-
Καλησπέρα σε όλους τους αυτοκινητόφιλους. Αρχικά, θέλω να πώ ότι ήθελα να αποφύγω την δημιουργία ενός ακόμα θέματος με τίτλο 'αγορά αυτοκινήτου' κτλ από τα οποία και έχει πήξει το φόρουμ τον τελευταίο καιρό. Από την άλλην θα ήταν λίγο καταχρηστικό να το γράψω στο θέμα κάποιου άλλου χρήστη και να μπερδευτούν τα πράγματα, οπότε καλύτερα έτσι, και ας γινόμαστε λίγο βαρετοί
Στο θέμα μας τώρα,η αγορά αναμένεται εντός του μαρτιού (ίσως και αρχές απρίλη) μέσω απόσυρσης, και αφορά τα δύο αυτοκίνητα του τίτλου, Ibiza 1.2 TSi SC στην έκδοση Sport και i30 στην έκδοση Comfort. Τα δύο αυτοκίνητα μου βγαίνουν με 100 ευρώ διαφορά υπέρ του μικρού Seat (στα 13100 τελική τιμή με απόσυρση). Το δίλημμα μου είναι οι χώροι+αξιοπιστία του Κορεάτη απέναντι σε επιδόσεις (ίσως και οικονομία) του μικρού seat. Είμαι 1.90, οπότε όπως καταλαβαίνετε σε οποιοδήποτε supermini (εκτός του honda jazz) ο επιβάτης που θα κάθεται πίσω μου έχει ένα μικρό πρόβλημα με τα πόδια του... Τέτοιο πρόβλημα στο i30 το οποίο έρχεται σε τιμές supermini δεν υφίσταται, καθότι πάρα πολύ άνετο μέσα. Πραγματικά δεν μπορώ να βάλω κάποια προτεραιότητα, την μία μέρα που είμαι μόνος μου με την κοπέλα μου σκέφτομαι και προτιμώ το ibiza, ενώ την επόμενη που θα βγούμε 4 νταγλαράδες για μπιλιάρδο σκέφτομαι 'τι πάω να κάνω?'.
Από την άλλην και αυτό το group vw, με την αξιοπιστία του σε προβληματίζει. Το ίδιο αμάξι μπορεί στον έναν αγοράστη να κάνει άπειρα χιλιόμετρα και να μην ζητήσει τίποτα παρά τα έξοδα της συντήρησης, και στον επόμενο να του βγάλει τόσα προβλήματα ώστε στα 80000χλμ να το στείλει για ρεκτιφιε(έχει γινει με Ibiza του 05 δεν το βγάζω από το κεφάλι μου).
Συγγνώμη για το μακροσκελές πόστ και το γεγονός ότι ίσως πονοκεφαλιάσει λόγω έκτασης, αλλά πραγματικά ήθελα να αναλύσω όλες τις σκέψεις του διλήμματος μου... Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και την υπομονή!
Πλάτων
-
Καλησπέρα σε όλους τους αυτοκινητόφιλους. Αρχικά, θέλω να πώ ότι ήθελα να αποφύγω την δημιουργία ενός ακόμα θέματος με τίτλο 'αγορά αυτοκινήτου' κτλ από τα οποία και έχει πήξει το φόρουμ τον τελευταίο καιρό. Από την άλλην θα ήταν λίγο καταχρηστικό να το γράψω στο θέμα κάποιου άλλου χρήστη και να μπερδευτούν τα πράγματα, οπότε καλύτερα έτσι, και ας γινόμαστε λίγο βαρετοί
Στο θέμα μας τώρα,η αγορά αναμένεται εντός του μαρτιού (ίσως και αρχές απρίλη) μέσω απόσυρσης, και αφορά τα δύο αυτοκίνητα του τίτλου, Ibiza 1.2 TSi SC στην έκδοση Sport και i30 στην έκδοση Comfort. Τα δύο αυτοκίνητα μου βγαίνουν με 100 ευρώ διαφορά υπέρ του μικρού Seat (στα 13100 τελική τιμή με απόσυρση). Το δίλημμα μου είναι οι χώροι+αξιοπιστία του Κορεάτη απέναντι σε επιδόσεις (ίσως και οικονομία) του μικρού seat. Είμαι 1.90, οπότε όπως καταλαβαίνετε σε οποιοδήποτε supermini (εκτός του honda jazz) ο επιβάτης που θα κάθεται πίσω μου έχει ένα μικρό πρόβλημα με τα πόδια του... Τέτοιο πρόβλημα στο i30 το οποίο έρχεται σε τιμές supermini δεν υφίσταται, καθότι πάρα πολύ άνετο μέσα. Πραγματικά δεν μπορώ να βάλω κάποια προτεραιότητα, την μία μέρα που είμαι μόνος μου με την κοπέλα μου σκέφτομαι και προτιμώ το ibiza, ενώ την επόμενη που θα βγούμε 4 νταγλαράδες για μπιλιάρδο σκέφτομαι 'τι πάω να κάνω?'.
Από την άλλην και αυτό το group vw, με την αξιοπιστία του σε προβληματίζει. Το ίδιο αμάξι μπορεί στον έναν αγοράστη να κάνει άπειρα χιλιόμετρα και να μην ζητήσει τίποτα παρά τα έξοδα της συντήρησης, και στον επόμενο να του βγάλει τόσα προβλήματα ώστε στα 80000χλμ να το στείλει για ρεκτιφιε(έχει γινει με Ibiza του 05 δεν το βγάζω από το κεφάλι μου).
Συγγνώμη για το μακροσκελές πόστ και το γεγονός ότι ίσως πονοκεφαλιάσει λόγω έκτασης, αλλά πραγματικά ήθελα να αναλύσω όλες τις σκέψεις του διλήμματος μου... Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και την υπομονή!
Πλάτων
-
Καλησπέρα σε όλους τους αυτοκινητόφιλους. Αρχικά, θέλω να πώ ότι ήθελα να αποφύγω την δημιουργία ενός ακόμα θέματος με τίτλο 'αγορά αυτοκινήτου' κτλ από τα οποία και έχει πήξει το φόρουμ τον τελευταίο καιρό. Από την άλλην θα ήταν λίγο καταχρηστικό να το γράψω στο θέμα κάποιου άλλου χρήστη και να μπερδευτούν τα πράγματα, οπότε καλύτερα έτσι, και ας γινόμαστε λίγο βαρετοί
Στο θέμα μας τώρα,η αγορά αναμένεται εντός του μαρτιού (ίσως και αρχές απρίλη) μέσω απόσυρσης, και αφορά τα δύο αυτοκίνητα του τίτλου, Ibiza 1.2 TSi SC στην έκδοση Sport και i30 στην έκδοση Comfort. Τα δύο αυτοκίνητα μου βγαίνουν με 100 ευρώ διαφορά υπέρ του μικρού Seat (στα 13100 τελική τιμή με απόσυρση). Το δίλημμα μου είναι οι χώροι+αξιοπιστία του Κορεάτη απέναντι σε επιδόσεις (ίσως και οικονομία) του μικρού seat. Είμαι 1.90, οπότε όπως καταλαβαίνετε σε οποιοδήποτε supermini (εκτός του honda jazz) ο επιβάτης που θα κάθεται πίσω μου έχει ένα μικρό πρόβλημα με τα πόδια του... Τέτοιο πρόβλημα στο i30 το οποίο έρχεται σε τιμές supermini δεν υφίσταται, καθότι πάρα πολύ άνετο μέσα. Πραγματικά δεν μπορώ να βάλω κάποια προτεραιότητα, την μία μέρα που είμαι μόνος μου με την κοπέλα μου σκέφτομαι και προτιμώ το ibiza, ενώ την επόμενη που θα βγούμε 4 νταγλαράδες για μπιλιάρδο σκέφτομαι 'τι πάω να κάνω?'.
Από την άλλην και αυτό το group vw, με την αξιοπιστία του σε προβληματίζει. Το ίδιο αμάξι μπορεί στον έναν αγοράστη να κάνει άπειρα χιλιόμετρα και να μην ζητήσει τίποτα παρά τα έξοδα της συντήρησης, και στον επόμενο να του βγάλει τόσα προβλήματα ώστε στα 80000χλμ να το στείλει για ρεκτιφιε(έχει γινει με Ibiza του 05 δεν το βγάζω από το κεφάλι μου).
Συγγνώμη για το μακροσκελές πόστ και το γεγονός ότι ίσως πονοκεφαλιάσει λόγω έκτασης, αλλά πραγματικά ήθελα να αναλύσω όλες τις σκέψεις του διλήμματος μου... Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και την υπομονή!
Πλάτων
-
Αγαπητέ Πλάτωνα, το αυτοκίνητο το αγοράζουμε για εμάς (και τους πολύ δικούς μας με τους οποιους το μοιραζόμαστε συνεχώς, πχ με τη γυναίκα/κοπέλα σου) και όχι για τους φίλους, μακρινούς συγγενείς και γείτονες. Βάλε τις δικές σου προτεραιότητες πρώτες. Πάρε αυτό που θα ευχαριστήσει εσένα και όχι αυτό που θα βολέψει τους φίλους σου. Να έρθουν με τα δικά τους αυτοκίνητα στο μπιλιαρδάδικο στο κάτω κάτω...
-
Hyundai i30 δεν προτείνω...
Αυτά που έχουν απομείνει είναι από στοκ και πολλούς μήνες σε αναμονή μπας και πουληθούν...
Λίγα κομμάτια έχουν μείνει.Αν σου αρέσει τόσο πολύ το i30 περίμενε το facelift...
υ.γ. βασικά θα με βόλευε να πάρεις i30 μπας και φύγει η στοκαδούρα και φέρει το facelift ποιο γρήγορα...
-
@Storm σωστός!!
Τι θα αλλάξει στο facelift του i30? Nομίζω ότι έχει λίγο επανασχεδιασμένη μάσκα και πίνακα οργάνων, αλλά από κινητήρα θα κρατήσει τον ίδιο έτσι δεν είναι?
Προς το παρόν το ibiza είναι που κερδίζει στα σημεία για μένα... και φυσικά στο test drive που όσο και να παραδεχτείς την βελτιώση των Κορεατών, η επαφή με τον δρόμο, το στήσιμο και το τιμονάκι του ibiza ήταν σε άλλο επίπεδο!!
-
Για το Ibiza εγώ δεν ξέρω σχεδόν τίποτα (και δεν έχω ιδιαίτερη διάθεση να μάθω).
Για το i30 που έχει μείνει σε στοκ έχουν ακουστεί διάφορα. Ότι τα αυτοκίνητα είναι πολύ καιρό σε ακινησία, ορισμένα ήταν παρατημένα σε αλάνες του τελωνείου για αρκετό καιρό, κάτι ηλιοκαμμένα, κάποια με προβλήματα στα ελαστικά κλπ...
Εγώ δεν θα αγόραζα.Από εκεί και πέρα το facelift εκτός από αυτά τα παραπάνω που προσφέρει ίσως να έρθει και σε 1600. Ίσως.
Ελπίζω ο Mr Davaris να το φέρει...
α! εγώ έκανα και ένα γρήγορο test drive στο i30 1.4 (άχτι το είχα!). Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Κάνε και εσύ ένα.Για το Seat θα σου πουν άλλοι...
-
Εχω οδηγήσει το ceed 1.6 που έχει ένας φίλος μου, μου φάνηκε αρκετά καλό και σταθερό στον δρόμο, αλλά η αίσθηση του τιμονιού ήταν χειρότερη από του ibiza... Για τον λεβιέ που έχω δεί κάποια αρνητικά σχόλια, εμένα μου φάνηκε σαφέστατος αν και με μακριές διαδρομές(αλλά σιγά τα λάχανα). Ο κινητήρας δεν είχε τόσο νεύρο χαμηλά όσο περίμενα, πόσο μάλλον σε σύγκριση με το 1.2 TSI, αλλά και το βάρος του αυτοκινήτου είναι μεγάλο, ίσως για αυτό.
Πάντως ακολουθώντας τις οδηγίες της ένδειξης αλλαγής ταχύτητας απλά τσουλάς για να κρατάς χαμηλά την κατανάλωση. Στο ibiza αυτό δεν υφίσταται, έχει ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων,την οποία αν ακολουθείς μπορεί να μην πηγαίνεις σβέλτα,αλλά ανα πάσα στιγμή χωρίς να κατεβάσεις ταχύτητα μπορείς να επιχειρήσεις σανίδωμα του δεξιού πεντάλ, και η επιτάχυνση είναι απίστευτη. Ισως είναι λάθος να τα συγκρίνω καθώς το ένα είναι ατμοσφαιρικό και το άλλο τουρμπάτο, αλλά ώς υποψήφιο αγοραστή, δεν μπορεί να μην με κερδίσει αυτό το γεγονός. Κάτι τελευταίο, το ηλεκτρονικο γκάζι του ceed μου φάνηκε χειρότερο από του group vw.
Test drive εννοείται ότι θα γίνει, σε κανα δύο βδομάδες να είναι πιο κοντά στην ημερομηνία αγοράς! Απλά τώρα κατέθεσα τι έχω δεί από ένα 'αδελφάκι' του i30.
-
Δηλαδή το i30 facelift δεν έχει έρθει ακόμα γιατί υπάρχει μεγάλο στοκ από αμάξια προ facelift και θέλουν να τα ξεφορτωθούνε? Μάλλόν το ίδιο συμβαίνει και για το i10. Δείτε το site της hyundai στην Ιταλία http://www.hyundai-motor.it/ Απίστευτα πράματα!
-
Και μιλαμε για στοκ 1,5 χρονου και βαλε... Με ελαστικα κατασκευης του 2009!!!
Η Hyundai Hellas ακολουθει την πολιτικη 'ξεφορτωνομαι πρωτα οτι στοκ υπαρχει και μετα βλεπουμε'. Ενδιαφερομουνα για αγορα i30 αλλα μολις ειδα ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων του 13η εβδομαδα του 2009 εφριξα... Ας το πουλησουν σε κανενα rent a car... Eγω δεν θα τους κανω τη χαρη εν ετη 2011 να αγορασω ηλιοκαμμενο αμαξι του 2009! Και η πλακα ειναι οτι ο πωλητης μου το επαιζε και μαγκας: 'Ποιο facelift μου λες, αυτα κυκλοφορουν μονο στην Αμερικη(!!!), το αμαξι ειναι μοντελο 2011 (!!!)' και διαφορα αλλα εξωφρενικα λες και απευθυνονταν σε κανεναν ασχετο και ανενημερωτο αγοραστη. Βεβαια οταν του εδειξα τα λαστιχα δεν ειχε τι να πει...
Γι' αυτο λοιπον και αργουν παααρα πολυ τα νεα Hyundai ix35 (στοκ απο Tuscon) και ix20 (στοκ απο Matrix). To i30 1.6 δεν εισαγεται βασει της 'λογικης' οτι σε αυτα τα cc υπαρχει το Κia Ceed. Αυτα τα ωραια... -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Δηλαδή το i30 facelift δεν έχει έρθει ακόμα γιατί υπάρχει μεγάλο στοκ από αμάξια προ facelift και θέλουν να τα ξεφορτωθούνε? Μάλλόν το ίδιο συμβαίνει και για το i10. Δείτε το site της hyundai στην Ιταλία http://www.hyundai-motor.it/ Απίστευτα πράματα!Από ότι φαίνεται οι Γερμανοί εκτιμούν περισσότερο την Hyundai:
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=638
i30 Sport 1.6 για την Γερμανική αγορά και για άλλες αγορές.
Στην Ελλάδα... -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Δηλαδή το i30 facelift δεν έχει έρθει ακόμα γιατί υπάρχει μεγάλο στοκ από αμάξια προ facelift και θέλουν να τα ξεφορτωθούνε? Μάλλόν το ίδιο συμβαίνει και για το i10. Δείτε το site της hyundai στην Ιταλία http://www.hyundai-motor.it/ Απίστευτα πράματα!Εχει κ το genesis!!
-
Και genesis και ix35 και ix20 και i30 sw! 4 μοντέλα που αυτή τη στιγμή δεν πωλούνται εδώ αλλά πωλούνται δίπλα μας .ΑΡΑ η εδώ αντιπροσωπεία
-
Αααχ αυτό το genesis κουπέ.... Αυτό το αυτοκίνητο θα το έπαιρνα και με τον κινητήρα του προηγούμενου coupe που είναι 7ετίας!!!! αλλά.... όχι στην ελλάδα, ούτε ώς σκέψη...
Τέλος πάντων, κρίμα πάντως γιατί ο εισαγωγέας έχει κάνει τις hyundai-kia τα απόλυτα value for money... Ούτε το sonata πωλείται πια... Αντίθετα το στόκ από Matrix καλά θα πρέπει να κρατάει
Αλλά ας μην είμαστε άλλο off-topic, υπάρχει και το hyundai forum να κλαίμε που οδηγεί ο jack bauer genesis coupe και εμείς όχι
-
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
Αλλά ας μην είμαστε άλλο off-topic, υπάρχει και το hyundai forum να κλαίμε που οδηγεί ο jack bauer genesis coupe και εμείς όχι
Σωστος, στο θεμα μας τωρα, αφου το ιμπιζα γουσταρεις πηγαινε γι'αυτο κι ας στριμωχθουν λιγο οι φιλοι σου
Θεωρω παντως πως αξιζει να δωσεις λιγα παραπανω χρηματα κ να παρεις την εκδοση με esp/xds -
Και γώ αλλά για το USB.ΕSP/XDS TCS και τα ρέστα δεν με συγκινουν ιδιαίτερα... Ευπρόσδεκτα μεν, αναγκαία όχι... Οπως κάναμε την δουλειά μας με το χρέπι τόσον καιρό έτσι θα την κάνουμε με την απαραίτητη προσοχή και με το καινούριο. Από την άλλην η 17άρα too much ρε παιδί μου... φοβάμαι μην κοπανάει...
-
Με το εσωτερικό του IBIZA πως τα βλέπεις τα πράγματα; Σου αρέσει;
Η εσωτερική του σχεδίαση είναι ένα θέμα...
-
Μήπως τα μοντέλα στα οποία αναφέρεσται δεν κυκλοφορούν εδώ λόγο του ότι η εν λόγο μάρκα έχει περάσει στην αντίληψη του κόσμου σαν δευτεροκλασσάτα/φθηνιάρικα αυτοκίνητα που δεν κοστίζουν πολλά και είναι για όλες τις δουλειές αλλά όχι για «πούλ μουρ» οπότε δεν έχει νόημα η εισαγωγή τους ;;;
Όχι ότι ισχύει κάτι τέτοιο αλλά άντε πείσε τους άλλους περί του αντίθετου...
Επιπλέον δεν ξέρω και κατά πόσο θέλει να αλλάξει αυτή την αντίληψη η εδώ αντιπροσωπεία. -
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
@Storm σωστός!!Τι θα αλλάξει στο facelift του i30? Nομίζω ότι έχει λίγο επανασχεδιασμένη μάσκα και πίνακα οργάνων, αλλά από κινητήρα θα κρατήσει τον ίδιο έτσι δεν είναι?
Προς το παρόν το ibiza είναι που κερδίζει στα σημεία για μένα... και φυσικά στο test drive που όσο και να παραδεχτείς την βελτιώση των Κορεατών, η επαφή με τον δρόμο, το στήσιμο και το τιμονάκι του ibiza ήταν σε άλλο επίπεδο!!
οντως το ibiza ειναι σε αλλο επιπεδο σε αυτα που λες , εφοσον σου αρεσει να οδηγεις και οχι απλα να μετακινεισαι να παρεις αυτο που σε ευχαριστει σαφως , και το σεατ το ξερω σαν αυτοκινητο , οχι ομως με το μοτερ που το θες , το δε i30 το εχω σαν εταιρικο 2,5 χρονια περιπου.
-
@dpolal προφανώς αυτό ακριβώς εννοώ, ότι ο εισαγωγέας ευθύνεται που δεν υπάρχουν αυτά τα μοντέλα στην χώρα μας, και αυτό γιατί αυτήν την αντίληψη θέλει να προωθει... Τι να κάνεις??
Στο θέμα μας, ναι το έχω τσεκάρει και το εσωτερικό του ιμπιζα και μου αρέσει αρκετά σε αντίθεση με πολλούς που θεωρούν το αδύνατο του σημείο... Το απίστευτο που έχουν καταφέρει είναι να είναι πολύ πλούσιο σε εξοπλισμό και ας μοιάζει λιτό και απέρριτο.
MIXANAG το i30 πώς τα έχει πάει από βλάβες? Λέγονται πάντως τα καλύτερα!!!
Seat Ibiza 1.2 TSI Sport vs Hyundai i30 Comfort