Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μοτοσικλέτα
    10
    28
    822
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas122 last edited by

      Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.

      Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
      επιπλέον:
      Τι διαφορά έχουν?
      Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
      λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
      έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
      Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
      Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andreas122 last edited by

        Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.

        Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
        επιπλέον:
        Τι διαφορά έχουν?
        Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
        λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
        έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
        Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
        Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?

        Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreas122 last edited by

          Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.

          Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
          επιπλέον:
          Τι διαφορά έχουν?
          Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
          λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
          έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
          Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
          Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?

          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
            Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.

            Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
            επιπλέον:
            Τι διαφορά έχουν?
            Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
            λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
            έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
            Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
            Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?

            Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

            ότι και να οδηγάς , αν την φας γεμάτη δεν το γλιτώνεις το κρεβάτι του πόνου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas122 last edited by

              ναι εντάξη αλλά είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και ποιο ασφαλές μηχανάκια απο κάποια άλλα.
              πιστέυετε οτι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα είναι ποιο ασφαλές? ποιο κουραστικό θα ειναι, ποιο αργο θα είναι, μικρότερη αυτονομία θα έχει, θα ειναι ομος ποιο ασφαλές? η ένα μικρο μηχανάκι είναι ποιο ασφαλές?

              τελικά ξέρει κανείς ποια απο (σκουτερ-παπι-βεσπα) είναι ποιο ασφαλές? στο οδόστρωμα αλλά και σε πιθανό τρακάρισμα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                efthymis last edited by

                Σκουτερ κ βεσπα ειναι το ιδιο πραγμα. Σα να λες 'τζιπ' κ '4Χ4' αν με καταλαβαινεις 😉

                Απο κει κ περα, εχεις λιγο καλυτερη παθητικη ασφαλεια με τα σκουτερ κυριως αν πεσεις μονος σου καθως εχεις 'αερα' για τα ποδια ενω μια μηχανη θα σου πλακωσει το ενα. Το παπι δινει κι αυτο λιγο 'αερα' αλλα απο τον αστραγαλο κ πανω.

                Γι'αυτο λοιπον πρεπει να εισαι καλοεξοπλισμενος (κρανος-μπουφαν-μποτες- παντελονι) ωστε η παραμορφωση να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη και να αποφευχθει ή να μειωθει η σοβαροτητα του τραυματισμου αναλογα με τις συνθηκες.

                Σε χτυπημα με ταχυτητα, οσο γρηγοροτερα βρεθεις μακρια απο το οχημα τοσο το καλυτερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
                  ναι εντάξη αλλά είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και ποιο ασφαλές μηχανάκια απο κάποια άλλα.
                  πιστέυετε οτι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα είναι ποιο ασφαλές? ποιο κουραστικό θα ειναι, ποιο αργο θα είναι, μικρότερη αυτονομία θα έχει, θα ειναι ομος ποιο ασφαλές? η ένα μικρο μηχανάκι είναι ποιο ασφαλές?

                  τελικά ξέρει κανείς ποια απο (σκουτερ-παπι-βεσπα) είναι ποιο ασφαλές? στο οδόστρωμα αλλά και σε πιθανό τρακάρισμα?

                  δεν υπάρχει αυτοκινούμενο 2τροχο που να είναι ασφαλές μέσα στην αθήνα...
                  αν είσαι μικροκαμωμένος είναι καλύτερη επιλογή το ελαφρύτερο δηλ ο παπιος ... είναι μλκ να σε πλακώσει μηχανή με το τελικό ζεματιστό κολλημένο στον μηρό επειδή δεν έχεις την δύναμη να την σηκώσεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andreas122 last edited by

                    μα το παπι δεν είναι αυτό που έχει την μηχανή όπως λές? δλδ ενοείς σκούτερ που έχει την μηχανή στα πόδια?

                    δεν υπάρχει αυτοκινούμενο 2τροχο που να είναι ασφαλές μέσα στην αθήνα...

                    εννοούσα περισσότερο ασφαλές από κάποιο άλλο, το ξέρω ότι κανένα δεν είναι ασφαλές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikospappas last edited by

                      Κανενα δικυκλο 50αρι δεν ειναι ασφαλες στην πολη. Ασφαλες το κανει ο αναβατης του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        babisp last edited by

                        Θεωριτικά τα παπιά λόγω μεγάλης διαμέτρου τροχών είναι πιο ασφαλή.Πάντως οτιδήποτε με 2 ρόδες και παθητική ασφάλεια είναι σαν να λέμε Ρεάλ-Μπάρτσα η Ολυμπιακός-Παναθηναικός

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ποιοι από τα ζευγάρια που ανέφερες είναι τα δίκυκλα και ποιοι η παθητική ασφάλεια?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andreas122 last edited by

                            ενδιαφέρων, όμως γιατί όταν έχουν μεγαλύτερη διάμετρο είναι ποιο ασφαλή?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              babisp last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:
                              Ποιοι από τα ζευγάρια που ανέφερες είναι τα δίκυκλα και ποιοι η παθητική ασφάλεια?

                              Όπως θες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babisp last edited by

                                Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
                                ενδιαφέρων, όμως γιατί όταν έχουν μεγαλύτερη διάμετρο είναι ποιο ασφαλή?

                                Επειδή θεωρητικά οι τροχοί που έχουν μεγαλύτερη διάμετρο αντιμετωπίζουν τις λακκούβες με μεγαλύτερη άνεση.

                                Παράδειγμα δοκίμασε να διασχίσεις γραμμές τραμ με ένα σκούτερ ένα παπί και μία on-off .Θα καταλάβεις ποιος τροχός περνάει καλύτερα από πάνω τους

                                Εξαιρούνται οι ζάντες που είναι τεράστιες και έχουν χαμηλού προφίλ ελαστικά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  το θέμα είναι με πιο πέφτεις πιο εύκολα ή πιο είναι πιο ασφαλής σε ενδεχόμενη σύγκρουση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andreas122 last edited by

                                    Πιο ασφαλής σε ενδεχόμενη σύγκρουση είναι το θέμα.

                                    αλλά αν ήξερα και τις 2 περιπτώσεις θα ήταν ακόμη καλύτερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      babisp last edited by

                                      Όλα είναι σχετικά

                                      Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες

                                      Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά

                                      Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ozzy1948 last edited by

                                        Ο χρήστης babisp έγραψε:
                                        Όλα είναι σχετικά

                                        Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες

                                        Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά

                                        Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )

                                        Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:

                                          Όλα είναι σχετικά

                                          Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες

                                          Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά

                                          Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )

                                          Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.

                                          σε ενδεχόμενη σύγκρουση με ΙΧ, ΙΔ κλπ η συνολική ορμή του συστήματος καθορίζεται σε μεγάλο ποσοστό από την ταχύτητα του δικύκλου , μιας και το εύρος της μάζας είναι σχετικά περιορισμένο... τουτέστιν άμα σκάσεις σε αυτοκίνητο με τουλάχιστον την 10πλάσια μάζα από το δικό σου σύστημα, τι να οδηγάς παπί , τι touring...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andreas122 last edited by

                                            Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.

                                            ναι, αυτό ισχεί λογικά για μετοπική συγρουση(ως προς το 50cc)
                                            αν ομος είναι πλάγια? ίσος το σκουτερ ειναι ποιο ασφαλές διοτι αν πέσει κάτω δεν θα τσαλαπατίσει τα πόδια διοτι τα ποδια θα ακουμπάνε πάνω σε αυτην την βάση, απο την άλλη το σκουτερ δεν ξέρω αν είναι ασφαλές γενικά. ή μίπος υπάρχει περίπτοση το πόδι να πάει κάτο απο την βάση του σκουτερ και να κοπεί στα 2 επιδι ο αναβάτης προσπάθησε να ακουμπίσει στο έδαφος το πόδι του?

                                            είναι ολα πιθανα σε αυτόν τον κόσμο, επισις το σκουτερ ειναι ποιο άνετο?
                                            υπάρχει παρα πολλα μειονεκτίματα-πλεονεκτίματα στα σκουτερ-παπια, πρέπει να τα ζηγήσω και να δω ποιο ειναι σινολικά καλήτερο.
                                            τι κρίμας που δεν υπάρχουν σκουτερ με μεγάλες ρόδες και ψιλό κάθισμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr