-
Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.
Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
επιπλέον:
Τι διαφορά έχουν?
Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
-
Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.
Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
επιπλέον:
Τι διαφορά έχουν?
Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
-
Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.
Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
επιπλέον:
Τι διαφορά έχουν?
Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
-
Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
Έχω περιέργεια να μάθω αλλά και μπορεί να μου χρησιμεύσει αυτή η απάντηση σε μελλοντική αγορά.Απο θέμα ασφαλείας κιρίος ποιο είναι καλήτερο? βέσπα? σκουτερ? παπι?
επιπλέον:
Τι διαφορά έχουν?
Αν κάποιο αυτοκίνητο τρακάρει πλάγια την μηχανή τότε ποια απο σκουτερ-παπι-βέσπα είναι ποιο ασφαλείς? και γιατί?
λογικά στα βεσπα-σκουτερ τα πόδια είναι ποιο ασφαλείς? αφού έχουν χώρο? ενώ τα άλλα εξέχουν...
έχετε να προσθέσετε κάτι άλλο?
Μιλάμε πάντα για 50 κυβικά εκατοστά.
Ακόμη τα δίχρονα ή τετραχονα? -υπάρχουν μονοχρονα? όταν λένε οτι καίουν λάδι τι ακριβός είναι αυτό? τι λάδι?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
ότι και να οδηγάς , αν την φας γεμάτη δεν το γλιτώνεις το κρεβάτι του πόνου...
-
ναι εντάξη αλλά είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και ποιο ασφαλές μηχανάκια απο κάποια άλλα.
πιστέυετε οτι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα είναι ποιο ασφαλές? ποιο κουραστικό θα ειναι, ποιο αργο θα είναι, μικρότερη αυτονομία θα έχει, θα ειναι ομος ποιο ασφαλές? η ένα μικρο μηχανάκι είναι ποιο ασφαλές?τελικά ξέρει κανείς ποια απο (σκουτερ-παπι-βεσπα) είναι ποιο ασφαλές? στο οδόστρωμα αλλά και σε πιθανό τρακάρισμα?
-
Σκουτερ κ βεσπα ειναι το ιδιο πραγμα. Σα να λες 'τζιπ' κ '4Χ4' αν με καταλαβαινεις
Απο κει κ περα, εχεις λιγο καλυτερη παθητικη ασφαλεια με τα σκουτερ κυριως αν πεσεις μονος σου καθως εχεις 'αερα' για τα ποδια ενω μια μηχανη θα σου πλακωσει το ενα. Το παπι δινει κι αυτο λιγο 'αερα' αλλα απο τον αστραγαλο κ πανω.
Γι'αυτο λοιπον πρεπει να εισαι καλοεξοπλισμενος (κρανος-μπουφαν-μποτες- παντελονι) ωστε η παραμορφωση να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη και να αποφευχθει ή να μειωθει η σοβαροτητα του τραυματισμου αναλογα με τις συνθηκες.
Σε χτυπημα με ταχυτητα, οσο γρηγοροτερα βρεθεις μακρια απο το οχημα τοσο το καλυτερο.
-
Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
ναι εντάξη αλλά είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν και ποιο ασφαλές μηχανάκια απο κάποια άλλα.
πιστέυετε οτι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο θα είναι ποιο ασφαλές? ποιο κουραστικό θα ειναι, ποιο αργο θα είναι, μικρότερη αυτονομία θα έχει, θα ειναι ομος ποιο ασφαλές? η ένα μικρο μηχανάκι είναι ποιο ασφαλές?τελικά ξέρει κανείς ποια απο (σκουτερ-παπι-βεσπα) είναι ποιο ασφαλές? στο οδόστρωμα αλλά και σε πιθανό τρακάρισμα?
δεν υπάρχει αυτοκινούμενο 2τροχο που να είναι ασφαλές μέσα στην αθήνα...
αν είσαι μικροκαμωμένος είναι καλύτερη επιλογή το ελαφρύτερο δηλ ο παπιος ... είναι μλκ να σε πλακώσει μηχανή με το τελικό ζεματιστό κολλημένο στον μηρό επειδή δεν έχεις την δύναμη να την σηκώσεις... -
μα το παπι δεν είναι αυτό που έχει την μηχανή όπως λές? δλδ ενοείς σκούτερ που έχει την μηχανή στα πόδια?
δεν υπάρχει αυτοκινούμενο 2τροχο που να είναι ασφαλές μέσα στην αθήνα...
εννοούσα περισσότερο ασφαλές από κάποιο άλλο, το ξέρω ότι κανένα δεν είναι ασφαλές.
-
Κανενα δικυκλο 50αρι δεν ειναι ασφαλες στην πολη. Ασφαλες το κανει ο αναβατης του.
-
Θεωριτικά τα παπιά λόγω μεγάλης διαμέτρου τροχών είναι πιο ασφαλή.Πάντως οτιδήποτε με 2 ρόδες και παθητική ασφάλεια είναι σαν να λέμε Ρεάλ-Μπάρτσα η Ολυμπιακός-Παναθηναικός
-
Ποιοι από τα ζευγάρια που ανέφερες είναι τα δίκυκλα και ποιοι η παθητική ασφάλεια?
-
ενδιαφέρων, όμως γιατί όταν έχουν μεγαλύτερη διάμετρο είναι ποιο ασφαλή?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ποιοι από τα ζευγάρια που ανέφερες είναι τα δίκυκλα και ποιοι η παθητική ασφάλεια?Όπως θες
-
Ο χρήστης andreas122 έγραψε:
ενδιαφέρων, όμως γιατί όταν έχουν μεγαλύτερη διάμετρο είναι ποιο ασφαλή?Επειδή θεωρητικά οι τροχοί που έχουν μεγαλύτερη διάμετρο αντιμετωπίζουν τις λακκούβες με μεγαλύτερη άνεση.
Παράδειγμα δοκίμασε να διασχίσεις γραμμές τραμ με ένα σκούτερ ένα παπί και μία on-off .Θα καταλάβεις ποιος τροχός περνάει καλύτερα από πάνω τους
Εξαιρούνται οι ζάντες που είναι τεράστιες και έχουν χαμηλού προφίλ ελαστικά
-
το θέμα είναι με πιο πέφτεις πιο εύκολα ή πιο είναι πιο ασφαλής σε ενδεχόμενη σύγκρουση?
-
Πιο ασφαλής σε ενδεχόμενη σύγκρουση είναι το θέμα.
αλλά αν ήξερα και τις 2 περιπτώσεις θα ήταν ακόμη καλύτερα.
-
Όλα είναι σχετικά
Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά
Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Όλα είναι σχετικάΜε μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά
Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.
-
Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
Όλα είναι σχετικά
Με μικρές ταχύτητες το ελαφρύτερο ίσως έχει τις λιγότερες συνέπειες για τους αναβάτες
Σε μεγαλύτερες ταχύτητες το πιο βαρύ ίσως λόγω αδράνειας να ξεκολλήσει από τον αναβάτη και να σέρνονται ξεχωριστά(π.χ Μηχανές). Σε μια τέτοια περίπτωση ίσως οι μηχανές έχουν λιγότερες επιπτώσεις για τους αναβάτες. Τα πάντα όμως είανι σχετκά
Το καλύτερο έιναι να μη σου κάτσει. Γιατί αν σου κάτσει....(εξαιρείται το ΤΖΟΚΕΡ,και οι όμορφες γυναικίες υπάρξεις )
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.
σε ενδεχόμενη σύγκρουση με ΙΧ, ΙΔ κλπ η συνολική ορμή του συστήματος καθορίζεται σε μεγάλο ποσοστό από την ταχύτητα του δικύκλου , μιας και το εύρος της μάζας είναι σχετικά περιορισμένο... τουτέστιν άμα σκάσεις σε αυτοκίνητο με τουλάχιστον την 10πλάσια μάζα από το δικό σου σύστημα, τι να οδηγάς παπί , τι touring...
-
Σε συγκρουση με κινητο εμποδιο, οσο πιο βαρυα η μηχανη τοσο καλυτερα γιατι μεταφερεται μεγαλυτερο μερος της ορμης του συστηματος μηχανη-αναβατης στο εμποδιο και οχι στον αναβατη που θα εκτιναχτει. Καποιοι λενε οτι το να εκτιναχτεις ειναι καλυτερο αλλα δεν ξερεις που θα προσγειωθεις... Επιπλεον με βαρυτερη μηχανη ειναι πιθανοτερο να ακινητοποιηθει το αλλο οχημα ωστε να μην το σκασει ο τυπος-ισσα και κυνηγας την ουρα σου μετα.
ναι, αυτό ισχεί λογικά για μετοπική συγρουση(ως προς το 50cc)
αν ομος είναι πλάγια? ίσος το σκουτερ ειναι ποιο ασφαλές διοτι αν πέσει κάτω δεν θα τσαλαπατίσει τα πόδια διοτι τα ποδια θα ακουμπάνε πάνω σε αυτην την βάση, απο την άλλη το σκουτερ δεν ξέρω αν είναι ασφαλές γενικά. ή μίπος υπάρχει περίπτοση το πόδι να πάει κάτο απο την βάση του σκουτερ και να κοπεί στα 2 επιδι ο αναβάτης προσπάθησε να ακουμπίσει στο έδαφος το πόδι του?είναι ολα πιθανα σε αυτόν τον κόσμο, επισις το σκουτερ ειναι ποιο άνετο?
υπάρχει παρα πολλα μειονεκτίματα-πλεονεκτίματα στα σκουτερ-παπια, πρέπει να τα ζηγήσω και να δω ποιο ειναι σινολικά καλήτερο.
τι κρίμας που δεν υπάρχουν σκουτερ με μεγάλες ρόδες και ψιλό κάθισμα.
Βεσπα ή Σκούτερ ή Παπι 50cc