Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πρόβλημα στο start and stop, Fiat 500 twin air
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. πρόβλημα στο start and stop, Fiat 500 twin air
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    38
    6361
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kar_ma last edited by

      Καλημέρα στο forum,

      Αγόρασα πριν απο ενάμιση μήνα ακριβώς το FIAT 500 TWIN AIR (καινούργιο) με σύστημα START AND STOP και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα αρχισε να ανάβει το λαμπάκι προειδοποίησης ότι το start and stop απενεργοποιήθηκε και σχεδόν συγχρόνως άλλο λαμπάκι ότι δεν λειτουργεί σωστά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. (CHECK TRASMISSION). Όταν συμβαίνει αυτό το αυτοκίνητο δεν τραβάει και έχω κάθε φορά την αίσθηση ότι θα μείνει. Πιάνω δεξιά, βάζω alarm....
      Μίλησα αμέσως με την αντπροσωπεία και τον υπεύθυνο του συνεργείου και μου είπε να μην ανησυχώ ότι μπορεί στην αρχή να ανάβουν κάποια προειδοποιητικά λαμπάκια χωρίς νόημα μέχρι το αμάξι να σταθεροποιηθεί. Αφού το πρόβλημα συνεχιζόταν το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας πάντα που το αγόρασα. Μου είπαν ότι το πρόβλημα ήταν μια βαλβίδα την οποία και αλλάξανε, τίποτα σοβαρό (ακόμα και αυτό απαράδεκτο για καινούργιο αυτοκίνητο). Μετά από μερικές μέρες πάλι το φωτάκι. Το ξαναπάω στο συνεργείο. Το συνδέσανε με τον εγκέφαλο και μου είπαν ότι τους δείχνει λάθος χειρισμό!!!!! 20 χρόνια οδηγός τι μπορεί να έκανα τόσο λάθος? Οκ δεν έχω μεγάλη εμπειρία με αυτόματο κιβώτιο αλλά και πάλι λάθος χειρισμό και το αμάξι να έχει πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα? Μου δείξανε μερικά πράγματα, πότε πρέπει να βάζω νεκρά, πως να ξεκινάω και πως να σταματάω και μου είπαν ότι αν τα κάνω σωστά δεν θα υπάρχει πλέον πρόβλημα. Δύο μέρες μετά πάλι τα ίδια... πάλι στο συνεργείο. Πριν το πάω έκανα δοκιμές και απενεργοποιίησα το start and stop για να δώ αν αυτό είναι που προκαλεί το πρόβλημα. Αλλά και με απενεργοποιημένο το start and stop το πρόβλημα συνεχιζόταν.
      Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή βρισκεται στο συνεργείο πάνω απο εβδομάδα. Μου είπαν αρχικά ότι φταίει η καλωδίωση και ότι έχουν παραγγείλει από το εργοστάσιο το κατάλληλο ανταλλακτικό και το πολύ σε μια εβδομάδα θα είναι οκ. Χτές με πήρανε και μου είπαν ότι τελικά δεν είναι σίγουροι οτι φταίει η καλωδίωση. Οτι το πρόβλημα δεν τους παρουσιάζεται στις βόλτες που το πήγανε αυτοί και ότι το εργοστάσιο δεν αναγνωρίζει κάποια βλάβη και δεν μπορεί να προχωρήσει στη διαδικασία επιδιόρθωσής της. Μου είπαν επίσης ότι οι ίδιοι βλέπουν ότι το σύστημα start and stop δεν λειτουργεί. (????) Μια χαρά λειτουργούσε πρίν. Θα το κρατήσουν μέσα λεει και θα συνεχίσουν την έρευνα απο Δευτέρα.
      Εχω απελπιστεί... Η αίσθηση του καινούργιου αυτοκίνητου έχει χαθεί ολοκληρωτικά και επιπλέον δεν εμπιστεύομαι και το αμάξι ακόμα και αν μου πουν ότι ολα είναι οκ.
      Σε forum του εξωτερικού βρήκα και άλλες περιπτώσεις ίδιες, πρόβλημα που υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό με τα συγκεκριμένα μοντέλα.
      Τι κάνει η FIAT?

      http://www.fiatforum.com/500/205211-calling-all-start-n-stop-owners.html
      http://www.fiat.co.uk/Community/forums/thread/5222.aspx

      Σας παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι σχετικά ή αν έχετε το ίδιο πρόβλημα απαντήστε....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kar_ma last edited by

        Καλημέρα στο forum,

        Αγόρασα πριν απο ενάμιση μήνα ακριβώς το FIAT 500 TWIN AIR (καινούργιο) με σύστημα START AND STOP και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα αρχισε να ανάβει το λαμπάκι προειδοποίησης ότι το start and stop απενεργοποιήθηκε και σχεδόν συγχρόνως άλλο λαμπάκι ότι δεν λειτουργεί σωστά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. (CHECK TRASMISSION). Όταν συμβαίνει αυτό το αυτοκίνητο δεν τραβάει και έχω κάθε φορά την αίσθηση ότι θα μείνει. Πιάνω δεξιά, βάζω alarm....
        Μίλησα αμέσως με την αντπροσωπεία και τον υπεύθυνο του συνεργείου και μου είπε να μην ανησυχώ ότι μπορεί στην αρχή να ανάβουν κάποια προειδοποιητικά λαμπάκια χωρίς νόημα μέχρι το αμάξι να σταθεροποιηθεί. Αφού το πρόβλημα συνεχιζόταν το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας πάντα που το αγόρασα. Μου είπαν ότι το πρόβλημα ήταν μια βαλβίδα την οποία και αλλάξανε, τίποτα σοβαρό (ακόμα και αυτό απαράδεκτο για καινούργιο αυτοκίνητο). Μετά από μερικές μέρες πάλι το φωτάκι. Το ξαναπάω στο συνεργείο. Το συνδέσανε με τον εγκέφαλο και μου είπαν ότι τους δείχνει λάθος χειρισμό!!!!! 20 χρόνια οδηγός τι μπορεί να έκανα τόσο λάθος? Οκ δεν έχω μεγάλη εμπειρία με αυτόματο κιβώτιο αλλά και πάλι λάθος χειρισμό και το αμάξι να έχει πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα? Μου δείξανε μερικά πράγματα, πότε πρέπει να βάζω νεκρά, πως να ξεκινάω και πως να σταματάω και μου είπαν ότι αν τα κάνω σωστά δεν θα υπάρχει πλέον πρόβλημα. Δύο μέρες μετά πάλι τα ίδια... πάλι στο συνεργείο. Πριν το πάω έκανα δοκιμές και απενεργοποιίησα το start and stop για να δώ αν αυτό είναι που προκαλεί το πρόβλημα. Αλλά και με απενεργοποιημένο το start and stop το πρόβλημα συνεχιζόταν.
        Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή βρισκεται στο συνεργείο πάνω απο εβδομάδα. Μου είπαν αρχικά ότι φταίει η καλωδίωση και ότι έχουν παραγγείλει από το εργοστάσιο το κατάλληλο ανταλλακτικό και το πολύ σε μια εβδομάδα θα είναι οκ. Χτές με πήρανε και μου είπαν ότι τελικά δεν είναι σίγουροι οτι φταίει η καλωδίωση. Οτι το πρόβλημα δεν τους παρουσιάζεται στις βόλτες που το πήγανε αυτοί και ότι το εργοστάσιο δεν αναγνωρίζει κάποια βλάβη και δεν μπορεί να προχωρήσει στη διαδικασία επιδιόρθωσής της. Μου είπαν επίσης ότι οι ίδιοι βλέπουν ότι το σύστημα start and stop δεν λειτουργεί. (????) Μια χαρά λειτουργούσε πρίν. Θα το κρατήσουν μέσα λεει και θα συνεχίσουν την έρευνα απο Δευτέρα.
        Εχω απελπιστεί... Η αίσθηση του καινούργιου αυτοκίνητου έχει χαθεί ολοκληρωτικά και επιπλέον δεν εμπιστεύομαι και το αμάξι ακόμα και αν μου πουν ότι ολα είναι οκ.
        Σε forum του εξωτερικού βρήκα και άλλες περιπτώσεις ίδιες, πρόβλημα που υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό με τα συγκεκριμένα μοντέλα.
        Τι κάνει η FIAT?

        http://www.fiatforum.com/500/205211-calling-all-start-n-stop-owners.html
        http://www.fiat.co.uk/Community/forums/thread/5222.aspx

        Σας παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι σχετικά ή αν έχετε το ίδιο πρόβλημα απαντήστε....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kar_ma last edited by

          Καλημέρα στο forum,

          Αγόρασα πριν απο ενάμιση μήνα ακριβώς το FIAT 500 TWIN AIR (καινούργιο) με σύστημα START AND STOP και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα αρχισε να ανάβει το λαμπάκι προειδοποίησης ότι το start and stop απενεργοποιήθηκε και σχεδόν συγχρόνως άλλο λαμπάκι ότι δεν λειτουργεί σωστά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. (CHECK TRASMISSION). Όταν συμβαίνει αυτό το αυτοκίνητο δεν τραβάει και έχω κάθε φορά την αίσθηση ότι θα μείνει. Πιάνω δεξιά, βάζω alarm....
          Μίλησα αμέσως με την αντπροσωπεία και τον υπεύθυνο του συνεργείου και μου είπε να μην ανησυχώ ότι μπορεί στην αρχή να ανάβουν κάποια προειδοποιητικά λαμπάκια χωρίς νόημα μέχρι το αμάξι να σταθεροποιηθεί. Αφού το πρόβλημα συνεχιζόταν το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας πάντα που το αγόρασα. Μου είπαν ότι το πρόβλημα ήταν μια βαλβίδα την οποία και αλλάξανε, τίποτα σοβαρό (ακόμα και αυτό απαράδεκτο για καινούργιο αυτοκίνητο). Μετά από μερικές μέρες πάλι το φωτάκι. Το ξαναπάω στο συνεργείο. Το συνδέσανε με τον εγκέφαλο και μου είπαν ότι τους δείχνει λάθος χειρισμό!!!!! 20 χρόνια οδηγός τι μπορεί να έκανα τόσο λάθος? Οκ δεν έχω μεγάλη εμπειρία με αυτόματο κιβώτιο αλλά και πάλι λάθος χειρισμό και το αμάξι να έχει πρόβλημα από την πρώτη εβδομάδα? Μου δείξανε μερικά πράγματα, πότε πρέπει να βάζω νεκρά, πως να ξεκινάω και πως να σταματάω και μου είπαν ότι αν τα κάνω σωστά δεν θα υπάρχει πλέον πρόβλημα. Δύο μέρες μετά πάλι τα ίδια... πάλι στο συνεργείο. Πριν το πάω έκανα δοκιμές και απενεργοποιίησα το start and stop για να δώ αν αυτό είναι που προκαλεί το πρόβλημα. Αλλά και με απενεργοποιημένο το start and stop το πρόβλημα συνεχιζόταν.
          Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή βρισκεται στο συνεργείο πάνω απο εβδομάδα. Μου είπαν αρχικά ότι φταίει η καλωδίωση και ότι έχουν παραγγείλει από το εργοστάσιο το κατάλληλο ανταλλακτικό και το πολύ σε μια εβδομάδα θα είναι οκ. Χτές με πήρανε και μου είπαν ότι τελικά δεν είναι σίγουροι οτι φταίει η καλωδίωση. Οτι το πρόβλημα δεν τους παρουσιάζεται στις βόλτες που το πήγανε αυτοί και ότι το εργοστάσιο δεν αναγνωρίζει κάποια βλάβη και δεν μπορεί να προχωρήσει στη διαδικασία επιδιόρθωσής της. Μου είπαν επίσης ότι οι ίδιοι βλέπουν ότι το σύστημα start and stop δεν λειτουργεί. (????) Μια χαρά λειτουργούσε πρίν. Θα το κρατήσουν μέσα λεει και θα συνεχίσουν την έρευνα απο Δευτέρα.
          Εχω απελπιστεί... Η αίσθηση του καινούργιου αυτοκίνητου έχει χαθεί ολοκληρωτικά και επιπλέον δεν εμπιστεύομαι και το αμάξι ακόμα και αν μου πουν ότι ολα είναι οκ.
          Σε forum του εξωτερικού βρήκα και άλλες περιπτώσεις ίδιες, πρόβλημα που υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό με τα συγκεκριμένα μοντέλα.
          Τι κάνει η FIAT?

          http://www.fiatforum.com/500/205211-calling-all-start-n-stop-owners.html
          http://www.fiat.co.uk/Community/forums/thread/5222.aspx

          Σας παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι σχετικά ή αν έχετε το ίδιο πρόβλημα απαντήστε....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos3 last edited by

            πηγαινε και σε αλλη αντιπροσωπεια,παρε τηλεφωνο την φιατ ιταλιας(υπαρχει στο βιβλιαρακι) αλλιως δεν θα δωσουν σημασια.προσεξε μην σε βαλουν να πληρωσεις λογω κακης χρησης εαν το επισκευασουν.δικαιουσε και αυτοκινητο αντικαταστασης το πηρες?τη μπαταρια τη μετρησαν?ησουν ατυχος απλα πρεπει να παει το αμαξι σε σωστα χερια μηχανικων.πιστευω το προβλημα ειναι η απο τη μπαταρια η θελει update ο εγκεφαλος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kar_ma last edited by

              Είπαν ότι έκαναν update στον εγκέφαλο, για την μπαταρία δεν ξέρω. Εννοείται ότι δεν θα πληρώσω φράγκο και εννοείται πως απαίτησα αυτοκίνητο αντικατάστασης. Θα το πάω και σε άλλο συνεργείο και θα επικοινωνήσω και με τα κεντρικα της Fiat, Ελλάδα και Ιταλία και αν δε βγάλω άκρη θα το αναθέσω σε δικηγόρο.
              Υπάρχει περίπτωση ολικής αντικατάστασης ή αποζημίωσης?
              Δεν το θέλω πλέον αυτό το αυτοκίνητο. Εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokion_sportage last edited by

                και φυλαξε ολα τα χαρτια που εχεις και ζητα τους και μια διαγνωση ΓΡΑΠΤΑ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aggelosf last edited by

                  Κουράγιο ελπίζω να βρεις λύση. Απανωτά προβλήματα όπως περιγράφεις με το αυτοκίνητο, θυμαμαι είχε πριν αρκετά χρόνια ο πατέρας μου με ένα Opel Vectra. Λύση είχε δωθεί όταν επικοινώνησε με την Opel Γερμανίας από τους οποίους είχε πλρηροφορηθεί αν θυμάμαι καλά ότι την επόμενη φορά που θα εμφανιστεί το ίδιο πρόβλημα θα γίνει αντικατάσταση με καινούριο αυτοκίνητο. Ε στρώθηκαν στην εδώ αντιπροσωπεία το διόρθωσαν και δεν ξαναεμφανίστηκε πρόβλημα στα επόμενα 10 χρόνια που είχε κρατήσει το αυτοκίνητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kar_ma last edited by

                    Το θέμα είναι ότι σε forum της Ευρώπης (Αγγλία, Ολλανδία...) υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο μοντέλο και το ίδιο πρόβλημα, που έχουνε κάνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες δηλ να εποικοινωνήσουν με τη FIAT κλπ και δεν έχω δεί κάποιον να έχει βρεί μια ουσιαστική λύση. Τους μιλάνε για update στα προγράμματα του εγκεφάλου ή για λάθος style οδήγησης (!!!!)

                    Το ότι είναι πολλοί απο μια άποψη είναι θετικό μπας και παραδεχτεί η FIAT ότι υπάρχει θέμα και βγάλει κάποια ανακοίνωση ανάκλησης ή βρει μια λύση ουσιαστικής επιδιόρθωσης, έστω και τώρα, παρόλο που από ότι βλέπω στα forum το πρόβλημα υπάρχει από το 2009 (!!!)... που να το φανταστώ να τα έχω κοιτάξει από πριν

                    Από αύριο θα αρχίσω και εγώ τα τηλ και τα email στην ΦΙΑΤ και ελπίζω να βρώ άκρη.

                    Ευχαριστώ για το κουράγιο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • kubiak
                      kubiak last edited by

                      Ο χρήστης kar_ma έγραψε:
                      ...

                      Μίλησα αμέσως με την αντπροσωπεία και τον υπεύθυνο του συνεργείου και μου είπε να μην ανησυχώ ότι μπορεί στην αρχή να ανάβουν κάποια προειδοποιητικά λαμπάκια χωρίς νόημα μέχρι το αμάξι να σταθεροποιηθεί.

                      ...

                      ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ EMOTICON ΜΕ 8.000 ΜΟΥΤΖΕΣ ΡΕ ΓΜΤ;
                      ΑΝΑΒΟΥΝ ΠΟΤΕ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ 'ΥΠΕΥΘΥΝΕ' ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ;
                      ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΔΕΗΣΗ ΣΤΟ AVATAR KRISHNA ΤΟΥ VISHNU ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΡΙΞΕΙ ΡΙΠΕΣ ΠΛΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ;

                      _

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Εναλλακτικά μπορεί να του προτείνει το συνεργείο να κολλήσει μαύρη ταινία στο ταμπλό πάνω από το λαμπάκι για να μην τον ανησυχεί που αναβοσβήνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • xenos
                          xenos last edited by

                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                          ...

                          Μίλησα αμέσως με την αντπροσωπεία και τον υπεύθυνο του συνεργείου και μου είπε να μην ανησυχώ ότι μπορεί στην αρχή να ανάβουν κάποια προειδοποιητικά λαμπάκια χωρίς νόημα μέχρι το αμάξι να σταθεροποιηθεί.

                          ...

                          ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ EMOTICON ΜΕ 8.000 ΜΟΥΤΖΕΣ ΡΕ ΓΜΤ;
                          ΑΝΑΒΟΥΝ ΠΟΤΕ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ 'ΥΠΕΥΘΥΝΕ' ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ;

                          Όντως τραγικότατος ο ανευθυνουπεύθυνος!

                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dbekos last edited by

                            Ο χρήστης kar_ma έγραψε:
                            ... μπορεί στην αρχή να ανάβουν κάποια προειδοποιητικά λαμπάκια χωρίς νόημα** μέχρι το αμάξι να σταθεροποιηθεί**....

                            Για αυτό άστο ακίνητο, δηλαδή σταθεροποιημένο. Έτσι δεν θα ανάβουν τα λαμπάκια και θα είναι όλα ΟΚ.
                            Εταιρείες και μηχανικοί.
                            Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα να αγοράζεις με χαρά ένα καινούριο αυτοκίνητο και να αποδεικνύεται προβληματικό.
                            Καλή τύχη φίλε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Βλάβη μπορεί να βγάλουν όλα τα αυτοκίνητα.
                              Το θέμα είναι να μη βγάζει βλάβες συχνά και αν εμφανισθεί πρόβλημα να το επιδιορθώνουν αμέσως χωρίς πολλά λεφτά.

                              Εννοείται ότι αν δεν μπορούν να το φτιάξουν αναλαμβάνει δικηγόρος για τα περαιτέρω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kar_ma last edited by

                                Τα καινουργια με όλη την τεχνολογία που κουβαλάνε και τα περίεργα ηλεκτρικά συστήματα βγαζουν βλάβες συχνά και πολλές φορές απο την αρχή. Και καλά όταν είναι μέσα στην εγγύηση όπως τώρα, μετά τι γίνεται?
                                Και καλά να μπορούν να το φτιάξουν όταν δεν μπορούν, όπως τώρα?
                                Μετανιώνω που έδωσα το 10 χρόνων Polo, που το είχα πάει στο συνεργείο δυο φορές μόνο εκτος απο τα service....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  οποως προ-ειπα
                                  ασε τα τηλεφωνα και τα e-mail και ξεκινα τα good old facioned γραπτά με υπογραφες και ημερομηνιες.
                                  Αν δεν σου κανει κοπο στειλε κι ενα εξωδικο ετσι να βρισκετε, ετσι ωστε ΟΤΙ και να γινει να εχεις ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΙ κατ αρχην την 'ημερομηνια δηλωσης τεχνικης αστοχιας' οτι ειναι εντός εγγυησης... κι ας φτιαχτει και σε 100 χρονια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koubeast last edited by

                                    Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα σου, αλλά αν μιλήσεις με δικηγόρο ρώτα για αναστροφή πώλησης. Δε ξέρω τι προυποθέσεις απαιτούνται για να γίνει δεκτή, πάντως μιας και το αυτοκίνητό σου είναι εντελώς καινούριο, πιθανολογώ ότι θα μπορείς να την κάνεις (μιας και βλέπω ότι ξενέρωσες πλήρως με το αυτοκίνητο )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lll last edited by

                                      Δεν ξερω αν βοηθαει και πολυ, αλλα:** Fiat: Fiasco in auto techniek**

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kar_ma last edited by

                                        Οτιδήποτε βοηθάει στη φάση που είμαι... Αλλά τι είναι αυτό ακριβώς? Μπαίνω και είναι τα περισσότερα site στα γερμανικά. Μπορείς να μου στείλεις ενα link?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kar_ma last edited by

                                          τι ειναι αυτο ακριβως? Μπαίνω και όλα τα site είναι στα γερμανικά? Μπορείς να μου στείλεις ενα σχετικό link Fiat_fiasco?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Μην ασχολείσαι με τις βλακείες του κάθε κολλημένου. Στο θέμα μας: το κιβώτιο στην κάνει τη ζημιά. Από την αρχή της παρουσίασης του μοντέλου το Dualogic βγάζει προβλήματα. Είναι ο πρώτος ύποπτος για το πρόβλημα και απορώ πως δεν ήταν το πρώτο πράγμα που κοίταξαν. Το μοντέλο αυτό καθ' αυτό είναι σκυλί αλλά το κιβώτιο είναι για τα μπάζα. Γι' αυτό κι εγώ το πήρα χειροκίνητο (1.2), ενώ και άλλα 2 twinair του πολύ κοντινού μου περιβάλλοντος απέφυγαν το dualogic. Απαίτησε αλλαγή ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κιβωτίου και όχι πειραματισμούς με ανταλλακτικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr