-
Πάντως χαλάσαν το σχέδιο πιστεύω, το κάναν πιο μοντέρνο και γωνιώδες αλλά νομίζω οτι το αρχικό σχέδιο ήταν πολύ πιο κλασσικό και όμορφο.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Πάντως χαλάσαν το σχέδιο πιστεύω, το κάναν πιο μοντέρνο και γωνιώδες αλλά νομίζω οτι το αρχικό σχέδιο ήταν πολύ πιο κλασσικό και όμορφο.Η ιδέα σου είναι.Οι φωτογραφίες του concept σε γκρι χρώμα δεν αφορούν κάποια καινούρια κατασκευή.Είναι απλά photoshop υπαρχουσών φωτογραφιών του concept της Γενεύης.
-
ναι όντως βρήκα το περιοδικό που έδειχνε την φωτογραφία στο κόκκινο και τις ξανάδα. Είναι εκπληκτικό τι παιχνίδισμα και αλλαγή εντύπωσης μπορεί να κάνει απλά μια αλλαγή χρώματος πάντως! mea culpa.
-
Ειναι πραγματικα υπεροχη, δεν την περιμενα τοσο ομορφη!!! Δειτε εδω...
http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/20 ... per_02.htm
http://www.netcarshow.com/alfa_romeo/20 ... per_06.htm -
-
Πολλές κλάσεις ανώτερη σε αυτό το χρώμα ή και σε άσπρο πέρλα που είδα σε φοτοσοπ στο alfisti.gr.
-
ιιιιιιουυυυυ τι μαλακία είναι αυτή;!
-
όταν θα βγει σε ανοιχτή εκδοση, θα τηνε παντρευτώ την επόμενη μέρα...
-
Κλειστη, ανοιχτή ... και σε έκδοση crossover ακόμα, υπέροχη είναι!
-
Εν τω μεταξύ εμένα δεν μου αρέσει τόσο στο κόκκινο ματ που παρουσιάστηκε όσο σε αυτό των φωτογραφιών που παρέθεσα.
Σε λευκό περλέ πιστεύω ότι θα είναι εκπληκτική ή σε μαύρο περλέ(σαν της 8c Competizione). -
Mamma mia
-
Για να είμαι ειλικρινής δεν την βρίσκω καθόλου ελκυστική. Πολύ χοντρή μου φαίνεται από τις φωτογραφίες.....Πάιζει στα νερά της Elise αλλά πέρασε και δεν ακούμπησε.....
-
Eμενα παντως μου φαινεται οτι την εξωτικη, αλλα αρκετα ακριβη και 'ξεβρακωτη' Elise την εχει ηδη περασει απο πανω...
Αν την τιμολογησουν εξυπνα, θα κλεψει σημαντικες πωλησεις απο την Cayman, ειδικα στην Αμερικη, οπου την AR πιστευω οτι την εχουν πιο υψηλα σε εκτιμηση σε σχεση με την Ευρωπη στο συνολο της...
Μια μπλε μεταλλικη θα ηθελα με μαυρο δερμα και κοκκινες ραφες. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Για να είμαι ειλικρινής δεν την βρίσκω καθόλου ελκυστική. Πολύ χοντρή μου φαίνεται από τις φωτογραφίες.....Πάιζει στα νερά της Elise αλλά πέρασε και δεν ακούμπησε.....Συμφωνώ ως έναν βαθμό.
Δείχνει λίγο στρουμπουλή, λίγο άγαρμπη...Δε ξέρω, αλλά με βάση αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες, κάτι με χαλάει και μένα. Σαν να ναι πολύ ογκώδης στο πίσω μισό, κάτι τέτοιο. Ελκυστική τη βρίσκω, αλλά η Elise δείχνει πιο 'αθλητική'.
Φυσικά εμπορικά ισχύον άλλοι νόμοι, οπότε μακάρι να πουλήσει και να βοηθήσει τη φίρμα. Επίσης στο οδηγικό κομμάτι, νομίζω οτι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, οι μηχανικοί της Αλφα θα δώσουν σοβαρές εξετάσεις, έπειτα μάλιστα από αρκετό καιρό! Αν κρατηθεί το βάρος όσο χαμηλά λένε, θα ναι απόλαυση!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ακομα και οριακα στα 1000-1100κιλα να την κρατησουν, με πορτες (που δεν εχει το KTM πχ), και το περισσοτερο 'ντυσιμο'
που θα εχει σε σχεση με το γυμνο KTM.......To σασσί της KTM δεν έχει καμία σχέση με αυτό της 4c ή μη μόνον στο ότι μοιράζονται την ίδια κεντρική ιδέα:αυτής της ανθρακονημάτινης μπανιέρας.
... αν ξεκιναει απο 45κ περιπου σε Γερμανια-ιταλια, η Cayman πλεον θα εχει ενα σοβαρο αντιπαλο, με τεχνολογια μαλιστα, μια γενια μπροστα για την Ιταλιδα, (το carbon tube φυσικα) ακομα και με τα νεα turbo 2λιτρα επιπεδα μοτερ που λεγεται οτι εξελισσει η Porsche για λιγοτερους ρυπους, μεσα στο 2012.
Η ιδέα ήταν πάντα ότι στην ιταλική αγορά(και κάπως έτσι ισχύουν τα πράγματα και για την υπόλοιπη δυτικοευρωπαϊκή)45Κ ευρώ είναι το ποσό που θα έπρεπε να παίρνει η Fiat.Δηλαδή στα 45Κ πρέπει να προστεθούν οι φόροι (ΦΠΑ,έξοδα μεταφοράς,έξοδα ταξινόμησης κλπ.).Μόνο το 20% του ΦΠΑ να προσθέσεις, φθάνεις αμέσως αμέσως στα 54Κ ευρώ.Με έξοδα ταξινόμησης και ένα δύο έξτρα έχεις φτάσει στα 60Κ ευρώ στην ιταλική αγορά.Δεν το βλέπω και τόσο εύκολο να φέρεις εμπορικά σε δύσκολη θέση την Cayman,που στην ιταλική αγορά έχει τιμές που διαμορφώνονται στα 53Κ,στα 65Κ για την S και στα 72Κ για την R.Το γιατί το εξηγώ παρακάτω.
Θα παραχθει κανονικα μεσα στο 2013 τελικα?
Το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί είναι η εξεύρεση κινητήρα,καθώς ο 1750 δεν κάνει (βάρος εξαιτίας του μπλοκ από χυτοσίδηρο,όγκος),ενώ είναι στα μεσοπρόθεσμα πλάνα της εταιρείας να τον συνταξιοδοτήσει,αντικαθιστώντας τον από τον αλουμινένιο τετρακύλινδρο της Chrysler (ex-GEMA στα 2 και 2,4 λίτρα,από τον οποίο θα προκύψει και ένας 1800αρης.Για την ακρίβεια ο GEMA είχε ξεκινήσει τη ζωή του σαν 1,8 στα χέρια της Hyundai).Αν προλάβουν να τροποποιήσουν μέχρι το 2013 τις γραμμές παραγωγής,θα έχουν λύσει το πρόβλημα του κινητήρα.
Πάντα βέβαια υπάρχει ο κίνδυνος το budget που έχουν δεσμεύσει για το συγκεριμένο project του κεντρομήχανου,εδώ και δυό χρόνια σχεδόν,να τα ρευστοποιήσουν σε κάτι λιγότερο κοστοβόρο.....αλλά πιο δύσπεπτο για όσους αδημονούν.Για να είμαι ειλικρινής δεν την βρίσκω καθόλου ελκυστική. Πολύ χοντρή μου φαίνεται από τις φωτογραφίες.....Πάιζει στα νερά της Elise αλλά πέρασε και δεν ακούμπησε.....
Στο μυαλό τους έχουν την Evora.Όχι την Elise.
Φυσικά εμπορικά ισχύον άλλοι νόμοι, οπότε μακάρι να πουλήσει και να βοηθήσει τη φίρμα.
Στην αγορά ισχύει ο αδυσώπητος νόμος που λέει ότι όταν ζητάς 60Κ ευρώ για ένα niche μοντέλο,πρέπει να έχεις πίσω σου μια επαρκή γκάμα προϊόντος,που σου εξασφαλίζει σταθερή πελατεία και ακολούθως ζήτηση (brand awareness).Όχι απλά και μόνο τη MiTo και την Giulietta και ένα brand το οποίο διαχειρίζεσαι με τη μέθοδο του rebadging.
To brand awareness πανευρωπαϊκά είναι αυτή τη στιγμή στα επίπεδα των κορεατών....οι οποίοι έχουν βέβαια ήδη μπει στην αγορά των specialities με αξιώσεις,αφού προηγουμένως όμως εισέπραξαν επί είκοσι συναπτά έτη την κοροϊδία και τα ειρωνικά σχόλια όλου του 'προηγμένου' αυτοκινητιστικά κόσμου.Ίσως ένα μοντέλο σαν την 4c να είχε πραγματικά νόημα για τη μάρκα,πριν μερικά χρόνια,όταν η πληρότητα της γκάμας της ήταν πολύ διαφορετική και η ζήτηση γι αυτήν σε άλλα επίπεδα.Αντί δηλ. να επενδύσουν στο γερμανικό μοντέλο των Brera& co θα μπορούσαν να έχουν παρουσιάσει κάτι ανάλογο με την 4c....ακόμα καλύτερα σε έκδοση barchetta και να έχουν στα χέρια τους ένα instant classic,που θα το μοσχοπωλούσαν απαράλλαχτο για μια δεκαετία.
Σήμερα η ανάγκη να παρουσιαστεί ένα τέτοιο μοντέλο και κυρίως η δέσμευση budget (τη στιγμή που δεν επενδύουν μερικά ευρώ παραπάνω για να τελειοποιήσουν το προϊόν που έχουν ήδη έτοιμο),ισοδυναμεί με το να έχεις το κερασάκι....και να σου λείπει η τούρτα,ή με το να χτίζεις σπίτι,ξεκινώντας.....από τα κεραμίδια,ιδιαίτερα όταν οι υποσχέσεις του Cristoforo Marchionne να (ξανα)ανακαλύψει την Αμερική,παίρνουν διαρκώς αναβολή.
Καλή και χρυσή η 4c,αλλά πέρα από τα κουβαρνταλίκια στα fora,δεν νομίζω ότι στον πραγματικό κόσμο θα ήταν πολλοί αυτοί που θα προτίθεντο να δαπανήσουν τα χρήματα τους σε αυτή και όχι σε μια Cayman.Ιδαίτερα όταν η τελευταία παίζει μέσα στην Ιταλία σε τιμές μικρότερες οι αντίστοιχες με αυτές που στοχεύει η 4c.
-
δίκιο έχεις...
στην τελική στο μυαλό του κόσμου δύσκολα στέκεται μια σύγχρονη αρ με κόστος >50... -
Με την κατάλληλη προώθηση και διαφήμιση όλα αυτά αλλάζουν. Εδώ άλλοι έχουν καταφέρει να πουλάνε Γκολφ με 40.000€. Ε ας υπάρχει και Alfa με 60.000€...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να λυθεί είναι η εξεύρεση κινητήρα,καθώς ο 1750 δεν κάνει (βάρος εξαιτίας του μπλοκ από χυτοσίδηρο,όγκος),ενώ είναι στα μεσοπρόθεσμα πλάνα της εταιρείας να τον συνταξιοδοτήσει,αντικαθιστώντας τον από τον αλουμινένιο τετρακύλινδρο της Chrysler (ex-GEMA στα 2 και 2,4 λίτρα,από τον οποίο θα προκύψει και ένας 1800αρης.Για την ακρίβεια ο GEMA είχε ξεκινήσει τη ζωή του σαν 1,8 στα χέρια της Hyundai).Αν προλάβουν να τροποποιήσουν μέχρι το 2013 τις γραμμές παραγωγής,θα έχουν λύσει το πρόβλημα του κινητήρα.
Πάντα βέβαια υπάρχει ο κίνδυνος το budget που έχουν δεσμεύσει για το συγκεριμένο project του κεντρομήχανου,εδώ και δυό χρόνια σχεδόν,να τα ρευστοποιήσουν σε κάτι λιγότερο κοστοβόρο.....αλλά πιο δύσπεπτο για όσους αδημονούν.Ο ελαφρυτερος 1400αρης m-air των 170ιππων, με πιθανη προσθηκη αμεσου ψεκασμου, ή καποιου τυπου τελοσπαντων εργοστασιακο 'γαργαλημα', δεν θα μπορουσε να αποτελει εστω μια entry level 'οικονομικη' εκδοση της 4C και με κοστος ανταγωνιστικο απεναντι στην Cayman?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Με την κατάλληλη προώθηση και διαφήμιση όλα αυτά αλλάζουν. Εδώ άλλοι έχουν καταφέρει να πουλάνε Γκολφ με 40.000€. Ε ας υπάρχει και Alfa με 60.000€...Mονο που δεν ειναι τοσο απλο. Καταρχας προκειται για αλλη κατηγορια, απευθυνομενη σε μεγαλυτερο ογκο αγοραστων, με μικροτερο κοστος αγορας, (τα +40κ αφορουν την Top εκδοση με Haldex4 και σχεδον 300ιππους) και φυσικα για ενα μοντελο, (Golf) το οποιο αρεσει-δεν αρεσει, εχει καθιερωθει εδω και τουλαχιστον δυο γενιες (ΜΚV, MKVI) ως το πιο ολοκληρωμενο της κατηγοριας. Σαφως και το μαρκετινγκ ηταν/ειναι καλοσχεδιασμενο
και με συνεχη υποστηριξη, αλλα κακα τα ψεμματα ( ), αν το τελικο προιον δεν ειναι πολυ καλο, μελετημενο στις λεπτομερειες απεναντι και στον ανταγωνισμο, και δεν προσφερει τουλαχιστον αυτα που διαφημιζει ο κατασκευαστης του, δεν θα πουλησει σε συνεχη βαση, -τουλαχιστον στα εξαιρετικα νουμερα που εχει πετυχει το συγκεκριμενο μοντελο- οσο καλη και αν ειναι η προωθηση. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Με την κατάλληλη προώθηση και διαφήμιση όλα αυτά αλλάζουν. Εδώ άλλοι έχουν καταφέρει να πουλάνε Γκολφ με 40.000€. Ε ας υπάρχει και Alfa με 60.000€...δεν νομίζω να είναι τόσο απλά τα πράγματα... όταν δίνεις ένα τέτοιο ποσό για μια τέτοια κατηγορία το ψάχνεις λίγο παραπάνω και δεν αρκεί να αποδείξεις οτι είσαι καλύτερος από την -ήδη εκπληκτική cayman s αλλά και πιο βαλιου φορ μανει...
Alfa Romeo 4C