-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Eχω 2 civic ενα 1800 κ ενα type r ...0-130 χλμ μετρανε στο autobild που ειναι περιπου 400αρι συμφωνα με το πρωτο λινκ του παπατζα ...απο καποιο ελληνικο περιοδικο 0-400 μ 133 χλμ ταχυτητα εξοδου...Μπακαλιστικη η αναφορα μπακαλιστικη κ η απαντηση ετσι απλα ...Παντως δεν θα βαλουμε κ κοντρες αφου το θεμα μιλαει για συνολικη λειτουργια κ οχι αν με 6η μπορεις να προσπερασεις τριαξονικο στην εθνικη (αν κ εγω ειναι ΑΝΟΙΧΤΟΣ σε οποιαδηποτε δοκιμη......) ναι εν κινησει κ ιδια ταχυτητα ειναι πιο γρηγορα αφου φορανε τουρμπο κ κομπρεσσορες ...Η απλη κ ευκολη λυση ειναι ομως να κατεβασω μια ταχυτητα κ τοτε βλεπουμε ποσο γρηγορα πραγματικα ειναι. Αν κατεβασει κ το 1400 αρι ταχυτητα τοτε θα γελασουμε θα το κανει μια δυο τρεις ε την τριτη χριστος ανεστη..αν κατεβάσει εσύ θα κατεβάσει και το συμπιεστό...
την τρίτη φορά που θα κατεβάσει τι θα γίνει???
ποιο type r έχεις? -
Ο χρήστης gansan έγραψε:
Για 3η σε ατμόσφαιρα θα μετρήσεις και το 100-140χλμ/ω για να σαι δίκαιοςΠως θα γίνει αυτό? Θεωρητικά τα ατμοσφαιρικά δεν έχουν κοντύτερες σχέσεις? Εδώ το άστρα που έχει πολύ μακριές, με την 3η πιάνει 135. Δε θα πηγαίνει με 3η πιστεύω κανένα ατμοσφαιρικό μέχρι 140.... Εκτός αν φοράει κανένα αρχαίο 4τάχυτο αυτόματο. Κανένα CR-V προηγούμενης γενιάς μπορεί...
Αν αθροίσουμε λοιπόν τους χρόνους, το 122άρι προηγείται κατά 3,3'. Θαρρώ πως είναι μεγάλη διαφορά στο δρόμο αυτό. Επίσης να δεχτώ, το λογικότερο από όλα, πως μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ ο κινητήρας ανοίγει, και θα πηγαίνει ακόμη καλύτερα. Δε θα ανοίξει και το τουρμπάτο όμως? Στο πηγάδι κατούρησε αυτό? Εγώ όταν πήρα το δικό μου το golf και πέρασα τα πρώτα 1000χλμ και άρχισα να το ανοίγω λίγο, τα πήγαμε με του κολλητού μου το 140άρι που είχε 55.000χλμ, και ήτανε πολύ κοντά.... -
ρεντ, να κατεβαζεις συχνα ταχυτητα στο τουρμπο του αρεσει πολυ...το ep3 εχω αυτο που μεχρι να ξυπνησει to vtec εφτασες λουτσα ...
-
Πολλά ατμοσφαιρικά με 5άρι ακουμπούν τα 140 με 3η, λόγω και του υψηλού τους στροφαρίσματος (7-7.5κ ΣΑΛ). Το δε δικό μου σαπάκι έχει σχεδόν 160 κοντερίσια στον κόφτη της 3ης...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Πως θα γίνει αυτό? Θεωρητικά τα ατμοσφαιρικά δεν έχουν κοντύτερες σχέσεις?Μπορεί να έχουν κοντύτερες σχέσεις αλλά δίνουν και για +2000rpm...
-
Ο χρήστης gansan έγραψε:
Για 3η σε ατμόσφαιρα θα μετρήσεις και το 100-140χλμ/ω για να σαι δίκαιοςοχι, καλυτερα 140-170 με 3η
-
Μπορεί να δίνουν για +2000, αλλά προφανώς δε μιλάμε για τα ίδια μοντέλα. Σε σύγκριση ενός τουρμπάτου με περίπου 120 άλογα, δε θα αντιπαραθέσεις ενα σπορ ατμοσφαιρικό εξελιγμένο όσο πάει που θα βαράει 8άρες. Υπάρχει ατμοσφαιρικό μέχρι 1.8 ή ακόμα και 2λιτρο που να είναι 140-150 άλογα και να έχει 3η τόσο μακριά που να φτάνει τα 140?
edit : και επίσης να είναι και κανένα αμάξωμα αντίστοιχο, όχι κανένα πριν από 10 χρόνια και με 300-400 κιλά μικρότερο βάρος...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Υπάρχει ατμοσφαιρικό μέχρι 1.8 ή ακόμα και 2λιτρο που να είναι 140-150 άλογα και να έχει 3η τόσο μακριά που να φτάνει τα 140?Ναι βρε παλικάρι μου. Έχει αρκετά τέτοια. Και 1600 ακόμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει ατμοσφαιρικό μέχρι 1.8 ή ακόμα και 2λιτρο που να είναι 140-150 άλογα και να έχει 3η τόσο μακριά που να φτάνει τα 140?
Ναι βρε παλικάρι μου. Έχει αρκετά τέτοια. Και 1600 ακόμα.
και ενα ατμοσφαιρικο με τοσο μακρια 3η ειναι γρηγορο σε ρεπριζ ε?
-
Δείτε κανένα 60-160 με αλλαγές να τελειώνουμε ρε παιδιά
-
3η που σκάει στις 7+ ΣΑΛ στα 140 χ.α.ω. δεν είναι μακριά.
Αυτό Ντίνο το είπα εδώ και ώρα...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ρεντ, να κατεβαζεις συχνα ταχυτητα στο τουρμπο του αρεσει πολυ...το ep3 εχω αυτο που μεχρι να ξυπνησει to vtec εφτασες λουτσα ...πριν στραβωθείς από την πολύ μλκ διάβασε τι έγραψα...
'το τελευταίο type r πάντως σε ρεπρίζ τα βρίσκει παστούνια απέναντι στο 155αρη μου... '
μιλάω για ρεπρίζ μέχρι 'λογικές' ταχύτητες -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Υπάρχει ατμοσφαιρικό μέχρι 1.8 ή ακόμα και 2λιτρο που να είναι 140-150 άλογα και να έχει 3η τόσο μακριά που να φτάνει τα 140?
Ναι βρε παλικάρι μου. Έχει αρκετά τέτοια. Και 1600 ακόμα.
πιο αργο κι απο την καθυστερηση;;;
ειναι πολυ πιο πιθανο ενα τουρμπατο να χει τοσο μακρια σχεση (και την εκμεταλλευεται πληρως) παρα ενα ατμοσφαιρα
εκτος κι αν παμε σε καταστασεις almera 1,5 και focus 1,6 που ειναι εξ' ορισμου ταφοι και δεν υπαρχει συγκριση ουτε με 1,2 tsi.
η τα 100-140 με 3η που γραφει αλλος πιο πανω με ποσα νορμαλ ατμοσφαρικα το κανεις αυτο;;;
(ασε που αν το κανεις τον εχεις πιει κανονικα)
τα αυτονοητα δεν μπορουν να καταλαβουν ορισμενοι
-
ναι οκ οτι πεις το θηριο μιτο οπως το premium smart ενα πραγμα ...80 με 180 στο zeperfs 16 sec το ταπερ 22.7 το μιτο ...μεγαλη δυσκολια...
-
Όλοι οι twin spark πάντως τερματίζουν τις 3ες τους στα 140χαω. Και δεν τους λες και τάφους για αυτό που είναι και για την ηλικία τους...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όλοι οι twin spark πάντως τερματίζουν τις 3ες τους στα 140χαω. Και δεν τους λες και τάφους για αυτό που είναι και για την ηλικία τους...Το ίδιο και η δίλιτρη Alfa GT και το δίλιτρο Mazda 3.
-
Ωραία λοιπόν. Εκπαιδευτική τηλεόραση. Πάλι ξεφεύγουμε από το θέμα, ας βάλω 2 βιντεάκια που βρήκα.
Πρώτα έχουμε ένα (από ότι δηλώνει τουλάχιστον) στοκ vti 160άρι που μπορούμε να δούμε να κάνει τα 100-140 με 3η αν καταλαβαίνω καλά.
http://www.youtube.com/watch?v=JBHzNJV4oEs
Λίγο χονδρικά, μετρώντας το χρόνο από το βίντεο νομίζω ότι το κάνει γύρω στα 7', για τα κοντερίσια πάντα χλμ.
Έπειτα έχουμε αυτό το βιντεάκι που μας δείχνει ένα 160άρι golf, να επιταχύνει με 4η.
http://www.youtube.com/watch?v=CFs9QbLMdgI
Με τον ίδιο μπακάλικο τρόπο, νομίζω ότι κάνει και αυτό ακριβώς 7' για να πάει από τα 100-140. Με τη διαφορά όμως ότι είναι με μία σχέση πάνω... Αν συνεχίσουμε και τα 2 βίντεο, βλέπω πως το civic κάνει άλλα 7' για να πάει από τα 140 στα 160. Το άλλο που συνεχίζει επίσης, έχει πιάσει τα 160 σε άλλα 4. Επίσης αν βλέπω καλά κατά την αλλαγή από 3η σε 4η στο vti πέφτει πανω από τις 6000 στροφές. Είναι μέσα στο vtec? ή όχι πάλι?
Αυτά λοιπόν, συγκρίνοντας 2 αμάξια με τα ίδια ονομαστικά άλογα, αλλά και με σεβαστή διαφορά βάρους. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί μου λέτε ότι υπάρχουν ατμοσφαιρικά που τους βολεύει ρεπρίζ 100-140. Αν πάμε λοιπόν σε πιο 'χαμηλών' αποδόσεων μοντέλα, και ας πω πάλι συγκεκριμένα το 122άρι golf με το civic 1.8 των 140 ίππων. Όχι ότι έχω κάτι με το civic, ίσα ίσα που το συμπαθώ πολύ, όπως και τη honda γενικότερα. Γνώμη μου όμως είναι πως με το βάρος των σύγχρονων μικρομεσαίων, αν δεν έχεις ροπή για να υπερνικήσεις την αδράνεια που προκαλεί αυτό, τότε έχεις θέμα. Η μία άποψη είναι ένας κινητήρας μεγαλύτερου κυβισμού, για να έχει καλύτερη ροπή. Και σίγουρα δεν είναι λανθασμένη, ενώ με απόλυτα κριτήρια δε λέει κανείς το civic αργό. Απλά η άλλη λύση, που είναι το τούρμπο, βλέπουμε ότι καταφέρνει τα ίδια και κάτι παραπάνω. -
Μου αρεσουν γενικευσεις, του στυλ 'ψηλα ψοφανε τα τουρμπο' ασχετα με την υλοποιηση (γιατι προφανως ενα S3 ή ενα evo μονο ψοφιο δεν ειναι ψηλα...αλλα τελος παντων)..Παρολα αυτα στην δυναμομετρηση τους, ουτε το Golf V GTi, ουτε το V Tsi140 δειχνουν να 'ψοφανε' ψηλα, με τις σχεδον flat καμπυλες απο 5000-6500rpm ...τωρα γιατι το να στροφαρεις στις 8000στροφες με το καθημερινο σου αυτοκινητο οταν μπορεις να πας πιο γρηγορα (και πιο ανετα) με οριο τις 5500-6000, ειναι αυτοσκοπος, δεν ξερω...
Αλλα οκ, αφου εχουμε σαν σημειο αναφορας τα σουπερ ατμοσφαιρικα honda, ισως να ισχυει το 'ψοφισμα'...type R και 1.8...Στις 6500rpm, (στον κοφτη δηλαδη) το GΤι αποδιδει ~143kW (~191hp) και στις ιδιες στροφες το Type R ~120kW (~160hp) ....Αντιστοιχα στις 6000rpm το tsi 140 εχει ~100kW (~134hp) και το Civic 1.8 ~90kW (~120hp) ....δεν πολυβγαινουν τα νουμερα, αλλα δεν πειραζει...ειναι τουρμπο, ψηλα ψοφανε.-
*Δεν βρηκα στοιχεια για τον 122, με πιστοποιηση τυπου rri, γι αυτο και παραθετω το (παλαιοτερο μεν) tsi με τα 140...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όλοι οι twin spark πάντως τερματίζουν τις 3ες τους στα 140χαω. Και δεν τους λες και τάφους για αυτό που είναι και για την ηλικία τους...
Το ίδιο και η δίλιτρη Alfa GT και το δίλιτρο Mazda 3.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια, με φώναξε κανείς;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όλοι οι twin spark πάντως τερματίζουν τις 3ες τους στα 140χαω. Και δεν τους λες και τάφους για αυτό που είναι και για την ηλικία τους...και ειδες τι κανει η 147 2,0 σε σχεση με το απλο tsi των 122. αρα ναι τους λεω ταφους
φαντασου αντιστοιχα scirocco 160 η golf 160 η bravo 150 η delta 150 η giuliettta 170 (γιατι δεν ειναι θεμα golf η vag, αλλα ολων των κινητηρων) με τη διλιτρη gt, οτι εχει γινει με το 160αρι scirocco και την 120 με τα 170 (που απ' οσο εχω διαβασει ηταν αρκετοι μαρτυρες)
1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)