-
Ε εντάξει, τώρα παίζουμε την κολοκυθιά. Σιγά την διαφορά. Τα αυτοκίνητα είναι ισοδύναμα στην ευθεία. Αλλά φυσικά μετράνε πολλά περισσότερα από την ευθεία. Υπάρχει το αντίστοιχο συγκριτικό του Drive που προκρίνει την Giulietta ως driver's car!
-
Εγω απλα σου ειπα πως η Alfa δεν εχει ουτε καν 1 αυτοκινητο που μπορει να περασει ενα Golf GTI σε ταχυτητα....Και δεν εχει....Και η VW βγαζει ακομα πιο γρηγορα αυτοκινητα απο το GTI....Ασε την Audi, Mercedes, Seat, Skoda και γενικα ολες τις αλλες μαρκες στην αγορα που σχεδον ολες εχουν πιο γρηγορα αυτοκινητα (μαλλον ολες).
Γιαυτο λεω πως η Alfa εχει παρα πολλα χρονια να βγαλει κατι Γρηγορο πραγματικα που να μπορει να κοντραρει αλλα πραγματικα γρηγορα...Η 4C και η Giulia ειναι τα μονα εδω και πανω απο 2 δεκαετιες. -
Το είπα και πριν: Η Alfa είχε συγκεκριμένες εντολές. Τα αυτοκίνητά της δεν ήταν αισθητά πιο αργά από τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά. Μια 156 ήταν ταχύτερη από τις αντίστοιχες 3άρες και μια Giulietta είναι το ίδιο γρήγορη με τα αντίστοιχα Golf (είναι αστείο να μιλάμε τώρα για 3 χιλιόμετρα τελικής ή 0,1'' στα 100). Δεν είχε εντολή να βγάλει κάτι πιο γρήγορο. Όμως σχεδόν πάντα τα αυτοκίνητά της ήταν πιο ενδιαφέροντα οδηγικά από τον ανταγωνισμό. Τώρα αρχίζουν και βγαίνουν και πραγματικά ΠΟΛΥ γρήγορα μοντέλα. Είναι τόσο σημαντική όμως η Giulia QV με τα 510 άλογα; Δεν είναι σημαντικότερες για την εταιρεία οι μικρότερες εκδόσεις; Δεν παίζουμε ΥΠΕΡ-ΑΤΟΥ εδώ.
-
Υπερ-Ατου παιζει απο την αρχη αν δε το εχεις καταλαβει...
-
Εσεις νομιζω αναφερατε πρωτοι πως Αλφα μπορει να λιωσει ακριβα Γερμανικα αυτοκινητα....Απλα απεδειξα πως δεν μπορουσε μεχρι και προσφατα, ξεκαθαρο ειναι.....
Και μην γελιομαστε, παντα ειχε εντολη για γρηγορα αυτοκινητα, τεχνογνωσια μαλλον δεν ειχε και αν η Fiat δεν ειχε την Ferrari δεν θα βλεπαμε ουτε 4C αλλα ουτε και Giulia. Εξαλλου αν τα Alfa φημιζονται για 2 πραγματα ειναι για μηχανες που εκαιγαν λαδι παλια και για τα πολυτελη εσωτερικα, οχι επειδη ειναι γρηγορα. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Υπερ-Ατου παιζει απο την αρχη αν δε το εχεις καταλαβει...Εσεις νομιζω αναφερατε πρωτοι πως Αλφα μπορει να λιωσει ακριβα Γερμανικα αυτοκινητα
Στην κατηγορία τους ναι. Μια 166 2.0 TB κάνει πλάκα σε οποιαδήποτε αντίστοιχης τιμής και κυβισμού BMW/Merc κλπ. Αν αντιπαραθέσεις μια Μ5, φυσικά και δεν έχει ελπίδα η Alfa. Όμως δεν είναι αντίστοιχης κατηγορίας και τιμής!
Και μην γελιομαστε, παντα ειχε εντολη για γρηγορα αυτοκινητα
Είχε δηλαδή εντολή να φτιάξει έναν V6 turbo ή έναν V8 ατμόσφαιρα και δεν το έκανε;
και αν η Fiat δεν ειχε την Ferrari δεν θα βλεπαμε ουτε 4C αλλα ουτε και Giulia.
Αντικρούεις τον εαυτόν σου. Αν η Alfa είχε εντολή για πολύ γρήγορα αυτοκίνητα, γιατί δεν δανείζονταν από τότε την τεχνογνωσία της Ferrari? Γιατί έπρεπε να περιμένει μέχρι σήμερα; Ε;;;
Εξαλλου αν τα Alfa φημιζονται για 2 πραγματα ειναι για μηχανες που εκαιγαν λαδι παλια και για τα πολυτελη εσωτερικα, οχι επειδη ειναι γρηγορα.
Είσαι σίγουρος ότι ξέρεις από αυτοκινητιστική ιστορία; Η Alfa είναι θρυλική εταιρεία. Πριν και μετά τον Β' ΠΠ ήταν η Ferrari της εποχής με άπειρες νίκες σε διάφορους αγώνες, από Grand Prix μέχρι αντοχής και πολύ γρήγορα αυτοκίνητα δρόμου. Η φήμη της ήταν τα για τους πανίσχυρους κινητήρες, τις τρομερές επιδόσεις και κρατήματα και τα πανέμορφα σχήματα. Στα μετέπειτα χρόνια τα προβλήματα ήταν κυρίως ηλεκτρικής φύσεως και σκουριάς. Τα λάδι ποτέ δεν ήταν ένα από τα σοβαρά της θέματα και οι κινητήρες δεν είχαν θέματα μηχανικής αξιοπιστίας. Πολυτελή εσωτερικά είχαν οι Lancia κυρίως, όχι οι Alfa.
Συνέντευξη του υπευθύνου εξέλιξης της Giulia:
► Chief engineer on new Alfa Romeo Giulia
► Zero to launch in just 2.5 years
► Technical insight, strategy revealedJudging by the reaction online, it’s difficult not to conclude that Alfa Romeo has wowed the world with its new Giulia saloon. While not everybody was smitten with its looks, unveiled to the world at an event in Milan on 24 June 2015, the whole motoring fraternity certainly sat up and took notice.
Alfa is continuing to fettle the new compact exec ahead of sales starting in spring 2016. Hence our spies caught still-disguised Giulias on test near the Nurburgring in Germany this week, as the development programme moves into the final validation testing phase.
Before more details are announced at the Frankfurt motor show, CAR magazine caught up with the programme’s chief engineer Philippe Krief for an exclusive one-to-one interview to hear the Giulia’s full technical background. We asked him what the knock-out features on the new car are. Read on for seven pearls of insight we learned.
- The Alfa Romeo Giulia was developed in just two-and-a-half years
This 159 successor has been a long-time coming after numerous delays: the earlier front-wheel drive programme was canned in its entirety, deemed untrue to the brand after Fiat CEO Sergio Marchionne ordered a more radical replacement. ‘You ask every car maker: doing a car in two years, everyone will tell you it’s not possible,’ says Krief. ‘The industry standard says four, the longest say five years, everywhere in the world. We had to do it in two and a half years. Marchionne said – and he’s right – the only way to achieve that is to be different.’ Click here to read Sergio Marchionne on the Giulia.
- The skunkworks mentality and the team of 10
Marchionne authorised a crack skunkworks team to lead the Giulia project. Krief remembers the call-up well. ‘It was 29 April 2013. I was working at Ferrari and received a phone call saying “You have to come and do the new Alfa, we have to do something totally different. So please take a bunch of guys, go somewhere and think about that. You have two years and two months!”’ He appointed a team of 10 specialists in different departments to set the parameters for the programme and they installed themselves away from the usual R&D centre. ‘We were together always, so we had a huge amount of ideas and a quick decision-making process that you can’t have in a big company.’
- Why the Giulia uses plenty of aluminium and carbonfibre
‘We had two targets: first, weight-to-power ratio,’ says Krief, who’s internally dubbed head skunk (now that’s a business card!). ‘We knew that we wanted to have a car around 1500kg for the Cloverleaf. Then we needed to do the optimisation, to decide where we wanted to save weight, where we could afford to have normal steel. We also decided on the cost criteria: you have to save weight where it’s efficient, but to save weight you always have to pay. On the door it’s efficient, if I pay X I can save a lot of weight; in other areas it’s not that efficient because you only save a little weight and you pay a lot. Suspension arms are mostly aluminium, front and rear, the engines are aluminium, the doors and fenders are all in aluminium, the boot on this one [the Cloverleaf] is carbonfibre, the roof also, we have also the propshaft in carbonfibre and structure of the seats.’
- There’s a little bit of Ferrari sparkle in the handling
Krief was a senior engineer at Ferrari and promises there’s a little bit of Maranello magic in the new Giulia’s chassis dynamics. ‘I worked on the 458, the Speciale especially,’ he tells CAR. ‘Ferrari had a big advantage of having rear-wheel drive, so it’s exactly the same kind of stuff we wanted to put on the Giulia, this kind of feeling… It has to be precise, very quick, very agile, very stable. It drives fantastically really.’
- The Cloverleaf can send all its torque to a single rear wheel
Over to the chief engineer to explain the torque vectoring available on the new Giulia. ‘You have a differential, two clutches, there’s always torque coming, even if you’re not on the throttle. Thanks to the torque vectoring, this torque can be split front and rear, left and right. It can create whatever you want: to start stable, have oversteer, then stable, understeer, you can do what you want because this clutch is very fast, the control is very fast… Today the limit of the car is given by the tyres but here you have to think that once you are at the tyre’s limit, it’s like you have a hand above that can add an extra element. You can send 100% to one wheel, it can send everything to one wheel, or another.’
- The V6 engine is an Alfa classic
‘The V6 is a ground-up build,’ Krief vows. ‘Twin turbos, 90 degree bank, what was important for us was the feeling, it’s not necessarily the amount of torque. When you drive the car, when you accelerate, you can have all the torque suddenly then nothing, or you can have torque which is increasing, increasing, increasing: we use the amount of torque and we tune it to always have this situation, this feeling. Torque is dependent on gear choice: on first and second gear, you can have a huge amount of torque, here we are very progressive, on third and fourth, we are still progressive, but on fifth and sixth gear you have less torque because here you are looking for power. So we give more torque on the lower revs. Yet even in sixth gear, you accelerate and then vooom! There will be other engines of course. We will show these engines in Frankfurt.’ Will there be a four-cylinder Giulia? ‘Probably. And we are package-protected for V6 diesel, we can install it in the car and after we can decide whether to put it in or not.’
- The Giulia’s active aero changes shape as you drive
‘We wanted the maximum of everything, best engine, weight, suspension, tyres and torque vectoring, and best possible aerodynamics,' says Krief. 'You have to create downforce, it increases the performance of your tyres. So we’ve developed this device to increase downforce in corners. We start from the basis where the car has natural downforce, but then we increase it in a bend: so in curves, the splitter is working to give you more downforce; go back to a straight line and we want low Cx, low drag. The Giulia has two electric actuators linked to the ECU that understands if you’re in a corner or a straight line, whether you’re in an understeer or oversteer situation, and in respect of that decides how to move the splitter.’
http://www.carmagazine.co.uk/car-news/i ... -engineer/
-
Εδω λεμε πως και ενα Golf GTI ειναι πιο γρηγορο, τι λες ? Και αν θυμαμαι καλα πιο φτηνο αρκετα απο την QV....
Ειχε εντολη να φτιαξει γρηγορο αμαξι, γιαυτο και εβαλε τους 3.2 στην γκαμα της που ειχαν 'καλες' επιδοσεις, αλλα ως εκει.
Οσοι γνωριζουν ξερουν καλα πως αν η Alfa δεν 'εντυπωσιαζε' με την Giulia η αν δεν κανει καλες πωλησεις η Fiat θα αναγκαστει να την πετσοκοψει ασχημα. Οποτε οταν ο κομπος φτανει στο χτενι τοτε παιρνονται σημαντικες αποφασεις, λογικο εξαλλου.
Εχω φιλους Αλφιστες απο το 97 και ολοι θυμουνται τις εποχες που οι μηχανες της Alfa εκαιγαν λαδι, κατι που δεν αρεσε σε κανεναν...Εσυ αναφερεσαι σε αγωνες, εγω αναφερομαι σε αυτοκινητα δρομου......
Οσο για το εσωτερικο τα Ιταλικα παντα φημιζονταν για αυτο, δεν ειναι μονο η Alfa.Τωρα σχετικα με την 'συνεντευξη' τι θελεις να σχολιασουμε ? Οτι απο το πουθενα η Alfa εβγαλε κινητηρα 510 αλογων η το οτι η Giulia εχει τεχνολογια που δεν ειχε κανενα αυτοκινητο της Alfa αλλα που ειχε η Ferrari πχ ? Το να θεωρει τον κοσμο ηλιθιο καποιος ειναι αστειο.
-
Δηλαδή για να βγάλει ένας κατασκευαστής κινητήρα 510 ίππων, θα έπρεπε να είχε και από πέρσι τέτοιο μοτέρ; Αλλιώς δεν έχει το δικαίωμα; Το να τον σχεδιάσει και να τον παράξει σου φαίνεται δύσκολο; Έστω και με βοήθεια πρώην μηχανικών της Ferrari (που επαναλαμβάνω είναι καμάρι και τιμή). Που είναι το κακό; Καλό είναι να προσλαμβάνεις ειδικούς! Τι νομίζεις ότι κάνουν και οι άλλοι κατασκευαστές; Η Lotus για παράδειγμα δεν βγάζει καν μοτέρ, η Aston τα αγοράζει από την Ford κλπ κλπ... Μεγάλη πρεμούρα βλέπω. Μήπως είσαι γερμανόφιλος και σε έχει λούσει κρύος ιδρώτας με την νέα Alfa? Ίδιος κυβισμός με την Μ3 αλλά 80 άλογα παραπάνω...
-
Δεν νομιζω πως θα με επιανε τρεμουρα ακομα και Μ3 να ειχα (που δεν) οταν και με 80 αλλογα λιγοτερα εχει 0-100 σε 4.4δ αντι για 3.9δ.....Η διαφορα ειναι απειροελαχιστη για τα 80 αλογα που εχει παραπανω η Giulia....Και θα δουμε και ποσο θα κοστιζει....
Και οχι δεν ειπα πως επρεπε να ειχε απο περισυ τετοιο μοτερ, αν ομως η Fiat ειχε δωσει το πρασινο φως σε αμεση συνεργασια Alfa και Ferrari θα ειχαμε δει παρομοιους κινητηρες εδω και πολλα χρονια.....Το να προσπαθει καποιος απο την Alfa να πεισει τον κοσμο πως μονοι τους εφτιαξαν εντελως τυχαια εν ετη 2015 εναν κινητηρα με 500 αλογα ισχυ οταν μεχρι τωρα δεν ειχαν δει τα 300 ουτε με κυαλι ειναι χαζο.
-
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης λέει ότι όσο πιο ψηλά φτάνει κάτι (οτιδήποτε), τόσο πιο δύσκολο είναι να γίνει καλύτερο. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μια Μ3 με 80 άλογα παραπάνω θα ήταν ταχύτερη;
Η συνέντευξη παραπάνω λέει πως έφτιαξαν και τι. Αν έχεις εσύ κόμπλεξ με την Άλφα δεν φταίμε εμείς.
-
για εμενα γρηγορο αμαξι δεν σημαινει μονον 0-100 και τελικη. σημαινει και κρατημα, φρεναρισμα, ρεπριζ. στην πιστα θα δουμε ποιο ειναι πιο γρηγορο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης λέει ότι όσο πιο ψηλά φτάνει κάτι (οτιδήποτε), τόσο πιο δύσκολο είναι να γίνει καλύτερο. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μια Μ3 με 80 άλογα παραπάνω θα ήταν ταχύτερη;Η συνέντευξη παραπάνω λέει πως έφτιαξαν και τι. Αν έχεις εσύ κόμπλεξ με την Άλφα δεν φταίμε εμείς.
Τωρα παραλογιζεσαι, ελπιζω να το ξερεις αυτο.....Αλλα περα απο τα αλλογα παιζουν ρολο και οι σχεσεις ταχυτητων, η συμπιεση των τουρμπο και πολλα αλλα....Σιγουρα με λιγα λογια μια M3 με 80 αλογα παραπανω θα μπορουσε να εχει το ιδιο 0-100...
για εμενα γρηγορο αμαξι δεν σημαινει μονον 0-100 και τελικη. σημαινει και κρατημα, φρεναρισμα, ρεπριζ. στην πιστα θα δουμε ποιο ειναι πιο γρηγορο.
γρήγορος -η -ο [γríγoros] Ε5 : ANT αργός. 1. που κινείται ή που μπορεί να κινηθεί με μεγάλη ταχύτητα· που διατρέχει μεγάλη απόσταση σε μικρό χρονικό διάστημα: Γρήγορο άλογο. Γρήγορο αυτοκίνητο. ~ σαν αστραπή. Ο πιο ~ άνθρωπος του κόσμου.
Μαλλον τα Ελληνικα μου διαφερουν.....
-
Οταν εχετε για συνομιλητη καποιον ο οποιος γραφει επι λεξη οτι η alfa romeo δε φημιζεται για γρηγορα αυτοκινητα θελεις 100 σελιδες ακομα για ν αρχισει να μαθαινει ο ανιστορητος, γι αυτο μην χαλατε χρονο ,αφηστε τον στο κοσμο του.
-
Απεδειξα beyond doubt οτι δεν φημιζεται για ΓΡΗΓΟΡΑ αυτοκινητα, αλλα whatever
-
Ναι στον εαυτο σου μπορει ν απεδειξες οτι θελεις..
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Θα έπρεπε να ξέρεις ότι ο νόμος της φθίνουσας απόδοσης λέει ότι όσο πιο ψηλά φτάνει κάτι (οτιδήποτε), τόσο πιο δύσκολο είναι να γίνει καλύτερο. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μια Μ3 με 80 άλογα παραπάνω θα ήταν ταχύτερη;
Η συνέντευξη παραπάνω λέει πως έφτιαξαν και τι. Αν έχεις εσύ κόμπλεξ με την Άλφα δεν φταίμε εμείς.
Τωρα παραλογιζεσαι, ελπιζω να το ξερεις αυτο.....Αλλα περα απο τα αλλογα παιζουν ρολο και οι σχεσεις ταχυτητων, η συμπιεση των τουρμπο και πολλα αλλα....Σιγουρα με λιγα λογια μια M3 με 80 αλογα παραπανω θα μπορουσε να εχει το ιδιο 0-100...
για εμενα γρηγορο αμαξι δεν σημαινει μονον 0-100 και τελικη. σημαινει και κρατημα, φρεναρισμα, ρεπριζ. στην πιστα θα δουμε ποιο ειναι πιο γρηγορο.
γρήγορος -η -ο [γríγoros] Ε5 : ANT αργός. 1. που κινείται ή που μπορεί να κινηθεί με μεγάλη ταχύτητα· που διατρέχει μεγάλη απόσταση σε μικρό χρονικό διάστημα: Γρήγορο άλογο. Γρήγορο αυτοκίνητο. ~ σαν αστραπή. Ο πιο ~ άνθρωπος του κόσμου.
Μαλλον τα Ελληνικα μου διαφερουν.....
και πινω μπυρες, πινω μπυρες, πινω μπυρες ειναι ενα παλιο τραγουδι απο τα 'παιδια απο την πατρα'.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι στον εαυτο σου μπορει ν απεδειξες οτι θελεις..Δεν εχει φτιαξει γρηγοροτερο αυτοκινητο απο ενα Golf GTI ΠΟΤΕ μεχρι τωρα με την 4C και την Giulia ωρε ανθρωπε, τι αλλη αποδειξη θελεις ? Μηπως το Golf GTI ειναι 300-400-500 αλογα αυτοκινητο και δεν το ξερω και εσυ το θεωρεις ΓΡΗΓΟΡΟ ? Μεχρι και κινητηρες 3.2l εχει βαλει σε αυτοκινητα της και ακομα πιο αργα ειναι...
Δλδ οκ ο στρουμφοκαμιλισμος καλα κρατει.... -
-
Vw golf gti 1.07.0
Peugeot 308 1.08.8
Alfa 1.06.5
Και είναι και 250 κυβικά λιγότερα.
Και λόγω του ότι απο το 2009 πέρασαν απο τα χέρια μου μια 159tbi και μια BMW 320 170hp η Alfa ήταν και πολύ καλό value for money, καθώς με 30.000 ευρώ μπορούσες να πάρεις είτε tbi είτε μια 316 με 122 άλογα, να πηγαίνει σαν τον άνεμο. Για την 320 άστο καλύτερα μαζί με κάτι extra πάνω απο 40000. -
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
[url][/url]https://www.youtube.com/watch?v=6lTrI_IP0IkVw golf gti 1.07.0
Peugeot 308 1.08.8
Alfa 1.06.5
Και είναι και 250 κυβικά λιγότερα.
Και λόγω του ότι απο το 2009 πέρασαν απο τα χέρια μου μια 159tbi και μια BMW 320 170hp η Alfa ήταν και πολύ καλό value for money, καθώς με 30.000 ευρώ μπορούσες να πάρεις είτε tbi είτε μια 316 με 122 άλογα, να πηγαίνει σαν τον άνεμο. Για την 320 άστο καλύτερα μαζί με κάτι extra πάνω απο 40000.επιτελους μια συγκριση στην πιστα.
ΑLFA ROMEO FORUM