-
Καλησπέρα στην εξαιρετική και πολύ ζεστή σας κοινότητα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Αγορά αυτοκινήτου με 'ταβάνι' τα 30,000 ευρώ. Κριτήρια: τίποτα το συγκεκριμένο, στο μυαλό μου επικρατεί η απόλυτη σύγχυση. Αναζητώ εμφάνιση, επιδόσεις, σχετική πρακτικότητα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, εν ολίγοις τα πάντα...(ξέρω, ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο). Εστιάζω σε ελαφρώς μεταχειρισμένα, θεωρώ οτι οι ευκαιρίες είναι απείρως καλύτερες απ'ότι σε καινούργια. Σκέφτομαι:
(α) Saab 93 cabrio, μοντέλο 2008 και μετά. Είναι 210+ άλογα (συνήθως 230+ γιατί όλα σχεδόν έχουν την εργοστασική αναβάθμιση της εταιρείας), σβέλτο, με πολύ επιθετική σχεδίαση, ασυνήθιστο, ιδιαίτερο, πρακτικό (πίσω θέσεις), ανοιχτό (σε μια χώρα όπου αξίζει να είναι ανοιγμένο 5+ μηνες το χρόνο, δυσκολεύομαι να βρω κάτι κακό στο αμάξι αυτό. Αρνητικά κατ'εμέ: λίγο 'παπουδέ' στιλ, όπως όλα τα πολυτελή 4θέσια cabrio. Αλλά το προτιμώ απο την άσχημη 3αρα, τις τετριμένες CLK, κλπ.
(β) Alfa Romeo GT 2.0 JTS, 2008 και μετά, με το ελαφρύ facelift (Veloce 2) αν δεν απατώμαι....Αμάξι-έρωτας, έχω κολλήσει με το σχέδιο, τον ήχο, την εταιρία, τα πάντα...Το βρίσκω με 15.000 Ευρώ και ξοδεύω το μισό μόνο budget. Το μόνο που με κρατάει είναι η τεχνολογία η οποία είναι πλέον 8ετίας και βάλε. Συν η τρομερή δυσκολία μεταπώλησης (δεν είμαι απο αυτούς που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα, απλά πιστεύω οτι στο εν λόγω αμάξι θα παραγίνει το κακό).
(γ) ΒMW 325 coupe 2007-2008. Φοβερό σχήμα, καλές επιδόσεις, τιμή 25.000 Ευρώ περίπου. Δεν είμαι ιδιαίτερα Γερμανόφιλος, αλλά το συγκεκριμένο από την αρχή είχε κάτι που με τράβηξε!
Όπως βλέπετε οι επιλογές μου δεν έχουν κανέναν οιρμό και συνοχή. Γενικά είμαι τύπος που κολλάει με 3-4 εντελώς διαφορετικά μοντέλα με μόνο κριτήριο το 'κλίκ' που θα μου κανουν. Επίσης έχω κόλλημα με το ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ, πλήττω με αμάξια που τα βλέπω συχνά. Εντάξει δεν θέλω και TVR αλλά καταλαβαίνετε. Επίσης, μιάς και το τωρινό μου αμάξι είναι ένα Golf 6 (ένας λόγος που θέλω κάτι πιο ασυνήθιστο) δεν θέλω hatchbacko -ειδή τύπου golf, scirocco, κλπ, κλπ. Θέλω ένα πιο σπόρ αμάξι, με αρχή, μέση και τέλος. Επίσης ψιλο-αποκλείω roadster (όχι τελείως αλλά δύσκολα) λόγω του οτι θέλω μια κάποια πρακτικότητα.
Αναμένω απόψεις!!!
-
Καλησπέρα στην εξαιρετική και πολύ ζεστή σας κοινότητα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Αγορά αυτοκινήτου με 'ταβάνι' τα 30,000 ευρώ. Κριτήρια: τίποτα το συγκεκριμένο, στο μυαλό μου επικρατεί η απόλυτη σύγχυση. Αναζητώ εμφάνιση, επιδόσεις, σχετική πρακτικότητα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, εν ολίγοις τα πάντα...(ξέρω, ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο). Εστιάζω σε ελαφρώς μεταχειρισμένα, θεωρώ οτι οι ευκαιρίες είναι απείρως καλύτερες απ'ότι σε καινούργια. Σκέφτομαι:
(α) Saab 93 cabrio, μοντέλο 2008 και μετά. Είναι 210+ άλογα (συνήθως 230+ γιατί όλα σχεδόν έχουν την εργοστασική αναβάθμιση της εταιρείας), σβέλτο, με πολύ επιθετική σχεδίαση, ασυνήθιστο, ιδιαίτερο, πρακτικό (πίσω θέσεις), ανοιχτό (σε μια χώρα όπου αξίζει να είναι ανοιγμένο 5+ μηνες το χρόνο, δυσκολεύομαι να βρω κάτι κακό στο αμάξι αυτό. Αρνητικά κατ'εμέ: λίγο 'παπουδέ' στιλ, όπως όλα τα πολυτελή 4θέσια cabrio. Αλλά το προτιμώ απο την άσχημη 3αρα, τις τετριμένες CLK, κλπ.
(β) Alfa Romeo GT 2.0 JTS, 2008 και μετά, με το ελαφρύ facelift (Veloce 2) αν δεν απατώμαι....Αμάξι-έρωτας, έχω κολλήσει με το σχέδιο, τον ήχο, την εταιρία, τα πάντα...Το βρίσκω με 15.000 Ευρώ και ξοδεύω το μισό μόνο budget. Το μόνο που με κρατάει είναι η τεχνολογία η οποία είναι πλέον 8ετίας και βάλε. Συν η τρομερή δυσκολία μεταπώλησης (δεν είμαι απο αυτούς που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα, απλά πιστεύω οτι στο εν λόγω αμάξι θα παραγίνει το κακό).
(γ) ΒMW 325 coupe 2007-2008. Φοβερό σχήμα, καλές επιδόσεις, τιμή 25.000 Ευρώ περίπου. Δεν είμαι ιδιαίτερα Γερμανόφιλος, αλλά το συγκεκριμένο από την αρχή είχε κάτι που με τράβηξε!
Όπως βλέπετε οι επιλογές μου δεν έχουν κανέναν οιρμό και συνοχή. Γενικά είμαι τύπος που κολλάει με 3-4 εντελώς διαφορετικά μοντέλα με μόνο κριτήριο το 'κλίκ' που θα μου κανουν. Επίσης έχω κόλλημα με το ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ, πλήττω με αμάξια που τα βλέπω συχνά. Εντάξει δεν θέλω και TVR αλλά καταλαβαίνετε. Επίσης, μιάς και το τωρινό μου αμάξι είναι ένα Golf 6 (ένας λόγος που θέλω κάτι πιο ασυνήθιστο) δεν θέλω hatchbacko -ειδή τύπου golf, scirocco, κλπ, κλπ. Θέλω ένα πιο σπόρ αμάξι, με αρχή, μέση και τέλος. Επίσης ψιλο-αποκλείω roadster (όχι τελείως αλλά δύσκολα) λόγω του οτι θέλω μια κάποια πρακτικότητα.
Αναμένω απόψεις!!!
-
Καλησπέρα στην εξαιρετική και πολύ ζεστή σας κοινότητα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Αγορά αυτοκινήτου με 'ταβάνι' τα 30,000 ευρώ. Κριτήρια: τίποτα το συγκεκριμένο, στο μυαλό μου επικρατεί η απόλυτη σύγχυση. Αναζητώ εμφάνιση, επιδόσεις, σχετική πρακτικότητα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, εν ολίγοις τα πάντα...(ξέρω, ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο). Εστιάζω σε ελαφρώς μεταχειρισμένα, θεωρώ οτι οι ευκαιρίες είναι απείρως καλύτερες απ'ότι σε καινούργια. Σκέφτομαι:
(α) Saab 93 cabrio, μοντέλο 2008 και μετά. Είναι 210+ άλογα (συνήθως 230+ γιατί όλα σχεδόν έχουν την εργοστασική αναβάθμιση της εταιρείας), σβέλτο, με πολύ επιθετική σχεδίαση, ασυνήθιστο, ιδιαίτερο, πρακτικό (πίσω θέσεις), ανοιχτό (σε μια χώρα όπου αξίζει να είναι ανοιγμένο 5+ μηνες το χρόνο, δυσκολεύομαι να βρω κάτι κακό στο αμάξι αυτό. Αρνητικά κατ'εμέ: λίγο 'παπουδέ' στιλ, όπως όλα τα πολυτελή 4θέσια cabrio. Αλλά το προτιμώ απο την άσχημη 3αρα, τις τετριμένες CLK, κλπ.
(β) Alfa Romeo GT 2.0 JTS, 2008 και μετά, με το ελαφρύ facelift (Veloce 2) αν δεν απατώμαι....Αμάξι-έρωτας, έχω κολλήσει με το σχέδιο, τον ήχο, την εταιρία, τα πάντα...Το βρίσκω με 15.000 Ευρώ και ξοδεύω το μισό μόνο budget. Το μόνο που με κρατάει είναι η τεχνολογία η οποία είναι πλέον 8ετίας και βάλε. Συν η τρομερή δυσκολία μεταπώλησης (δεν είμαι απο αυτούς που με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το θέμα, απλά πιστεύω οτι στο εν λόγω αμάξι θα παραγίνει το κακό).
(γ) ΒMW 325 coupe 2007-2008. Φοβερό σχήμα, καλές επιδόσεις, τιμή 25.000 Ευρώ περίπου. Δεν είμαι ιδιαίτερα Γερμανόφιλος, αλλά το συγκεκριμένο από την αρχή είχε κάτι που με τράβηξε!
Όπως βλέπετε οι επιλογές μου δεν έχουν κανέναν οιρμό και συνοχή. Γενικά είμαι τύπος που κολλάει με 3-4 εντελώς διαφορετικά μοντέλα με μόνο κριτήριο το 'κλίκ' που θα μου κανουν. Επίσης έχω κόλλημα με το ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ, πλήττω με αμάξια που τα βλέπω συχνά. Εντάξει δεν θέλω και TVR αλλά καταλαβαίνετε. Επίσης, μιάς και το τωρινό μου αμάξι είναι ένα Golf 6 (ένας λόγος που θέλω κάτι πιο ασυνήθιστο) δεν θέλω hatchbacko -ειδή τύπου golf, scirocco, κλπ, κλπ. Θέλω ένα πιο σπόρ αμάξι, με αρχή, μέση και τέλος. Επίσης ψιλο-αποκλείω roadster (όχι τελείως αλλά δύσκολα) λόγω του οτι θέλω μια κάποια πρακτικότητα.
Αναμένω απόψεις!!!
-
Βασικά από τις 3 εναλλακτικές συν την παράμετρο της τιμής βγαίνει κάτι σε Brera. Βιάσου μόνο γιατί έχουν μείνει 3...
Μτχ ΤΤ; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Βασικά από τις 3 εναλλακτικές συν την παράμετρο της τιμής βγαίνει κάτι σε Brera. Βιάσου μόνο γιατί έχουν μείνει 3...
Μτχ ΤΤ;Σωστόοοοοοος!
-
Ο χρήστης digitalnomad έγραψε:
Καλησπέρα στην εξαιρετική και πολύ ζεστή σας κοινότητα. Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα: Αγορά αυτοκινήτου με 'ταβάνι' τα 30,000 ευρώ. Κριτήρια: τίποτα το συγκεκριμένο, στο μυαλό μου επικρατεί η απόλυτη σύγχυση. Αναζητώ εμφάνιση, επιδόσεις, σχετική πρακτικότητα, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, εν ολίγοις τα πάντα...(ξέρω, ξέρω δεν υπάρχει κάτι τέτοιο). Εστιάζω σε ελαφρώς μεταχειρισμένα, θεωρώ οτι οι ευκαιρίες είναι απείρως καλύτερες απ'ότι σε καινούργια. Σκέφτομαι:(α) Saab 93 cabrio, μοντέλο 2008 και μετά. Είναι 210+ άλογα (συνήθως 230+ γιατί όλα σχεδόν έχουν την εργοστασική αναβάθμιση της εταιρείας), σβέλτο, με πολύ επιθετική σχεδίαση, ασυνήθιστο, ιδιαίτερο, πρακτικό (πίσω θέσεις), ανοιχτό (σε μια χώρα όπου αξίζει να είναι ανοιγμένο 5+ μηνες το χρόνο, δυσκολεύομαι να βρω κάτι κακό στο αμάξι αυτό. Αρνητικά κατ'εμέ: λίγο 'παπουδέ' στιλ, όπως όλα τα πολυτελή 4θέσια cabrio.
Απάντησες μόνος σου πολύ καλό αυτοκίνητο από τα πιό άνετα καθίσματα που έχω συναντήσει , μίνιμαλ σχεδίαση και πολυτελής διάκοσμος , πολύ δυνατό αν δεν σε ενδιαφέρει η αίσθηση που προσφέρει που δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο αλλά φαντάζομε δεν ψάχνεις κάτι τέτοιο τότε keep going .
-
Μάλλον δεν σε ενδιαφέρουν τα SUV και φαίνεται ότι δεν σε ανησυχούν τα κυβικά οπότε τα πράματα είναι πιο εύκολα ή δύσκολα ανάλογα που θα φτάσουμε...
Συζητάς για ανοιχτά αλλά είσαι έτοιμος να ζήσεις μαζί τους; Νομίζω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό σημείο που πρέπει να ξεκαθαρίσεις. Αν θέλεις να πάρεις ανοιχτό τότε μην κοιτάς και κλειστά. Αν όμως το κοιτάς μόνο λόγω σπανιότητας διαφορετικότητας άστο καλύτερα.
Πάντως σε ανοιχτό αντί για Saab εγώ θα προτιμούσα Mercedes CLK ή BMW 3. Ή και αυτό που ξέχασες να αναφέρεις, το ανοιχτό Audi A4 (που αν θυμάμαι καλά βγαίνει και σε τετρακίνητο) που είναι και σπάνιο και όμορφο. -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1031826/ Ως πρόταση, στο κάτι διαφορετικό που ψάχνεις.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1031826/ Ως πρόταση, στο κάτι διαφορετικό που ψάχνεις.+1000. Για μένα το ομορφότερο hardtop της αγοράς.
-
Μακράν πιο σπάνιο το Βόλβο από τα άλλα που αναφέρεις και πιο όμορφο κατ' εμέ
-
Το έθιμο του forum επιβάλει να προτείνει κάποιος ένα αυτοκίνητο εκτός λίστας.Γιατί δεν θέλεις κάποιο καινούριο? Από ότι κατάλαβα τα κυβικά δεν σε ενοχλούν όποτε ένα SCIROCCO 2.0TSI R LINE η το GOLF GTI νομίζω πως δεν θα ήταν κακή επιλογή.Τώρα αν θες κάτι πιο βολιδάτο θα σου έλεγα το SCIROCCO R.Για το scirocco R βέβαια υπερβαίνεις τον προϋπολογισμό αλλά είναι μικρο ποσό.
-
Ο χρήστης Nikodimoz έγραψε:
Το έθιμο του forum επιβάλει να προτείνει κάποιος ένα αυτοκίνητο εκτός λίστας.Γιατί δεν θέλεις κάποιο καινούριο? Από ότι κατάλαβα τα κυβικά δεν σε ενοχλούν όποτε ένα SCIROCCO 2.0TSI R LINE η το GOLF GTI νομίζω πως δεν θα ήταν κακή επιλογή.Τώρα αν θες κάτι πιο βολιδάτο θα σου έλεγα το SCIROCCO R.Για το scirocco R βέβαια υπερβαίνεις τον προϋπολογισμό αλλά είναι μικρο ποσό.Διάβασες το ποστ του ανθρώπου?
-
Saab 9-3 από αυτά που ανέφερες. Chrysler Sebring Cabrio σαν εντελώς εναλλακτική άλλα είναι δυσέβρετο. Με μια παραγγελία από Γερμανία κάτι κάνεις. Και θα είσαι ο μοναδικός που θα το έχει σε όλη την Ελλάδα.
Κοίτα και αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1322777/ Είναι εντελώς σπάνιο, Πρόσφατο, εντυποσιάκο και πολύ γρήγορο χώρις παράλογα έξοδα. Είναι σεντάν άλλα αξίζει τον κόπο. -
Αν θέλεις κάτι μοναδικό, ρίξε μια ματιά και σε αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/756281/Από τα άλλα που αναφέρθηκαν, Saab και Volvo είναι πολύ καλά(και πολύ υποτιμημένα) αυτοκίνητα. Το Volvo είναι πιο γρήγορο, αλλά κατά τη γνώμη μου το Saab είναι πιο αρχοντικό.
Το Cebring είναι απαρχαιομένο. Το BLS μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη με το Saab(διορθώστε με αν κάνω λάθος).
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Αν θέλεις κάτι μοναδικό, ρίξε μια ματιά και σε αυτό:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/756281/Από τα άλλα που αναφέρθηκαν, Saab και Volvo είναι πολύ καλά(και πολύ υποτιμημένα) αυτοκίνητα. Το Volvo είναι πιο γρήγορο, αλλά κατά τη γνώμη μου το Saab είναι πιο αρχοντικό.
Το Cebring είναι απαρχαιομένο. Το BLS μοιράζεται κοινά μηχανικά μέρη με το Saab(διορθώστε με αν κάνω λάθος).
Έχουν λόγω GM. Εννοώ το Sebring Cabrio που δεν εισαγόταν στην Ελλάδα. Μοντέλο 2007+ για αυτό χρρειάζεαι παραγγελία.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Βασικά από τις 3 εναλλακτικές συν την παράμετρο της τιμής βγαίνει κάτι σε Brera. Βιάσου μόνο γιατί έχουν μείνει 3...
Μτχ ΤΤ;Σωστόοοοοοος!
Θα συμφωνήσω κι εγώ. Είναι γρήγορη (200 άλογα), στρίβει καλά, είναι πολύ ξεχωριστή και σχετικά σπάνια και είναι καινούρια και όχι μεταχειρισμένη! Το μόνο που δεν έχει ειναι αρχή, μέση και τέλος σχεδιαστικά... έχει μόνο αρχή και μέση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βασικά από τις 3 εναλλακτικές συν την παράμετρο της τιμής βγαίνει κάτι σε Brera. Βιάσου μόνο γιατί έχουν μείνει 3...
Μτχ ΤΤ;Σωστόοοοοοος!
Θα συμφωνήσω κι εγώ. Είναι γρήγορη (200 άλογα), στρίβει καλά, είναι πολύ ξεχωριστή και σχετικά σπάνια και είναι καινούρια και όχι μεταχειρισμένη! Το μόνο που δεν έχει ειναι αρχή, μέση και τέλος σχεδιαστικά... έχει μόνο αρχή και μέση.
Ακόμα κι έτσι, μόνο με αρχή και μέση κλωτσάει πολλούς κώλους!
Σκέψου να φτιάχνανε και τέλος... -
Καλή περίπτωση είναι και η Laguna Coupe.Πολύ σπάνια(παίζει να αγνοούν την ύπαρξή της ακόμα και οι αντιπρόσωποι της Renault),πανέμορφη και πολύ γρήγορη στην έκδοση με τον 2.0 turbo.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Ίσως και εγώ να είμουν λίγο υπερβολικός στο πρώτο μήνυμα μιλώντας για διαφορετικότητα, κλπ, κλπ. Εντάξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων με την ίδια ποιότητα, δυνατότητες, κλπ θα ήθελα το πιο ξεχωριστό αλλά δεν ψάχνω και το holy grail της εκκεντρικότητας (μιλαω για προτάσεις τύπου sebring, cadillac, κλπ, αφήστε που αυτά ως κλασσικά αμερικάνικα έχουν συνήθως άπειρα κυβικά με δυσανάλογα λίγα άλογα). Το Laguna που πρότεινε ο φίλος είναι όντως ένα κόσμημα αν και νομίζω οτι παίζει σε πιό πολλά λεφτά. Το Volvo τώρα είναι όντως πολύ όμορφο και καλό αμάξι αλλά με χαλάει οτι φοράει τους παλιούς κινητήρες που είναι λίγο δεινόσαυροι. Δηλαδή νομίζω πως στα 2.000+ κυβικά κερδίζει το Saab... Αν και το Volvo βέβαια έχει το πλεονέκτημα της σκληρής οροφής. Θα το σκεφτώ πάντως... Το ΤΤ το έχω επίσης σκεφτεί στην coupe εκδοχή του (λόγω της ελάχιστης παραπάνω πρακτικότητας, αλλά δεν ξέρω...έχει γεμίσει ο τόπος...αν και μου αρέσει η αλήθεια έιναι)
Δεν θέλω με το στανιό cabrio. Αλλά το cabrio το έβλεπα πάντα σαν ένα πλεονέκτημα, ένα plus δεδομένης της χώρας και του καιρού. Δηλαδή ένα αμάξι έχει τα χ, y, z χαρακτηριστικά και αν είναι και cabrio ήταν πάντα για μένα σαν ένα έξτρα 'αξεσουάρ' υπέρ του αμαξιού. Για την GT βλέπω δεν υπήρξαν γνώμες αν και άπειροι οι alfisti εκεί έξω...Να το εκλάβω σαν ένα σιωπηρό όχι δεδομένης της ηλικίας/τεχνολογίας/ενδεχόμενης αναξιοπιστίας του αμαξιού? Πάντως παιδιά για Brera δεν ψήθηκα ποτέ αν και φίλος της Alfa. Επίσης πάντα με νευρίαζε οτι πλάσαραν το αμάξι αυτό σαν coupe ενώ όπως το scirocco είναι ένα glorified hatckback...και με τιμολόγηση επιπέδου coupe (Audi TT, κλπ) ήταν λίγο άστοχο. Κατ'εμέ ανάξιος συνεχιστής της υπέρτατης GTV (αχ και να είχαν συνεχίσει αυτό το αμάξι...)
-
GT δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποκτήσεις πλέον εκτός κι αν είσαι διατεθειμένος να κάνεις την υπερβαση για μια 3.2. Υπάρχουν αρκετές αξιόλογες εκεί έξω. Για καινούριες ελάχιστες στοκ θα στο πρότεινα μόνο αν ήξερα ότι είσαι φανατικός αλφίστα και το παίρνεις για να το παντρευτείς το αμάξι. Πάντως αν βρεις τη δυνατότητα μην πεις όχι σε ένα test drive μιας Brera...είναι πολύ εύκολο να σου αλλάξει γνώμη ως προς το placement του προϊόντος που λες ότι σε νευριάζει...
Αν πάλι η οδική συμπεριφορά περνάει σε δεύτερη μοίρα το Saab το βρίσκω αξιολογότατο και σίγουρα θα υπάρχουν κάποια καινούρια σε πολύ καλές τιμές...aero πάντα...
Προτάσεις για αγορά αυτοκινήτου