Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΖΗΤΩ Η VALEO FRANCE !
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΖΗΤΩ Η VALEO FRANCE !
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    12
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tim106vts last edited by

      Εν συντομια.Εχω ενα Saxo VTS 99' μαμα (σκουπα εξατμιση) και σαζμαν απο rallye 1.3.Αλλαξα σετ αμπραγιαζ (κανονικο Valeo) και με αφησε στα 4000 km !!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ !!! Η Valeo Γαλλιας αρνηθηκε την αντικαταστση με της εξης δικαιολογιες α) Δεν οδηγω καλα β) Φταιει η τοποθετηση γ) φταιει το αμαξι.ΕΛΕΟΣ !!! Εχω κανει 190000km για να με πουν ατζαμη τωρα???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tim106vts last edited by

        Εν συντομια.Εχω ενα Saxo VTS 99' μαμα (σκουπα εξατμιση) και σαζμαν απο rallye 1.3.Αλλαξα σετ αμπραγιαζ (κανονικο Valeo) και με αφησε στα 4000 km !!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ !!! Η Valeo Γαλλιας αρνηθηκε την αντικαταστση με της εξης δικαιολογιες α) Δεν οδηγω καλα β) Φταιει η τοποθετηση γ) φταιει το αμαξι.ΕΛΕΟΣ !!! Εχω κανει 190000km για να με πουν ατζαμη τωρα???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tim106vts last edited by

          Εν συντομια.Εχω ενα Saxo VTS 99' μαμα (σκουπα εξατμιση) και σαζμαν απο rallye 1.3.Αλλαξα σετ αμπραγιαζ (κανονικο Valeo) και με αφησε στα 4000 km !!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ !!! Η Valeo Γαλλιας αρνηθηκε την αντικαταστση με της εξης δικαιολογιες α) Δεν οδηγω καλα β) Φταιει η τοποθετηση γ) φταιει το αμαξι.ΕΛΕΟΣ !!! Εχω κανει 190000km για να με πουν ατζαμη τωρα???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pipinos1976 last edited by

            Για το συγκεκριμένο περιστατικό δεν μπορώ να έχω άποψη καθώς πολλά μπορούν να συμβαίνουν. Από του valeo πάντως, δεν είμαι γενικά ευχαριστημένος. Θυμάμαι ότι στο δικό μου (Astra G, 2000) χρησιμοποιούσαν 2 σετ συμπλέκτη, Valeo και Sachs. Όσοι πετύχαιναν Sachs (όπως εγώ) ήταν τυχεροί. Τους άφηνε, ανάλογα και με τον τρόπο οδήγησης, πολύ αργότερα σε σχέση με τους valeo. Η δικιά μου περίπτωση λέει ότι, ο Sachs με άφησε στα 180.000 Km ή μάλλον τον άφησα εγώ προληπτικά καθώς θα έβγαζε σίγουρα άλλες 30.000 Km. Ο τωρινός που φοράω είναι valeo (διαφορά τιμής ~ 50€) και δεν έχει τη συμπεριφορά που θέλω. Όπως τον υπολογίζω (έχει τώρα λίγο πάνω από 25.000 Km), δε θα βγάλει πάνω από 60.000 Km εντός πόλης και, αν είμαι τυχερός και κινηθώ και πάλι πολύ εκτός, θα φτάσει με το ζόρι 90-120.000 Km. Ο valeo πάντως, έχει δύο ποιότητες. Αν βάλεις τον καλό (μικρή διαφορά τιμής με τον sachs) κρατάει όσο έγραψα. Αν βάλεις τον φτηνό (βλ. εμπειρία που έχω από το Kadett) μένεις στα 60.000 Km.

            Ευχαριστώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Tim106VTS έγραψε:
              Εν συντομια.Εχω ενα Saxo VTS 99' μαμα (σκουπα εξατμιση) και σαζμαν απο rallye 1.3.Αλλαξα σετ αμπραγιαζ (κανονικο Valeo) και με αφησε στα 4000 km !!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ !!! Η Valeo Γαλλιας αρνηθηκε την αντικαταστση με της εξης δικαιολογιες α) Δεν οδηγω καλα β) Φταιει η τοποθετηση γ) φταιει το αμαξι.ΕΛΕΟΣ !!! Εχω κανει 190000km για να με πουν ατζαμη τωρα???

              Εισαι σιγουρος οτι δεν εχει γινει πατατα;Πχ ο μηχανικος εκανε σωστα την τοποθετηση ;Δεν ειναι σπανια η περιπτωση να μπει αναποδα ο δισκος .Τον βγαλατε να δειτε τι ζημια εχει παθει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                phaethon last edited by

                Φίλε μου, το πρόβλημα όταν είσαι... πολύ εκτός εγγύησης αυτό είναι. Τα χρεώνουν όλα στον 'άλλο' παράγοντα και κάνουν τους ανήξερους.

                Ο πατέρας μου έχει ένα Renault Clio (2005), me 130,000km. Στα 30,000 km περίπου από τότε που άλλαξε ιμάντα, υπήρξε βλάβη. Από την εκτεταμένη φθορά του ιμάντα στο πλάι ήταν προφανές ότι υπήρχε συνεχής και ακατάλληλη επαφή του στην άκρη με το έλασμα που απλά είναι εκεί για να τον συγκρατεί μην φύγει πιό πέρα. Ο ιμάντας, μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα ακατάλληλης επαφής και φθοράς από το έλασμα (είναι εμφανής η φθορά στη μια πλευρά, δεν πρόκειται για ατύχημα της στιγμής), καβάλησε το έλασμα, έσπασε τη σύνδεσή του με το υπόλοιπο τμήμα και βγήκε εκτός. Ζημιά και στον κινητήρα, περίπου 1000 ευρώ. Η Renault κάνει την ανήξερη και εφόσον δεν υπάρχει εγγύηση για τίποτα πλέον, σκαρφίζεται οτιδήποτε, εκτός από λάθος τοποθέτηση, που είναι η πιό προφανής απάντηση. Με τη λογική ότι η τοποθέτηση έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (από τα μεγάλα κιόλας), θεωρούμε ότι υπάρχει ευθύνη εταιρείας και όχι του κυρ Μήτσου του μάστορα. Κυνηγάμε την υπόθεση από συνήγορο καταναλωτή και ό,τι άλλο χρειάζεται, γιατί οι κύριοι της Renault ενδιαφέρονται προφανώς για το χιλιάρικο και όχι για την καλή σχέση με τον πελάτη.

                Το ότι εγώ δεν επρόκειτο να πάρω και δεν πήρα Renault για πρώτο δικό μου αμάξι είναι αυτονόητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tim106vts last edited by

                  Φιλε pipino1976 δυστυχως τον 'καλο' δισκο βαζω παντα πανω στο αμαξι τρομαρα μου...ιδου τα αποτελεσματα.

                  Φιλε BILL33 ειμαι 1000% σιγουρος οτι δεν εχει γινει πατατα.Ο δισκος (οπως και το πλατω) εννοειται οτι κατεβηκε απο το αμαξι και οχι μονο αυτο αλλα σταλθηκε και στη Γαλλια και εχω και στα χερια μου την 'επισημη' απαντηση του εργοστασιου.Περιγραφικα θα σου πω οτι το υλικο τριβης του δισκου ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (4000km) και η ζημια ειναι οτι ξεκολλησε ενα απο τα 4 ελατηρια του...(αν θελεις περαιτερω λεπτομερειες στειλε μου ενα e-mail address για να δεις και με τα ματια σου)

                  Φιλε phaethon το ξερω το παραμυθι με τον 'αλλο' παραγοντα πολυ καλα.Αλλωστε στην Ελλαδα ζουμε οπου κανεις δεν φταιει για τιποτα.Αυτο που δεν περιμενα ειναι οτι θα ειχα αυτη την αντιμετωπιση απο τη VALEO FRANCE και τονιζω το FRANCE !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greek last edited by

                    Από όσο γνωρίζω υπάρχει και εγγύηση 1ος έτους για τα αναλώσιμα. Το πρόβλημα ειναι οτι κλασικά οι ελληνες αρχημηχανικοί για να εξυπηρετήσουν ή να βγάλουν λεφτά περναγαν οτιδήποτε σε εγγύηση αναλωσιμων με αποτέλεσμα οι εταιρείες σιγά σιγά να αμφησβητούν κάθε ελλατωματικό αναλώσιμο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      αχ valeo...
                      τα ιδια και σε μενα
                      αμα παρεις τον δισκο δες αμα εχει γρατζουνιες στο εξωτερικο μερος (βαθους)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tim106vts last edited by

                        Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
                        αχ valeo...
                        τα ιδια και σε μενα
                        αμα παρεις τον δισκο δες αμα εχει γρατζουνιες στο εξωτερικο μερος (βαθους)

                        Ο δισκος ειναι τοσο καινουριος που ουτε γρατζουνιες δεν προλαβε να κανει φιλε μου...μονο το ενα απ τα 4 ελατηρια 'την εκανε'...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Το ελατήριο είναι άσχετο με τον τρόπο που οδηγείς και είναι προφανώς αστοχία. Πρέπει να διεκδικήσεις αντικατάσταση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greek last edited by

                            Σε valeo μου έχει φύγει και μένα ελατήριο , μάλιστα ειχε τα διπλα , μικρό μέσα στο μεγάλο . Απλά δεν το κυνήγησα γιατί ειχε τα χιλιόμετρά του αλλιως΄ήταν καθαρά θέμα αστοχίας αναλώσιμου.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tim106vts last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Το ελατήριο είναι άσχετο με τον τρόπο που οδηγείς και είναι προφανώς αστοχία. Πρέπει να διεκδικήσεις αντικατάσταση.

                              Εγω το ξερω οτι προκειται περι αστοχιας οπως και απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι εδω στο forum.O μονος που κανει οτι δεν το ξερει ειναι η valeo.Το ανταλλακτικο εφυγε και πηγε στη Γαλλια για αντικατασταση και η απαντηση που πηρα αναφερεται στην αρχικη δημοσιευση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr