Ο χρήστης elteo έγραψε:
διάβασε το θέμα του : Fiat 500 dualogic με ημερομηνία ληξης 24 ωρες
Μάλλον θα έλεισε το πρόβλημα του αφου δεν έχει δώσει σημεία ζωής από το 2009
Ο χρήστης elteo έγραψε:
διάβασε το θέμα του : Fiat 500 dualogic με ημερομηνία ληξης 24 ωρες
Μάλλον θα έλεισε το πρόβλημα του αφου δεν έχει δώσει σημεία ζωής από το 2009
Δεν ξέρω αν φταίε το dualogic γιατι σε forum της Ευρώπης βλέπω ότι και με χειροκίνητα υπάρχει το ίδιο θέμα:
http://www.fiatforum.com/500/205211-cal ... wners.html
http://www.fiat.co.uk/Community/forums/thread/5222.aspx
Βρήκε άκρη ο φίλος σου με το 1200? Τι έκανε τελικά είναι εντάξει το αμάξι τώρα?
Μετά την όλη ταλαιπωρία και στεναχώρια που έχω τραβήξει με την όλη φάση, ειλικρινά τα χιλιόμετρα είναι το λιγότερο που με απασχολεί. Το θέμα είναι να είναι οκ το αμάξι. Οσο για την τουρμπίνα μετά την αλλαγή η αλήθεια είναι ότι τραβάει καλύτερα. Θα προσπαθήσω να μάθω λεπτομέρειες για αυτή την αλλαγή.
Μακάρι να το κρατήσω χρόνια αυτό το αμάξι για να μιλάω γιαυτό, γιατι αν συνεχίσουν τα προβλήματα δεν το βλέπω...
Βρήκε άκρη ο φίλος σου με το 1200?
Μου δώσανε χαρτί ότι αλλάχτηκε η τουρμπίνα και το άκουσα και από άλλο συνεργείο για την ανάκληση που κάνει η φιατ. Οσο για τα χιλιόμετρα είναι κάπου λογικό να θέλουνε να το δοκιμάσουνε τη στιγμή που αυτό το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο αλλά εμφανίζεται ξαφνικά και συνήθως αφού έχω κάνει 20 - 30 χλμ συνεχόμενα.
Το πήρα τελικά απο το συνεργείο μετά από 2 εβδομάδες (!!!) Τσεκάρανε την καλωδιώση και συμπτωματικά τις μέρες που ήταν μέσα η Fiat έκανε καμπάνια για αλλαγή τουρμπίνας, οπότε αλλάξανε και αυτό το οποίο δεν έχει να κάνει με το βασικό πρόβλημα. 5 μέρες τώρα που το έχω δεν το έχει παρουσιάσει... φτου φτού... Ελπίζω όλα να πάνε καλά και χαλάλι τα 200 χλμ που μου φορτώσαν στο συνεργείο και το άδειο ντεπόζιτο που τους το είχα δώσει full . Ισως τελικά να ήταν λάθος που πήρα dualogic
τι ειναι αυτο ακριβως? Μπαίνω και όλα τα site είναι στα γερμανικά? Μπορείς να μου στείλεις ενα σχετικό link Fiat_fiasco?
Οτιδήποτε βοηθάει στη φάση που είμαι... Αλλά τι είναι αυτό ακριβώς? Μπαίνω και είναι τα περισσότερα site στα γερμανικά. Μπορείς να μου στείλεις ενα link?
Τα καινουργια με όλη την τεχνολογία που κουβαλάνε και τα περίεργα ηλεκτρικά συστήματα βγαζουν βλάβες συχνά και πολλές φορές απο την αρχή. Και καλά όταν είναι μέσα στην εγγύηση όπως τώρα, μετά τι γίνεται?
Και καλά να μπορούν να το φτιάξουν όταν δεν μπορούν, όπως τώρα?
Μετανιώνω που έδωσα το 10 χρόνων Polo, που το είχα πάει στο συνεργείο δυο φορές μόνο εκτος απο τα service....
Το θέμα είναι ότι σε forum της Ευρώπης (Αγγλία, Ολλανδία...) υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο μοντέλο και το ίδιο πρόβλημα, που έχουνε κάνει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες δηλ να εποικοινωνήσουν με τη FIAT κλπ και δεν έχω δεί κάποιον να έχει βρεί μια ουσιαστική λύση. Τους μιλάνε για update στα προγράμματα του εγκεφάλου ή για λάθος style οδήγησης (!!!!)
Το ότι είναι πολλοί απο μια άποψη είναι θετικό μπας και παραδεχτεί η FIAT ότι υπάρχει θέμα και βγάλει κάποια ανακοίνωση ανάκλησης ή βρει μια λύση ουσιαστικής επιδιόρθωσης, έστω και τώρα, παρόλο που από ότι βλέπω στα forum το πρόβλημα υπάρχει από το 2009 (!!!)... που να το φανταστώ να τα έχω κοιτάξει από πριν
Από αύριο θα αρχίσω και εγώ τα τηλ και τα email στην ΦΙΑΤ και ελπίζω να βρώ άκρη.
Ευχαριστώ για το κουράγιο...