-
Καλησπέρα,
Λόγω ανωτέρας βίας, ψάχνομαι εντελώς απρογραμμάτιστα, για ένα τουτού, με οροφή περίπου τα 2500 ευρώ,κατά προτίμηση μικρομεσαίο και πεντάθυρο (χωρίς να αποκλείονται και άλλες προτάσεις, προς κατά προτίμηση σχετικά ευρύχωρα μικρά). Μέχρι στιγμής και με ένα ψιλοψάξιμο, πετυχαίνω:Αlfa 146
Lancia Delta
Opel Astra F
Fiat Brava
Renault Megane 1
Citroen XsaraΜε βάση πληροφορίες από γνωστό φαναρτζή, εκτίμηση κόστους κτήσης (τέλη, κατανάλωση κ.λπ), αλλά και παλαιότητα (τόσο έτους πρώτης κυκλοφορίας συγκεκριμένου μοντέλου, όσο και διαθεσίμων αυτοκινήτων),μάλλον ψήνομαι για ένα εκ των Fiat Brava 1.25/82ps και Citroen Xsara, με το Fiat να ασκεί τόσο σ'εμένα όσο και στη γυναίκα μου κάπως μεγαλύτερη γοητεία.
Εν ολίγοις, κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ειδικά αν συνοδεύεται από περαιτέρω πληροφορίες (π.χ. κόστη ανταλλακτικών κ.λπ) και δεν αποτελεί δήλωση του τύπου 'Τα ιταλικά το ένα, τα γιαπωνέζικα το άλλο, τα γερμανικά το τρίτο'
-
Καλησπέρα,
Λόγω ανωτέρας βίας, ψάχνομαι εντελώς απρογραμμάτιστα, για ένα τουτού, με οροφή περίπου τα 2500 ευρώ,κατά προτίμηση μικρομεσαίο και πεντάθυρο (χωρίς να αποκλείονται και άλλες προτάσεις, προς κατά προτίμηση σχετικά ευρύχωρα μικρά). Μέχρι στιγμής και με ένα ψιλοψάξιμο, πετυχαίνω:Αlfa 146
Lancia Delta
Opel Astra F
Fiat Brava
Renault Megane 1
Citroen XsaraΜε βάση πληροφορίες από γνωστό φαναρτζή, εκτίμηση κόστους κτήσης (τέλη, κατανάλωση κ.λπ), αλλά και παλαιότητα (τόσο έτους πρώτης κυκλοφορίας συγκεκριμένου μοντέλου, όσο και διαθεσίμων αυτοκινήτων),μάλλον ψήνομαι για ένα εκ των Fiat Brava 1.25/82ps και Citroen Xsara, με το Fiat να ασκεί τόσο σ'εμένα όσο και στη γυναίκα μου κάπως μεγαλύτερη γοητεία.
Εν ολίγοις, κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ειδικά αν συνοδεύεται από περαιτέρω πληροφορίες (π.χ. κόστη ανταλλακτικών κ.λπ) και δεν αποτελεί δήλωση του τύπου 'Τα ιταλικά το ένα, τα γιαπωνέζικα το άλλο, τα γερμανικά το τρίτο'
-
Καλησπέρα,
Λόγω ανωτέρας βίας, ψάχνομαι εντελώς απρογραμμάτιστα, για ένα τουτού, με οροφή περίπου τα 2500 ευρώ,κατά προτίμηση μικρομεσαίο και πεντάθυρο (χωρίς να αποκλείονται και άλλες προτάσεις, προς κατά προτίμηση σχετικά ευρύχωρα μικρά). Μέχρι στιγμής και με ένα ψιλοψάξιμο, πετυχαίνω:Αlfa 146
Lancia Delta
Opel Astra F
Fiat Brava
Renault Megane 1
Citroen XsaraΜε βάση πληροφορίες από γνωστό φαναρτζή, εκτίμηση κόστους κτήσης (τέλη, κατανάλωση κ.λπ), αλλά και παλαιότητα (τόσο έτους πρώτης κυκλοφορίας συγκεκριμένου μοντέλου, όσο και διαθεσίμων αυτοκινήτων),μάλλον ψήνομαι για ένα εκ των Fiat Brava 1.25/82ps και Citroen Xsara, με το Fiat να ασκεί τόσο σ'εμένα όσο και στη γυναίκα μου κάπως μεγαλύτερη γοητεία.
Εν ολίγοις, κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη, ειδικά αν συνοδεύεται από περαιτέρω πληροφορίες (π.χ. κόστη ανταλλακτικών κ.λπ) και δεν αποτελεί δήλωση του τύπου 'Τα ιταλικά το ένα, τα γιαπωνέζικα το άλλο, τα γερμανικά το τρίτο'
-
η ταπεινη μου αποψη θα ηταν να μην ασχοληθεις με citroen renault η fiat... κοιτα το οπελακι ...
-
επισης τα alfa romeo ειναι ωραια αμακσια ... απλα να ξερεις πως επειδη ειναι πολυστροφα θα εχεις προβληματα...
-
Ο χρήστης marios92 έγραψε:
η ταπεινη μου αποψη θα ηταν να μην ασχοληθεις με citroen renault η fiat... κοιτα το οπελακι ...επισης τα alfa romeo ειναι ωραια αμακσια ... απλα να ξερεις πως επειδη ειναι πολυστροφα θα εχεις προβληματα...
Έχεις πολλά να μάθεις για τα αυτοκίνητα ακόμα...άστο μην του δίνεις και συμβουλές του ανθρώπου!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
η ταπεινη μου αποψη θα ηταν να μην ασχοληθεις με citroen renault η fiat... κοιτα το οπελακι ...
επισης τα alfa romeo ειναι ωραια αμακσια ... απλα να ξερεις πως επειδη ειναι πολυστροφα θα εχεις προβληματα...
Έχεις πολλά να μάθεις για τα αυτοκίνητα ακόμα...άστο μην του δίνεις και συμβουλές του ανθρώπου!!
+OO
Του συμφορουμιτη G60..Το αμαξι ειναι πραγματικα στη πενα.. Ειναι ευκαιρια κατα τη γνωμη μου.Εχω ενα ιδιο 2πορτο.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1257318/Επισης ψαχνωντας αυτα μου φανηκαν καλες περιπτωσεις..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1235124/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/945133/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1158914/Εχε υποψιν οτι η 146 καιει περισσοτερο απ ολα αλλα ειναι και η πιο γρηγορη 103 αλογα η 1.4 και τα βγαζει ψηλα..Εχει λιγο τσιμπημενη συντηρηση επισης σε σχεση με τα υπολοιπα..Μαλλον το πιο ολοκληρωμενο αλλα και το πιο ακριβο απο καθε αποψη..Το astra ειναι τελειως αδιαφορο οδηγικα και οχι τιποτα σπουδαιο..Προσοχη με τα megane αλλα ειναι 75 και αλλα 98 αλογα..Αναλογα τη χρονια..Γενικα πηγαινε για megane fl..Πιο φρεσκο, πιο γρηγορο, πιθανον πιο αξιοπιστο ως fl..Η xsara ειναι λιγο ψοφια στα 1.4 αλλα πολυ καλη για κοντινες αποστασεις-μικτη χρηση με χαμηλα τη ροπη και εξαιρετικα οικονονικη..Η 1.6 8v ειναι η λυση..Χρυση τομη σε καταναλωση και επιδοσεις.Εχει πολυ καλο κρατημα και ειναι ενδιαφερων οδηγικα..
Για delta και brava θα δω αυριο.. -
Εγώ πάλι το Brava θα πρότεινα. Είναι άνετα μέσα στο budget, είναι οικονομικό, είναι 1250cc, είναι αρκούντως σβέλτο (μακράν μια σβέλτο από τα 14ρια με τα 75hp) και αν είναι και καλοσυντηρημένο το μοτεράκι του είναι σκυλίσιο. Επίσης είναι και παμφθηνο στη συντήρηση καθώς μοιράζεται τα πάντα με το Punto της εποχής.
145 και 146 είχα και αν και alfista δεν θα τη συνιστούσα. Μέτριο αυτοκίνητο.
-
Μόνο ΖΧ βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία. Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο, πολύ καλοί χώροι, αξιοπιστία άμεμπτη, ο κινητήρας είναι 8βάλβιδος και ροπιάζει από χαμηλά, μόνο στο θέμα της παθητικής ασφάλειας είναι λίγο πίσω, αλλά έχει ενεργητική ασφάλεια - τιμόνι, φρένα, ανάρτηση of textbook perfection.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επίσης είναι και παμφθηνο στη συντήρηση καθώς μοιράζεται τα πάντα με το Punto της εποχής.Oχι ρε συ.... Σχεδον τιποτα δε μοιραζεται..
-
Αφου το μοτερ ιδιο ειναι. Δεν μιλαω για πλαισιο κτλ
-
Α οκ =,αν και ποσα να αλλαξει στο μοτερ;Στα αλλα παιζει ρολο..
-
Πριν 3 μηνες εδωσα το xsara μου για 2500€. Μοντελο 2001(FL), 1600 κυβικα 110 αλογα, σχεδον 140000 χιλιομετρα, ατρακαριστο. Ηταν το τριθυρο μοντελο. Θα προτεινα να το ψαξεις σαν προταση, με λιγο παζαρι στανταρ μπορεις να βρεις 5θυρο 1600αρι facelift σε αυτα τα χρηματα. Μην παρεις το 1400, το ειχα παλιοτερα, ειναι αρκετα αργο.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μόνο ΖΧ βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία. Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο, πολύ καλοί χώροι, αξιοπιστία άμεμπτη, ο κινητήρας είναι 8βάλβιδος και ροπιάζει από χαμηλά, μόνο στο θέμα της παθητικής ασφάλειας είναι λίγο πίσω, αλλά έχει ενεργητική ασφάλεια - τιμόνι, φρένα, ανάρτηση of textbook perfection.Που ησουν κρυμμενος εσυ?
2 delta και brava που μοιαζουν σωστα..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/380802/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1286851/
αρκει να μην και τα 2 να μην εχουν φαει καμια γερη..Κι αυτο το marea..Αψογο φαινεται..Ισως καμια βαμμενη πορτα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774683/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μόνο ΖΧ βλέπουμε σε αυτήν την κατηγορία. Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο, πολύ καλοί χώροι, αξιοπιστία άμεμπτη, ο κινητήρας είναι 8βάλβιδος και ροπιάζει από χαμηλά, μόνο στο θέμα της παθητικής ασφάλειας είναι λίγο πίσω, αλλά έχει ενεργητική ασφάλεια - τιμόνι, φρένα, ανάρτηση of textbook perfection.
Που ησουν κρυμμενος εσυ?
2 delta και brava που μοιαζουν σωστα..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/380802/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1286851/. Από 85χρονο σημαίνει πως ο κινητήρας δούλευε κατά μέσο όρο στις 3500-4000 στροφές. Μετά από τις 4000 φτάνει ο θόρυβος στα αυτιά τους και καταλαβαίνουν πως πρέπει ν'αλλάξουν ταχύτητα...
αρκει να μην και τα 2 να μην εχουν φαει καμια γερη..Κι αυτο το marea..Αψογο φαινεται..Ισως καμια βαμμενη πορτα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/774683/Ρίξε μια ματιά και στο Megane. Κορυφαία παθητική ασφάλεια για την εποχή του,από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα που έχει βγάλει η Renault,με πολύ καλούς χώρους και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ήταν το καλύτερο μικρομεαίο όταν βγήκε(σύμφωνα με τα τότε συγκριτικά των 4Τ).
-
Θείος που είχε μετατρέψει το άστρα F του σε συγκρούομενο, δεν είχε ιδέα από συντήρηση κτλ, τελικά μυστηριωδώς πως έκανε πολλά απροβληματιστα χιλιόμετρα, ανεβάζοντας πολύ στα μάτια μου αυτό το μοντέλο, όσον αφορά την αξιοπιστία. Κατά τα λοιπά η χρυσή μετριότητα παντού χωρίς να αποτελεί απαραίτητα κακό.
Από την άλλη μία ξαρά είναι πολύ ευρύχωρη, φτηνή και μάλλον το καλύτερο (146 δεν ξέρω τι παίζει) στο δρόμο οπότε και αυτή είναι ελκυστική. Σε 1.6 είναι στα όρια του χοτ χάτς.
Το μεγκάν υπερτερεί σε παθητική ασφάλεια, πολύ καλά μοτέρ είτε 1.4 είτε 1.6, με χαρακτηριστικά όμως κακό τιμόνι/κιβώτιο
Το μπράβα είναι και αυτό υπερβολικά ευρύχωρο. Δεν πούλησε πολύ οπότε και σε αυτό θα παίζουν χαμηλές τιμές
146 και δέλτα δεν έχω καμία εμπειρία από πρώτο χέρι
Με τη σειρά που στα έβαλα με αυτή τη σειρά θα ψώνιζα, ίσως έβαζα μεγκάν πάνω από ξαρά σε 1400.
Μικρομεσαίο;;; με Max 2500 ευρώ