Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρομεσαίο;;; με Max 2500 ευρώ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρομεσαίο;;; με Max 2500 ευρώ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    15
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis_g last edited by

      Καλησπέρα,
      Λόγω ανωτέρας βίας, ψάχνομαι εντελώς απρογραμμάτιστα, για ένα τουτού, με οροφή περίπου τα 2500 ευρώ,κατά προτίμηση μικρομεσαίο και πεντάθυρο (χωρίς να αποκλείονται και άλλες προτάσεις, προς κατά προτίμηση σχετικά ευρύχωρα μικρά). Μέχρι στιγμής και με ένα ψιλοψάξιμο, πετυχαίνω:

      Αlfa 146
      Lancia Delta
      Opel Astra F
      Fiat Brava
      Renault Megane 1
      Citroen Xsara

      Με βάση πληροφορίες από γνωστό φαναρτζή, εκτίμηση κόστους κτήσης (τέλη, κατανάλωση κ.λπ), αλλά και παλαιότητα (τόσο έτους πρώτης κυκλοφορίας συγκεκριμένου μοντέλου, όσο και διαθεσίμων αυτοκινήτων),μάλλον ψήνομαι για ένα εκ των Fiat Brava 1.25/82ps και Citroen Xsara, με το Fiat να ασκεί τόσο σ'εμένα όσο και στη γυναίκα μου κάπως μεγαλύτερη γοητεία.

      Εν ολίγοις, κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ειδικά αν συνοδεύεται από περαιτέρω πληροφορίες (π.χ. κόστη ανταλλακτικών κ.λπ) και δεν αποτελεί δήλωση του τύπου 'Τα ιταλικά το ένα, τα γιαπωνέζικα το άλλο, τα γερμανικά το τρίτο'

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        orestis_g last edited by

        Καλησπέρα,
        Λόγω ανωτέρας βίας, ψάχνομαι εντελώς απρογραμμάτιστα, για ένα τουτού, με οροφή περίπου τα 2500 ευρώ,κατά προτίμηση μικρομεσαίο και πεντάθυρο (χωρίς να αποκλείονται και άλλες προτάσεις, προς κατά προτίμηση σχετικά ευρύχωρα μικρά). Μέχρι στιγμής και με ένα ψιλοψάξιμο, πετυχαίνω:

        Αlfa 146
        Lancia Delta
        Opel Astra F
        Fiat Brava
        Renault Megane 1
        Citroen Xsara

        Με βάση πληροφορίες από γνωστό φαναρτζή, εκτίμηση κόστους κτήσης (τέλη, κατανάλωση κ.λπ), αλλά και παλαιότητα (τόσο έτους πρώτης κυκλοφορίας συγκεκριμένου μοντέλου, όσο και διαθεσίμων αυτοκινήτων),μάλλον ψήνομαι για ένα εκ των Fiat Brava 1.25/82ps και Citroen Xsara, με το Fiat να ασκεί τόσο σ'εμένα όσο και στη γυναίκα μου κάπως μεγαλύτερη γοητεία.

        Εν ολίγοις, κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ειδικά αν συνοδεύεται από περαιτέρω πληροφορίες (π.χ. κόστη ανταλλακτικών κ.λπ) και δεν αποτελεί δήλωση του τύπου 'Τα ιταλικά το ένα, τα γιαπωνέζικα το άλλο, τα γερμανικά το τρίτο'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orestis_g last edited by

          Καλησπέρα,
          Λόγω ανωτέρας βίας, ψάχνομαι εντελώς απρογραμμάτιστα, για ένα τουτού, με οροφή περίπου τα 2500 ευρώ,κατά προτίμηση μικρομεσαίο και πεντάθυρο (χωρίς να αποκλείονται και άλλες προτάσεις, προς κατά προτίμηση σχετικά ευρύχωρα μικρά). Μέχρι στιγμής και με ένα ψιλοψάξιμο, πετυχαίνω:

          Αlfa 146
          Lancia Delta
          Opel Astra F
          Fiat Brava
          Renault Megane 1
          Citroen Xsara

          Με βάση πληροφορίες από γνωστό φαναρτζή, εκτίμηση κόστους κτήσης (τέλη, κατανάλωση κ.λπ), αλλά και παλαιότητα (τόσο έτους πρώτης κυκλοφορίας συγκεκριμένου μοντέλου, όσο και διαθεσίμων αυτοκινήτων),μάλλον ψήνομαι για ένα εκ των Fiat Brava 1.25/82ps και Citroen Xsara, με το Fiat να ασκεί τόσο σ'εμένα όσο και στη γυναίκα μου κάπως μεγαλύτερη γοητεία.

          Εν ολίγοις, κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ειδικά αν συνοδεύεται από περαιτέρω πληροφορίες (π.χ. κόστη ανταλλακτικών κ.λπ) και δεν αποτελεί δήλωση του τύπου 'Τα ιταλικά το ένα, τα γιαπωνέζικα το άλλο, τα γερμανικά το τρίτο'

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            marios92 last edited by

            η ταπεινη μου αποψη θα ηταν να μην ασχοληθεις με citroen renault η fiat... κοιτα το οπελακι ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              marios92 last edited by

              επισης τα alfa romeo ειναι ωραια αμακσια ... απλα να ξερεις πως επειδη ειναι πολυστροφα θα εχεις προβληματα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                stefan147 last edited by

                Ο χρήστης marios92 έγραψε:
                η ταπεινη μου αποψη θα ηταν να μην ασχοληθεις με citroen renault η fiat... κοιτα το οπελακι ...

                επισης τα alfa romeo ειναι ωραια αμακσια ... απλα να ξερεις πως επειδη ειναι πολυστροφα θα εχεις προβληματα...

                Έχεις πολλά να μάθεις για τα αυτοκίνητα ακόμα...άστο μην του δίνεις και συμβουλές του ανθρώπου!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • N
                  nonos last edited by

                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                  η ταπεινη μου αποψη θα ηταν να μην ασχοληθεις με citroen renault η fiat... κοιτα το οπελακι ...

                  επισης τα alfa romeo ειναι ωραια αμακσια ... απλα να ξερεις πως επειδη ειναι πολυστροφα θα εχεις προβληματα...

                  Έχεις πολλά να μάθεις για τα αυτοκίνητα ακόμα...άστο μην του δίνεις και συμβουλές του ανθρώπου!!

                  +OO

                  Του συμφορουμιτη G60..Το αμαξι ειναι πραγματικα στη πενα.. Ειναι ευκαιρια κατα τη γνωμη μου.Εχω ενα ιδιο 2πορτο.
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1257318/

                  Επισης ψαχνωντας αυτα μου φανηκαν καλες περιπτωσεις..
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1235124/
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/945133/
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1158914/

                  Εχε υποψιν οτι η 146 καιει περισσοτερο απ ολα αλλα ειναι και η πιο γρηγορη 103 αλογα η 1.4 και τα βγαζει ψηλα..Εχει λιγο τσιμπημενη συντηρηση επισης σε σχεση με τα υπολοιπα..Μαλλον το πιο ολοκληρωμενο αλλα και το πιο ακριβο απο καθε αποψη..Το astra ειναι τελειως αδιαφορο οδηγικα και οχι τιποτα σπουδαιο..Προσοχη με τα megane αλλα ειναι 75 και αλλα 98 αλογα..Αναλογα τη χρονια..Γενικα πηγαινε για megane fl..Πιο φρεσκο, πιο γρηγορο, πιθανον πιο αξιοπιστο ως fl..Η xsara ειναι λιγο ψοφια στα 1.4 αλλα πολυ καλη για κοντινες αποστασεις-μικτη χρηση με χαμηλα τη ροπη και εξαιρετικα οικονονικη..Η 1.6 8v ειναι η λυση..Χρυση τομη σε καταναλωση και επιδοσεις.Εχει πολυ καλο κρατημα και ειναι ενδιαφερων οδηγικα..
                  Για delta και brava θα δω αυριο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Εγώ πάλι το Brava θα πρότεινα. Είναι άνετα μέσα στο budget, είναι οικονομικό, είναι 1250cc, είναι αρκούντως σβέλτο (μακράν μια σβέλτο από τα 14ρια με τα 75hp) και αν είναι και καλοσυντηρημένο το μοτεράκι του είναι σκυλίσιο. Επίσης είναι και παμφθηνο στη συντήρηση καθώς μοιράζεται τα πάντα με το Punto της εποχής.

                    145 και 146 είχα και αν και alfista δεν θα τη συνιστούσα. Μέτριο αυτοκίνητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Μόνο ΖΧ βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία. Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο, πολύ καλοί χώροι, αξιοπιστία άμεμπτη, ο κινητήρας είναι 8βάλβιδος και ροπιάζει από χαμηλά, μόνο στο θέμα της παθητικής ασφάλειας είναι λίγο πίσω, αλλά έχει ενεργητική ασφάλεια - τιμόνι, φρένα, ανάρτηση of textbook perfection.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pasxos last edited by

                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                        Επίσης είναι και παμφθηνο στη συντήρηση καθώς μοιράζεται τα πάντα με το Punto της εποχής.

                        Oχι ρε συ.... Σχεδον τιποτα δε μοιραζεται..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Αφου το μοτερ ιδιο ειναι. Δεν μιλαω για πλαισιο κτλ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Α οκ =,αν και ποσα να αλλαξει στο μοτερ;Στα αλλα παιζει ρολο..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kvlachos last edited by

                              Πριν 3 μηνες εδωσα το xsara μου για 2500€. Μοντελο 2001(FL), 1600 κυβικα 110 αλογα, σχεδον 140000 χιλιομετρα, ατρακαριστο. Ηταν το τριθυρο μοντελο. Θα προτεινα να το ψαξεις σαν προταση, με λιγο παζαρι στανταρ μπορεις να βρεις 5θυρο 1600αρι facelift σε αυτα τα χρηματα. Μην παρεις το 1400, το ειχα παλιοτερα, ειναι αρκετα αργο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                Μόνο ΖΧ βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία. Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο, πολύ καλοί χώροι, αξιοπιστία άμεμπτη, ο κινητήρας είναι 8βάλβιδος και ροπιάζει από χαμηλά, μόνο στο θέμα της παθητικής ασφάλειας είναι λίγο πίσω, αλλά έχει ενεργητική ασφάλεια - τιμόνι, φρένα, ανάρτηση of textbook perfection.

                                Που ησουν κρυμμενος εσυ?

                                2 delta και brava που μοιαζουν σωστα..
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/380802/
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1286851/
                                αρκει να μην και τα 2 να μην εχουν φαει καμια γερη..

                                Κι αυτο το marea..Αψογο φαινεται..Ισως καμια βαμμενη πορτα.
                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774683/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kouliscd last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                  Μόνο ΖΧ βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία. Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο, πολύ καλοί χώροι, αξιοπιστία άμεμπτη, ο κινητήρας είναι 8βάλβιδος και ροπιάζει από χαμηλά, μόνο στο θέμα της παθητικής ασφάλειας είναι λίγο πίσω, αλλά έχει ενεργητική ασφάλεια - τιμόνι, φρένα, ανάρτηση of textbook perfection.

                                  Που ησουν κρυμμενος εσυ?

                                  2 delta και brava που μοιαζουν σωστα..
                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/380802/
                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1286851/. Από 85χρονο σημαίνει πως ο κινητήρας δούλευε κατά μέσο όρο στις 3500-4000 στροφές. Μετά από τις 4000 φτάνει ο θόρυβος στα αυτιά τους και καταλαβαίνουν πως πρέπει ν'αλλάξουν ταχύτητα...
                                  αρκει να μην και τα 2 να μην εχουν φαει καμια γερη..

                                  Κι αυτο το marea..Αψογο φαινεται..Ισως καμια βαμμενη πορτα.
                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774683/

                                  Ρίξε μια ματιά και στο Megane. Κορυφαία παθητική ασφάλεια για την εποχή του,από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα που έχει βγάλει η Renault,με πολύ καλούς χώρους και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ήταν το καλύτερο μικρομεαίο όταν βγήκε(σύμφωνα με τα τότε συγκριτικά των 4Τ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Θείος που είχε μετατρέψει το άστρα F του σε συγκρούομενο, δεν είχε ιδέα από συντήρηση κτλ, τελικά μυστηριωδώς πως έκανε πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα, ανεβάζοντας πολύ στα μάτια μου αυτό το μοντέλο, όσον αφορά την αξιοπιστία. Κατά τα λοιπά η χρυσή μετριότητα παντού χωρίς να αποτελεί απαραίτητα κακό.

                                    Από την άλλη μία ξαρά είναι πολύ ευρύχωρη, φτηνή και μάλλον το καλύτερο (146 δεν ξέρω τι παίζει) στο δρόμο οπότε και αυτή είναι ελκυστική. Σε 1.6 είναι στα όρια του χοτ χάτς.

                                    Το μεγκάν υπερτερεί σε παθητική ασφάλεια, πολύ καλά μοτέρ είτε 1.4 είτε 1.6, με χαρακτηριστικά όμως κακό τιμόνι/κιβώτιο

                                    Το μπράβα είναι και αυτό υπερβολικά ευρύχωρο. Δεν πούλησε πολύ οπότε και σε αυτό θα παίζουν χαμηλές τιμές

                                    146 και δέλτα δεν έχω καμία εμπειρία από πρώτο χέρι

                                    Με τη σειρά που στα έβαλα με αυτή τη σειρά θα ψώνιζα, ίσως έβαζα μεγκάν πάνω από ξαρά σε 1400.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr