο πρόβλημα σε opel vectra κια λύθηκε όταν έφτιαξα δικό μου καλώδιο απευθείας από το μπλόκ της μηχανής και ησύχασα.
Μέχρι τότε το τι είχα ακούσει και π΄ληρώσει -
με πιστολι αερος φυσηξε το ψυγειο νερου απο μεσα προς τα εξω, θα βγαλει πολυ σκονη και ειναι ισως αυτη που φραζει τις κυψελες και μειωνει την αποδοση του ψυγειου νερου
-
Πιστόλι αέρος;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
δικιο εχεις ειναι μηχανικο http://www.tetrakinisi.gr/models/epivat ... rtage.html .Τι αναχρονισμος ηταν αυτος;(ειμαι σιγουρος οτι 'γνωριζω' αυτον που εγραψε το απο πανω αρθρο )
και καλα κανεις που εισαι σιγουρος
εν συντομια
ναι εχει υδραργυρικό. μπορει να μην κομπλάρει σωστα και ΔΕΙΧΝΕΙ οτι δουλευει αλλα να μην παιρνει φουλ στροφες.
εχει και ηλεκτρικό βαντιλατερ μπροστα στη μασκα, αλλα αυτο ειναι για το αιρκοντισιοντο ψηγειο του αιρκοντισιον ειναι απο μπροστα απο το κανονικό με συνεποια ολη η ζεστη του να πεφτει πανω σε αυτο την μηχανης και να το ζεσταινει ακομα περισσότερο. κι ειναι ηδη οριακη η ικανοτητα ψηξης του.
το μοτερ εχει μια σχεδιαστική μαλακια στο κυκλωμα ψηξης που εγινε οταν η ΚΙΑ πηρε το 'μπροστοκινητου προσανατολισμου' μοτερ και το εκανε 'πισοκινητου'. σε ενα σημειο αντι να στελνει τα καυτα νερα απο το καλοριφερ στο ψυγειο να κρυωσουν τα βαζει στο κρυο ρευμα προς το μοτερ μειωνοντας την ψυξη. διορθωνεται κι αυτο αλλα αν ολα τα αλλα δουλευουν σωστα δεν ειναι απαραιτητο.υπαρχει ενα θεμα με την γειωση ή μαλλον με ολο το ηλεκτρικο συστημα του ταμπλό
η καλυτερη λυση ειναι ενα προσθετο οργανο θερμοκρασίας να ξερεις τι γινεται. στο εργοστασιακο οργανο αμα περασει την μεση εισαι λεπτά πριν το καψιμο φλατζας στην καλυτερη ή ραγισμα κεφαλης στην χειρότερηΔοκιμη σωστης λειτουργιας υδραργυρικου
απο κρυο βαζεις μπροστα. πρεπει να ακουζεται σαν ηλεκτρικη σκουπα για 30 δευτερολεπτα περιπου
δοκιμη δευτερη
το αφηνεις να φτασει σε θερμοκρασια κανονική ΣΒΗΝΕΙΣ το μοτερ, και πιανεις την φτερωτη. Θα πρεπει να ειναι σχεδον αδυνατο να την γυρισεις. Οσο πιο ευκολο ειναι τοσο δε δουλευει σωστα.Δεν ειναι απιθανο να εχουν φραξει κυψελες εσωτερικά στο ψηγειο ή αν πηγαινεις βολτες στις λασπες ομοιως αλλα απεξω, κι ειδικά στην κατω μερια μεσα απο τον προφυλακτηρα
Κρατα στο νου σου παντως οτι η ηκανοτητα απαγωγής θερμοτητας του συστηματος ψηξης ειναι σχεδον οριακη. ακομα και η μικρότερη βλαβη ειναι ικανη να σηκωσει θερμοκρασια.
Προσωπικά με το ηλ βαντιλατερ 6 χρονια τωρα και το προσθετο οργανακι θερμοκρασίας εχω σωθει.
Επεισης εχω τρυπησει το θερμοστατη ετσι ωστε ουσιαστικά ΠΟΤΕ η ροη να μην κλεινει τελειως.
Προτιμω το χειμωνα να μην εχω γερο καλοριφερ και να περιμενω λιγο παραπανω να ερθει σε θερμοκρασία το μοτερ παρα να παρω το μοτερ στο χερι...
Αλλα αυτα ειναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ οτι κανει ο καθενας στο αυτοκινητο του ειναι υπευθυνος αυτος και κανενας αλλος...το 'πως' ηλ. βαντιλατερ
εδω πλεον http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=38&t=57 -
Προβλημα με KIA Sportage 2l του 02'