Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Για.... ψηλούς! Τι αυτοκινητο οδηγεις;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Για.... ψηλούς! Τι αυτοκινητο οδηγεις;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    26
    43
    1324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      blomkvist last edited by

      Όσοι είστε πανω απο 1.90 έχετε ταλαιπωρηθει (να βολευτείτε σε 'κανονικό' ΙΧ) και έχετε ταλαιπωρήσει (όσους αναγκάζονται να καθίσουν πίσω σας!)

      Όταν ακούτε για 'άνετους χώρους' γελάτε πικρά, καθώς ξέρετε ότι πρόκειται για άνετους μόνο για 'κανονικούς' ανθρώπους...

      Προσωπικά (1.97) βαρέθηκα να κάνω βαθύ κάθισμα ΜΟΝΟ στο αριστερό πόδι (πάει το γόνατο) έτσι ώστε να περάσει το δεξί κάτω από το τιμόνι για να μπώ στο αυτοκίνητο...

      Απορώ, αυτοί οι σχεδιαστές δεν έχουν δει ψηλό ποτέ στη ζωή τους;

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • B
        blomkvist last edited by

        Όσοι είστε πανω απο 1.90 έχετε ταλαιπωρηθει (να βολευτείτε σε 'κανονικό' ΙΧ) και έχετε ταλαιπωρήσει (όσους αναγκάζονται να καθίσουν πίσω σας!)

        Όταν ακούτε για 'άνετους χώρους' γελάτε πικρά, καθώς ξέρετε ότι πρόκειται για άνετους μόνο για 'κανονικούς' ανθρώπους...

        Προσωπικά (1.97) βαρέθηκα να κάνω βαθύ κάθισμα ΜΟΝΟ στο αριστερό πόδι (πάει το γόνατο) έτσι ώστε να περάσει το δεξί κάτω από το τιμόνι για να μπώ στο αυτοκίνητο...

        Απορώ, αυτοί οι σχεδιαστές δεν έχουν δει ψηλό ποτέ στη ζωή τους;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blomkvist last edited by

          Όσοι είστε πανω απο 1.90 έχετε ταλαιπωρηθει (να βολευτείτε σε 'κανονικό' ΙΧ) και έχετε ταλαιπωρήσει (όσους αναγκάζονται να καθίσουν πίσω σας!)

          Όταν ακούτε για 'άνετους χώρους' γελάτε πικρά, καθώς ξέρετε ότι πρόκειται για άνετους μόνο για 'κανονικούς' ανθρώπους...

          Προσωπικά (1.97) βαρέθηκα να κάνω βαθύ κάθισμα ΜΟΝΟ στο αριστερό πόδι (πάει το γόνατο) έτσι ώστε να περάσει το δεξί κάτω από το τιμόνι για να μπώ στο αυτοκίνητο...

          Απορώ, αυτοί οι σχεδιαστές δεν έχουν δει ψηλό ποτέ στη ζωή τους;

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • G
            georgets20 last edited by

            Έχω ύψος 1,92 και με το Renault Clio που είχα παλιότερα είχα μεγάλο πρόβλημα. Αναγκαζόμουν να πάω το κάθισμα όσο πίσω μπορούσε να πάει με αποτέλεσμα πίσω να κάθεται με το ζόρι μόνο κάποιος κοντός. Σε Yaris μιας φίλης χωρούσα οριακά και πίσω δεν έμπαινε κανένας. Με το Focus τώρα τα πράγματα είναι εντάξει...
            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              konstantinos last edited by

              Εσείς οι ψηλοί ευθύνεστε για την μεγένθυση του όγκου των αυτοκινήτων!
              Με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους τους που επιδρά αρνητικά στην ενεργητική ασφάλεια!
              Μας πήρατε στο λαιμό (μπόι) σας !

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • A
                axel12p last edited by

                Δε νομίζω πως έχει σχέση η κατηγορία του αυτοκινήτου μιας και υπάρχουν αυτοκίνητα της ίδια κατηγορίας που προσφέρουν διαμετρικά αντίθετους χώρους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Clio και το Mazda2, που στο πίσω κάθισμα το κεφάλι μου στηριζόταν στο πλαινό και στην οροφή. Από την άλλη σε 3πορτο Fiesta που έχω μπει ήμουν πολύ άνετα.
                Για την επιλογή του αυτοκινήτου νομίζω πως παίζουν ρόλο και άλλα πράγματα πιο σημαντικά από το ύψος.
                Δε θα ξεχάσω πάντως μια φορά που δοκίμασα να μπω σε Mazda MX5 σε έκθεση, όπου δε χωρούσα με τίποτα και το κεφάλι μου ήταν απελπιστικά κοντά στο πλαίσιο του παρμπρίζ (αλλά τότε πρέπει μάλλον να είχα ρυθμίσει κάτι λάθος!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • B
                  bayern7 last edited by

                  Δεν υπάρχει αμάξι της τελευταίας 5ετίας που να έχω δοκιμάσει την θέση του οδηγού και να μη βρίσκω σωστή θέση οδήγησης λόγω ύψους (1.97). Στα παλιά μικρομεσαία αυτοκίνητα υπήρχε θέμα. Στα καινούρια δεν υπάρχει πρόβλημα, ούτε στα μικρά.
                  Εννοείται βέβαια πως πίσω από την θέση του οδηγού, κανονικός άνθρωπος δεν κάθεται εκτός αν μιλάμε για μεγάλο αμάξι οικογενειακό.
                  Θυμάμαι ένα διάστημα είχα λιώσει το αγροτικό skoda του παππού μου, είχε τραγική θέση οδήγησης, πήγαινε μόνο μπρος πίσω η θέση (και αν θυμάμαι καλά το τιμόνι δεν ρυθμιζόταν καθόλου, ούτε το κλασσικό πάνω-κάτω). Όταν καθόμουν να οδηγήσω ήταν σαν να είχα συγκαεί ανάμεσα στα μπούτια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Περί ύψους.

                    Όχι απαραίτητα. Το βάρος είναι ο κύριος παράγων που αφορά τόσο τους ψηλούς όσο και τους κοντούς. Από εκεί και πέρα το Political Correctness (μη τυχόν και σκοτωθεί κανένας μπούλης παραπάνω) έχει μετατρέψει το σύγχρονο αυτοκίνητο σε έναν καθεδρικό ναό υποσυστημάτων ενεργητικής και φευ παθητικής ασφάλειας.

                    Περί του thread

                    Δεν είμαι στους >1.90 αλλά με ύψος στο 1.85 μπορώ να πω ότι ουδέποτε έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Για τους >1.95 όπου πράγματι είναι εκτός νόρμας δοκιμών είναι απαραίτητο ένα όχημα με ρύθμιση ύψους του καθίσματος ώστε να μην βρίσκονται πάρα πολύ ψηλά και το κεφάλι τους βρίσκει στην οροφή. (πέραν του γεγονότος ότι το σακί δεν θα μπορεί να τους προστατεύσει αποτελεσματικά).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Βλεπω συντομα την δημιουργια ομαδας μπασκετ του 4tf

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        focusman91 last edited by

                        Και γω που ειμαι 1,87 σε κανενα αυτοκινητο δεν εχω αντιμετωπισει θεμα..
                        Στο 500 ομως οταν μπηκα μεσα, το κεφαλι μου εφτανε στο πορτ παγκαζ
                        Ας μη μιλησουμε δε, για τις πισω θεσεις του CRZ που δεν μπηκα καν στον κοπο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • B
                          blomkvist last edited by

                          Πάντως άνθρωπος πάνω από 1,90 δεν νομίζω οτι μπορεί να οδηγήσει mx5 ή z3 (έχω προσπαθήσει να μπω, και δεν εμπαινε η 1η λόγω του δεξιού γονάτου...)

                          Εγώ (1,97) μετά τις 145 και 147 (τρίπορτες, που σημαίνει η μεσαία κολώνα είναι πιο πίσω και άρα μπαίνεις πιο εύκολα) πάω σε SUV.

                          Θα μπαινωβγαίνω ΟΡΘΙΟΣ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • G
                            georgets20 last edited by

                            Παλιά που τα αυτοκίνητα ήταν μικρότερα πως τα κατάφερναν οι ψηλοί;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • B
                              blomkvist last edited by

                              Ο χρήστης georgets20 έγραψε:
                              Παλιά που τα αυτοκίνητα ήταν μικρότερα πως τα κατάφερναν οι ψηλοί;

                              Γενικώς τα αυτοκίνητα μπορεί να μεγαλώνουν σε εξωτερικές διαστάσεις, όμως 'φουσκώνουν' και τα εσωτερικά τους, στριμώχνωντας τους επιβάτες...

                              Παλιά δεν υπήρχαν αυτά τα φουσκωμένα ταμπλώ με τους αερόσακους κλπ...
                              Παλιά δεν το 'φόραγες' το αυτοκίνητο, επέβαινες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • K
                                konstantinos last edited by

                                Ο χρήστης georgets20 έγραψε:
                                Παλιά που τα αυτοκίνητα ήταν μικρότερα πως τα κατάφερναν οι ψηλοί;

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Εγώ με 1,94 ύψος βολεύομαι σε μικρομεσαία η σε μεσαία η σε μεγάλο suv .
                                  Τα μικρομεσαία μόνο ευρωπαικά και δη γαλλικά στο παρελθόν , μιά και τα γιαπωνέζικα ήταν στενάχωρα .
                                  Τώρα τα μικρομεσαία έχουν μεγαλώσει και είναι σαν τα προ 20ετίαες μεσαία .

                                  Εννοείται ότι πίσω από μένα κάθεται μόνο παιδί η κοντοί μέχρι 1,60 ύψος .
                                  Αλλά και στα μεγάλα και στα suv η διαφορά δεν ήταν μεγάλη , μιά και το μεταξόνιο καθορίζει πολλά .

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ο χρήστης blomkvist έγραψε:
                                    Πάντως άνθρωπος πάνω από 1,90 δεν νομίζω οτι μπορεί να οδηγήσει mx5 ή z3...

                                    Για τη Ζ3 δεν ξέρω να σου πω, αλλά για το Miata που έχω, μπορώ με σιγουριά να σου πω ότι η θέση οδήγησης και ειδικότερα το εσωτερικό ύψος είναι μάλλον το μεγαλύτερο μειονέκτημά του. Τώρα, πώς χωρούν εκεί μέσα τα 193 εκατοστά μου και τα 100+ κιλά μου (το πάχος παίζει ρόλο, γιατί κάθε παχουλός κάθεται πάνω στον απαυτό του, οπότε και 1-2-3 εκατοστά ψηλότερα από κάποιον λιπόσαρκο του ιδίου ύψους) είναι άλλο θέμα: μπάκετ κάθισμα βιδωμένο στο πάτωμα. Πλέον, μπορώ να οδηγώ με κράνος και την κουκούλα κλειστή!

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      efthymis last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Όχι απαραίτητα. Το βάρος είναι ο κύριος παράγων που αφορά τόσο τους ψηλούς όσο και τους κοντούς. Από εκεί και πέρα το Political Correctness (μη τυχόν και σκοτωθεί κανένας μπούλης παραπάνω) έχει μετατρέψει το σύγχρονο αυτοκίνητο σε έναν καθεδρικό ναό υποσυστημάτων ενεργητικής και φευ παθητικής ασφάλειας.

                                      Ναι, γιατι ως γνωστον οι υπερβαροι δεν εχουν δικαιωμα στη ζωη... ο,τι να'ναι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • N
                                        nosferatu_gr last edited by

                                        Εγω δεν θα ελεγα οτι ειμαι ψηλος,ισως λιγο πανω απο το μεσο ορο,1.84 και εχω προβλημα σε αρκετα αυτοκινητα.Σε θεματα υψους θεσης(πχ βρισκει κεφαλι πανω κλπ),γονατα και θεματα χωρου δεν εχω συναντησει προβλημα,εκει που εχω θεμα ειναι οταν το τιμονι δεν ρυθμιζεται στο μεσα εξω,επειδη παω την θεση πισω τα χερια ψιλοτεντωνουν και η οδηγηση γινεται κουραστικη.Δεν παω την θεση υπερβολικα πισω αλλα συμφωνα με τον κανονα οτι οταν πατας συμπλεκτη το μπουτι σου πρεπει να εφαπτεται στην θεση.Θεωρω πως το θεμα ρυθμισης τιμονιου εχει παραμεληθει αρκετα ειδικα στις φτηνες κατηγοριες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • C
                                          costaslio last edited by

                                          Κοντός είμαι 1,87 αλλά με το qq όλα καλά!!!!!! Αλλά και στο 107 της συζύγου μια χαρά μου έρχεται!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            kotetsi last edited by

                                            2.02m και 125 κιλά (υπήρξα και πιο παχύς). Ξέρετε τι οδηγώ βασικά...
                                            Το πρόβλημα σε κάποια αυτοκίνητα εστιάζεται στο σχεδιασμό της καμπίνας και ειδικά στην κλίση της οροφής και στην κεντρική κονσόλα. Έτσι, σε παλιό τετραγωνισμένο αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο για έναν ψηλό κι εύσωμο να βολευτεί παρά σε ένα σύγχρονο της ίδιας κατηγορίας. Στο Τέμπρα, φερ' ειπείν, πίσω μου κάθεται άνετα (για τα γόνατά του) κάποιος μέχρι 1.75m, ενώ και για το κεφάλι του έχει πολύ χώρο. Σε ένα Bravo (ίδια κατηγορία και ίδιο μήκος) δεν είναι το ίδιο εύκολο και μεγάλο ρόλο παίζει και η κλίση της οροφής πίσω (ο επιβάτης νοιώθει πιο «στενάχωρα»).
                                            Με σχετική άνεση πάντως έχω οδηγήσει Matiz και 5oo ενώ πολύ άνετα, ως συνοδηγός, κάθησα σε Mini (παλιό και καινούριο, στο παλιό έσβηνα και τη γόπα στο δρόμο από το παράθυρο). Στον αντίποδα, καθόλου άνετα δε μου φαίνονται τα γιαπωνέζικα (Starlet, Corolla στρογγυλοφάναρη, πάσης φύσεως Honda κλπ).
                                            Ακόμα, όμοια αυτοκίνητα έχω παρατηρήσει ότι έχουν μεγάλες διαφορές στους χώρους, όπως πχ η τριάδα Polo-Fabia-Ibiza, με το Fabia να είναι το πλέον άνετο εμπρός-πίσω, το Polo κάπου στη μέση και το Ibiza το πλέον κλειστοφοβικό και με μικρή απόσταση του κεφαλιού από την οροφή.
                                            Τέλος, μεγάλο ρόλο παίζει η ύπαρξη ή όχι ηλιοροφής, η οποία μειώνει το διαθέσιμο ωφέλιμο ύψος καμπίνας και για εμάς τους ψηλούς ακόμα και 2-3 πόντοι παίζουν ρόλο στο αν θα χτυπάμε κάθε φορά επάνω σε λακούβα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr