Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντικατάσταση σινεμπλόκ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αντικατάσταση σινεμπλόκ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    2169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nik198x last edited by

      Καλημέρα και καλή χρονιά να έχετε!

      Είναι η πρώτη ανάρτησή μου στο forum και δυστυχώς υποκινείται από ένα πρόβλημα.
      Έχω ένα VW Polo 1.2 μοντέλο '05 (στρογγυλοφάναρο) με 37.000km περίπου. Σε ένα γενικό service που έκανα χθες σε συνοικιακό συνεργείο φάνηκε πως εκτός των προγραμματισμένων εργασιών απαιτούνταν ακόμη αντικατάσταση φισούνας ημιαξονίου και σινεμπλόκ.Τελικά άλλαξα μόνο τη φισούνα, διότι η τιμή των σινεμπλόκ μου φάνηκε ιδιαίτερα αυξημένη: €50 τα ανταλλακτικά και €140 η εργασία σύμφωνα με το μάστορα (προσοχή! οι τιμές της εργασίας δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ όπως με πληροφόρησε ο έκπληκτος κύριος όταν με άκουσε να ζητάω απόδειξη).
      Γνωρίζω ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι σινεμπλόκ, αυτό όμως που ρωτώ είναι αν η τιμή της εργασίας αντιστοιχεί στην πραγματικότητα.
      Είμαι στην περιοχή Θεσσαλονίκης. Οποιαδήποτε υπόδειξη για τιμές ή και συγκεκριμένα συνεργεία είναι ευπρόσδεκτη.

      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nik198x last edited by

        Καλημέρα και καλή χρονιά να έχετε!

        Είναι η πρώτη ανάρτησή μου στο forum και δυστυχώς υποκινείται από ένα πρόβλημα.
        Έχω ένα VW Polo 1.2 μοντέλο '05 (στρογγυλοφάναρο) με 37.000km περίπου. Σε ένα γενικό service που έκανα χθες σε συνοικιακό συνεργείο φάνηκε πως εκτός των προγραμματισμένων εργασιών απαιτούνταν ακόμη αντικατάσταση φισούνας ημιαξονίου και σινεμπλόκ.Τελικά άλλαξα μόνο τη φισούνα, διότι η τιμή των σινεμπλόκ μου φάνηκε ιδιαίτερα αυξημένη: €50 τα ανταλλακτικά και €140 η εργασία σύμφωνα με το μάστορα (προσοχή! οι τιμές της εργασίας δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ όπως με πληροφόρησε ο έκπληκτος κύριος όταν με άκουσε να ζητάω απόδειξη).
        Γνωρίζω ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι σινεμπλόκ, αυτό όμως που ρωτώ είναι αν η τιμή της εργασίας αντιστοιχεί στην πραγματικότητα.
        Είμαι στην περιοχή Θεσσαλονίκης. Οποιαδήποτε υπόδειξη για τιμές ή και συγκεκριμένα συνεργεία είναι ευπρόσδεκτη.

        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nik198x last edited by

          Καλημέρα και καλή χρονιά να έχετε!

          Είναι η πρώτη ανάρτησή μου στο forum και δυστυχώς υποκινείται από ένα πρόβλημα.
          Έχω ένα VW Polo 1.2 μοντέλο '05 (στρογγυλοφάναρο) με 37.000km περίπου. Σε ένα γενικό service που έκανα χθες σε συνοικιακό συνεργείο φάνηκε πως εκτός των προγραμματισμένων εργασιών απαιτούνταν ακόμη αντικατάσταση φισούνας ημιαξονίου και σινεμπλόκ.Τελικά άλλαξα μόνο τη φισούνα, διότι η τιμή των σινεμπλόκ μου φάνηκε ιδιαίτερα αυξημένη: €50 τα ανταλλακτικά και €140 η εργασία σύμφωνα με το μάστορα (προσοχή! οι τιμές της εργασίας δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ όπως με πληροφόρησε ο έκπληκτος κύριος όταν με άκουσε να ζητάω απόδειξη).
          Γνωρίζω ότι υπάρχουν διάφοροι τύποι σινεμπλόκ, αυτό όμως που ρωτώ είναι αν η τιμή της εργασίας αντιστοιχεί στην πραγματικότητα.
          Είμαι στην περιοχή Θεσσαλονίκης. Οποιαδήποτε υπόδειξη για τιμές ή και συγκεκριμένα συνεργεία είναι ευπρόσδεκτη.

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            panos3 last edited by

            εσυ ειχες παρατηρησει κατι?ακουγες τριξιματα στο συστημα διευθυνσης εχεις τζογο στο τιμονι?θεωρω οτι ειναιι πολυ λιγα τα χιλιομετρα για αλλαγη σινεμπλοκ.γνωμη μου να παρεις και μια δευτερη γνωμη.πολλα ειναι τα λεφτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Η τιμή παντως δε μου φαινεται κάτι τρομακτικό, δεδομένου ότι χρειάζεται να κατέβει ο άξονας αν όντως έχουν κοπεί τα σινεμπλοκ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                fokion_sportage last edited by

                οπου αν μιλαμε και για μπροστινά ψαλιδια θεωρητικά η τιμη της εργασιας πρεπει να περιλαμβανει και μια ευθυγραμιση... κανα 25αρι 30αρι αν θυμαμαι καλα ειναι αυτη οποτε
                Ενταξυ φτυνό δε το λες αλλα δεν ειναι και 'πιασιμο'..
                και ναι αυτο με το ΦΠΑ το κανουν ολοι οσοι ξερω τουλαχιστον..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nik198x last edited by

                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
                  Είχα διάφορα προβλήματα με την αίσθηση του αυτοκινήτου, μπορώ να περιγράψω ένα 'γκντουπ' στα απότομα φρεναρίσματα (ειδικά στις μικρές ταχύτητες), ενοχλητικό τρίξιμο στις μπροστά ρόδες κάποιες φορές, σκληρή αίσθηση του οδοστρώματος και μια αστάθεια στο τιμόνι όταν δεν είναι τα χέρια πάνω. Όμως, επειδή είναι πολύ καιρό έτσι, δε θεωρούσα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αποδίδοντας τα παραπάνω σε μια απλώς 'πολύ σκληρή' ανάρτηση ή φθαρμένα ελαστικά.
                  Όπως φαίνεται όντως το πρόβλημα υπάρχει παρά τα λίγα χιλιόμετρα.
                  Η τιμή απ'ότι καταλαβαίνω είναι λίγο και όχι πολύ τσιμπημένη. Όποιος ξέρει κάπου καλύτερα ωστόσο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    georgt last edited by

                    Λοιπον μιας κ εγω έχω το ιδιο πολο θα σου πρότεινα αν τα αλλάξεις να βάλεις αυτα του audi A2 που ταιριάζουν γαντι κ ειναι γεμάτα με λάστιχο, δες εδω τη διάφορα:

                    κ εδω τα του Α2 περασμένα στο δικο μου χωρις να βγει ο αξονας!

                    Διαφορετικά σε λιγα χρονια θα ξανασκιστουνε!

                    To ιδιο πρόβλημα ειχα κ εγω κ μπορείς πολυ ευκολα να καταλάβεις οτι ειναι τα μπλοκ ρίχνοντας λιγο σπρέι σιλικόνης πανω στα μπλοκ θα σταματήσει απευθείας!

                    (40Ε τα μπλοκ και 60 περαστικά σε συνεργείο εμπιστοσύνης μου Σαλονικη)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Mια ερωτηση τεχνικης φυσεως κυριως για μαστορους.

                      Οταν κατα την αντικατασταση ενος χαλασμενου συνεμπλοκ το λαστιχο του μας μεινει στα χερια, με τι τροπο μπορει να αφαιρεθει το σιδερο που παρεμεινε πανω?

                      Η απορια μου δημιουργηθηκε καθως παρατηρουσα τον μηχανικο σε προσφατη αλλαγη συνεμπλοκ γεφυρας στο αμαξι μου. Εκανε 5 ωρες να βγαλει τα 4 σιδερα με ατελειωτο σφυρι-καλεμι & αεροσεγα και μονο 20 λεπτα να πρεσσαρει τα καινουρια. Πολυ παιδεμα χωρις ουσια... Και τωρα καταλαβα γιατι δεν το αναλαμβαναν συνεργεια οπου ρωταγα για επισκευη. Αλλαζαν κουβεντα.

                      Επισης μου ειπε οτι αν το λαστιχο δεν ειχε αποκοληθει θα μπορουσε με εναν εξωλκεα να το βγαζε και παλι οχι σιγουρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Πολυ ευκολα.

                        με πρεσσα
                        περνεις ενα ιδιο το βαζεις απο πανω και το καινουργιο μπαινει στη θεση του πετωντας το παλιο εξω
                        (ΥΓ δεν ειμαι μαστορας)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                          Πολυ ευκολα.

                          με πρεσσα
                          περνεις ενα ιδιο το βαζεις απο πανω και το καινουργιο μπαινει στη θεση του πετωντας το παλιο εξω
                          (ΥΓ δεν ειμαι μαστορας)

                          Φωκιονα δεν ειναι παντα ετσι απλα τα πραγματα, αν ο μεταλικος χιτωνας του συνεμπλοκ εχει γινει απο την σκουρια ενα με το εξαρτημα τοτε τα πραγματα ειναι πιο δυσκολα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Να πω οτι η θεση οπου μπαινει το συνεμπλοκ δεν ειναι πληρως διαμπερη.
                            Απο την μια πλευρα εχει χειλος. Αρα το το συνεμπλοκ μπορει να βγει και να μπει μονο απο μια πλευρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Ναι Ηλια μου δε διαφωνω προς Θεου...
                              Αλλα οταν διαβαζω για 5 ωρες και σφυροκαλεμα και αεροσεγες......
                              Και τα αυτοκινητα που 'ξερω' το καθαρότερο εχει 5 κιλά λασπη επανω...

                              στα Jimny, που ειναι καπως μονιμο το προβλημα δε θυμαμαι να εχει χειλος - δε το αμφισβητω οτι μπορει και να εχει και αυτο...
                              Ισως 'φταιει' και το γεγονος οτι ο μαστορας εχει διαφορους 'κυλινδρους' αλουμινιου αναλλογα την διαμετρο και δεν χρησιμοποιει τα ιδια τα σινεμπλοκ. Πες οτι ετσι μπορεις αν δεν εχει 'χειλος'

                              Αλλα σιγουρα με μια πρεσα μου 'κανει' για τον σωστο τροπο και οχι τα σφυροκαλεμα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                ga14de last edited by

                                Να πω οτι η θεση οπου μπαινει το συνεμπλοκ δεν ειναι πληρως διαμπερη.
                                Απο την μια πλευρα εχει χειλος. Αρα το το συνεμπλοκ μπορει να βγει και να μπει μονο απο μια πλευρα.

                                Τελευταία λύση είναι να ηλλεκτροκολληθεί ένα μεταλλικό κομμάτι στον εσωτερικό δακτύλιο και μετά να αφαιρεθεί με πρέσσα ή εξολκέα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr